En ole mieheni suurin rakkaus
Olemme olleet yhdessä yli 10v. Naimisissa, lapsia. Olen aina tuntenut, ettei mieheni rakasta minua niinkuin pitäisi, jotenkin vihjannut riidellessä niin, ja kyllähän sen tuntee. Nyt lopulta myönsi että näin on.
Hän rakastaa minua, mutta on rakastanut jotakin enemmän kuin minua. Minulle tämän pitäisi olla ok, koska ei hän enää tätä toista rakasta. Ei ymmärrä, miksi tämä minua satuttaa. Ei ymmärrä, miksi olisin halunnut olla hänen elämänsä suurin rakkaus. (Jos en vielä ole, en kyllä sellaiseksi enää voi muuttua.)
Joo, jättäisin se sian, ellei se olisi minun elämän suurin rakkaus.
Kommentit (282)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelle pitäisi puolison olla se suurin rakkaus, mutta naisen suurin rakkaus on monesti se pettävä, varasteleva, valehteleva ja huijaava pahis.
Oma mieheni on minun elämäni suurin rakkaus. Tuntuu epäreilulta etten minä ole hänen. Ap
Varmasti. Miehesi ei kuitenkaan voi asialle mitaan. Jokainen suuren rakkauden kokenut tietaa, että tunnetta ei voi pakottaa ei suuntaan ei toiseen.
Tämä tuntuu hyvin realistiselta arviolta. Ap ja miehensoisivat jo hyvin tehdä sovinnon ja kruunata sen syömällä yhdessä sillijäätelöä.