Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamalin pettämis tarina minkä olet kuullut

Vierailija
04.01.2019 |

Tiedän tapauksen jossa pettäminen tuli selville, kun nuoripari sai tietää olevansa saman miehen lapsia.

Kommentit (554)

Vierailija
521/554 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salaisuutta tuskin esiteltäisiin suvulle ja kavereille, salaisuuden kanssa tuskin käytäisiin lapsettomuushoidoissa.

Kultaseni onko miehesi näitä parrakkaita veikkoja tuolta aladinin ihmemaasta? Tietenkin hänen vaimonsa tietää sinusta koska hän on alistettu ykkösvaimo. Sinähän olet tuolle ukolle jalkavaimo (googleta jos et ymmärrä) Sinun jälkeesi hän ottaa vielä 5 muuta sillä 7 vaimoa on sallittua. Täällä suomessa on vain se hyvä puoli ettei jalkavaimoja tarvitse elättää, hoitavat sen puolen itse... Kunhan lisäännyt ja täytät maan :D

Vierailija
522/554 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aladin kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salaisuutta tuskin esiteltäisiin suvulle ja kavereille, salaisuuden kanssa tuskin käytäisiin lapsettomuushoidoissa.

Kultaseni onko miehesi näitä parrakkaita veikkoja tuolta aladinin ihmemaasta? Tietenkin hänen vaimonsa tietää sinusta koska hän on alistettu ykkösvaimo. Sinähän olet tuolle ukolle jalkavaimo (googleta jos et ymmärrä) Sinun jälkeesi hän ottaa vielä 5 muuta sillä 7 vaimoa on sallittua. Täällä suomessa on vain se hyvä puoli ettei jalkavaimoja tarvitse elättää, hoitavat sen puolen itse... Kunhan lisäännyt ja täytät maan :D

Salaisuus on jotain paljon parempaa, että sellainen on naimisissa olevalla miehelläkin pakko olla!

Käsitinkö oikein, sun mies käy vieraissa ja ajattelet, että olet miehellesi tärkeämpi, koska käytte lapsettomuushoidossa? Ja vieras nainen ei merkitse mitään miehellesi, mutta silti mieluummin tapailee sitä, kuin olisi kanssas? Mikähän se sinun merkityksesi sitten miehellesi siinä tapauksessa on? Mitätön?

Nämä selitykset on niin kuluneita ja itsekin käyttänyt.

Seksi vaimon kanssa alkaa etomaan, kun on saanut villiä seksiä viriilimmän kanssa. Silti oon vielä naimisissa sen möhkäleen kanssa. Mutta aina pitää vähän ottaa, että pystyy eukkoon koskeen. Ja miettin seksin aikana muita asioita.

Aika kamala pettämistarina mulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/554 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aladin kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salaisuus on jotain paljon parempaa, että sellainen on naimisissa olevalla miehelläkin pakko olla!

Käsitinkö oikein, sun mies käy vieraissa ja ajattelet, että olet miehellesi tärkeämpi, koska käytte lapsettomuushoidossa? Ja vieras nainen ei merkitse mitään miehellesi, mutta silti mieluummin tapailee sitä, kuin olisi kanssas? Mikähän se sinun merkityksesi sitten miehellesi siinä tapauksessa on? Mitätön?

Nämä selitykset on niin kuluneita ja itsekin käyttänyt.

Seksi vaimon kanssa alkaa etomaan, kun on saanut villiä seksiä viriilimmän kanssa. Silti oon vielä naimisissa sen möhkäleen kanssa. Mutta aina pitää vähän ottaa, että pystyy eukkoon koskeen. Ja miettin seksin aikana muita asioita.

Aika kamala pettämistarina mulla.

Täh? Mä olen sinkkumies lähtöisin tällaisesta maasta missä 7 vaimoa sallittua ja ihan lähipiirissä omin silmin nähneenä veikkaan tämän lapsettomuushoidoissa käynneen olevan miehelle jalkavaimo :D sä jatka unelmoimista ku ei sulle vaimo eikä kukaa anna

Vierailija
524/554 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
525/554 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki pettämistarinat ovat hirveitä sen petetyn puolison ja lasten näkökulmasta katsottuna. Minä sinnittelen ja pinnistelen viimeisiä voimiani käyttäen ja yritän kovasti unohtaa ja antaa anteeksi. Puhun lapsille isästä hyviä asioita ja koetan saada heidät välillä edes puhumaan isälleen inhimillisesti. Meillä pitkäaikainen mieheni sivusuhde tuli esiin todella julkisesti ja julmasti sekä minua että lapsia kohtaan. Meiltä kaikilta putosi pohja elämältä ja ihan perusturva katosi yhdessä hetkessä. Ihan oikeasti välillä mietin, että onko se vieras sukuelin niin mahtavan ihana ja kaiken sen arvoinen, että pystyy kuusi elämää tuhoamaan sitä himoitessaan.

Mitenkään en hyväksy pettämistä, mutta on tuo toinenkin äärilaita aika heikko esitys, nimittäin se, kun petetyt ratsastavat lapsilla ja esittävät, että lastenkin elämä on pilalla. Parhaat vielä väittää, että lapset halveksii pettäjävanhempaansa eivätkä anna ikinä anteeksi.

Lapset jätetään pettämiskuohujen ulkopuolelle. Lasten ja vanhemman suhde on aivan omansa, eikä vanhemman rakkaus lapseensa ole riippuvainen siitä, onko hän pettäjä vai petetty, eikä myöskään lapsen rakkaus vanhempaansa.

Kuuden elämän pilaaminen on liioittelua. Pettäminen loukkaa ja rikkoo, mutta lähinnä sen petetyn.

Etkö todella ole kuullut koskaan että lapset eivät myöskään hyväksy vanhempansa pettämistä?

Minä olen kyllä kuullut useitakin tapauksia. Tietenkään ei ole kyseessä silloin kovin pienet lapset.

Mutta pettäjä , varsinkin isä, laiminlyö lapsiaankin usein ja se tuntuu lapsista kokonaisvaltaiselta petokselta koko perhettä kohtaan.

Vieras p***u kun tuppaa viemään mieheltä koko huomion.

Välit paranevat usein myöhemmin jonkin verran mutta ei aina suinkaan ennalleen.

Nyt sekoitat asioita.

En puhunut hyväksymisestä mitään. Puhuin halveksimisesta ja siitä, etteivät lapset muka ikinä anna anteeksi, ja että lastenkin elämä menee pilalle. Ei mene. Lapset eivät välttämättä halveksi pettävää vanhempaansa. Ehkä säälivät, ihmettelevät tai jopa ymmärtävät. Lapset antavat anteeksi, sikäli kun heitä vastaan edes on rikottu. Lapsille ei ole seksuaalista uskollisuuslupausta tehty, eivätkä vanhempien seksiasiat kuulu heille millään tavalla.

Petetty usein rikkoo lasten mieltä pahemmin, jos levittelee kaikki pettämisen surkeat yksityiskohdat suuressa järkytyksessään lapsillekin. Lapset eivät välttämättä halua tietää.

Nyt jään odottamaan mammapalstan seuraavaa vakioargumentaatiovirhettä, eli että koska näin puhun, olen tietysti itse pettäjä.

Otat lapsen rakkauden vanhempaansa itsestäänselvyytenä - varsinkin juuri siihen pettävään vanhempaan. Yleensä lapset rakastavat kumpaakin vanhempaa. Lapsena vieläpä hyvinkin ehdottomasti että edes suora väkivalta lasta kohtaan ei sitä sidettä aina riko. Kuitenkin riita tilanteessa vanhempi, jonka arvoihin identifioidutaan enemmän saa enemmän myötätuntoa. Toisin sanoen lapsi käyttää empatiaa ja kuvittelee itsensä vanhemman paikalle ja pohtii miten itse reagoisi samassa tilanteessa. Sinä et ole ehkä pettäjä itse, mutta identifioidut helpommin pettäjän ajatusmaailmaan ja löydät siitä loogisuutta, mitä suurin osa täällä ei näe. Yksi esimerkki tästä on myös toteamuksesi "Lapset eivät välttämättä halua tietää". Et siis arvosta tietoa. Itse ainakin halua tietää ja nähdä ihmiset ympärilläni mahdollisimman totuudenmukaisesti oli se sitten kaunista tai rumaa. Lapselle tietenkin ikänsä mukaisesti ymmärrettynä.

Olen toisinaan lukenut pettämiseen liittyviä ketjuja ja niihin on putkahdellut säännöllisesti petettyjä, jotka

eivät halua tietää jos heitä petetään. Tämä näkökulma myös ihmetyttään minua, mutta veikkaan että sinä ymmärrät sitä paremmin sillä et välitä kerrotaanko sinulle kaikkea vai ei. Minua eniten huolettaa näkemyksesi muista ihmisistä sillä se on käsittämättömän ehdoton.

Jos saat oman lapsen niin tällä ei ole tilaa ilmaista itseään ilman että sinä olet korjaamassa tätä tuntemaan asioita samoin kuin itse tunnet. Sitähän sinä täälläkin yrität tehdä ja hätäännyt kun ihmiset kokevatkin asiat eri tavalla.

Vierailija
526/554 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

WhEv kirjoitti:

m44seassa kirjoitti:

WhEv kirjoitti:

m44seassa kirjoitti:

WhEv kirjoitti:

m44seassa kirjoitti:

WhEv kirjoitti:

m44seassa kirjoitti:

WhEv kirjoitti:

m44seassa kirjoitti:

WhEv kirjoitti:

m44seassa kirjoitti:

WhEv kirjoitti:

m44seassa kirjoitti:

WhEv kirjoitti:

m44seassa kirjoitti:

WhEv kirjoitti:

m44seassa kirjoitti:

WhEv kirjoitti:

m44seassa kirjoitti:

WhEv kirjoitti:

Ihan oma stoorini; mieheni petti miehen kanssa, eläen kaksoiselämää toisen miehen kanssa samaan aikaan saaden kanssani lapsia. Paljastui ihan hiljattain transuksi (tuleva exäni siis), jolla on kaksoiselämä sekä netissä että livenä muutaman työkaverinsa ja ex-työkaverin kanssa. Hiljattain löysin ihan 43 koon punaset seksikorkkarit ja blondin peruukin sekä tissi-implantit. Että sellasia reissuja työreissuilla, jotka yön yli kestäviä toiselle paikkakunnalle.

Eron virallistamista odotellessa taidan minäkin käväistä aidan toisella puolella. Jos se vieras olis sit se pikkasen rajumpi ja oikeesti tarjois haastetta eikä sitä perusjuttua lauantain ja keskiviikon iloksi. On se mullakin lipido.

Mäkun luulin et oma elämä on heitelly kohtuupaljon, mut tämä on kyllä aika rankkaa.

Ja miltä se mahtaa tuntua vuosikausia uskollisena pysyneeltä vaimosta? Ja kun joskus nää jutut on ihan totta. Sain nimittäin henkilökohtaisen puhelun yhdeltä osalliselta. Vähän kun sitten googlettelin niin siellähän se ukon perse pyöri jollain suprakivalla sivustolla. Mahtaa olla ylpeä nyt itsestään.

No itsellä eipäilys et luultavasti tapahtui joitain selänkin takana, koska osan sain "kiinni" ennekun pääsi mitään tapahtumaan. Jotenkin se on et aina muut kiinnostaa enemmän kun se kuka sitä arkea siinä koittaa pitää yllä ja hoitaa että asiat olis hyvin ... ja sit parutaan takas kun huomataan et eipä oo sitä miestä kuka hoitaa ja eikä pysyvää suhdetta, on vaan säätöjä jäljellä. No enää en tähän lankaan mene, on liian monta kertaa koittanut korjata tilannetta.

Kyllä se pieni haisu oli täälläkin, että jotain on tekeillä, kun yhtäkkiä tietyt asiat onkin niin että nöy tänk juu. Ja yllättäen niitä työreissuja olikin se kalenteri pullollaan. Sen kyllä tiedän, että säätöjä ei itseni kohdalta kyllä löydy yhden yhtä eli en ainakaan sinun puolisosi todellakaan ole.

Todennäköisesti tästä selviää, on sit hiukan vahvempi ja jos mitään uutta ja mahdollisesti riittävän siedettävää tule niin ei se nyt onneksi maailmaa kaada. Kaatoi kun kaikki kaatui, mutta onneksi osaa katsoo senkin, että menköön p***a

No montaa säätöä mahtu reippaaseen 3 vuoteen, pahin oli et alko nakukuvia vaihtamaan ja sopi pano treffit. Sain tämän kiinni ajoissa ja tavallaan selvittiin, mut mitä ja paljonko muuta jäi huomamatta niin onkin mysteeri. Koomisintahan tässä on että itse jouduin pihalle kun ei se seksi (taas) kiinnosta kun masennusta, noh luulen kuulevani vielä kootut selitykset ja kun kukaan ei oo kiinnostava ... mut kyllä itsensä rääkkääminen oli jo tässä, vois ihan semmosen terveen ja toimivan suhteen seuraavaksi.

Aikalailla. 😂 Minut lapsineen taas lennätettiin pihalle kun alkoi niin se vaihtoehtoinen elämä olla tärkeä, ettei oikein muulle ollut enää aikaa. Jokainen tavallaan.

Juu no kuningas alko kans iso osa tota säätöä, ja toki oli hyvä tapa perustella et nokun olin ympäripäissään.

Melkein menetti oman lapsen tossa pelleilyssä, nooh sitä oli vaan liian sinisilmäinen ja koitti yrittää pitää kaiken kunnossa ... ja vielä monen monta kertaakin.

Ei ole tuokaan helppo "kohtalo". Sinisilmäisyydestä kyllä kantaa omat oppinsa. Ei se elämä sullakaan ole ollut helppoo; mutta kuten sanottu noita ihmisraunioita riittää. Sulla kyllä tuntuu asennetta ainakin riittävän kun näihin jonkun randomin oikean elämän kokemuksiin vastailet omillasi.

:D .. no toisaalta eipä oo mitään silleen hävettävää, koittanut tehdä vaan parhaansa vaikka p*sk**han siitä loppupelissä vaan sai.

Ja ei muuten hävetä täälläkään. Se on sitten sen toisen oma häpee jos joku päivä saa lukee että kuoppaan sekin päätyi ties minkä silsasalsakuppahivin saaneens. 😂 P***an määrä kun tässä elämässä on vakio, joillekin se kaikki tulee kerralla; toiset kerää sitä vähän kerrallaan.

No jotenkin semmonen olo et vois kyllä välillä olla saamattakin sitä kaikee p*sk** 😂

No älä! Ja mä alan kokoajan fundeeraamaan että tää "vuoropuhelu" kohta ilmoitetaan johki.. Mä olen yrittäny jo hetken testata teoriaa, että jos oottaa vaan sitä p***aa niin sit voi vaan saada jotain hyvää. 😂

Vapaatahan täällä on keskustella ymärtääkseni, ja kyllä ne trollit saapuu millä hetkellä hyvänsä sekaamaan.

No täs koittanut olla välillä optimisti mutta ei se vaan oo kyllä toiminut kauheen vakuuttavasti viimmeaikoina 😊

Peikkoja siis odotellessa. 😅

Varmaan arvaat, että mä tuokin omaa optimismiani olemalla pessimisti ja edelleen odottamalla sitä samaa kauhakuormallista, ja sen jätöksiä ihan vaan varmuuden vuoksi.

😂 .. no tossa vielä palauttelin tavaraa eilen eksän vanhempien kautta, oli mielenkiintonen huomata et he välittää ja murehtivat mun olotilaa enemmän kuin eksä, ja silti haluavat edelleen olla yhteyksissä ... eli jotain pientä positiivisuuttakin sentään.

No, mä jätin kaiken minkä pystyin vaikka "heiton" yhteydessä sanoi vielä, että saisit sitä sun tätä. Mihin mä mahdollisesti tarttisin tavaroita, jotka esiintyy p**seen levityskuvissa netissä? Niihin ei paljon mitään enää liity kuin p**k** fiilistä.

ExAnoppi kyllä yritti sanoa jotain & välittää, mutta koska hienotunteisuuttakin on niin kaikkea en koskaan tule sillekään sanomaan. Ellei sitten se ukonrähjä joskus järkytä ja tuo sitä kautta itseään esille. Nyt ollaan vaan kaikkien edessä "kasvettu erilleen" vaikka täällä toikin julkisesti salaisuuden julki. Mennee vielä varmaan 15v:n elämän jälkeen läpi.

Juu no toki itsellä ei ihan toki tommosta, mut eksällä ollut aina tapana ottaa ne huonoimmat äijät äijät elämäänsä ja sekoilla vähän kaikkien kanssa. Nyt kun olikin "normaali" mies niin toki eksän vanhemmat kans toki senkin takia todella käärmeissään eksälle kun kerrankin välittävä ja huoltapitävä mies taloudessa. No luultavasti käyn vielä eksän vanhemmilla muutenkin kun sopassa kuitenkin 7v lapsi niin täytyy kuitenkin senkin takia pitää sitä kautta yhteyksiä, lapselle se on rankkaa kun yhtäkkiä vara "isä" katoaa täysin elämästä. (oikeakin on kuviossa, mut vaan 2pv 2vk aikana)

Lapsen kannalta tietysti pahempi juttu kun kerkee juuri tuon ikäinen kiintymään ja varmasti itsekin kiintyy kun näkee läheltä sen mitä olet nähnyt (ja mitä rivien väliin mahdollisesti muuta olet ajatellut).

Itse yritän omieni takia pitää jonkinlaiset välit tohon ukonkaltaiseen. Lapsilla kuitenkin omat tunteensa ja jos minä sanoisin ääneen todellisuuden niin tuskinpa edes ymmärtäisivät. Tuo kun on sen sortin ukko, että osaa kyllä maailman silmissä feikata pahemmin kuin yksikään toinen. Lasten takia sitten ollaan vaatimassa jotain realiteettia, ja isyyden osoittelua vaikka pää onkin siellä todellisuudessa, johon lapset ei todellakaan kuulu.

Juu no itse kuitenkin kuka oli aina 24/7 paikalla (paitsi työt) niin tokihan se lapsi on kiinni paljon, ja huomasin kun kesällä takas eksyin (tyhmä kun olin) että sen jälkeen piti vielä enemmän kiinni kun pelkäs että katoan taas yhtäkkiä hänen elämästä.

Onnistuit luomaan jonkun terveen turvasataman lapselle (ei ole moite). Ja se saattaa olla sille sitten se kantava voima joskus 20v:n päähän jos on kovinkin erikoisen ihmisen jälkikasvua.

Kyllä siitä tyhmyydestäkin oppii. Vaikka kantapään kautta (p**k* fraasi).

Vahva tai heikko, edelleen se sonnanmäärä on vakio olipa sitten hitsari tai johtaja.

Tuo hokema "sonnanmäärä on aina vakio" tarkoittaa vaan sitä että ihmiset obvat yleensä itse kusseet asiansa, eivätkä osaa selvittää niitä. Kyllä kaikille joskus tapahtuu jotain pahaa, mutta se "elämäm kovan kolun" käyneet vaan hokevat mikä menee vikaan, eivätkä tee asialle mitään, saati osaisivat käsitellä jiitä päässään. Sitten kieritään itsesäälissä kun kaikki p**ka osuu itseen.

Ihan oikeasti meitä on ihmisiä jotka pyrkivät pitämään suhteistaan ja asioistaan huolen.  Itse päätin ottaa omasta elämästäni ohjat ja aika vähän on tarvinnut sen jälkeen enää pillittää

Vierailija
527/554 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni isä oli ollut kova pettämään ollessaan vielä naimisissa exäni äidin kanssa. Tällä perheen pojalla oli harrastus, jonka kisoihin piti lähteä aika ajoin ympäri Suomea. Hänen isänsä kuskasi häntä innokkaasti, koska tapaili muita naisia kisapaikkojen laidalla.

En uskaltanut exäni kanssa keskustella asiasta ikinä, vanhempien ero oli ollut pojalle niin repivä ettei siitä kannattanut puhua ollenkaan. Poika puhui vain näistä kilpailuista, mutta olihan se jäätävää nähdä kuvien taustalla isänsä nykyinen vaimo.

Vierailija
528/554 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kuikkimassa onko omaan tarinaani tullut vastauksia, oli poistettu. Tuumin lienikö syynä koko homman käsittämättömyys? Totta oli joka sana. Turhaa näköjään vaivautua tänne avautumaan, yp tietää paremmin kuinka sikoja ihmiset ovat.

Vierailija
529/554 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkein hirveintä pettämisessä on se, kun vaimo yrittää selvitä siitä miehensä aiheuttamasta shokista, pettymyksestä ja suhteen tuhoamisesta mahdollisimman vähin äänin. Pidetään huoli, ettei kukaan saa tietää, aletaan suunnittelemaan iltatähteä, ostetaan uusi asunto, esitetään suvulle ja ystäville että kaikki on hyvin. Kulissit pidetään väkisten pystyssä. Vaikka tosiasiassa kaikki ihmiset ovat jo kuulleet ja tietävät miehen salasuhteesta enemmän, kuin vaimo itse. Näin tuttavan perheessä.

Miksi ”kulissien” ylläpitäminen ärsyttää sivullista? Miksi ylipäänsä ihmisiä raivostuttaa niin kovasti, jos joku petetty jatkaa avioliittoaan? Ärsyttävintä on käsittääkseni se että jatkaa avioliittoa eikä huutele asioistaan julkisesti. Jos nuolee itse haavansa, ollaan sitä mieltä että se on kulissielämää.

Minulla ei ole tapana puhua omista asioistani ulkopuolisille, likapyykki pestään kotona.

Itseäni ainakin ärsyttää kun olen joutunut (entisen) ystäväni asioiden salailijaksi. Hän kun pettää menemään miestään ja avioliitossa ei muutenkaan ole kaikki hyvin, mies on aggressiivinen ja kontrolloiva. Naimisissa nainen on rahan takia ja eihän sitä ulkopuolisten ihailemaa luksuselämää voi jättää. Romahtaisi ne kulissitkin kerta heitolla. En jaksanut olla osa tuota teatteria, joten toin pari vuotta sitten mielummin etäisyyttä

Vierailija
530/554 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies tapaa naisen.

Mies joutuu 2 viikoksi vankilaan.

Nainen lupaa odottaa miestä.

Mies vapautuu vankilasta.

Mies ja nainen harrastavat seksiä.

Mies saa sukupuolitaudin.

Mies saa selville, että nainen nainut äitinsä veljen kanssa.

Nainen sanoo jättävänsä sen toisen miehen.

Nainen ei jättänyt vaan jatkoi tapailua selän takana.

Nainen jää siitä kiinni petetyn miehen sukulaiselle.

Mies jättää naisen.

Miehelle jää parantumaton sukupuolitauti.

Siis tää nainen olis naunut omaa enoaan? Vai miehen enoa? Ensimmäinen vaihtoehto tuossa kyllä lukee, joten liian paksia

Vierailija
531/554 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän pariskunnan joka oli sen verran kauan yrittämnyt tehdä lasta, että olivat jo hedelmöityshoitojonossa. Nainen olikin sitten tullut raskaaksi, ei kertonut miehelleen ja halusi abortin, koska oli raskaana toiselle miehelle. Toivottavasti eivät tänäkään päivänä ole saaneet hedelmöityshoitoja, koska tuollaiseen suhteeseen kenenkään ei tarvitsisi laittaa verorahoja ja nainen  ei selvästikään halunnut lasta. 

Vierailija
532/554 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tapahtui Turussa pari-kolme vuotta sitten. Tunnen tämän miehen. Hän lähti kaveriporukalla Turkuun. Kaupunkiin, joka on pettäjien Mekka. Yökerhossa hän sitten tapasi viehkeän nuoren hammaslääkärin, joka lähti viettämään yhteistä yötä miehen hotelliin.

Tämän jälkeen (myös naimisissa oleva) hampilekuri maksatti itselleen kalliita hotelliöitä eri puolilla Suomea. Ja mies maksoi. Nainen petti omaa aviomiestänsä myös raskaana ollessaan. Koskaan ei kukaan selvittänyt kuka hammaslääkärin (nyt noin parivuotiaan) lapsen isä on. Lekurilla oli kuulemma kuusi muutakin naimisissa olevaa miestä kierrossa ja jatkaa kai harrastustaan vieläkin.

Hänen miehensä on mukana politiikassa ja pelimaailmassa ja aika isot kulissit kaatuisivat, jos aviomies tietäisi blondinsa kaksoiselämästä.

Itse en päästäisi puolisoani ikinä yksinään Turkuun.

Vierailija
533/554 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista

Vierailija
534/554 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaikea puhua tästä.. tai edes kirjoittaa. Olin 14v ja tulin koulusta mahakivun vuoksi kotiin, isäni istui sohvalla ja isän kaveri oli polvillaan.. En nähnyt kunnolla, mutta tiesin että jotain outoa on tekeillä. Huudahdin "iskä" jolloin kumpikin mies hyppäsin pystyyn ja kovasti selittelivät jotain , isällä oli sohvatyyny edessä ja housut auki, niitä koetti nostella. Isän kaveri häipyi kiireellä ja isä alkoi touhuttaa minulle lääkettä ja ämpäriä .Työnsin sen mitä olin nähnyt mielestäni, etenkin kun melko nopeasti minulle selvisi mistä siinä oli ollut kyse. Enhän minä äidille voinut mennä sanomaan että isä.. tai siis isän kaveri...  teki isälle jotain mikä on yleensä vaimon hommaa. En minä äitiä kyllä halunnut myöskään ajatella siinä puuhassa, mutta ymmärtänette pointin.  Vanhempani ovat nyt seitsemänkymppisiä ja yhä yhdessä, äiti ei vieläkään tiedä.

Vierailija
535/554 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustuttiin eksän kanssa yläkerran naapuri pariskuntaan. Jossain vaiheessa tän pariskunnan nainen alkoi odottaa vauvaa ja melko pian tän jälkeen täää mies alkoi Facebookissa viestitellä mulle että haluaisi panna mua ja shemalea (miestä jolla on tissit) samaan aikaan että kiinnostaisiko mua lähteä mukaan tämmöiseen. Hyi saasta. En lähtenyt. Ei oltu niin hyviä kavereita tän naisen kanssa kuitenkaan että olisin saanut suutani auki. Kai se mies lopulta jonkun löysi seksiseikkailuihinsa kun erosivat ennen lapsen syntymää riitaisasti niin että rappu kaikui.

Vierailija
536/554 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kaveri pani poikaystävänsä ystäväpiiristä kolmea. Yhden kanssa oli 2vuotta seksisuhteessa poikaystävän selän takana. Vasta kun erosivat 5vuoden jälkee selvisi tälle miehelle millaisia kavereita ja tyttöystävän oli löytänyt. Lopetin kaverin kanssa ystävyyden paria vuotta ennen heidän eroa. Oksetti katella sitä menoa. Monet yritti käräyttää mutta ei mies halunnut kai uskoa tai sitten kaveri vaan oli hyvä selittelemään. Lopulta jäi ns. kiinni housut kintuissa niin oli vaikea selitellä mitään.

Vierailija
537/554 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen avomies ja lasten isä kosi.

Samana iltana hän kosi myös salarakastaan, ja kertoi tälle haluavansa perheen.

Naiset eivät vielä silloin tienneet toisistaan, vaan juttu selvisi myöhemmin.

Vierailija
538/554 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän tapauksen tekee oudoksi se, että miten joku voi olla niin.... Ööööh no tota.

Työkaverinani oli muuan nuori äiti (suomalainen). Hän puhui usein lapsestaan ja näytti kuvia. Tosi söpö nappisilmä. Isä selvästi oli etnseltä taustaltaan tuolta eteläisimmistä maista.

Tapasin sitten tän lapsen isän, no ihan kantasuomalainen oli hän.

Enpä mä heidän henk. koht perhejutuista tiennyt, tietenkin ajattelin, että hän on lapsen isäpuoli.

Mutta silloin olin vähän ihmeissäni, kun työkaveri sitten kertoi tunnustaneensa miehelleen, ettei tämä olekaan lapsen biologinen isä. Ja tää isä oli ihan shokissa ja halusi eron.

Ei ollut sitten koskaan huomannut, että aika tumma lapsi tuli kahdelle blondille.

????????????????????????

Vierailija
539/554 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverit työkaverit ikuiset panokaverit. Meidän firmasta löytyy useita tapauksia. Osa jutuista säälittäviä ja osa aivan karseita.

Vierailija
540/554 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkasi suihkussa salaa - kaamea petos!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan