The Voice of Finland 2019
Kommentit (2964)
Harmi et Roope ja Joli ei voi molemmat jatkaa.
Voi itku! Jhayden oli mun suosikki kunnes alkoi riekkumaan ja lakkasi olemasta cool. Tuollainen kekkuloiva tyyli ei sovi räppiin! Ei sitten mitenkään.
Ehkä hän ei tahdokaan olla räppäri vaan joku Tuure Boeliuksen tyylinen esiintyjä. Itse tykkäsin hänestä coolina räppärinä enemmän, mutta makujahan on monenlaisia eli ehkä jotkut muut tykkää nyt enemmän.
Redrama vihjaisi aika selkeästi että joli on vaikea ihminen jonka kanssa yhteistyö ei ole helppoa xD. En kyllä ole pitäny ollenkaan jolista, liikaa nojattu "nyyhkytarinaan", jonka varjolla edennyt pitkälle.
Vierailija kirjoitti:
Joli vähän liian kärkkäästi kommentoi takaisin tuomareille.. pitäs tossa vaiheessa vielä lähinnä kuunnella ja jos on eri mieltä ni puhisee sit kotona itsekseen.. ei hyvä!
Tuli fiilis, että minkälainen jyrä tuo oikeastaan onkaan.
Yleisön kättely oli ehkä vähän kornia, semit kuitenkin vasta menossa.
Joli on jostain syystä ihan supertylsä, vaikka laulaa hyvin.
En ole ikinä kuullutkaan tätä "jättihittiä".
Roope on ihana. Laulaa tänään(kin) kuin enkeli.
En alkuun tykänny tästä Roopesta mut nykysin tykkään.
Roopesta tulee heti mitäänsanomaton kun ei laula sillä kissanrääkkäystyylillään.
Roope ja heiluva käsi. Mielenkiintoisempi kuitenkin kuin Joli.
Vierailija kirjoitti:
Voi itku! Jhayden oli mun suosikki kunnes alkoi riekkumaan ja lakkasi olemasta cool. Tuollainen kekkuloiva tyyli ei sovi räppiin! Ei sitten mitenkään.
Ehkä hän ei tahdokaan olla räppäri vaan joku Tuure Boeliuksen tyylinen esiintyjä. Itse tykkäsin hänestä coolina räppärinä enemmän, mutta makujahan on monenlaisia eli ehkä jotkut muut tykkää nyt enemmän.
No ei ollut paras valinta Jhaydenilta tänään, niinkuin ei oikein kenelläkään, mutta saa taas varmaan kotvan odottaa seuraavaa kenestä on räppäämään Eminemiä ilman et nauretaan pihalle, joten jatkoa olisin toivonut hänelle vaikkei tänään näyttänytkään parastaan niinkuin ei muutkaan. Kummallinen voice ilta :D
roopella menee putkeen kun tuo malttaa olla kieputtamatta ees taas ja ympäriinsä melodian ympärillä
Taustalaulajien äänet liian isolla :( Roopen ääni ei kuulu! Ei tää oo mikään taustalaulajien ilta vidduh
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti?! Minkä ikänen olet?
Mistä kaikille löytyikin tänään niin jumalattoman tylsät kappaleet laulettaviksi :(
Vierailija kirjoitti:
nyt olet
Pääsiäismuna😍