Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaikki ihmiset ovat todellisuudessa muunsukupuolisia

Vierailija
04.01.2019 |

Mitään varsinaisia sukupuolia ei ole olemassa, vaan ihminen voi itse päättää mikä on. Yhteiskunta ei tätä vielä ymmärrä.

Kanadassa tasa-arvo sentään on mennyt eteenpäin. Lainmuutoksen myötä joutuu vankilaan, jos ei suostu puhuttelemaan "muunsukupuolisia" persoonapronomineilla kuten xer, zim, they, tai themselves. Perinteiset him/her eivät enää käy, mikä on hyvä.

Eli tulevaisuudessa voitaisiin hyvinkin kieltää myös miehistä ja naisista puhuminen täällä Suomessakin. Tasa-arvon puolesta pitää taistella.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuolla ole paljoa merkitystä. Suomessahan kaikkia puhutellaan neutraalisti hän-pronominilla.

Vierailija
2/14 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta varmaan voi identifioitua kiikkutuoliksi ja sitäkin pitää vaan myötäillä ja kaikki mukaan, koska muuten joutuu vankilaan. Olen lukenut kyllä sekopäisistä kulteista ennenkin, joten sinänsä mikään ei yllätä.

Vierailija
4/14 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siinä jotain outoa, jos ihmiset olisivat sukupuolettomia?

Miksi pitää olla miehiä ja naisia?

Ei sukupuolta ollenkaan. Ok.

Vierailija
5/14 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ap tietää olevansa ihminen, jos ei ulkomuodon perusteella? Ehkä olet muunlajinen?

Vierailija
6/14 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap oikeassa, nämä ovat vain sanariippuvaisuuksia. Sanat ovat kahlinneet ihmismielen kautta aikain. Sanat = ajatuksia = harha.

Vierailija
7/14 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ovat sukupuolettomia.

Vierailija
8/14 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuolia on tasan kaksi.

Sen päälle on eriasteisia psyykkisiä ja fyysisiä kehityshäiriöitä.

Vierailija
9/14 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shapiro on eri mieltä kanssasi

Vierailija
10/14 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Minä ainakin olen nainen, naiseksi syntynyt ja naisena aina pysyn.

Vierailija
11/14 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta! Tää on niin sairasta!!

Vierailija
12/14 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, näkisinpä sen kun joku ei tunnista sukupuoltani :D

t. erittäin miehekäs mies

Vierailija
13/14 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap oikeassa, nämä ovat vain sanariippuvaisuuksia. Sanat ovat kahlinneet ihmismielen kautta aikain. Sanat = ajatuksia = harha.

ja tämä taas liittyy jotenkin tietoisuuden olemukseen/ ominaisuuksiin. Tietoisuus on ainoaa todellista ihmismielessä, se on siis todellisempi olemukseltaan, kuin sanat eli ajatukset. Pikkuvauvoillahan ei ole sanoja, ei siis ajatuksiakaan. Sen sijaan tietoisuus heillä on heti.

Vierailija
14/14 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma kun tätä vouhotusta esiintyy lähinnä länsimaissa. Hyvinvointiko on mahdollistunat tämmöisen todellisuudesta irtaantumisen ilman seurauksia vieläpä niin, että sitä yritetään tyrkyttää muillekin.

Tervettähän tämä ei ole ja kestää niin kauan kun yhteiskunnan ei tarvitse kantaa seurauksia hörhöilystään. Mutta se aika tulee vielä ja korjaa luonnollisen tasapainon.

En tiedä kumpi on sairaampaa, tuollaiset henkilöt itse vaiko yhteiskunta joka ei tee tuolle sekoilulle mitään. Hullujenhuoneelle joutaisivat.