Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi unessa ei koskaan onnistu soittamaan puhelimella?

Vierailija
04.01.2019 |

Tämä on jännä ilmiö, joskus oli keskustelu jossa hämmästyttävän moni mainitsi saman "ongelman"

Eli kun unessa yrittää soittaa jonnekin ja painaa vaikka numeroa 1, ruutuun ilmestyy "34687hnghxu" Varsinkaan hätänumeroon soittaminen ei ikinä onnistu.

Kommentit (128)

Vierailija
121/128 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä asia on tutkittu ja oikea vastaus on ihmisen luolamies-ajoilla olevat aivot. En osaa selittää asiaa oikein, enkä nyt löydä sitä tutkimustulosta, mutta liittyy siihen, että teknologia kehittyy hurjaa vauhtia, mutta unessa olevat ihmisen aivot ovat vielä kaukana menneisyydessä. Hitsi kun en löydä sitä tutkimusta!

Ps. Joku voisi kertoa noista hissiunista, itsekin näen usein hissiunta. Hissi ei pysähdy oikeassa kohdassa ja usein menee "katosta yli".

Vierailija
122/128 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillisiä unia: 1. En löydä vessaa, se on joko siivouskomero tai pönttö puuttuu.  2. Olen töissä ja menee myöhään, enkä löydä puhelinta mistä soittaa, tai puhelin on aina rikki, joko luuri tai numerolevy puuttuu tai en muistakaan numeroa. 3. Olen menossa asemalle, mutta tie on täynnä jotain rakennusromua, ettei pääse eteenpäin. 4. Olen vihainen jollekin ja yritän sanoa suorat sanat, mutta ääntä ei tule.  Mitähän nämä merkitsevät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/128 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ihan sama juttu. Ja toinen on se, et oon laivalla tms. enkä löydä hyttiäni.

Apua! Mulla ihan sama!!

Vierailija
124/128 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minä onnistunut.

Vierailija
125/128 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan nähnyt tuollaista unta edes, siis puhelimella soittelua tai edes puhelimesta nähnyt. Kaikkia unia ei kyyllä edes muista herättyään.

Vierailija
126/128 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kykene laittamaan unessa kenkiä jalkaan. Hirveän vaivalloista.

Vierailija
127/128 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toinen yleinen unen ongelma on se, että eroottiset unet katkeavat heti, kun pitäisi penetroitua naiseen.

Tuo on totta. Jotenkin kun tilanne on päässyt siihen pisteeseen että pitäisi ryhtyä asiaan niin sitten sitä herääkin. Harmillista sinänsä kun unissa monesti se tunnelma ja kiihko on ihan toista luokkaa kuin hereillä.

Tai unen kumppani on täysin väärä, eikä ollenkaan fantasia-ainesta. Mä, nelikymppinen täti-ihminen olen viime vuoden aikana muhinoinut kapteeni Cassian Andorin, Matti Vanhasen ja naapurin alkoholisoituneen poikamiehen kanssa, enkä tiedä mitä ajatella. Joku Oy Unien suunnittelu Ab:ssa jossakin nauraa partaansa: "pistetäänpä sille vaihteeksi tällainen lähetys, hahaa!" Miksei, oi miksei niitä saa valita?!?

Vierailija
128/128 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on unissa aina sellainen futuristinen läpinäkyvä läpyskäpuhelin kuten aina tulevaisuuteen sijoittuvissa elokuvissa. Sillä on pystynyt soittamaan aina ihan hyvin, paremmin kuin näillä aidoilla todellisuuden puhelimilla. Puheluissa saattaa tulla katkoksia ja linjalla on häiriöitä tässä tosielämässä, mutta ei koskaan unissani.