The Voice of Finland 2019
Kommentit (2964)
Anna antaa 60 pojoa sille jaydenille vai mikä se on.
Toivottavasti Joli onnistuisi tänään!
Sara vaikuttaa siltä, että tekee tuota koska aidosti haluaa laulaa, eikä hae pelkästään julkisuutta ja ihailua.
Annan finalistit ei oikein kuulu joukkoon.
Mä en tajua tätä lyhyttä äänestysaikaa? Kun se loppuu heti kun esityskin loppuu... eihän siinä ehdi edes miettiä ja vertailla niitä!
Eihän näistä osaa oikein kukaan laulaa! Olihan tässä kisassa jossain vaiheessa parempiakin laulajia, missä ne nyt on?
Vierailija kirjoitti:
Redraman asu. Se särkee mun silmiä.
Taika-Pasin vaatekaapista.
Vierailija kirjoitti:
Eihän näistä osaa oikein kukaan laulaa! Olihan tässä kisassa jossain vaiheessa parempiakin laulajia, missä ne nyt on?
Ai meinaatko, että Jasse ei osaa metallia ja Markus iskelmää 😄
Vierailija kirjoitti:
Olin ennakkoluuloinen kun tuntui vähän erikoiselta valinnalta Jhaydenin tyylille vaatetusta myöten, mutta on se vaan taitava ja kuulostaa hyvältä ja varmalta esiintyessään.
Joo, olihan se hyvin esitetty muttei jäänyt oikein muuta mieleen kun se kappaleen lattari(tjsp)tausta ja keltainen asu. Ei ole minun normaalia musiikkia joten ehkei tarvitsekaan.
Eipä mennyt Chandelier nappiin. Laulaja ei osunut korkeisiin nuotteihin eikä kaikkiin alempiinkaan. Taustalaulajat ei laulanu stemmoja ja sovitus muutenki pielessä, bändilläkin meni vihkoon.
Vierailija kirjoitti:
Jep, esim. Astrid ja Lilian todella osaavat laulaa, heidän puolesta ei tarvinnut jännittää. Harvinainen kausi siinä mielessä, että parhaat laulajat eivät ole enää jatkossa.
Mä kaipaan edelleen sitä Reginaa(?), sitä vaaleatukkaista mielettömän hyvää laulajaa.
On se Saara Aalto vaan kova laulaja.
Luulisi ilmeestä, että Sara tipahti jatkosta.
Mahtaa Annaa sapettaa, luuli että jhayden saa muutenkin riittävästi ääniä äänestäjiltä ja siks anto saralle etumatkaa.. voi voi
Jolilla on onnistunut hyvin ainoastaan ensimmäinen ääni ratkaisee esitys. Saa nähdä miten nyt.
Muistan kun Jolilla oli muutama sata seuraajaa instassa, nyt niitä on 35 000 :)
Toi Aleo toi hyvän mielen. Nuori kaveri mutta vetovoimainen.