Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kamalin pettämis tarina minkä olet kuullut

Vierailija
04.01.2019 |

Tiedän tapauksen jossa pettäminen tuli selville, kun nuoripari sai tietää olevansa saman miehen lapsia.

Kommentit (554)

Vierailija
161/554 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko ainoa jonka mielestä tuon hedelmöityshoitopettäjän kirjoitustyyli muistuttaa hel-nycin tapaa kirjoittaa?

Mietin ihan samaa eilen.

Vierailija
162/554 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin nuorena kesätöissä toimistossa. Yksi työkaveri sitten supatti mulle työpaikan julkisen salaisuuden: Sihteerillä ja johtajalla oli suhde. Sihteerin nuoremman lapsen isä oli juuri tuo johtaja. (Olin tavannut sihteerin kaksi lasta ja huomannut, että ovat ihan eri näköiset. Nuorempi tosiaan muistutti kovasti johtajaamme.)

sihteeri oli itse eronnut, mutta johtaja ei. Vaimo soitteli välillä miehelleen töihin. Tuohon aikaan ei ollut kännyköitä, ja toimin siis itse vaihteessa.

Törkeintä oli, että johtaja lähti "työmatkalle" samaan aikaan ja samaan osoitteeseen, johon sihteeri lähti lomalle.

Oli tosi inhottavaa, kun vaimo ei tiennyt ja koko toimisto tiesi. Vielä oli lapsi tuosta salasuhteesta.

Olin nuori ja järkyttynyt, sillä sihteeri oli minut haastatellut ja valinnut työhöni, ja olin hänestä pitänyt. En olisi uskonut, että hän eli tuollaista elämää.

Mietitkö koskaan, miten nainen oli päässyt sihteerin paikalle. Muutenkin nämä johtaja-sihteeri-kuviot ovat niin kliseisiä, mutta silti niin totta monissa firmoissa.

Mietitkö koskaan että olet väärässä. Johtaja ja sihteeri viettää paljon aikaa keskenään. Eiköhän se mene niin päin että tilaisuus tekee varkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/554 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurissa asui pariskunta jolla oli kaksi kouluikäistä lasta. Viettivät häitä näyttävästi kotonaan. Parin viikon jälkeen mies oli jo vaimonsa siskon sängyssä. Ero tuli, mies meni naimisiin ex-vaimonsa siskon kanssa ja saivat lapsiakin. Vaimo päätyi yhteen miehen parhaan ystävän kanssa. Että sellasta parinvaihtoo. Sääliksi käy niitä lapsia.

Vierailija
164/554 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin nuorena kesätöissä toimistossa. Yksi työkaveri sitten supatti mulle työpaikan julkisen salaisuuden: Sihteerillä ja johtajalla oli suhde. Sihteerin nuoremman lapsen isä oli juuri tuo johtaja. (Olin tavannut sihteerin kaksi lasta ja huomannut, että ovat ihan eri näköiset. Nuorempi tosiaan muistutti kovasti johtajaamme.)

sihteeri oli itse eronnut, mutta johtaja ei. Vaimo soitteli välillä miehelleen töihin. Tuohon aikaan ei ollut kännyköitä, ja toimin siis itse vaihteessa.

Törkeintä oli, että johtaja lähti "työmatkalle" samaan aikaan ja samaan osoitteeseen, johon sihteeri lähti lomalle.

Oli tosi inhottavaa, kun vaimo ei tiennyt ja koko toimisto tiesi. Vielä oli lapsi tuosta salasuhteesta.

Olin nuori ja järkyttynyt, sillä sihteeri oli minut haastatellut ja valinnut työhöni, ja olin hänestä pitänyt. En olisi uskonut, että hän eli tuollaista elämää.

Mietitkö koskaan, miten nainen oli päässyt sihteerin paikalle. Muutenkin nämä johtaja-sihteeri-kuviot ovat niin kliseisiä, mutta silti niin totta monissa firmoissa.

Mietitkö koskaan että olet väärässä. Johtaja ja sihteeri viettää paljon aikaa keskenään. Eiköhän se mene niin päin että tilaisuus tekee varkaan.

Saattaahan tämä kuvio olla johtajan vaimon kannalta ihan hyväkin juttu. Mies ei turhaan pyöri kotona, mutta tuo kuitenkin hyvin rahaa yhteiseen pesään. Sitten voi vielä sen naapurin Reiskan kanssa kehitellä jonkun salasuhteen. Reiskan vaimo ei tietenkään tiedä tästä mitään, ja kaikki elävät onnellisesti elämäänsä.

Vierailija
165/554 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Case Jussi Hallo-aho. Salasuhde vuosien (?) ajan yhteisen tutun kanssa - jonka vaimokin siis tuntee ja ovat facekavereitakin keskenään. Syntyy lapsi, vaimo onnittelee naista facessa... sitten tulee julki, että lapsi onkin Jussin.

Pikainen googletus kertoi, että salasuhde oli kestänyt kahdeksan (!!!) vuotta siinä vaiheessa, kun jäi kiinni.

Tietääkö kukaan nykykuvioista? Pistikö vaimo Jussin ulkoruokintaan kun sai tietää lehtolapsesta? Vai onko toinen nainen yhä kuvioissa. Lapsiparat.

On siinä muuten luotettava kansalaisten asioiden ajaja... mennyt sekaisin "fanitytön" huomiosta, tuskin tottunut naisten huomioon.

Vierailija
166/554 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalin on varmaan eräältä läheiseltä ystävältäni kuulema tapaus.  Hän tunsi miehen, joka oli kuulemma niin komea, että naiset tarjosivat itseään koko ajan hänelle. (ystäväni on siis itse mies)

Mies oli myös hieman heikkona naisiin ja heiltä saamaansa huomioon ja herkästi myös otti tarjoukset vastaan, jos näin voi sanoa.

Hän kuitenkin myös rakastui ja meni kihloihin. Ystäväni oli hänen kihlajaisissaan, josisa siis oli kummankin sukua läsnä.

Kesken kihlajaisten vieton sulho kuitenkin karkasi naapurin naista panemaan. Olivat sopineet treffit ennen kihlajaisia. Kihloja vietettiin miehen asunnossa.

Sieltä sitten takaisin tulevan puolisonsa vierelle skumppalasia kilistämään..

Tässä ei sentään ollut vielä tässä vaiheessa lapsia vieressä katsomassa, mutta kauhulla mietin, miten jatkossa.

Vierailija
167/554 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Case Jussi Hallo-aho. Salasuhde vuosien (?) ajan yhteisen tutun kanssa - jonka vaimokin siis tuntee ja ovat facekavereitakin keskenään. Syntyy lapsi, vaimo onnittelee naista facessa... sitten tulee julki, että lapsi onkin Jussin.

Pikainen googletus kertoi, että salasuhde oli kestänyt kahdeksan (!!!) vuotta siinä vaiheessa, kun jäi kiinni.

Tietääkö kukaan nykykuvioista? Pistikö vaimo Jussin ulkoruokintaan kun sai tietää lehtolapsesta? Vai onko toinen nainen yhä kuvioissa. Lapsiparat.

On siinä muuten luotettava kansalaisten asioiden ajaja... mennyt sekaisin "fanitytön" huomiosta, tuskin tottunut naisten huomioon.

Ainakin vaimo oli linnan juhlissa avecina, sitä tuskin kovin moni tietää, jatkuuko sivusuhde.

Vierailija
168/554 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies pani tyttöystävän siskoa kun tyttöystävä oli suihkussa.

Sama mies (eri tyttöystävä) ensin kakkoseen omaa ja sitten tyttöystävän äiti otti poskeen myöhemmin illalla..

Sullahan tarkat tiedot on...

Fantasioissa on kaikki mahdollista. 

Vierailija
169/554 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko vastata tähän. Olin töissä firmassa x ja firman erittäin kosteissa kesäjuhlissa näin omin silmin, miten nuori palkanlaskija vetäytyi toimitusjohtajan kanssa sivuun. TJ kävi jotain kuiskuttelemassa korvaan ja he lähtivät kuin yhteisestä sopimuksesta. Kaunis, hoikka nainen jota moni konttorin mies "kuolasi". Alfalle helppo pala, normimiehelle tavoittamaton. 

Parin viikonlopun päästä näin koko perheen onnellisena junioripelin katsomossa. TJ vaimo oli aivan missin näköinen kaunotar. En tiedä tiesikö hän mitä mies touhusi vai välittikö ainoastaan suuresta vuosipalkasta mitä mies tienasi?

Kliseisestä ehkä, mutta mitä näiden nuorten naisten päässä liikkuu? 

Vierailija
170/554 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te trollin ruokkijat pilaatte tämän ketjun. Se vastaa joka ikiseen viestiin. Aloittakaa oma ketju niin saatte jankata ja tämä yksi huomiota.

Vierailija
171/554 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko vastata tähän. Olin töissä firmassa x ja firman erittäin kosteissa kesäjuhlissa näin omin silmin, miten nuori palkanlaskija vetäytyi toimitusjohtajan kanssa sivuun. TJ kävi jotain kuiskuttelemassa korvaan ja he lähtivät kuin yhteisestä sopimuksesta. Kaunis, hoikka nainen jota moni konttorin mies "kuolasi". Alfalle helppo pala, normimiehelle tavoittamaton. 

Parin viikonlopun päästä näin koko perheen onnellisena junioripelin katsomossa. TJ vaimo oli aivan missin näköinen kaunotar. En tiedä tiesikö hän mitä mies touhusi vai välittikö ainoastaan suuresta vuosipalkasta mitä mies tienasi?

Eli tämä TJ ilmeisesti keräsi kaunottaria ympärilleen. Ehkä aseman mukanaan tuomia etuisuuksia. Hyvät sille TJ:lle.

Vierailija
172/554 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 14 ja kesällä mummolassa. Siellä asui silloin myös isäni veli vaimoineen. Oli ilta, vaimo oli aamulla mennyt sairaalaan synnyttämään heidän ensimmäistä lastaan. Puhelinsoittokin tuli, terve tyttö oli syntynyt. Setä poistui ja tuli hetken päästä takaisin, vaimon kaveri mukanaan. Olin nuori ja todella järkyttynyt, kun nämä kaksi menivät viettämään yhteistä yötä. Aamulla menin keittiöön ja siellä nämä kaksi istuivat, naisella lyhyt yöpaita päällä. Näytin hapanta naamaa ja setä näytti hieman syylliseltä, mutta mummo ei sanonut oikeastaan mitään. Ajattelin, että jos aikuisten elämä on tälläistä, niin parempi keskittyä elämässä muuhun kuin miehiin. Ensimmäiset seurustelukuviot tulivatkin elämääni vasta päälle parikymppisenä.

Vierailija
173/554 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuttu oli kaasona bestikselleen, kävi muutaman kerran panemassa miehen kanssa kun vaimo nukkui eri kerroksessa omakotitalossa. Oln vieläkin ihan järkyttynyt, vaikka mies petti tietty vaikka kuinka monen muunkin kanssa. Tää ystävä sai tietää muista muttei tästä parhaasta ystävästään. Karmeeta! En haluais et ois totta, mutta on 😕

Vierailija
174/554 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli vaan mieleen, että taisi olla tuo ihan yleinen kuvio tässä firmassa x, koska TJ ja palkanlaskija eivät touhujansa edes juurikaan peitelleet.

Vierailija
175/554 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri taloon tullut parikymppinen nainen haksahti reilusti vanhempaan mieheen. Mies oli siinä vaiheessa jo ukki. Kuhertelivat työpaikalla melko avoimesti. Vaimo osallistui edelleen avecina työpaikan pikkujouluihin jne joten samoissa juhlissa saattoi olla kaikki osapuolet. Suhde ehti kestää 2-3 vuotta ennenkuin joku lopulta kertoi vaimolle. Vaimo tosin ei uskonut. En tiedä jatkuuko salasuhde edelleen, olen jo vaihtanut työpaikkaa. Jossain vaiheessa myös selvisi, että sillä nuorella naisella oli jonkinlaisia mt-ongelmia. Ehkä se selittää käytöstä.

Vierailija
176/554 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tapauksen jossa nainen petti miesystäväänsä oman veljensä kanssa. Tuo miesystävä oli yllättänyt heidät kesken seksipuuhien. Kyseinen nainen on aivan kieroutunut tapaus ja tuo veljensä myös.

Vierailija
177/554 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen petti miestä tämän parhaan kaverin kanssa, olivat muutaman vuoden yhdessä nämä pettäjät ja heille tuli ero kun mies petti. Nainen löysi uuden ja sama kuvio toistui, taas mentiin sänkyyn miehen parhaan kaverin kanssa. Veikkaan että nykyinen ei uskalla esitellä naistaan kenellekään

Ei tuollaista ihmistä tarvitse esitellä kenellekään, he kyllä löytävät itse aina uusia yhdyntäkavereita. Tiedän erään naisen, joka pettää jokaisessa "pari"suhteessaan ja niitä miehiä on useita yhtäaikaa. Satoja miehiä ollut tuolla naisella.

Vierailija
178/554 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä kuulee näistä vaimoaan Thaimaassa pettävistä miehistä. Eräälle tuttavalleni kävi toisinpäin: vaimo lähti Ghanaan opintojen vuoksi tekemään harjoittelua, mies jäi kotiin lasten kanssa. Kas kummaa kun heti harjoittelun loputtua pukkasi avioeropaperit ja uusi matka Ghanaan heti pari viikkoa Suomessa olon jälkeen. Toki nainen tuli takaisin Suomeen, mutta nyt on mukana Suomessa uusi musta lippispäinen räppärimies. Lapsia eniten käy sääliksi tuo sekoilu.

Joskus ennen pidin näitä juttuja urbaaneina legendoina. Mutta näköjään jotkut toteuttaa ne ihan livenä.

Minkä alan "opinnot" vaativat Ghanaan asti matkustamista? Uskon tarinan kyllä, mutta kiinnostaa tuo ala.

Vierailija
179/554 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienellä paikkakunnalla tapahtunutta, perheenäidille 5 lasta iski elämään nuoruuden kaipuu ja alkoi 38v häärätä 20v pojan kanssa. Nöyryytti aviomiestään julkisesti kun kaikki tiesivät. Pulla uunissa ja sitten ruikutettiin takaisin kotiin toisen miehen lapsi mahassa.

Hyi h*lvetti mitä touhua. Toivottavasti tuo aviomies ei enää ottanut toiselle miehelle raskaana olevaa vaimoaan takaisin.

Vierailija
180/554 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies osti avopuolison kämpän puoliksi, asui naisen kahden lapsen kanssa isäpuolena ja yhtenä iltana kahden kaljan jälkeen lähti random ulkomaalaisen naisen matkaan tuttavien silmien edessä.

Pani ulkomaalaista naista ilman kumia.

Edelleen yhdessä, vaimoke ei taida tietää tai välittää.