Moccamasterin omistajat! Jääkö teillä koskaan vesi jumiin tuohon suodatinosaan?
Tuntuu että oman rakkineen kanssa tätä tapahtuu jatkuvasti ja suunnittelen jo vaihtavani johonkin toiseen merkkiin 🙄
Kommentit (17)
Miksi olette ostanut sen tippalukollisen kun muutenkin on nopia peli:D
No ei meillä ole ainakaan ollut näitä ongelmia vaikka tippalukko onkin :o kahvina käytetty lähinnä juhla mokkaa
Minulla on se halvin moccamaster eli alumiininen ilman tippalukkoa. Toimii oikein hyvin, ei mitään ongelmaa.
Eikö niissä kaikissa ole tippalukko?
Oletko ottanut sen pussin aina suht heti kahvin jälkeen pois? jos ei ole kerennyt laskeutumaan vielä? Meillä toi laskee aika hitaasti mutta kyllä ne sinne menee
Ostakaa se missä on perinteinen mekaaninen tippalukko. Siinä on kolme asetusta, kiinni, puoliksi auki, auki, pitää siis itse vaihtaa sitä tippalukon asentoa. Ei mene tukkoon.
Jää. Varsinkin kun keittää isomman määrän kahvia.
Tosi ärsyttävää. Keittimen puhdistus sitruunahapolla auttaa hetken, mutta ei sitä viitsisi joka viikko tehdä.
Joskus menee tukkoon, yleensä pelaa hyvin. On mekaaninen tippalukko, silti välillä jää vesi suppiloon.
Vierailija kirjoitti:
Ostakaa se missä on perinteinen mekaaninen tippalukko. Siinä on kolme asetusta, kiinni, puoliksi auki, auki, pitää siis itse vaihtaa sitä tippalukon asentoa. Ei mene tukkoon.
Mulla on tää ja vähänväliä tukossa!
Ei jää, meillä ei ole tippalukkoa.
Ei oo koskaan jäänyt, mutta meillä onkin se "halpismalli" missä ei oo tippalukkoa.
Mekaaninen tippalukoko, eikä vesi jää vesi jumiin. Keitin on noin 10 vuotta vanha.
ei ole koskaan jäänyt, ei automaattisessa, ei tippalukottomassa, ei siinä manuaalisessakaan. En edes ymmärrä miten se voisi jäädä, paitsi manuaalisessa jos on niin törppö että unohtaa sen kiinni (minä olen aina välissä ollut), silloinkin yleensä se ylivuotozydeemi on huolehtinut ettei kauheeta sotkua ole tullut. Ettekö te käytä suodatinpussia vai miten te saatte sen tukkoon?
Tippalukko, ei ongelmia. Puhdistan kalkista säännöllisesti. Johtuisiko siitä?
Jää, jos se muovinen suodatinosa on muutaman millin vinossa. Monta kertaa on kahvit ollut pitkin tiskipöytää ja purut myös. Ärsyttävää. Ja kyseessä ns. parempi malli.
Vierailija kirjoitti:
Jää, jos se muovinen suodatinosa on muutaman millin vinossa. Monta kertaa on kahvit ollut pitkin tiskipöytää ja purut myös. Ärsyttävää. Ja kyseessä ns. parempi malli.
Moccamasterissa ei hinta ja laatu kohtaa.
Jää. Ärsyttää kun aina pitää vaihtaa pussi. Riippuu ihan kahvimerkistäkin. Karkeampi kahvi jumiutuu.
Ja siis se tippalukko vaa tukkeutuu. Törkin joskus grillitikulla. Kahvi kyllä muuten hyvää.