Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailun muuttuminen seurusteluksi?

Vierailija
04.01.2019 |

Missä vaiheessa tapailu muuttuu vakavammaksi suhteeksi? Oletteko ottaneet asian erikseen puheeksi ja sopineet siitä, jos teillä on aluksi ollut kevyempää tapailua, eikä suhteen tilaa ole sen kummemmin määritelty?

Tapailen miestä ja kummallakin on edelleen profiilit parilla eri treffisivustolla. Alussa oli vähän puhetta, että pitäisikö lopettaa ne, mutta päätettiin jatkaa toistaiseksi kevyemmällä linjalla, kun meillä oli erilaiset tulevaisuuden näkymät. Ajatuksena oli, että katsotaan myöhemmin tilannetta uudelleen, miltä silloin tuntuu.

Ollaan tapailtu kohta kolme kuukautta ja minua on alkanut häiritsemään se, että tavallaan on haku vielä päällä. Olen tykästynyt mieheen ja valmis viemään suhteen astetta vakavammaksi seurusteluksi. Toisaalta en itse pysty ihan vielä kovin tiiviiseen tapailuun, joten onko väärin miestä kohtaan vaatia tekemään ratkaisu siitä, mitä hän haluaa?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ehkä mustavalkoinen ajattelumalli, mutta olen sitä mieltä ettei tuollaisesta alusta rakenneta mitään. Jompi kumpi tai molemmat ovat epävarmoja siitä toisesta.

Sen tietää heti, jos on tietääkseen. Ei se sanonta turhasta tule.

Mielestäni alku meillä on ollut hyvä. Molemmat ovat ihastuneet toisiinsa. ap

No eihän ole. Molemmat pyörii edelleen deittisivustoilla, mies luultavasti etsii kokoajan parempaa.

Juu ja ap ei tiedä mitä haluaa. Eipäs, juupas... Kaikkea ei voi saada. Et voi saada vakavaa seurustelusuhdetta ja kevyttä tapailua samaan aikaan, se on jokotai.

Tiedän mitä haluan, mutta lasten etu menee muun edelle. En voi esitellä heille miestä heti tapailun alkuvaiheessa, kun ei voi olla varma, miten tunteet molemmilla kehittyvät. ap

Tottakai menet lasten ehdoilla, mutta huomaatko, että sinä itse jarruttelet ja luultavasti sillä tavalla olet "pilannut" mahdollisen suhteen kehittymisen. Ei siitä tule mitään, että kuukausi tolkulla nähdään vain silloin tällöin kevyesti ja molemmat pyörii vielä deittisivustoilla! Ja jos mies haluaa lapsia ja sinä et enää, niin ei tuosta vaan tule mitään! Etsi mies, joka ei halua lapsia.

Vierailija
22/29 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kumpikaan kuulosta kovin kiinnostuneelta, jos ne deittiprofiilit on edelleen olemassa. Itselleni ainakin tulee paha olo edes ajatella ketään muuta, jos olen kevyestikin ihastunut. Paitsi jos kumpikaan ei luota toisiinsa ja haluaa voida näpäyttää toista välittömästi, jos toinen tekee jotakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde voi pysyä pelkkänä tapailuna vaikka kymmenen vuotta. Riippuu ihan siitä mitä te haluatte. Mikään pakko ei ole edete mihinkään vakavaan seurusteluun. Ei se ole mikään, että pitää tapailla ensin ei-vakavasti niin ja niin monta kuukautta ja sitten se automaattisesti muuttuu seurusteluksi.

Jos olet miehelle sanonut, että et halua vakaavaa suhdetta niin ei se sellaiseksi muutu. Keskustelkaa yhdessä mitä odotuksia teillä ylipäätänsä on tapailunne suhteen.

Vierailija
24/29 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suhde voi pysyä pelkkänä tapailuna vaikka kymmenen vuotta. Riippuu ihan siitä mitä te haluatte. Mikään pakko ei ole edete mihinkään vakavaan seurusteluun. Ei se ole mikään, että pitää tapailla ensin ei-vakavasti niin ja niin monta kuukautta ja sitten se automaattisesti muuttuu seurusteluksi.

Jos olet miehelle sanonut, että et halua vakaavaa suhdetta niin ei se sellaiseksi muutu. Keskustelkaa yhdessä mitä odotuksia teillä ylipäätänsä on tapailunne suhteen.

Olet oikeassa. Meillä on keskustelun paikka edessä. Hän ei ehkä tiedä, kuinka vakavissani olen hänen suhteensa ja toisaalta taas minäkään en tiedä, mitä mieltä hän on tällä hetkellä tilanteestamme. ap

Vierailija
25/29 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ehkä mustavalkoinen ajattelumalli, mutta olen sitä mieltä ettei tuollaisesta alusta rakenneta mitään. Jompi kumpi tai molemmat ovat epävarmoja siitä toisesta.

Sen tietää heti, jos on tietääkseen. Ei se sanonta turhasta tule.

Mielestäni alku meillä on ollut hyvä. Molemmat ovat ihastuneet toisiinsa. ap

No eihän ole. Molemmat pyörii edelleen deittisivustoilla, mies luultavasti etsii kokoajan parempaa.

Juu ja ap ei tiedä mitä haluaa. Eipäs, juupas... Kaikkea ei voi saada. Et voi saada vakavaa seurustelusuhdetta ja kevyttä tapailua samaan aikaan, se on jokotai.

Tiedän mitä haluan, mutta lasten etu menee muun edelle. En voi esitellä heille miestä heti tapailun alkuvaiheessa, kun ei voi olla varma, miten tunteet molemmilla kehittyvät. ap

Tottakai menet lasten ehdoilla, mutta huomaatko, että sinä itse jarruttelet ja luultavasti sillä tavalla olet "pilannut" mahdollisen suhteen kehittymisen. Ei siitä tule mitään, että kuukausi tolkulla nähdään vain silloin tällöin kevyesti ja molemmat pyörii vielä deittisivustoilla! Ja jos mies haluaa lapsia ja sinä et enää, niin ei tuosta vaan tule mitään! Etsi mies, joka ei halua lapsia.

Sitä minäkin pelkään, että tästä ei tule mitään. Kummasti vain mies haluaa edelleet tavata minua ja minäkin häntä. ap

Vierailija
26/29 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli helppoa. Tapailimme 3 viikkoa ja sitten muutimme saman katon alle. Se oli siinä.

Mitä sitä vatvomaan. T: Pian 28 vuotta yhdessä

Vierailija
27/29 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli helppoa. Tapailimme 3 viikkoa ja sitten muutimme saman katon alle. Se oli siinä.

Mitä sitä vatvomaan. T: Pian 28 vuotta yhdessä

Tuohon aikaan oli vielä helppoa. Tuntuu, että nykyaikainen nettideittailu on muuttanut treffikulttuurin ihan ihmeelliseksi säätämiseksi. ap

Vierailija
28/29 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa kun yhdessä sovitaan että seurustellaan.

Vierailija
29/29 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä vaiheessa kun yhdessä sovitaan että seurustellaan.

Olisi kiva kuulle enemmän esimerkkejä siitä, missä vaiheessa on yhdessä sovittu seurustelusta. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi