Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nykyisin kaikki ostettavat huonekalut pitää itse koota?

Vierailija
03.01.2019 |

Taas jää kirjahylly/lokerikko kauppaan kun se pitää itse koota. Enkä osaa itse sellaisia koota eikä ole miestäkään eikä oikein ketään ketä pyytäisi edes.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse koota, jos on fyrkkaa. Isket pätäkkää tiskiin, niin saat täyden palvelun.

Vierailija
22/52 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nyt ei muka oikeasti osaa koota huonekaluja 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas jää kirjahylly/lokerikko kauppaan kun se pitää itse koota. Enkä osaa itse sellaisia koota eikä ole miestäkään eikä oikein ketään ketä pyytäisi edes.

Kun tuotteet myydään osina, säästetään:

1. Varastotilaa

2. Työaikaa

3. Pääosin kohdan 2 vuoksi tuotteen hintaa saadaan painettua alaspäin.

Tokihan huonekaluliikkeet useimmin myös tarjoavat maksullista kasauspalvelua.

Vierailija
24/52 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainahan sitä huonekalut kokoaa,mutta entä sitten kun tämä liikeidea yltää vaatteisiin.kun ostat villapaidan niin saatkin muutaman kerän lankaa...

Vierailija
25/52 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoa itse tai kysy liikkeestä kokoavatko. Miehet haluaa kauheasti auttaa ja osatan mutta ohjeita ne ei osaa lukea. Lopputulos on lavallinen tyhjiä pulloja, yksi ilta kiroilua ja hermoröökejä ja lopuksi hylly on isketty liian pitkillä nauloilla kasaan levyistä läpi ja mies myhäilee tyytyväisenä ja odottaa aplodeja ja vähintään seksiä palkaksi saavutuksestaan.

Ota tämä haasteena. Osta hylly rohkeasti, lue ohjeet ja vietä ilta opiskellen uutta! Hyvä siitä tulee! :)

Vierailija
26/52 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ainahan sitä huonekalut kokoaa,mutta entä sitten kun tämä liikeidea yltää vaatteisiin.kun ostat villapaidan niin saatkin muutaman kerän lankaa...

Tällainen tuote olisi käsityöihmisten unelma. Mukana olisi tietysti valmiit kaavat ja juuri oikeat määrät tarviketta.

Vierailija
27/52 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miestä? Taas tuo outo oletus, että miehen pitäisi jotenkin olla naista taitavampi teknisissä asioissa. Ei se niin mene!!

Opettele kokoamaan, tai osta apua.

Vierailija
28/52 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin tai slipoverin ja irtohihat.

Vierailija
29/52 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin osaat koota!

Vierailija
30/52 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osto- ja myyntiliikkeet ja antiikkikaupat myyvät laadukkaita massiivipuukalusteita. En mitään muuta ostakaan, lastulevyä ja mdf:ää ei huusholliini tule.

Vierailija
31/52 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idea on ihan kiva mutta ei ne palat yleensä sovi ja jotain puuttuu melkein aina.

Vierailija
32/52 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ostan vain antiikkihuonekaluja ja ne ovat olleet aina valmiiksi koottuja (eivät ole edes purettavissa).

T: rahalla saa ja hevoselta pääsee se mahtavin paukku

Hah. Kyllä niitä antiikkikalujakin puretaan ja entisöidään.

Vierailija
33/52 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ostan vain antiikkihuonekaluja ja ne ovat olleet aina valmiiksi koottuja (eivät ole edes purettavissa).

T: rahalla saa ja hevoselta pääsee se mahtavin paukku

Hah. Kyllä niitä antiikkikalujakin puretaan ja entisöidään.

Varmaan niin, mutta harvemmin niitä kuusikoloavaimella puretaan ja kootaan, kuten näitä nykyaikaisia tusinatuotteita...

Vierailija
34/52 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai hinta ratkaisee. Siksi.

En myöskään ymmärrä kuinka huonekalujen kokoaminen voi olla mikään maailmanloppu:

1. Rauhoitu.

2. Lue ohjeet.

3. Lajittele osat, ruuvit, mutterit, prikat ym.

4. Rauhoitu.

5. Lue ohjeet.

6. Kokoa.

Vierailija
35/52 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun ne ei mahdu nissanin takakonttiin....

Vierailija kirjoitti:

Osto- ja myyntiliikkeet ja antiikkikaupat myyvät laadukkaita massiivipuukalusteita. En mitään muuta ostakaan, lastulevyä ja mdf:ää ei huusholliini tule.

Vierailija
36/52 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun ne ei mahdu nissanin takakonttiin....

Vierailija kirjoitti:

Kotiinkuljetuspalvelu on tuntematon käsite...?

Vierailija
37/52 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta sinä niitä isoja painavia rohjake kaluja vaan mutta minä en osta.Eivät ne eses mahtuisi yksiöön.Ja rumia ja synkkiäkin ovat.

Vierailija
38/52 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miestä? Taas tuo outo oletus, että miehen pitäisi jotenkin olla naista taitavampi teknisissä asioissa. Ei se niin mene!!

Ehkä kirjoittaja luuli meisselin olevan miehen housuissa.

Säälittävää sinänsä, että nainen on noin avuton. Kaikki naiset kun eivät ole, ja osa miehistä on.

Vierailija
39/52 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osta sinä niitä isoja painavia rohjake kaluja vaan mutta minä en osta.Eivät ne eses mahtuisi yksiöön.Ja rumia ja synkkiäkin ovat.

Ai juu, mä asun isossa asunnossa. Et taida tuntea yhtään esim. 1950- luvun designiä? Oletko kuullut maalista?

Vierailija
40/52 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kirjoittaja luuli meisselin olevan miehen housuissa.

Säälittävää sinänsä, että nainen on noin avuton. Kaikki naiset kun eivät ole, ja osa miehistä on.

Nainen joka on avuton auto asioissa tai huonekalujen kokoamisessa niin he ovat aika hotteja ja kiinnostavia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme