Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstan naisille kysymys: kuka on girlcrushisi?

Vierailija
07.01.2019 |

Katsottuani Siskonpedin kaikki kaudet putkeen (taas kerran), vastaan, että Sanna Stellan. Se on jotenkin vaan niin ihana ♡

Kommentit (134)

Vierailija
81/134 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lea seydoux. Shakira

Vierailija
82/134 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on aina ja ikuisesti Angelina Jolie, Scarlett Johansson ja Lena Jaakkola

Nuo kaksi ensiksi mainittua on jotenkin tosi persoonattomia ja muovisia.

Jolie oli joskus aikoinaan kyllä hyvinkin vetävä, 80-ja 90-luvuilla, mutta nykyään se on ihan barbi.

Joo, se oli aiemmin jotenkin sellanen rouhee, nykyään sliipattu muovinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/134 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nigella lawson, silloin kun oli tuhdimmassa kunnossa eikä botoxia otsa täynnä.

Harmi tuo botoxilla kasvojensa pilaaminen.

Vierailija
84/134 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gillian Anderson ja nimenomaan 2010-luvulla. Vanhentuessaan vain parantunut.

Vierailija
85/134 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siren kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Floor Jansen. Alfanainen, mahtava karisma ja upea laulutaito, seksikäskin. Olen taipuvainen kateuteen, mutta Jansen herättää kateuden sijasta ihailua.

Makunsa kullakin. Omasta mielestäni Floor on romuluinen hongankolistaja ja hevosennaama. Tarja vie sitä ihan 6-0 sekä ulkonäössä, karismassa ja laulutaidossa.

Oma girl crushini on Pink, tykkään asenteesta ja hän osaa kyllä laulaakin. Olis varmaan hauskaa seuraa.

Piti sitten jonkun kateellisen Tarja-fanin päästä avautumaan.

Vierailija
86/134 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites päivävuoron girl crushit?

Vierailija
87/134 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo Mäenpää, Maria Sid

ulkomaisista: Cate Blanchett, Kate Winslett

nuoremmista: Laura Birn (huippulahjakas)

Oho, kaikki näyttelijöitä... ;)

Vierailija
88/134 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outi, ei outo

Vierailija
89/134 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outi, ei outo

:D

Vierailija
90/134 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Floor Jansen. Alfanainen, mahtava karisma ja upea laulutaito, seksikäskin. Olen taipuvainen kateuteen, mutta Jansen herättää kateuden sijasta ihailua.

Floor herättää ihailua ainoastaan siksi että on av-mammalle ns. turvallinen ihailun kohde, osaa laulaa mutta ei onneksi ole millään lailla kaunis eikä siten uhka suomineidoille. Jos ois kaunis oikeasti niin ihailua ei tippuis tältä palstalta.

https://www.karjalainen.fi/uutiset/uutis-alueet/kulttuuri/item/81247

Vierailija
91/134 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pottunokka siiderivalas kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Floor herättää ihailua ainoastaan siksi että on av-mammalle ns. turvallinen ihailun kohde, osaa laulaa mutta ei onneksi ole millään lailla kaunis eikä siten uhka suomineidoille. Jos ois kaunis oikeasti niin ihailua ei tippuis tältä palstalta.

Siis Floorhan on kaunis. Tää on taas tätä että miehille vain Miss Suomi tai suosituin instatyrkky on kauniita. Lisäksi ketju on täynnä kauniita naisia, miten tää sopii sun avuttoman teoriaan?

Vierailija
92/134 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katheryn Winnick eli Vikings-sarjan Lagertha.

Vierailija
93/134 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä aina välillä tulee, mieleen muistuu tällä hetkellä Chloë Sevigny ja Lady Gaga.

Vierailija
94/134 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Floorhan on kaunis. Ja jos olet yhtään tätä ketjua lukenut niin tässähän on lueteltu kauniita naisia toisensa perään. Että sinne meni sun miesaivojesi surkea teoria.

Vierailija
95/134 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruth Wilson The Affair-sarjasta. <3

Vierailija
96/134 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Floorhan on kaunis. Ja jos olet yhtään tätä ketjua lukenut niin tässähän on lueteltu kauniita naisia toisensa perään. Että sinne meni sun miesaivojesi surkea teoria.

Sori, olen nainen. Aika moni tässä ketjussalueteltu on ihan oikeasti kaunis mutta aika sokea kana täytyy olla jos floorin mieltää sellaiseksi.

Tässä vielä kuva Floorista siskonsa kanssa, sopisivat olemaan Tuhkimon sisarpuolia tai Kyöpelinvuorelta karanneita. Luudat vaan puuttuvat kainalosta.

https://metalshockfinland.com/2016/03/20/floor-jansens-younger-sister-i…

Vierailija
97/134 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori, olen nainen. Aika moni tässä ketjussalueteltu on ihan oikeasti kaunis mutta aika sokea kana täytyy olla jos floorin mieltää sellaiseksi.

Tässä vielä kuva Floorista siskonsa kanssa, sopisivat olemaan Tuhkimon sisarpuolia tai Kyöpelinvuorelta karanneita. Luudat vaan puuttuvat kainalosta.

https://metalshockfinland.com/2016/03/20/floor-jansens-younger-sister-i…

Joo, sinä olet nainen ja minä Napoleon. Yrityksesi esiintyä naisena on niin surkeita (ei pelkästään tässä keskustelussa). Sanoisin, että se näkövika on kyllä siellä päässä jos täytyy Flooria rumaksi haukkua. Ja päin persettähän tuo teoriasi meni.

Vierailija
98/134 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko miesasiamies olla paskomatta tätäkin asiallista ja positiivista ketjua.

Vierailija
99/134 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Angelina Jolie

Vierailija
100/134 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän samaa sarjaa on Salaisten kansioiden Gillian Anderson.

Gillian Anderson oli tosi kuuma The Fallissa! Paljon kuumempi kuin Salaisissa kansioissa. 

Tämä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä