Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka eivät ole tottuneet älypuhelinmaailmaan?

Vierailija
04.01.2019 |

Kun haluan tarkistaa mitä kello on, katson ranteeseeni jossa tikittää laadukas ja näyttävä rannekello.

Kun haluan lukea tai kirjoittaa sähköpostin, haluan tehdä sen isolta näytöltä ja kunnon näppäimistöllä.

En halua että autoa ajaessani puhelin piipittää kertoakseen jostain "uutisesta".

En halua että ihminen jolle olen kirjoittanut pitkän viestin vastaa siihen tylyn lyhyesti odottaessaan liikennevalojen vaihtumista.

Minulle älypuhelimen käyttökelpoisin ominaisuus on navigointi kun pitää löytää perille paikkaan jossa en ole ennen ollut.

Onko "kohtalontovereita"?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rannekello on ihan oiva ajannäyttäjä. Eikä sen tarvitse olla kallis toimiakseen siihen, mihin se on tarkoitettu.

Vierailija
2/9 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä,. En ole aikonut edes harkita älykännykän ostoa.

Eli voisin ainakin tuosta esittämästäsi asiasta sanoa ''Me too' (...ellei tuo sanonta olisi niin pahasti ryvettynyt ja leimaantunut jo muussa käytössä)

Loppujen lopuksihan se sinänsä kuitenkin  tarkoittaa vain, että 'olen asiasta kanssasi samaa mieltä' eli että 'niin minäkin'

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä.

Sellasta idioottilaattaa en hanki, ihan vanhanajan nokiakännykällä ja kotitietokoneella tulen toimeen.

En ymmärrä miten ihmiset jaksaa sellasta pientä laattaa tihrustaa ja siitä hoitaa nettilaskujaan ja asioitaan, ja loppuajan kyyläävät laitetta kuin se ois joku oraakkeli.

Voi kunpa tulis aika että niiden teko lopetettaisiin tarpeettomana, eivät ole mitään hyvää saaneet aikaan. Ihmisiä kuvaillaan luvatta ja ladataan nettiin videoita yms, ihan sairasta touhua, pelkästään näiden paskalaattojen vuoksi.

Vierailija
4/9 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on yksi, ei ole mitään tarvetta moiselle turhakkeelle.

Kyllä meitä on paljon joilla ei älyttömyyslaitetta ole eikä toivottavasti ole pakko koskaan ostaakaan, siihenhän sitä tähdätään että kaikki palvelutkin siirtyy tollasen hilavitkuttimen taakse ja jos et sellasta osta, tiput yhteiskunnasta. Mutta mitä enemmän meitä on jotka ei tohon hulluuteen lähde mukaan, sen todennäköisemmin näin ei tule tapahtumaan.

Vierailija
5/9 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. En keksi yhtään hyvää syytä, mihin "äly"puhelinta tarvitsisin.

Vierailija
6/9 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen olevani reliikki muinaisilta ajoilta. Ei niinku yhtään nappaa ajatus älypuhelimesta.

Vierailija
7/9 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua älypuhelinta.

Vierailija
8/9 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies osti mulle älypuhelimen. En tiedä mitä sillä tekisin. Puhelimella soitan ja kirjoitan tekstiviestejä, en muuta. Aivan turha kapistus mulle. En tiedä miten sanoisin miehelleni häntä loukkaamatta, että en halua tuota älypuhelinta, entinen oli sitäpaitsi aivan kunnossa vielä. 

Vierailija
9/9 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä useinkin tapana tuomita asiat, joita ette ole edes kokeilleet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi