Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moccamasterin omistajat! Jääkö teillä koskaan vesi jumiin tuohon suodatinosaan?

Vierailija
03.01.2019 |

Tuntuu että oman rakkineen kanssa tätä tapahtuu jatkuvasti ja suunnittelen jo vaihtavani johonkin toiseen merkkiin 🙄

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää. Ärsyttää kun aina pitää vaihtaa pussi. Riippuu ihan kahvimerkistäkin. Karkeampi kahvi jumiutuu.

Ja siis se tippalukko vaa tukkeutuu. Törkin joskus grillitikulla. Kahvi kyllä muuten hyvää.

Vierailija
2/17 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olette ostanut sen tippalukollisen kun muutenkin on nopia peli:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei meillä ole ainakaan ollut näitä ongelmia vaikka tippalukko onkin :o kahvina käytetty lähinnä juhla mokkaa

Vierailija
4/17 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on se halvin moccamaster eli alumiininen ilman tippalukkoa. Toimii oikein hyvin, ei mitään ongelmaa.

Vierailija
5/17 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö niissä kaikissa ole tippalukko?

Vierailija
6/17 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ottanut sen pussin aina suht heti kahvin jälkeen pois? jos ei ole kerennyt laskeutumaan vielä? Meillä toi laskee aika hitaasti mutta kyllä ne sinne menee

Vierailija
7/17 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaa se missä on perinteinen mekaaninen tippalukko. Siinä on kolme asetusta, kiinni, puoliksi auki, auki, pitää siis itse vaihtaa sitä tippalukon asentoa. Ei mene tukkoon.

Vierailija
8/17 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää. Varsinkin kun keittää isomman määrän kahvia.

Tosi ärsyttävää. Keittimen puhdistus sitruunahapolla auttaa hetken, mutta ei sitä viitsisi joka viikko tehdä.

Vierailija
9/17 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus menee tukkoon, yleensä pelaa hyvin. On mekaaninen tippalukko, silti välillä jää vesi suppiloon.

Vierailija
10/17 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostakaa se missä on perinteinen mekaaninen tippalukko. Siinä on kolme asetusta, kiinni, puoliksi auki, auki, pitää siis itse vaihtaa sitä tippalukon asentoa. Ei mene tukkoon.

Mulla on tää ja vähänväliä tukossa!

Vierailija
11/17 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jää, meillä ei ole tippalukkoa.

Vierailija
12/17 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo koskaan jäänyt, mutta meillä onkin se "halpismalli" missä ei oo tippalukkoa.

Vierailija
13/17 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekaaninen tippalukoko, eikä vesi jää vesi jumiin. Keitin on noin 10 vuotta vanha.

Vierailija
14/17 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole koskaan jäänyt, ei automaattisessa, ei tippalukottomassa, ei siinä manuaalisessakaan. En edes ymmärrä miten se voisi jäädä, paitsi manuaalisessa jos on niin törppö että unohtaa sen kiinni (minä olen aina välissä ollut), silloinkin yleensä se ylivuotozydeemi on huolehtinut ettei kauheeta sotkua ole tullut.  Ettekö te käytä suodatinpussia vai miten te saatte sen tukkoon?

Vierailija
15/17 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tippalukko, ei ongelmia. Puhdistan kalkista säännöllisesti. Johtuisiko siitä?

Vierailija
16/17 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää, jos se muovinen suodatinosa on muutaman millin vinossa. Monta kertaa on kahvit ollut pitkin tiskipöytää ja purut myös. Ärsyttävää. Ja kyseessä ns. parempi malli.

Vierailija
17/17 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jää, jos se muovinen suodatinosa on muutaman millin vinossa. Monta kertaa on kahvit ollut pitkin tiskipöytää ja purut myös. Ärsyttävää. Ja kyseessä ns. parempi malli.

Moccamasterissa  ei hinta ja laatu kohtaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi