Kuumimmat miesten ammatit
Mitkä miesten ammatit ovat mielestäsi seksikkäitä?
Minun täytyy sanoa että ihan perus poliisi. Seurustelin kerran poliisin kanssa ja ai että se työasu teki hänestä kuuman.
Nykyinen mieheni on töissä pankissa. Hän pukeutuu siististi, mutta en sanoisi että pankkityöntekijät erityisen kuumia olisi ammattinsa puolesta :D
Kommentit (90)
On lukemistaki vaatineet ammatit seksikkäitä joillain :D
mut fyysistä voimaa vaativat ammatit on seksikkäitä kans :D mut ei just sillee et sitä käytetää väkivaltaan, vaan just pelastamiseen esim palomies
Vierailija kirjoitti:
Hienopuuseppä, arkkitehti, kirjailija, muusikko, lento- tai merikapteeni.
arkkitehdit ja lentäjät on nörttejä
Vartija on sexy sanokaa mitä sanotte ja asianajaja
Vierailija kirjoitti:
Sytyttävimpiä ovat paljon ja laaja-alaisesti lukemista vaatineet ammatit, juristi kaikkein kuumimpana.
Laaja-alaisesti? Juristi?
Hävittäjälentäjät, merikapteenit, palomiehet, eläinlääkärit....
Mun mielestä paljon lukeneet ei ole kuumimpia esim. Juristit, ekonomit yms.. ei ja ei.
Kuumimpia on miehet jotka tekevät työntänsä käsillä. Raksamiehet, palomiehet yms. Tekevät töitä koko keholla.
Mun mielestä ensihoitaja,- sairaanhoitajamiehet on jotenkin ihan älyttömän seksikkäitä. Ei ole seksikkäämpää asiaa kuin ihminen joka hoitaa toisia vilpittömästi.
Käytettyjen ruumisarkkujen korjaaja. Niitä on Suomessa vain yksi päätoiminen ja pari keikkahommia tekevää. Niillä äijillä on luonnetta !
Taiteilija, muusikko, professori, kirjailija, antikvariaatinpitäjä, tutkija