Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ole mieheni suurin rakkaus

Vierailija
05.01.2019 |

Olemme olleet yhdessä yli 10v. Naimisissa, lapsia. Olen aina tuntenut, ettei mieheni rakasta minua niinkuin pitäisi, jotenkin vihjannut riidellessä niin, ja kyllähän sen tuntee. Nyt lopulta myönsi että näin on.

Hän rakastaa minua, mutta on rakastanut jotakin enemmän kuin minua. Minulle tämän pitäisi olla ok, koska ei hän enää tätä toista rakasta. Ei ymmärrä, miksi tämä minua satuttaa. Ei ymmärrä, miksi olisin halunnut olla hänen elämänsä suurin rakkaus. (Jos en vielä ole, en kyllä sellaiseksi enää voi muuttua.)

Joo, jättäisin se sian, ellei se olisi minun elämän suurin rakkaus.

Kommentit (282)

Vierailija
1/282 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valivalivali, sinulla on asiat hyvin.

Vierailija
2/282 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiveet on toista kuin todellisuus. Olet käytännöllinen rakkaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/282 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

99,99% avmammoista ovat sinulle kateellisia. He nimittäin eivät tyydy muuhun kuin elämänsä rakkauteen ja kierrossa oleva sika on.. no sika joka on pilannut mamman elämän.

Vierailija
4/282 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten vihjailee riidellessä?

Vierailija
5/282 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanovat, että suhteissa toinen rakastaa aina enemmän kuin toinen.

Vierailija
6/282 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseestähän tuo on.

Yksipuolinen rakkaus.

Vierailija
7/282 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valivalivali, sinulla on asiat hyvin.

Etkö itse haluaisi olla puolisosi elämän suurin rakkaus? Ap

Vierailija
8/282 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toiveet on toista kuin todellisuus. Olet käytännöllinen rakkaus.

Minusta on epäreilua, Että hän nyt vasta kertoi tämän. En olisi lähtenyt tähän suhteeseen, jos olisin tiennyt ajoissa. Ap

Vierailija
9/282 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo veemäistä, koska tietysti sitä haluaisi olla sen oman suuren rakkautensa suurin rakkaus. Oli sitten hänen elämänsä suurin sijoitus tai ei.

Vierailija
10/282 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minunkaan mies elämäni suurin rakkaus ja hyvä niin. Suurin rakkaus oli hirveän raastavaa, mies oli oikeasti täysi sika (petti, varasti, valehteli kaikesta) ja olen loppujen lopuksi helvetin tyytyväinen, ettei siitä tullut lopulta mitään. Varmaan nuo kaikki vaikeudet ja oma nuoruus vaikutti siihen rakkauden intensiivisyyteen. Nykyisen miehen kanssa yhdessä 15 vuotta ja vaikka hän ei olekaan se suurin, niin ehdottomasti paras ja kestävin rakkaus.

Vierailija
11/282 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

99,99% avmammoista ovat sinulle kateellisia. He nimittäin eivät tyydy muuhun kuin elämänsä rakkauteen ja kierrossa oleva sika on.. no sika joka on pilannut mamman elämän.

Miksi kukaan olisi kateellinen siitä, etten ole mieheni suurin rakkaus? Olen itse kateellinen tälle hänen elämänsä rakkaudelle (en tosin tiedä kuka se on). Ap

Vierailija
12/282 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä uusioperhe... kumpikaan ei olla toistemme ”elämän rakkaus”, mutta hyvä meillä tässä on, meillä on kaikki

Vierailija
13/282 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nuo asiat lopulta tietää.

Ihastuessa/rakastuessa on vaan niin helppo huijata itseään.

Vierailija
14/282 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei omakaan puolisoni ole elämäni rakkaus. Mutta olen valinnuy viettää silti elämäni hänen kanssaan. Meillä on melko samanlaiset arvot ja halut elämältä, yhdessä on melko helppoa ja turvallista. Turvallisen ja vakaan arjen arvotan tärkeämmäksi kuin suuren rakkauden.

Vierailija
15/282 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on aika epäreilua että mies ylipäätään sanoi noin. Mitä se sillä ajatteli saavuttavansa? Vai ootko sä tässä kymmenen vuotta kysellyt siltä että ootko sä sen suurin rakkaus ja nyt sitten murtui?

Vierailija
16/282 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi itsellesi uusi suurin rakkaus ja jätä nykyinen juntti.

Vierailija
17/282 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, mitä oikein odotit? Olet miehesi tärkein sijoitus. Yhteinen asuntolaina, lapsia kasvatettavana, koko elämä esitettävänä. Ei sekään mikään vähäarvoinen juttu ole. 

Kuulostat jollain tapaa rasittavalta, tenttailet jatkuvasti rakastamisia. Keskittyisit elämiseen. Olet joskus halunnut tuota kaikkea mikä sinulla nyt on. 

En ole jatkuvasti tenttaamassa. Olisin halunnut olla se, jota hän on rakastanut eniten. Etkö sinä halua samaa puolisoltasi? Olisiko sinusta kivaa olla se, keneen puolisosi on tyytynyt, eikä se, kuka hänen mielestään on paras? Ap

Vierailija
18/282 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsi itsellesi uusi suurin rakkaus ja jätä nykyinen juntti.

Kuten jo kirjoitin, se ei ole kovin helppoa, sillä mieheni on minun elämäni suurin rakkaus. Enkä usko että olen kovin haluttu sinkkumarkkinoilla useamman lapsen äitinä... Ap

Vierailija
19/282 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit miettiä, pyritkö hoitamaan suhteenne yhteisenä tehtävänä, lastenkasvatus ja arjen jako. Miehesi ajattelee ilmeisesti näin ja kyllähän hän jonkinlaista kiintymystä sinuun kokenee, pitää sinua turvallisena kun on valinnut sinut elämänkumppanikseen ja lastensa äidiksi. Voit tietenkin lähteä tavoittelemaan sitä molemmin puolisuutta muualta, mutta varmuutta ei ole ja sillä on hintansa.

Vierailija
20/282 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo veemäistä, koska tietysti sitä haluaisi olla sen oman suuren rakkautensa suurin rakkaus. Oli sitten hänen elämänsä suurin sijoitus tai ei.

En todellakaan halua olla mikään sijoitus. Ikuinen kakkonen. Se, keneen piti jostain syystä tyytyä. Ap