Pieleen menneet häät- Elämäni noloin ja nöyryyttävin kokemus- Pettymys ja suru pinnassa
Olimme ehtineet olla miehen kanssa yhdessä 10 vuotta. Olemme 35-vuotiaita .Aina on mennyt hyvin, pieniä riitoja lukuunottamatta. Rakastimme toisiamme yli kaiken tai niin ainakin luulin.
Pidimme ennen joulua häät, johon olimme kutsuneet 200 vierasta. Meillä oli kirkossa vihkiminen.
Kun saavuimme juhlapaikkaan, niin tunnelma oli hyvä. Söimme, joimme jne. Myöhemmin oli tanssin aika. Ihmettelin minne mieheni oli hävinnyt . Etsin miestäni joka paikasta, kunnes löysin hänet lähellä olevan puiston luota. Järkytyin. Mieheni suuteli serkkuani. Hetken luulin, että olin unessa. En saanut henkeä ja tärisin. Juoksin takaisin hääpaikkaamme ja yritin kerätä itseni. Hetken päästä mies tuli takaisin niin kuin mitään ei olisi tapahtunut ja tanssimme alkoi. Pakkohan mun oli tanssia. Enhän mä voinut muutakaan 200 ihmisen edessä. Olo oli tyhjä. Tunsin kuin olisin jonkun vieraan kanssa, sellaisen ketä en yhtään tunne.
Kun häät olivat ohi, niin kerroin miehelle, mitä näin. Mies ei myöntänyt. Hän sanoi, että olen vain sekaisin. Pitkän riidan jälkeen mies myönsi. Itkin lattialla maaten. Kysyin mieheltä, miten hän voi tehdä noin. Mies sanoi, että heillä on ollut kaksi vuotta salasuhde serkkuni kanssa. Mietin 2 vuotta! Kysyin mieheltä, että miksi hän meni kanssani naimisiin. Mies vastasi, että rakastaa minua. En uskonut. Sanoi, että on pahoillaan. Sanoin,että tahdon erota sitten, kun kehdataan . Olin vihainen ja pettynyt molempiin. Serkkuni ei ollut kovin läheinen, mutta pidimme kuitenkin yhteyttä. Koskaan ei olisi voinut aavistaa. Kysyin mieheltä, että miksi hän teki niin, niin hän vastasi ” En tiedä” .
Nöyryyttävää, kun ei voi vielä virallisesti erota. Kaikki on pilalla!
Serkkuni selitti myös olevansa pahoillaan, mutta sanoin, ettei minua koska en usko kumpaakaan.
Miten pääsen yli? Olen raskaana ja lapsen pitäisi syntyä kuukauden päästä.
Kommentit (141)
Vierailija kirjoitti:
Typeryyden huippu on jäädä inttämään
surkean provonsa raunioille.Ainut mikä jää epäselväksi on mikä ap.n diagnoosi on vai onko se vaan tyhmä ku saapas.
Varmaan molemmat mutta tyhmyysvetoisesti.
Toisaalta meidän onni onnettomuudessa oli se, että Ahvenanmaan yhteisöllisyys on vahvistunut entisestään myrskytuhojen myötä. Monet olivat ilmoittaneet sosiaalisessa mediassa ottavansa apua tarvitsevia vierashuoneisiinsa. Sulhaseni ja bestman saivat siis suojan raivoltani ja myrskyltä yöpaikan muodossa kunnantalolta ja vaikka olin toivonutkin ikimuistoista hääyötä niin ihan tätä en ollut ajatellut. Mitä itse tekisitte? Ap käski laittamaan korkin kiinni mutta olen aloittanut tuoreen avioliittoni erään Jack Danielsin kanssa, syystä minkä hyvin arvannette. Toki ap:ta ärsyttää häätarinan ryöstö mutta oma kertomukseni on mielestäni myrskyisämpi. Se mikä tapahtuu Ahvenanmaalla jää Ahvenanmaalle.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin Harlekiinista, morsiamen nimi on Dani ja sulhasen joku Jeff, serkku on Moira.
Meidänpä häät oli tiistaina Ahvenanmaalla ja väistelin kaatuvia puita samalla kampaustani myrskyltä suojellen kun kiiruhdin hääpaikan läheiselle aukealle ja järkytyksekseni näin sulhaseni suutelevan bestmania. Tärisin ja vapisin, mitä nyt kannattaisi tehdä. Myrsky rummutti Ahvenanmaata noin 12 tunnin ajan ja heidän suudelmansa tuntui vain kestävän ja kestävän. Pelko miten tästä nyt selvitään ja miten kerron asian häävieraille tuli viimeistään siinä vaiheessa, kun puita alkoi kaatua pihoilla ja meidän olisi pitänyt tanssia häävalssi. Mobiiliverkko oli hetken poissa toiminnasta etten edes voinut päivittää elämäni kauheinta kokemusta av-palstalle reaaliaikaisesti ja Ålands-radio kaatui kolmeksi tunniksi.
Iltakahvit pärskähti pöydälle!!🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta meidän onni onnettomuudessa oli se, että Ahvenanmaan yhteisöllisyys on vahvistunut entisestään myrskytuhojen myötä. Monet olivat ilmoittaneet sosiaalisessa mediassa ottavansa apua tarvitsevia vierashuoneisiinsa. Sulhaseni ja bestman saivat siis suojan raivoltani ja myrskyltä yöpaikan muodossa kunnantalolta ja vaikka olin toivonutkin ikimuistoista hääyötä niin ihan tätä en ollut ajatellut. Mitä itse tekisitte? Ap käski laittamaan korkin kiinni mutta olen aloittanut tuoreen avioliittoni erään Jack Danielsin kanssa, syystä minkä hyvin arvannette. Toki ap:ta ärsyttää häätarinan ryöstö mutta oma kertomukseni on mielestäni myrskyisämpi. Se mikä tapahtuu Ahvenanmaalla jää Ahvenanmaalle.
Ahvenanmaalla tapahtuu huomattavasti myskyisämpiä asioita ku porvoossa. 😀
Eiköhän tämä kiusaaminen jo riitä. Aikuiset ihmiset, voi hyvää päivää!
Itseäni on petetty ja kyseessä oli hyvä ystävä ja olin myös raskaana, joten en ymmärrä tällaista kiusantekoa joka tehdään ihan tahallaan. Miettikää , miltä ap:stä tuntuu? Nämä ovat teidän mielestä hauskoja kommentteja, mutta mietittekö ollenkaan, kuinka paljon tämmöinen voi oikeasti toista satuttaa?
Että voi ihmiset olla ilkeitä🙄 älä ap välitä kommenteista!
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että huomenna Porvoossa tapahtuu aivan hirveitä, sieltä meinaan jysähtää oikea pommi!
Ei minua kiinnosta teidän ilkeily. En aio lukea enää kommentteja.
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Ap.
Suosittelen lämpimästi lukemaan kommenttien sijaan Harlekiini-sarjaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin Harlekiinista, morsiamen nimi on Dani ja sulhasen joku Jeff, serkku on Moira.
Meidänpä häät oli tiistaina Ahvenanmaalla ja väistelin kaatuvia puita samalla kampaustani myrskyltä suojellen kun kiiruhdin hääpaikan läheiselle aukealle ja järkytyksekseni näin sulhaseni suutelevan bestmania. Tärisin ja vapisin, mitä nyt kannattaisi tehdä. Myrsky rummutti Ahvenanmaata noin 12 tunnin ajan ja heidän suudelmansa tuntui vain kestävän ja kestävän. Pelko miten tästä nyt selvitään ja miten kerron asian häävieraille tuli viimeistään siinä vaiheessa, kun puita alkoi kaatua pihoilla ja meidän olisi pitänyt tanssia häävalssi. Mobiiliverkko oli hetken poissa toiminnasta etten edes voinut päivittää elämäni kauheinta kokemusta av-palstalle reaaliaikaisesti ja Ålands-radio kaatui kolmeksi tunniksi.
Ei hyvää päivää. Ootko joku 18v 🙄 käytöksen perusteella kyllä. Mikä on älykkyysosamäärä?
Vierailija kirjoitti:
Ap.
Ongelmien koittaessa apua kannattaa hakea muualta, kuin keskustelupalstalta.
Kiitos tästä, iloisin mielin yöpuulle 😘😆😆😆 ps. tosiaan turhan dramaattista ja liian yksityiskohtaista. Parempi onni ens kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hyvää päivää. Ootko joku 18v 🙄 käytöksen perusteella kyllä. Mikä on älykkyysosamäärä?
Iltahan se nyt on. Niin se aika menee kun on mukavaa.
Vierailija kirjoitti:
Piiskasiko sade kasvojasi kun juoksit puistosta pois? Itkikö taivas kanssasi?
Ja kyyhkyset lensivät parvena pään yli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Typeryyden huippu on jäädä inttämään
surkean provonsa raunioille.Ainut mikä jää epäselväksi on mikä ap.n diagnoosi on vai onko se vaan tyhmä ku saapas.
Oli provo tai ei, niin ihan mielenkiinnosta kysyn sinulta, että oliko tuo kommentti sinusta ihan okei?
linjassa provon tason kanssa
Jack ja Ahvenanmaalle ryöstetty morsian toivottavat gu natt!
Yksi kaveri aikoinaan pani serkkunsa morsianta hääjuhlien jatkoilla, että käy sitä noinkin.
Pitkästä aikaa sai oikei nauraa ääneen kun oli niin hauska ketju. Toivottavati satutädiltä tulee lisää tarinoita tänään. Niitä itku ja vapina juttuja 😁😂
Oli provo tai ei, niin ihan mielenkiinnosta kysyn sinulta, että oliko tuo kommentti sinusta ihan okei?