Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Myönnän: ärsyttää, että mieheni "kuolaa" hyvää ystävääni

Vierailija
06.01.2019 |

Viikko sitten uutenavuotena vietimme aattoiltaa illanistujaisissa, jossa oli hyvä ystäväporukkani (kaikki siis naisia) sekä osalla miehet aveceina. Ollaan 35-40 vuotiaita, suurimmalla osalla lapsia ja muutama lapseton sinkku. Oli rento ja kiva ilta isolla porukalla, mutta nyt menee hermo kun viimeisen viikon ajan mieheni ei ole paljoa muusta puhunut kuin em. juhlissa olleesta sinkkukaveristani. Vertailee minua tähän ystävääni, sanotaanko vaikka "Mariaan" ja vaikuttaa naiivin ihastuneelta.

Esimerkkejä: (suluissa omat kommenttini)
- Maria ainakin nauroi mun jutuille ja piti mua hauskana. (Maria on oikeasti hyvä keskustelemaan ja kuuntelemaan, mies tulkitsee ehkä tämän jonkinlaisena ihastuksen/ihailun merkkinä ja on siitä lapsellisen innoissaan, eikä tajua että em. käytös on ollut ystävältäni ihan peruskohteliasuutta ja käytöstapoja).

- Marian matkakohteet ovat aidosti mielenkiintoisia, ei halua all-inclusive perhekohteisiin niinkuin sinä. (Marialla ei olekaan kahta pientä lasta ja hän matkustaa/reppureissa yksin paikoissa, jonne en tosiaankaan veisi esikouluikäisiä lapsia).

- Maria sanoi, että meikkaa arkeanakin. (Jos mä joskus meikkaan arkena, on mies saattanut kommentoida tyyliin "ketä varten sä värjäät naamaas", nyt Marian arkimeikkaaminen onkin jotain elämää suurempaa.)

- Maria sanoi mua herrasmieheksi (tilanteessa "saanko auttaa takin päälle?" "Kyllä kiitos, onpa herrasmiesmäistä". Mies ei mun kanssa itse tarjoudu edes kantamaan kauppakasseja.)

- Marian mielestä kerran viikossa xxx (miehen aikaavievä harrastus, kerralla melkeinpä koko päivä) ei ole todellakaan paljon. (Maria sanoi jotain tyyliin "joo kun innostuu jostain, niin kyllähän sitä haluaisi tehdä vaikka kuinka").

- En tajua, miten Maria voi näyttää niin nuorelta ja hyvältä (Tämän olen kuullut jo toooosi monta kertaa, on tullut asia selväksi).

- Miksi sulla ei voi olla samanlaista kroppaa kuin Marialla, ei ikä ole syy plösähtää. (Ei ehkä ikä, mutta Maria harrastaa kehonrakennusta ja salitreeniä 5-6 kertaa viikossa joten hänen kroppaansa en vertaisi keskivertoihmisen kroppaan. Plus mieheni kroppa on ihan tavallinen "isämasu"-mallinen, hänellä ei todellakaan ole varaa puhua plösähtäneestä kropasta).

ja huippuna:
-Marialla oli jotain kivaa hajuvettä. Sä et sitten ilmeisesti voi käyttää. (Mies tietää kyllä, että vältän hajusteita allergia/atopiataustani vuoksi).

Nyt mies ehdottelee, että järjestetään joku illanistujainen, saunailta, tms. jonne kutsuttaisiin Maria myös mukaan "kun oli niin hyvä tyyppi". Tavallaan pitäisi ehkä jopa huvittaa kun mies vaikuttaa niin lapsellisen ihastuneelta, mutta pikku hiljaa huvitus on kääntynyt ärsytykseen. Ihan kuin mä olisin joku kämppis hänelle, kun hän voi kerran tilittää ihastuksensa minulle. Ihan kuin meidän suhde olisi täysin platoninen. TAi niin taitaa jo tosiaan ollakin, ehkä tämä ystävääni ihastuminen vain konkretisoi sen irvokkaalla tavalla.

Kommentit (115)

Vierailija
21/115 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä Maria kuulostaa aivan ihanalta. <3 Olisko mahdollista saada hänen yhteystiedot?

M42

liityn jonoon

Vierailija
22/115 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä Maria kuulostaa aivan ihanalta. <3 Olisko mahdollista saada hänen yhteystiedot?

M42

liityn jonoon

Hep, olen sitten kolmantena jonossa. Ihana Maria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/115 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tollasen jälkeen heittäisin ukon hotellimajoitukseen tai lähtisin itse. Siis ihan oikeesti. Vois sitten molemmat tahoillaan miettiä onko parisuhde enää sitä mitä halutaan. Toki ihastumisia voi tulla ja mennä, mutta ei niistä nyt himassa jutella ja vertailla jne.

Vierailija
24/115 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä tuo kroppakommentti :) vaikea sanoa, onko miehesi vähän ihastunut vai haluaisiko vain päästä pukille jos kerran Marialla oli hyvä kroppa.

Ärsyttävää todella! Itsekin joskus samantyylisessä tilanteessa mutta etsin äkkiä hyvännäköisen nuoren miehen ketä kovasti muistin kehua :p

Vierailija
25/115 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis lapseton viehättävä nainen, joka pitää huolta itsestään ja ulkonäöstään ja osaa keskustella ja kuunnella? Kuka mies muka EI ihastuisi tuollaiseen? Ymmärrän ap:n miestä täysin, tosin tekee itselleen karhunpalveluksen antamalla sen näkyä noin omalle akalle. Kannattaisi ennemmin viestitellä viattomasti Marian kanssa ja rakennella pikku hiljaa luottamussuhde. :)

Vierailija
26/115 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehelles suorat sanat. Pirun törkeää. Kamala mies sulla. Mä jättäisin. Toki teillä on lapsia...

Vierailija
27/115 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tollasen jälkeen heittäisin ukon hotellimajoitukseen tai lähtisin itse. Siis ihan oikeesti. Vois sitten molemmat tahoillaan miettiä onko parisuhde enää sitä mitä halutaan. Toki ihastumisia voi tulla ja mennä, mutta ei niistä nyt himassa jutella ja vertailla jne.

Juuri tämä mua loukkaa eniten, siis se että mies puhuu mulle noin avoimesti kuin ei muistaisi kuka olen. En pysty hetkeäkään kuvittelemaan, että miehen ja "Marian" välillä olisi mitään tai koskaan edes tulisi mitään. Harmittaa myös, että miehen todellisuudentaju on siinäkin mielessä ihan hukassa, ettei ymmärrä että on ihan eri asia elää sinkkuelämää nelikymppisenä kuin olla töissäkäyvä kahden lapsen arkea pyörittävä äiti. Kyllä mäkin mielelläni kehuisin miestäni esim. herrasmiesmäiseksi, jos nyt mies vaikka aloittaisi ihan omien tiskiensä päätymisestä astianpesukoneeseen.

ap

Vierailija
28/115 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi pippelöinyt Marian kanssa?

Vierailija
29/115 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko miehesi pippelöinyt Marian kanssa?

Mielessään taatusti on, ja moneen kertaan. :)

Vierailija
30/115 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä pantavan oloiselta pakkaukselta tämä Maria. Jos ei aiokaan hankkia lapsia, niin aivan täydellinen. Vaimomatskua jopa.

Vierailija
31/115 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten moni on jo todennut, miehesi koettaa kaikin keinoin saada sinut epävarmaksi itsestäsi. Sitten varmaan kohta perustelee, että eikös ole vaan hyvä asia että hän tulee juttuun kavereidesi kanssa... Jokin hänellä on nyt hätänä ja kusi päässä ja housussa, kun pitää noin sohia toista ihan tarkoituksella.

Vierailija
32/115 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tämä mua loukkaa eniten, siis se että mies puhuu mulle noin avoimesti kuin ei muistaisi kuka olen. En pysty hetkeäkään kuvittelemaan, että miehen ja "Marian" välillä olisi mitään tai koskaan edes tulisi mitään. Harmittaa myös, että miehen todellisuudentaju on siinäkin mielessä ihan hukassa, ettei ymmärrä että on ihan eri asia elää sinkkuelämää nelikymppisenä kuin olla töissäkäyvä kahden lapsen arkea pyörittävä äiti. Kyllä mäkin mielelläni kehuisin miestäni esim. herrasmiesmäiseksi, jos nyt mies vaikka aloittaisi ihan omien tiskiensä päätymisestä astianpesukoneeseen.

ap

Taitaa pitää suhdettanne niin itsestäänselvyytenä, että voi sanoa sulle mitä vaan. Ei osaa enää arvostaa mitä kotona on tarjolla.

Vierailija
33/115 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks kysymys : Onko Maria maksullinen nainen?

Vierailija
34/115 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa törkeää verrata kumppanin kroppaa toisen ihmisen kroppaan. Sano miehelle takaisin että vitsit kun se Mikko on lihaksikas ja miehekäs, miksi sinä et näytä siltä. 

Vierailija
35/115 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oon ite ollu usein tilassa, jossa jonkun poikaystävä on ollut jollainlailla kiinnostunu musta (esim. ulkonäkö,luonne..) ja sit oon myös ollu niis tilanteissa, missä joku mun poikaystävä on puhunu  tyylii jonku mun kaverin ulkonäöstä tai jostain . :D

Sit oon myös tuntenu sellasii tyttöi/naisii, jotka haluu lähteekki mukaan tollaseen, sit oon ite olllu sellasis tilanteis, mis oisin voinu lähtee mukaan esim flirttaamaan, panemaan jonku exää jne... mut en oo lähteny, koska en oo halunnu. :)

esim. joskus ku oon kiinnittäny paljon huomioo et mun ulkonäkö on täydellinen, niin jotkut miehet tietenki myös kaverien miehet on sit sanonu jopa kavereilleen äänee et uskomattoman hyvännäkönen nainen toi.. eihän se oo normaalei käytöstapoi, vaa kertoo siit et mies on ihan täys pelle..... :D

Ja sit no, oikeestaa harvempi (ei kukaan?) mies ois ollu sillee et ois kehunu vartavasten mun kavereita, mut esim. yks rumemman puoleinen nainen yritti iskee yhtä mun exää, yms yms..

mut sit oon esim joskus kyselly "onks se kaunis??" ja sit joku sanonu " on"

mut myös tilanteissa missa on sanonu et "ei" ja tehty selväks et mun kroppa on nimenomaan se paras vaihtoehto. :)

Vierailija
36/115 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta aloittaja on kertakaikkisen fiksu ja realistinen nainen. Näitä pässinpäitähän riittää, itselläkin muutama ollut. Mutta antaa isännän nyt tohkeissaan posmottaa kun ei itse tajua omaa markkina-arvoaan, joka ei nyt välttämättä päätä huimaa. Ja tuo oli hyvä lohkaisu että Maria on tosi vaativa miesten suhteen ja kropan pitää olla timmissä kunnossa! Kohtahan se voi isäntä vaikka lähtä lenkille (mariafantasioissaan ressukka) ja sehän passaa, saat sutjakamman miehen.

Ja siitä täydet pinnat aloittajalle että ei hetkeään epäile että Marialla voisi olla intressejä ko.miestä kohtaan, järkevä nainen.

Vierailija
37/115 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis oon ite ollu usein tilassa, jossa jonkun poikaystävä on ollut jollainlailla kiinnostunu musta (esim. ulkonäkö,luonne..) ja sit oon myös ollu niis tilanteissa, missä joku mun poikaystävä on puhunu  tyylii jonku mun kaverin ulkonäöstä tai jostain . :D

Sit oon myös tuntenu sellasii tyttöi/naisii, jotka haluu lähteekki mukaan tollaseen, sit oon ite olllu sellasis tilanteis, mis oisin voinu lähtee mukaan esim flirttaamaan, panemaan jonku exää jne... mut en oo lähteny, koska en oo halunnu. :)

esim. joskus ku oon kiinnittäny paljon huomioo et mun ulkonäkö on täydellinen, niin jotkut miehet tietenki myös kaverien miehet on sit sanonu jopa kavereilleen äänee et uskomattoman hyvännäkönen nainen toi.. eihän se oo normaalei käytöstapoi, vaa kertoo siit et mies on ihan täys pelle..... :D

Ja sit no, oikeestaa harvempi (ei kukaan?) mies ois ollu sillee et ois kehunu vartavasten mun kavereita, mut esim. yks rumemman puoleinen nainen yritti iskee yhtä mun exää, yms yms..

mut myös tilanteissa missa on sanonu et "ei" ja tehty selväks et mun kroppa on nimenomaan se paras vaihtoehto. :)

En ymmärtänyt sun selityksestä yhtään mitään, mutta joo... kiva että asia on näin

Vierailija
38/115 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä oot joku 16-vuotias pissis. Sori, mut sun tarina ei korreloi aikuisten pitkään parisuhteessa olleiden elämää millään tavalla.

Vierailija
39/115 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä mies sulla. 

Miettisin sun kohdalla ihan tosissaan eroa, mutta ei kannata hätäillä. Odota vaikka muutama kuukausi ja valmistele kaikki hyvin ja heivaa ukko pois!

Itse olen vähän kuin tuo "Maria" Pidän itsestäni huolta, pukeudun naisellisesti, olen ikisinkku ja lapsia en todellakaan aio hankkia. 

Jotku tuttujen/kaverien kumppanit ovat katsoneet sillä silmällä ja vaikuttaneet ihastuneilta. En tiedä miksi..? En ole kasvoiltani mitenkään erikoisen kaunis, mutta olen kyllä todella hyväkäytöksinen ja iloinen. 

Yksi syy ikisinkkuuteni on juuri ehkä tuo että miehet ovat oikeasti aika petollisia, viettien vietävissä, oman nautinnon etusijalle laittavia ja oikeasti huonoja sängyssä. Päälle vielä että omaavat mustavalkoisen maailman ja ovat huonoja keskustelemaan.

Miestä en ikinä ottaisi riippakiveksi elämääni. 

Onneksi kohta olen jo niin vanha että varmaan 10 vuoden sisällä alkaa nuorempien ja toivottavasti vanhempienkin miesten kiinnostus lopahtamaan. 

Vierailija
40/115 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitko kääntää tämän teinix-kielen suomenkieliseksi kiitos? Oletko 14-vuotias?