Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nykyisin kaikki ostettavat huonekalut pitää itse koota?

Vierailija
03.01.2019 |

Taas jää kirjahylly/lokerikko kauppaan kun se pitää itse koota. Enkä osaa itse sellaisia koota eikä ole miestäkään eikä oikein ketään ketä pyytäisi edes.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut paljon koottavia kalusteita eri liikkeistä Jyskistä Iskuun ja monesta siltä väliltä. Aina on ollut selkeät ohjeet vaihe vaiheelta, koskaan ei ole puuttunut osia tai tarvikkeita, kalusteiden koko tai paino ovat ainoat kokoamista hankaloittavat asiat jotka ratkeavat sillä että ottaa jonkun kaveriksi. Kokoamisohjeissa on myös osaluettelo, katso että osia on luettelon mukaiset määrät. Toki kalusteita saa myös valmiiksi koottuina mutta hinta on aivan toinen kuljetuksineen.

Vierailija
42/52 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähdäkseni aloittaja, kuten minäkin, haluaisi ostaa huonekaluja valmiiksi koottuina. Minusta ainakin olisi mukavaa nähdä valmiina se minkä ostan ja saada uudet huonekalut heti käyttöön ihan mukavuussyistä. Mikä tässä on niin vaikeaa käsittää? Ymmärrän myös sen että valmiiksi koottu maksaa enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas jää kirjahylly/lokerikko kauppaan kun se pitää itse koota. Enkä osaa itse sellaisia koota eikä ole miestäkään eikä oikein ketään ketä pyytäisi edes.

Ostimme Vepsäläiseltä. Ei tarvinnut koota juuri mitään.

Vierailija
44/52 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rane kokoaa varvipalkalla. Mutta älä anna sille viinaa

Eiku lupaa vaan vähän huikkaa, esim. kilju on hyvä. Silloin saat Maken ja Tsygenkin kasausavuksi.

Vierailija
45/52 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta Booknäsistä niin saat valmiiksi kootut ja laadukkaat huonekalut kotiin tuotuna.

Näin mekin teimme 😁

Vierailija
46/52 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Idea on ihan kiva mutta ei ne palat yleensä sovi ja jotain puuttuu melkein aina.

Ai. Olen koonnut elämässäni vähintään 300 huonekalua. Kerran puuttui yksi osa. Yhden kerran. Ja osat sopineet aina. Tosin osaan myös koota ison palapelin, sun kannattaa varmaan aloittaa sellaisesta...

Vierailija
47/52 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelen, että vaatteita aletaan myydä noin. Saa kotiin palaset, jotka sitten ompelee itse kiinni.

Johan tämä toimii jo nappien kohdalla, kaikki saa ommella uudestaan, koska tehtaan kone ei päättele ompeleita.

Vierailija
48/52 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Idea on ihan kiva mutta ei ne palat yleensä sovi ja jotain puuttuu melkein aina.

Ai. Olen koonnut elämässäni vähintään 300 huonekalua. Kerran puuttui yksi osa. Yhden kerran. Ja osat sopineet aina. Tosin osaan myös koota ison palapelin, sun kannattaa varmaan aloittaa sellaisesta...

Meidän perheessä on sitten huono tuuri käynyt, kun molempien lasten sängyn ohjeet ovat olleet virheelliset ja ovat sitten tehtaalta pahoitelleet ja käskeneet koota ne vastoin ohjeita.

Tuloksena sänky jota ei seuraavassa muutossa voi purkaa, koska väänsin liian kovaa pultit, kun vastaosat eivät osuneet ohjeiden mukaisesti kohdilleen.

Eikä olleet mitenkään halpoja sänkyjä.

Olisivat lähettäneet uudet osat, mutta sanoin että ei lähetetä. Hyvittäkää virheet hinnasta. Satanen takasin 500e sängystä.

Sinä et tiedä mistään mitään tai sitten sulla on ollut hyvä tuuri. Kiroillen on sängyt koottu.

Vierailija
49/52 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kanssa paskan maku jäänyt suuhun noista koottavista huonekaluista.

Kun ottaa juotavaa ja musiikkia taustalle niin homma rullaa rauhallisesti. Taukoja ja rauhottumista tarvitaan.

Ennemmin minä kindereitä ja legoja kokoan. Niissä on ohjeet ja osat kohdillaan!

Vierailija
50/52 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miestä? Taas tuo outo oletus, että miehen pitäisi jotenkin olla naista taitavampi teknisissä asioissa. Ei se niin mene!!

Opettele kokoamaan, tai osta apua.

Ehkä kirjoittaja luuli meisselin olevan miehen housuissa.

Säälittävää sinänsä, että nainen on noin avuton. Kaikki naiset kun eivät ole, ja osa miehistä on.

Nainen joka on avuton auto asioissa tai huonekalujen kokoamisessa niin he ovat aika hotteja ja kiinnostavia.

Sanoisin jopa että naisen kuuluu olla avuton auto asioissa tai huonekalujen kasaamisessa. Se vasta hottia on kun käy vaihtamssa jollekin näppärälle blondille talvirenkaat ja saa palkinnoksi jumalaista seksiä.

Vierailija
51/52 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä, mitään laadukasta ei tarvitse koota itse.

Lastulevypaska asia erikseen

Vierailija
52/52 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä sänky nettikirppikseltä 45 euroa kotiinkuljetettuna. Ei tosiaan tuhansia eikä edes satoja. Eikä ollut luteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä