Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pieleen menneet häät- Elämäni noloin ja nöyryyttävin kokemus- Pettymys ja suru pinnassa

Vierailija
03.01.2019 |

Olimme ehtineet olla miehen kanssa yhdessä 10 vuotta. Olemme 35-vuotiaita .Aina on mennyt hyvin, pieniä riitoja lukuunottamatta. Rakastimme toisiamme yli kaiken tai niin ainakin luulin.
Pidimme ennen joulua häät, johon olimme kutsuneet 200 vierasta. Meillä oli kirkossa vihkiminen.
Kun saavuimme juhlapaikkaan, niin tunnelma oli hyvä. Söimme, joimme jne. Myöhemmin oli tanssin aika. Ihmettelin minne mieheni oli hävinnyt . Etsin miestäni joka paikasta, kunnes löysin hänet lähellä olevan puiston luota. Järkytyin. Mieheni suuteli serkkuani. Hetken luulin, että olin unessa. En saanut henkeä ja tärisin. Juoksin takaisin hääpaikkaamme ja yritin kerätä itseni. Hetken päästä mies tuli takaisin niin kuin mitään ei olisi tapahtunut ja tanssimme alkoi. Pakkohan mun oli tanssia. Enhän mä voinut muutakaan 200 ihmisen edessä. Olo oli tyhjä. Tunsin kuin olisin jonkun vieraan kanssa, sellaisen ketä en yhtään tunne.
Kun häät olivat ohi, niin kerroin miehelle, mitä näin. Mies ei myöntänyt. Hän sanoi, että olen vain sekaisin. Pitkän riidan jälkeen mies myönsi. Itkin lattialla maaten. Kysyin mieheltä, miten hän voi tehdä noin. Mies sanoi, että heillä on ollut kaksi vuotta salasuhde serkkuni kanssa. Mietin 2 vuotta! Kysyin mieheltä, että miksi hän meni kanssani naimisiin. Mies vastasi, että rakastaa minua. En uskonut. Sanoi, että on pahoillaan. Sanoin,että tahdon erota sitten, kun kehdataan . Olin vihainen ja pettynyt molempiin. Serkkuni ei ollut kovin läheinen, mutta pidimme kuitenkin yhteyttä. Koskaan ei olisi voinut aavistaa. Kysyin mieheltä, että miksi hän teki niin, niin hän vastasi ” En tiedä” .
Nöyryyttävää, kun ei voi vielä virallisesti erota. Kaikki on pilalla!
Serkkuni selitti myös olevansa pahoillaan, mutta sanoin, ettei minua koska en usko kumpaakaan.
Miten pääsen yli? Olen raskaana ja lapsen pitäisi syntyä kuukauden päästä.

Kommentit (141)

Vierailija
81/141 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopuksi tää: "ja olen viimeisilläni raskaana" tekee jutusta 100 kertaa järkyttävämmän. Ap tietää tämän, koska on lisännyt tuon loppukaneetin tavallisesti tarujensa loppuun. Ihan, kuin loppuhuipennukseksi toivossa - tuo naula vetää. 😉

Jeeeep.. tosiaan, kuka järkkää juhlat 200 hengelle raskausviikolle 36? Ei kukaan koska tossa on helvetin iso vaara menettää tuhansia tai kymmeniä tuhansia euroja. Ainakaan meillä ei pitopalvelun tai juhlapaikan ennakkomaksua makseta takaisin mistään syystä vaikka kuolisi.

Vierailija
82/141 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopuksi tää: "ja olen viimeisilläni raskaana" tekee jutusta 100 kertaa järkyttävämmän. Ap tietää tämän, koska on lisännyt tuon loppukaneetin tavallisesti tarujensa loppuun. Ihan, kuin loppuhuipennukseksi toivossa - tuo naula vetää. 😉

Jeeeep.. tosiaan, kuka järkkää juhlat 200 hengelle raskausviikolle 36? Ei kukaan koska tossa on helvetin iso vaara menettää tuhansia tai kymmeniä tuhansia euroja. Ainakaan meillä ei pitopalvelun tai juhlapaikan ennakkomaksua makseta takaisin mistään syystä vaikka kuolisi.

Ei kukaan normaalielämässä, mutta saduissahan kaikki on mahdollista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/141 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkästä aikaa sai oikei nauraa ääneen kun oli niin hauska ketju. Toivottavati satutädiltä tulee lisää tarinoita tänään. Niitä itku ja vapina juttuja 😁😂

Ei tule, etkä enää koskaan saa nauttia niistä toivottavasti.

Vierailija
84/141 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkästä aikaa sai oikei nauraa ääneen kun oli niin hauska ketju. Toivottavati satutädiltä tulee lisää tarinoita tänään. Niitä itku ja vapina juttuja 😁😂

Miksi väsäät näitä huonoja provoja? Yhtäkään uskottavaa provoa ei ole vielä ollut etkä osaa edes kirjoittaa. Sitten esität täällä ettet ole ap. Kyllä tunnistin.

Vierailija
85/141 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkoa näyttäisi olevan jo! Jippii😁 vielä en kerennyt lukemaan..Olen odottanut lisää innolla.

Vierailija
86/141 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisihan sen varmasti mitätöityä? Hm, aika riskaabelia muuten järkätä 200 vieraan häät reilu kuukausi ennen laskettua aikaa ;)

Mun kaveri teki näin 3vkoa ennen la :D olivat jo varanneet kirkon ja kaikki tiesivät hääpäivän, suunnitelmat lukossa jne ja tajusi olevansa vahingossa raskaana 2-3kk kohdalla raskautta. Ja häihin oli enää 5.5kk. Ei auttanut kun toivoa ettei lapsi tule etuajassa.

Vierailija
87/141 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on viimeisillään raskaana niin silloin ei moni hirveästi juokse. Tuossakin kertomuksessa petetty etsii kaikkialta ja juoksee ja laskettu aika kuukauden päästä. Ja oliko hän vielä 35v eli iäkkäämpi odottaja. Itse vaikka olin todella hyvässä fyysisessä kunnossa niin loppuraskaudessa jopa kävely oli vaikeaa. Olin 35v. Naimisiin en todellakaan olisi mennyt ihan jo supisteluiden ja issias kipujen vuoksi. Tuossa vaiheessa synnytyskin voi käynnistyä. Joten yleensä tuossa vaiheessa odotetaan synnytystä, levätään ja tehdään viimeisiä valmisteluja vauvaa varten.

Vierailija
88/141 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni suuteli serkkuani. Hetken luulin, että olin unessa. En saanut henkeä ja tärisin. Juoksin takaisin hääpaikkaamme ja yritin kerätä itseni. Etsin epätoivoisesti äitiäni, että voisin kertoa hänelle mieheni petollisuudesta. Järkytykseni oli sanoin kuvaamaton, kun löysin keittiöstä äitini suutelemasta anoppiani...

Vierailija
89/141 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että oikein isot häät ja viimeisillään raskaana. 10 vuotta oltu yhdessä ja miehellä jo 2 vuoden ajan ollut suhde serkkuun. Tähän asti rakastettu kunnes..

Pahemman luokan trolli koko juttu.

Vierailija
90/141 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta meidän onni onnettomuudessa oli se, että Ahvenanmaan yhteisöllisyys on vahvistunut entisestään myrskytuhojen myötä. Monet olivat ilmoittaneet sosiaalisessa mediassa ottavansa apua tarvitsevia vierashuoneisiinsa. Sulhaseni ja bestman saivat siis suojan raivoltani ja myrskyltä yöpaikan muodossa kunnantalolta ja vaikka olin toivonutkin ikimuistoista hääyötä niin ihan tätä en ollut ajatellut. Mitä itse tekisitte? Ap käski laittamaan korkin kiinni mutta olen aloittanut tuoreen avioliittoni erään Jack Danielsin kanssa, syystä minkä hyvin arvannette. Toki ap:ta ärsyttää häätarinan ryöstö mutta oma kertomukseni on mielestäni myrskyisämpi. Se mikä tapahtuu Ahvenanmaalla jää Ahvenanmaalle.

Ahvenanmaasta tuli juuri mun lempipaikkani av-palstalla! Ahvenanmaa pesee Porvoon mennen tullen ja palatessa! 😂😂

Jackille terkut, itse aion tänä iltana luoda suhteita Karjalaan erään Oton kanssa 😉

Vierailija
91/141 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku viitsii tarjoilla muka totena tällaista tuubaa ?! Ei kukaan muu, ku porvoon mamma!

Joka on yhdenkin raskauden kokenut ja elänyt, tajuaa, että satu mikä satu.

Vierailija
92/141 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa aika vahvasti provolta...Mutta jos ei ole niin pahoittelen, v-mäinen tilanne sulla! Itsekin eroaisin tuollaisesta siasta

Alku oli lähes täysin identtinen, mitä minä tein provooni eilen.

Vierailija
93/141 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuin Harlekiinista, morsiamen nimi on Dani ja sulhasen joku Jeff, serkku on Moira.

Meidänpä häät oli tiistaina Ahvenanmaalla ja väistelin kaatuvia puita samalla kampaustani myrskyltä suojellen kun kiiruhdin hääpaikan läheiselle aukealle ja järkytyksekseni näin sulhaseni suutelevan bestmania. Tärisin ja vapisin, mitä nyt kannattaisi tehdä. Myrsky rummutti Ahvenanmaata noin 12 tunnin ajan ja heidän suudelmansa tuntui vain kestävän ja kestävän. Pelko miten tästä nyt selvitään ja miten kerron asian häävieraille tuli viimeistään siinä vaiheessa, kun puita alkoi kaatua pihoilla ja meidän olisi pitänyt tanssia häävalssi. Mobiiliverkko oli hetken poissa toiminnasta etten edes voinut päivittää elämäni kauheinta kokemusta av-palstalle reaaliaikaisesti ja Ålands-radio kaatui kolmeksi tunniksi.

Lopeta! Kuolen nauruun🤣🤣🤣!

Vierailija
94/141 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo viimeinen lause oli liikaa, vei uskottavuuden.

Vierailija
95/141 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä nyt on ihan kaikki pielessä. Tässä muutamia vinkkejä, jos joku oikeasti on uskonut tämän pajunköyden. Ensinnäkin, jos jollekulle olisi tuollaista todellisuudessa sattunut, otsikoisiko hän aloituksen "pieleen menneet häät"? Vai olisiko uskottavampi "mies teki hirveän tempun"? Eiköhän tuossa tilanteessa ne häät ole sivuseikka, tärkeämpi kai on se loppuelämä ja syntyvä lapsi, jota ei varmaankaan mainittaisi tuossa tilanteessa viimeisessä lauseessa. Lisäksi "vapisin", "tärisin ja itkin" ynm. vastaavat ilmaisut ovat liian maalailevia ja hyvin tyypillisiä provolle. Jos olet oikeasti järkyttynyt pahasti jostain asiasta, niin se tunne tulee läpi kirjoituksestasi, ei tuollainen harlekiinimäinen kuvailu. Seuraavassa ap:lle mallia, miten aiheesta tehdään uskottava: 

Siis me ollaan jo 35-vuotiaita ja ollaan oltu yhdessä 10 vuotta. Olen raskaana, laskettu aika on kuukauden päästä ja mies jäi pettämisestä kiinni meidän häissä! Oon niin rikki kun olla ja voi, kaiken lisäksi mies on naiskennellut mun serkkua!! Sain ne kiinni pussailemasta meidän häissä. Siis se sika meni mun kanssa naimisiin, vaikka sillä oli toinen. En tajua, enhän mä ole tuntenut koko miestä. Siis kymmenen vuotta!! Miten helvetissä olen voinut olla niin sokea?! Miten mä olen voinut olla näin tyhmä?!!! Auttakaa mua, miten mä selviän tästä? Tämä tapahtu uuden vuoden päivänä, meidän talvihäät piti olla ihanat, vieraitakin oli melkein 200. Uuden vuoden päivä piti ikuisesti muistuttaa meidän rakkaudesta, nyt se muistuttaa ikuisesti tästä.  

Ja sitten seuraavissa viesteissä pikkuhiljaa kerrotaan yksityiskohtia kiinnijäämisestä yms. 

Vierailija
96/141 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä nyt on ihan kaikki pielessä. Tässä muutamia vinkkejä, jos joku oikeasti on uskonut tämän pajunköyden. Ensinnäkin, jos jollekulle olisi tuollaista todellisuudessa sattunut, otsikoisiko hän aloituksen "pieleen menneet häät"? Vai olisiko uskottavampi "mies teki hirveän tempun"? Eiköhän tuossa tilanteessa ne häät ole sivuseikka, tärkeämpi kai on se loppuelämä ja syntyvä lapsi, jota ei varmaankaan mainittaisi tuossa tilanteessa viimeisessä lauseessa. Lisäksi "vapisin", "tärisin ja itkin" ynm. vastaavat ilmaisut ovat liian maalailevia ja hyvin tyypillisiä provolle. Jos olet oikeasti järkyttynyt pahasti jostain asiasta, niin se tunne tulee läpi kirjoituksestasi, ei tuollainen harlekiinimäinen kuvailu. Seuraavassa ap:lle mallia, miten aiheesta tehdään uskottava: 

Siis me ollaan jo 35-vuotiaita ja ollaan oltu yhdessä 10 vuotta. Olen raskaana, laskettu aika on kuukauden päästä ja mies jäi pettämisestä kiinni meidän häissä! Oon niin rikki kun olla ja voi, kaiken lisäksi mies on naiskennellut mun serkkua!! Sain ne kiinni pussailemasta meidän häissä. Siis se sika meni mun kanssa naimisiin, vaikka sillä oli toinen. En tajua, enhän mä ole tuntenut koko miestä. Siis kymmenen vuotta!! Miten helvetissä olen voinut olla niin sokea?! Miten mä olen voinut olla näin tyhmä?!!! Auttakaa mua, miten mä selviän tästä? Tämä tapahtu uuden vuoden päivänä, meidän talvihäät piti olla ihanat, vieraitakin oli melkein 200. Uuden vuoden päivä piti ikuisesti muistuttaa meidän rakkaudesta, nyt se muistuttaa ikuisesti tästä.  

Ja sitten seuraavissa viesteissä pikkuhiljaa kerrotaan yksityiskohtia kiinnijäämisestä yms. 

Luultavasti olet myös pökertynyt järkytyksestä hääpaikan lattialle ja heräät sairaalassa! Häävieraat joutuivat siis tilaamaan ambulanssin morsiamelle! Lapsivesi on mennyt, joten synnytys on käynnistettävä välittömästi! Kaiken tämän kaaoksen keskellä!

Vierailija
97/141 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta meidän onni onnettomuudessa oli se, että Ahvenanmaan yhteisöllisyys on vahvistunut entisestään myrskytuhojen myötä. Monet olivat ilmoittaneet sosiaalisessa mediassa ottavansa apua tarvitsevia vierashuoneisiinsa. Sulhaseni ja bestman saivat siis suojan raivoltani ja myrskyltä yöpaikan muodossa kunnantalolta ja vaikka olin toivonutkin ikimuistoista hääyötä niin ihan tätä en ollut ajatellut. Mitä itse tekisitte? Ap käski laittamaan korkin kiinni mutta olen aloittanut tuoreen avioliittoni erään Jack Danielsin kanssa, syystä minkä hyvin arvannette. Toki ap:ta ärsyttää häätarinan ryöstö mutta oma kertomukseni on mielestäni myrskyisämpi. Se mikä tapahtuu Ahvenanmaalla jää Ahvenanmaalle.

Ahvenanmaasta tuli juuri mun lempipaikkani av-palstalla! Ahvenanmaa pesee Porvoon mennen tullen ja palatessa! 😂😂

Jackille terkut, itse aion tänä iltana luoda suhteita Karjalaan erään Oton kanssa 😉

Minä tein juuri maihinnousun Normandiaan ottamalla pikarillisen calvadosta. 

Vierailija
98/141 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppu: "mitä teen? "Aina varma merkki provosta. Sama tehtailija aina asialla.

Vierailija
99/141 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä trollista muodostuikin uusi hulvaton aihe, mihin sekoittuu osa todellisuutta, Affenanmaan myrsky, mikä koetteli kyllä Järvi-Suomeakin. Kyllä sielläkin varmaan monet häävieraat jäivät jumiin, kun puita kaatui tielle taikka sen huvimajan katolle, missä sulhanen suuteli juuri exäänsä, joka oli kutsuttu häihin, olihan heillä yksi yhteinen lapsikin ja vanhat riidat selvitetty. Nämä häät eivät olleet suuret, lähikaupungin maistraatissa oli käyty vihillä ja nyt juhlittiin kylän VPK:n talolla noin 35 vieraan voimin perinteisin menoin, morsiamen ryöstön aikana sulhanen toteutti tämän exänsä suutelun. Oli sovittu ryöstäjien kanssa etukäteen. Mutta koska tuli myrsky, puu kaatunut huvimajan päälle, sulhanen ja ex jääneet sinne nalkkiin, paljasti morsiamelle asianlaidan. Totuushan on, että vain koirat jäävät nalkkiin.

Vierailija
100/141 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse olen kännissä tanssinut ja suudellutkin hääjuhlien jatkoilla yhtä kännissä olevan sulhasen (mieheni veljen) kanssa.

En ole ylpeä mutta ei todellakaan merkinnyt mitään. Elämä jatkui.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme