Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten hyväksyä ettei löydä rakkautta, mene naimisiin tai saa lapsia?

Vierailija
24.03.2026 |

Olen todella ahdistunut ja en saa tätä ajatusta päästäni. Rakkautta oli ja meni, enkä enää tapaa ketään kiinnostavaa tai edes uskalla rakastua tai olla avoin. Haluaisin lopullisesti keskittyä ihan muihin asioihin joista on jotain nettohyötyä mutta haaveista luopuminen on kovin hankalaa. Takana on mm. perutut häät ja jätetyksi tuleminen ja alan olla vanha. Tuntuu että koko elämä on pilalla. 

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto 

Vierailija
2/14 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus, ihmissuhteet ja lapset eivät ole ihmisoikeus edes naiselle femseli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi tietää, mitä tulevaisuudessa tapahtuu. Pidä mieli avoimena, ap. 

Vierailija
4/14 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvoisin sinua AP asennoitumaan niin, että et edes yritä löytää romanttista kipinää parisuhteessa, vaan tästä lähtien tyydyt kaverilliseen tunteeseen. Eli seuraavan kerran kun tapaat miehen, joka on ihan kiva ja synkkaa hyvin henkisellä tasolla, niin edes yrität panostaa siihen etkä lopeta juttua vain siksi, ettei sinulla ole romanttisia tunteita häntä kohtaan.

Vierailija
5/14 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi tietää, mitä tulevaisuudessa tapahtuu. Pidä mieli avoimena, ap. 

Voithan hypätä järveen ja katsoa jos joku kala huolisi sinut?

Vierailija
6/14 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on oikeesti ihan hirveä kriisi kun jää ilman perhettä ja rakkautta. Meillä naisilla vielä kun ikä tulee vastaan. Itse olen koko elämäni kaivannut lämpöä, rakkautta, toinen siinä vierellä. Yhdessä rakentamista.

Vierailija
7/14 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskittymällä hyvään muualla. Onko moni mies sen arvoinen edes, että ahdistuu ja käyttää elämänsä siihen.

Vierailija
8/14 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on oikeesti ihan hirveä kriisi kun jää ilman perhettä ja rakkautta. Meillä naisilla vielä kun ikä tulee vastaan. Itse olen koko elämäni kaivannut lämpöä, rakkautta, toinen siinä vierellä. Yhdessä rakentamista.

Nämä eivät ole mitään ihmisoikeuksia. Jos jäät ilman niin jäät ilman, opettele elämään yksin tai hakeudu hoitoon.

Vierailija
9/14 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumat miehet ei saa rakkautta eivätkä pääse naimisiin. Rumat naiset saa koska tahansa jos laskevat rimaa ja kelpuuttavat ruman miehen mutta ei se kai ole mahdollista että nainen laskee rimaa. Minä en ole saanut rakkautta koskaan. T: mies 50.

Vierailija
10/14 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kauheasti ahdistaa niin köysi on halpaa ja painovoima ilmaista.

Vierailija
11/14 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kaipaan noista vain rakkautta (tässä yhteydessä nimenomaan kumppanilta), joten ei niin paljon käsiteltävää kuin ap:lla. Tämän ko. asian kanssa voin sanoa kokeneeni suurta tuskaa pitkän aikaa, mutta nyt tuntuu, että se varmaan alkaa asettua... Jonkinlaiseen surulliseen pohjavireeseen. Ehkä sekin siitä ajan myötä haalistuu. Kun ei asialle vain mitään voi. Joskus vielä kuvittelin oikeasti "ratkaisevani" tämän, niin ettei enää tuntuisi pahalta, mutta nyt tuntuu elämä näyttävän, että tällaistenkin asioiden kanssa pitää vain elää... Elämässä on sekä hyvää että surua. Niin se vain näyttää menevän.

Vierailija
12/14 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kauheasti ahdistaa niin köysi on halpaa ja painovoima ilmaista.

Älä ap välitä näistä oksennuksista. Erään narsistihuoran huutosakki rakastaa ulkoistaa omat virheensä ja pahoinvointinsa muille.

Vierailija
13/14 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritätkö edes? Montaako miestä olet pyytänyt treffeille?

Vierailija
14/14 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen tarvitse mitään hyväksymistä. Kun aika kulkee eteenpäin, huomaat jääneesi vanhaksipojaksi tai piiaksi, jos ei tärpännyt. Niin kävi minulle. M66

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä