Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä häpeätte tehdä puolison aikana?

Vierailija
05.01.2019 |

Kertokaa nyt muutkin mitä häpeätte tehdä puolisoidenne aikana. Tuntuu että olen itse omituinen, koska häpeän melkein kaikkea.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolison aikana? Mitä tää meinaa. Siis puolison seurassa? Kysytkö että mitä teette lasten aikana? Koiran aikana? Häh.

Vierailija
22/26 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kakkaaminen on vähän vaikeaa. Ei tietenkään ole samassa tilassa ja siten "seurassa". 

Mutta ihan vain se, että on samassa asunnossa. Ei ole kiva tilanne, joskin helpottanut vuosien myötä. Aluksi pidättelin aina siihen asti, kunnes on rauha. Mutta nyt kymmenen vuoden jälkeen uskallan mennä vessaan, jos hänellä on esim. hana päällä keittiössä tai parvekkeella tupakalla. 

Ennen odotin, että on ehdottomasti poissa. 

Jeee, ihanaa! Mä oon välillä aatellut että minä oon ainut tommonen omituinen. Mutta kivaa jotta on muitakin :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskottelu ja herkkujen mässäily. Jos tiedän, että mies on pois kotoa jonakin harvana iltana niin varustaudun kunnon mättöherkuilla ja annan palaa

Vierailija
24/26 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielen puhdistaminen :D mulla on sellainen tarkoitukseen sopiva väline ja varsinkin suklaan / kahvin jälkeen kieli on tosi ällöttävän värinen ... 

Vierailija
25/26 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varsinaisesti "häpeä" mitään - mutta on asioita, joita pelkään vahingossa tekeväni seurustelukumppanini läsnäollessa. Näitä ovat:

- vahinkopieru (varsinkin seksin aikana)

- iso, kuuluva röyhtäys

- se, että tulen huonovointiseksi ja joudun oksentamaan

- se, että kuukautisten aikaan seksiä harrastaessa verta pullahtaa desikaupalla lakanoille alle asetetun pyyhkeen ohi

- yökkäysrefleksi fellaatiossa liian syvälle ottaessa 

Asioita, joita ehkä voisin hävetä, mutta jotka teen yksin, koska haluan yksityisyyttä: 

- ihokarvojen ajelu (kainalot, sääret, alapää)

- vessassa käynnit

- hampaiden lankaus (tai hampaiden puhdistus hammastikulla ruokailun jälkeen)

- siteen/tamponin vaihto ja vanhan vieminen roskikseen

Sen sijaan en häpeä alapääpesua (yleensä pesemme toinen toisemme, jos olemme suihkussa samaan aikaan), miehen nähden masturbointia, alastomuutta (muuhunkin kuin seksiin liittyvää). 

Vierailija
26/26 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua hävettäis vaan hengata alasti. Seksin aikana ja saunassa/suihkussa en kainostele, mutta ei tulis mieleenkään vaan tehdä kaikenlaista alasti, esim. suihkun jälkeen, ennen vaatteiden pukemista.