Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se tunne kun elämä on täyttä paskaa

Vierailija
05.01.2019 |

"Elämä on ihmisen parasta aikaa" Ja vitut on! Ei ole minun elämällä mitään tarkoitusta. Kaikki mihin ryhdyn tuntuu olevan tuomittu epäonnistumaan. Jotkut varmasti ajattelevat, että tämä on taas jonkun itsesäälissä rypevän narinaa, mutta en vain voi sille mitään, että en löydä elämälleni yhtään mitään järkevää tarkoitusta.

En osaa mitään, enkä ole missään hyvä. Miten tällainen ihminen pääsisi sellaisiin töihin, että pystyisi elättämään edes itsensä? Ei näköjään mitenkään. Päätin aloittaa opiskelun, mutta ei siitäkään mitään tule. Ainoastaan jatkuvia epäonnistumisia ja en tunnu oppivan mitään. Nyt sitten koulu ainoastaan ahdistaa kun tietää mitä päivät taas tuovat mukanaan. Ihan kuin ei olisi ahdistanut jo ennen opiskelujakin ihan tarpeeksi. Yötkin menee valvoessa kun pohtii, että mitä helvettiä tämän elämän kanssa oikein tekisi. Sitä vaan toivoo, että ei olisi koskaan edes syntynytkään.

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ei vapaaehtoistyötä, joka vain lisää vastakkainasettelua. Palkattomat työt on syytä jättää tekemättä. Siinä vaiheessa kun hyväosaisilta loppuvat orjat, niin heillekin voi tulla edes pieniä vastoinkäymisiä - ainakin yhteisön tasolla. Yhteiskunta - juuri kuten Suomi tänä päivänä - , joka ei edes koulutetuille tarjoa mitään järkeviä työmahdollisuuksia ei ansaitse vapaaehtoistyöntekijöitä ja pienipalkkaisia orjatyöläisiä.

Vierailija
22/73 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän elämä yhteiskunnassa matalapalkkaisille orjille tai työttömille on yhtä kituuttamista.

Pitää löytää omat jutut joilla täyttää päivänsä. Tekemättömyys vie kaiken olemisen halun. Jos tuntuu että sinusta ei ole mihinkään yhteiseen hyvään niin ehkä voit alkaa elää itseäsi varten. Elää sellaista elämää että kulloistenkin olosuhteiden ehdoilla elät niin hyvää elämää kuin ikinä voit.

Ihmisen elämä on lyhyt. Tee sitä mistä pidät. Jos sinun täytyy välillä käydä töissä että voit toteuttaa itseäsi niin sekin kannattaa. Kuitenkin kun kuolema koittaa niin siinä ei kysellä oletko mihin asti opiskellut, kuinka pitkälle pääsit ja kuinka paljon on rahaa. Ne asiat eivät siinä kohtaa paina mitään. Vain tällä hetkellä on merkitystä missä nyt olet ja mitä tunnet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu tunne... Täysin samat fiilikset. Sitä elelee päivä kerrallaan ja ihmettelee muaailman menoa. Fakta on se, ettei missään todellakaan ole mitään järkeä. Sitä vaan chillaa ja ottaa lunkisti eikä tee mitään. Odottelee hienoja aurinkoisia kelejä ja silloin menee jonnekkin rauhalliseen paikkaan köllöttelemään auringonpaisteeseen muutaman huurteisen bissen kanssa ja nauttii auringon lämmöstä, kuuntelee mieleistään musiikkia... Simppeleitä asioita. Se on aikuisena vaikea tuntea mitään mielihyvän tunteita, mutta pyrkii tekemään asioita mistä ei mitään mielipahan tunteitakaan synny... Sitä kukin täällä aikansa olla elelee, kunnes kuolla kupsahdetaan...

Vierailija
24/73 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole pelkästään tunne vaan elämä on pelkkää paskaa.

Vierailija
25/73 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaiken lisäksi elämä on "viuh" tosi nopeasti ohi. Jotkut hilaa sen pyörätuolissa, jotkut sokeina, jotkut kuolee jo nuorena.

Ja kyllä, aivan hirveä on tämä maailma. Ei muuten, mutta ihmiset..

Ja usko vaan, aina voi mennä huonommin. Minäkin sanoin pitkään että tätä huonommin asiat ei sitten voisi ollakaan. Mutta mietipä uudestaan. Kyllä voi.

Vierailija
26/73 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkien ihmisten elämät ovat ihan turhia, jos katsoo vähänkin kauempaa. Ainoastaan jos on joku Jeesus tai Einstein, voi sillä olla vaikutusta hieman pidemmällä aikavälillä. Kaikki muut miljardit ihmiset unohtuvat melkein heti, kun aika heistä jättää. Ei kannata stressata sen oman elämän merkityksellisyyden kanssa, kun ei sillä ole merkitystä vaikka mitä tekisi.

Sitä voi miettiä, onko joku mieluinen asia millä elämänsä täyttäisi. Työnteko ei välttämättä onnea tuo, ainoastaan keinon täyttää elämä jollakin näennäisen merkityksellisellä, niin ettei ehdi miettiä sen enempää. 

Nii. Einstein muistetaan ja samassa muistetaan ydinpommit jotka kohta varmaan taas aslkaa posahdella. Mao tehtaili noin 60-78 miljoooonan ihmisen kansanmurhan, Hitlerkin sai muutaman miljoonan tapettua, kyllä näitä historiaan jää ihmisiä joita muistellaan. Putin voi tänään myhäillä "minut muistetaan maapallon ihmisten historian loppuun asti" ja mitä sitten?

Vierailija
27/73 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ihan samoja ajatuksia. Ei kaikista ole opiskelemaan, miksei muille riitä se että tekee jtn normi työtä? Miks pitää kyseenalaistaa se mitä teen?

Minä inhoan itseäni, en riitä, oon tyhmä ja kiittämätön. Ihan sama vaikka kuolisin tänään, ei haittaisi. Kadehdin niitä jotka oikeasti osaa nauttia elämästä.

Pääsisi edes töihin! Sellaisiin töihin joista saisi ihan ihmiselle kuuluvaa palkkaa. Mutta kun on tällainen yksinkertainen ihminen jonka osaaminen on rajallista, niin eipä minulle oikein nykypäivänä sellaista työtä löydy.

Muutenkin tuntuu siltä, että en ole normaali, ja tämä maailma ei yksinkertaisesti ole minua varten.

Maailma ei tunnu olevan enää muita kuin huippuosaajia varten. Työtä ei muille riitä ja sekin porukka pienenee vauhdilla, jotka tulevaisuudessa töihin pääsisivät. Ei ole kyse siitä, etteikö oltaisi normaaleja, Maailma on vinksahtanut. Yhä pienempi porukka kerää kaiken itselleen. Muut nuollaan näppejämme.

Vierailija
28/73 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ihan samoja ajatuksia. Ei kaikista ole opiskelemaan, miksei muille riitä se että tekee jtn normi työtä? Miks pitää kyseenalaistaa se mitä teen?

Minä inhoan itseäni, en riitä, oon tyhmä ja kiittämätön. Ihan sama vaikka kuolisin tänään, ei haittaisi. Kadehdin niitä jotka oikeasti osaa nauttia elämästä.

Pääsisi edes töihin! Sellaisiin töihin joista saisi ihan ihmiselle kuuluvaa palkkaa. Mutta kun on tällainen yksinkertainen ihminen jonka osaaminen on rajallista, niin eipä minulle oikein nykypäivänä sellaista työtä löydy.

Muutenkin tuntuu siltä, että en ole normaali, ja tämä maailma ei yksinkertaisesti ole minua varten.

Maailma ei tunnu olevan enää muita kuin huippuosaajia varten. Työtä ei muille riitä ja sekin porukka pienenee vauhdilla, jotka tulevaisuudessa töihin pääsisivät. Ei ole kyse siitä, etteikö oltaisi normaaleja, Maailma on vinksahtanut. Yhä pienempi porukka kerää kaiken itselleen. Muut nuollaan näppejämme.

Tämä oli hyvin sanottu. Ihan samat ajatukset itselläni.

Vierailija
29/73 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maailma ei tunnu olevan enää muita kuin huippuosaajia varten. Työtä ei muille riitä

Jep. Juuri näin se on jo nyt. Ja tulevaisuudessa on vielä enemmän kun toi tekoäly pääsee kunnolla vauhtiin. Sitten loppuu hyvin monelta hommat, eikä seuraavia enää edes tarvita. Mutta, tärkeintähän onkin se, että eliitti saa sen mikä sille EI edes kuuluisi.

Vierailija
30/73 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua vituttaa se, kun ihmiset jauhaa tuota "kaikki on sinusta itsestäsi kiinni, tee muutos, tee jotakin" ja plaaplaaplaaaaaaa.

ENTÄ JOS EI OLE VOIMIA, ROHKEUTTA, USKALLUSTA, JAKSAMISTA, VOIMIA TEHDÄ NIITÄ MUUTOKSIA, TEHDÄ YHTÄÄN MITÄÄN MUUTA KUIN YRITTÄÄ SELVIYTYÄ JA KLAARATA PÄIVÄSTÄ TOISEEN, TYÖPÄIVÄSTÄ ym TOISEEN????

Sitä on ilmeisesti mahdotonta useimmat ymmärtää, mutta kun ei jaksa!!!!!!

Eli navetan taakse ja kuula kalloon, tai junan alle, rata olisi tuossa 1,5km päässä. Traagisinta se, että siihenkään ei riitä uskallus.

Vierailija
31/73 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee ap lapsia!

Lapset antaa tekemistä ja syyn elää?

Vierailija
32/73 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaikki hyvin.

Olen rikastunut ja kaunis.

Olen opiskellut ja matkustellut.

Tarvitsen siivojan.

Voin auttaa tarjoamalla töitä ap:lle.

Vierailija
33/73 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeinen123123 kirjoitti:

Tuttu tunne... Täysin samat fiilikset. Sitä elelee päivä kerrallaan ja ihmettelee muaailman menoa. Fakta on se, ettei missään todellakaan ole mitään järkeä. Sitä vaan chillaa ja ottaa lunkisti eikä tee mitään. Odottelee hienoja aurinkoisia kelejä ja silloin menee jonnekkin rauhalliseen paikkaan köllöttelemään auringonpaisteeseen muutaman huurteisen bissen kanssa ja nauttii auringon lämmöstä, kuuntelee mieleistään musiikkia... Simppeleitä asioita. Se on aikuisena vaikea tuntea mitään mielihyvän tunteita, mutta pyrkii tekemään asioita mistä ei mitään mielipahan tunteitakaan synny... Sitä kukin täällä aikansa olla elelee, kunnes kuolla kupsahdetaan...

Unohdit runkkauksen ja trollaamisen vauvalla.

Vierailija
34/73 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkien ihmisten elämät ovat ihan turhia, jos katsoo vähänkin kauempaa. Ainoastaan jos on joku Jeesus tai Einstein, voi sillä olla vaikutusta hieman pidemmällä aikavälillä. Kaikki muut miljardit ihmiset unohtuvat melkein heti, kun aika heistä jättää. Ei kannata stressata sen oman elämän merkityksellisyyden kanssa, kun ei sillä ole merkitystä vaikka mitä tekisi.

Sitä voi miettiä, onko joku mieluinen asia millä elämänsä täyttäisi. Työnteko ei välttämättä onnea tuo, ainoastaan keinon täyttää elämä jollakin näennäisen merkityksellisellä, niin ettei ehdi miettiä sen enempää. 

Nii. Einstein muistetaan ja samassa muistetaan ydinpommit jotka kohta varmaan taas aslkaa posahdella. Mao tehtaili noin 60-78 miljoooonan ihmisen kansanmurhan, Hitlerkin sai muutaman miljoonan tapettua, kyllä näitä historiaan jää ihmisiä joita muistellaan. Putin voi tänään m

Sarjam..urh.aajat muistetaan.

Jack the ripper elää ikuisesti.

Älä jää heti kiinni

Keksi teoillesi joku syy..

Rupea gootiksi ja sat.anistiksi..noin esimerkiksi

Vierailija
35/73 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulisijat..on ilmoja pidellyt???

Vierailija
36/73 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo arvosta itseäs

Vierailija
37/73 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
38/73 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltin ja kunnollisen elämä on yhtä kärsimystä. En saa töitä enkä naista koskaan.

Vierailija
39/73 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko käynyt terapiassa? Toki ei siitäkään aina ole hyötyä, mutta sekin kortti on hyvä katsoa.

Monesti sitä vertailee itseään muihin, mutta totuus on, että se parempaa elämää ilmeisesti elämä voi kokea elämänsä paskaksi. 

Miksei opiskelut suju? Onko mitään alaa tai asiaa, joka sinua kiinnostaa ja miksi hait tuohon koulutukseen? 

Vierailija
40/73 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nihilistien lyhyet kokoontumisajot.

Miss miseryt painavat polkimia, jos jaksavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme