Palstan naisille kysymys: kuka on girlcrushisi?
Katsottuani Siskonpedin kaikki kaudet putkeen (taas kerran), vastaan, että Sanna Stellan. Se on jotenkin vaan niin ihana ♡
Kommentit (134)
Siskonpedin naisista tosiaan Sanna Stellan.
Se on aika tarkkaan sen näköinen kuin haluaisin itse olla.
Erin, Rakel Liekki, Marja Hintikka, Jannika B.. Tulee ekana mieleen. Hullaannun helposti ihaniin naisiin, vaikka hetero olenkin. Niitä olisi varmasti paljon enemmän jos jaksaisin nyt miettiä.
Janina Fryn eteen kyllä polvistuisin nuolemaan..
Vaikka hetero olenkin.
Floor Jansen. Alfanainen, mahtava karisma ja upea laulutaito, seksikäskin. Olen taipuvainen kateuteen, mutta Jansen herättää kateuden sijasta ihailua.
Saara Sarvas.
Se on vaan niin ihanan muhkea ja feministisen pantava.
Holby city- sarjan Frieda eli Olga Fedori tällä hetkellä. Mutta samaan sarjaan menee muutkin: pitkä, hoikka, persoonallinen ulkonäkö.
Nigella lawson, silloin kun oli tuhdimmassa kunnossa eikä botoxia otsa täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Floor Jansen. Alfanainen, mahtava karisma ja upea laulutaito, seksikäskin. Olen taipuvainen kateuteen, mutta Jansen herättää kateuden sijasta ihailua.
Makunsa kullakin. Omasta mielestäni Floor on romuluinen hongankolistaja ja hevosennaama. Tarja vie sitä ihan 6-0 sekä ulkonäössä, karismassa ja laulutaidossa.
Oma girl crushini on Pink, tykkään asenteesta ja hän osaa kyllä laulaakin. Olis varmaan hauskaa seuraa.
Wanda Sykes, hulvattoman hauska, älykäs, kauniskin.
Saara Aalto. Olen niin kateellinen hänen karismastaan ja elämänilostaan.
Ruby Rose
Sulan <3333 Se Orange is the NEW blackin näyttelijä. Niin täynnä seksikkyyttä että huhhuh. Hetero siis minäkin.
Siren kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Makunsa kullakin. Omasta mielestäni Floor on romuluinen hongankolistaja ja hevosennaama. Tarja vie sitä ihan 6-0 sekä ulkonäössä, karismassa ja laulutaidossa.
Oma girl crushini on Pink, tykkään asenteesta ja hän osaa kyllä laulaakin. Olis varmaan hauskaa seuraa.
On Tarjakin aika ihana, mutta minun silmissäni ja korvissani Floor vie voiton
Floor on kyllä kuuma, tykkään komeista naisista.
Mulla nämä on yleensä fiktiivisiä henkilöitä, kuten kaikki muutkin ihastukset.
Viimeisin oli Vera Farmigan esittämä Norma Bates, tai onhan se ollut jo monta vuotta. Ihanan omituinen nainen.
Yksi on ollut, vähän vajaa 20 vuotta sitten. Texas -yhtyeen Sharleen Spiteri. Täydellinen yhä. Olin itse parikymppinen silloin :)
Jenni Vartiainen on niin herklä ja sielukas, hyvännäköinenkin <3
Mulla Erika Vikman ja Sara Sieppi. Eikä tämä ole mikään vitsi, vaan molemmat on luonnostaan naisellisia ja herkän oloisia. Itseltä puuttuu tuo ominaisuus.
Niin?