Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei kuule mitä sanon/ei kuuntele

Vierailija
04.01.2019 |

Onko tuttua? Tällainen esimerkki tältä aamulta; katsoin ilmatieteen laitoksen sivuilta säätilan ja raportoin sen ääneen "no nyt on lämpimämpää, nolla astetta, mutta tuntuu -6". Istutaan siinä vierekkäin sängyllä. 10 minuutin kuluttua mies katsoo säätilan puhelimestaan ja kertoo sen ääneen. Todella hämmästyttävää! (Ja ärsyttävää) Eikä kyse ole siitä, että puhuisin kaiken aikaa.

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun puhetta tulee 90% valveillaoloajasta ja suurin osa on pelkkää diipadaapaa, niin sitä oppii sulkemaan korvansa, jotta jäisi omillekin ajatuksille tilaa.

Oliko vaimosi mykkä koko seurusteluajan ja rupesi puhumaan vasta naimisiinmenon jälkeen? Jos ei, niin miksi valitsit hänet?

Vierailija
82/84 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kenelläkään käynyt niin, että tilanne olisi muuttunut paremmaksi? Ap

Meillä vaimo on kyllä selvästi petrannut, eikä pärpätä enää jatkuvasti tyhjänpäiväisiä. Agressiiviset tunnehumpparaivaritkin ovat vähentyneet.

Ei sitä enää tarvi ignoorata läheskään niin usein.

Rakas, en ole petrannut, vaan kyllästynyt siihen, että ignooraat minua. En koe, että olen sinulle tärkeä tai sinusta kiinnostava. Olen nyt selannut asuntoilmoituksia pidemmän aikaa ja olen juuri solminut uuden vuokrasopimuksen. Meidän liitto on nyt ohi, sillä minä ansaitsen parempaa. 

miksi kuvittelet ansaitsevasi parempaa? ei kannattaisi uskoa kaikkea, mitä naistenlehdissä sanotaan.

Ansaita parempaa tarkoittaa tuossa elämää ilman huonoa miestä. Ettei sinua vaan pelota, että eukkosi ottaa ja lähtee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä kun nainen voisi kertoa asiansa muutamalla sanalla,hän selostaa sitä 10minuuttia.Eipä ihme jos mies ei kuuntele.

Eli mieluummin möllötetään hiljaa ja asiat esitetään mahdollisimman lyhyesti?

Kuulostaapa ihanalta parisuhteelta. Miksi muuten edes haluaa suhteeseen, jos ei jaksa kuunnella juttelua, ei jaksa jutella, ja mieluiten eläisi vain hiljaisuudessa?

Suhteessa saa vakituista seksiä ja fyysistä läheisyyttä.

Siihen riittäisi ihan seksisuhde, ei tarvitsisi parisuhdetta.

Kuinkas monen naisen luulet alkavan tuollaiseen? Eli käytännössä miehen on otettava "paris

Entisinä aikoina tuon lisäksi naisten suurin syy mennä naimisiin oli ainoa mahdollinen taloudellinen toimeentulo,ellei rikas isä elättänyt.

Ei siis kovin romanttista kummaltakaan puolelta.

Vierailija
84/84 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä kun nainen voisi kertoa asiansa muutamalla sanalla,hän selostaa sitä 10minuuttia.Eipä ihme jos mies ei kuuntele.

Eli mieluummin möllötetään hiljaa ja asiat esitetään mahdollisimman lyhyesti?

Kuulostaapa ihanalta parisuhteelta. Miksi muuten edes haluaa suhteeseen, jos ei jaksa kuunnella juttelua, ei jaksa jutella, ja mieluiten eläisi vain hiljaisuudessa?

Voi ottaa yhtä hyvin papukaijan jos kaipaa tuollaista.

Mitä siis haet parisuhteelta?

Ai et millään keksi mitä mies hakee parisuhteesta?

Varmaankin filosofisia keskusteluja...😆😆

'Kotiorjaa?"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi