The Voice of Finland 2019
Kommentit (2964)
Jotain samaa Anni Hautalassa ja tässä Fridassa, kasvonpiirteissä siis.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tykkää näistä mistäkään. Tämä Rehabkin pliisu. Ei vaan säväytä. Ihme kröhänaukuntaa, joka kuulostaa tekemällä tehtyltä eikä fiilispohjaselta.
Olin ihan varma, että joku nappaa tästä sinihiuksisen “kehitystarinan”, mutta onneksi ei. Surkeaa laulantaa, onneksi “rohkeus” ei vedonnut tuomareihin.
Vierailija kirjoitti:
Hauska tyyppi tuo Frida.
Joo, oli tosi mukavan oloinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tykkää näistä mistäkään. Tämä Rehabkin pliisu. Ei vaan säväytä. Ihme kröhänaukuntaa, joka kuulostaa tekemällä tehtyltä eikä fiilispohjaselta.
Olin ihan varma, että joku nappaa tästä sinihiuksisen “kehitystarinan”, mutta onneksi ei. Surkeaa laulantaa, onneksi “rohkeus” ei vedonnut tuomareihin.
Mistä te näitä katsotte? Tv:ssä vasta esitellään sinitukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Irakilainen lauloi unelmasta ;D ja tämän jälkeen kieli vaihtui arabiaksi
"Mulla on unelmaaaa", repesin
``räiskyvä`` hyihyihyi Se on mulle kirosana
Siis miten teillä näkyy jo ton sinitukkaisen naisen esitys?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekivät pahan virheen heittämällä arabialaisen iskelmän ulos ja ukulele-laulaja osasi, mutta ei persoonaa.
Luulisi että jos tekniikka on kunnossa kuten esim. ukuleletyypillä ja arabilla(tai mistä tuo olikaan, en ole varma) niin sitten voisi valkata kappaleen ja järkätä sitä "persoonaa".
Nää vaan hakee sitä "persoonaa" ja laulutaidoilla ei tässä kisassa ole niin väliä jos saa kiekaistua tai huutolaulettua jotain kovaa ja korkealta.
Odottakaapas illan viimeistä esiintyjää... (katson netissä). Tuomarit ylittävät/alittavat itsensä niin, että ei mitään rajaa... Ei helv.
En oo juurikaan katsonut tätä ohjelmaa ennen ja en tiedä haluanko jatkossakaan kun näitä mainoskatkoja on _miljoona_! Siis oikeesti, yks esitys ja taas 5 min mainoksia.. huoh
Vierailija kirjoitti:
En oo juurikaan katsonut tätä ohjelmaa ennen ja en tiedä haluanko jatkossakaan kun näitä mainoskatkoja on _miljoona_! Siis oikeesti, yks esitys ja taas 5 min mainoksia.. huoh
Joo käsittämätöntä että ohjelmasta puolet nykyään mainoksia!! >:(
Ruudun kautta ilman mainoskatkoja niin näkee vähän aiemmin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mulla on unelmaaaa", repesin
"Tahdon oikeesti olla sinun
enkä vain leikisti rakastaa
Kanssas oikeesti kokea kaiken
mikä ollut on unelmaa
Tahdon syliisi painaa pääni
Tahdon lämpöösi nukahtaa"
Ei ollut ennen ihan näin paljon mainoksia tosiaan..
Ei nyt oikein rehab lähde...
Anteeks nyt mut aikamoista kollotusta Maria
Aivan kamala tämä sinitukkainen
Erilaiset miesvartalotyypit on ainakin tulleet tutuksi tänä iltana. The other danish guy.
R.i.p. mun korvat, lähetän sinitukkaiselle naiselle lääkärilaskun perässä