Kotoa löytyi luteita
Pakko avautua. Tässä on mennyt noin 2 viikkoa ihan sumussa. Juhlapyhätkin meni piloille.Pari päivää ennen joulua heräsin myöhään ja huomasin sängyssäni epämääräisiä ötököitä. En heti tajunnut, mistä on kyse. Seuraavana päivänä siivosin oikein kunnolla, mutta ongelma ei kadonnut. Lopulta tutkin asiaa ja kamala totuus alkoi selvitä. Onneksi valvoin vielä tavallista myöhempään kun katsoin The Affariä ja sain lopullisen vahvistuksen asialle kun ötököitä näkyi pimeällä aina vain enemmän ja muuallakin kuin tässä yhdessä paikassa. Sänkyni on nyt piloilla, mutta onneksi oli todella vanha ja muutenkin huono. En tiedä, mikä muu on piloilla tai miten asia tästä etenee. Toivottavasti kuitenkin selviää.
Asun sukulaiseni luona, joka yritti aluksi kieltää totuutta, joten otin itse yhteyttä eteenpäin ja yksi myrkytys on tehty. En tiedä, mistä ovat peräisin ja kauanko ovat asunnossa olleet. En syytä ketään, mutta samassa rapussa asuu noh, monenlaista ihmistä, joten varmasti on jollakin muullakin. Pelkään, että asiaa ei nyt hoideta kunnolla, eikä näistä päästä ikinä eroon. Elämäni on ollut täynnä sontaa, mutta en ole koskaan ollut niin järkyttynyt kuin nyt ja takana on siis mm. traumaattista työttömyyttä ja tappelua te-toimiston kanssa, epäilys omasta sairaudesta, vaikea suhde sukulaisiin jne.. Ruoka ei ole oikein maistunut, mikä ei ole tyypillistä minulle, enkä ole pystynyt tekemään oikein mitään. Olen ainakin nyt lopulta ymmärtänyt haluavani vain vähän tavaraa ja aion siivota jatkossa paljon paremmin kuin ennen. Toivottavasti tämä auttaa edes vähän.
Kommentit (26)
Tuska lisääntyy entisestään. Eilen illalla löytyi paljn ötököitä sellaisista paikoista, joissa niitä ei ole esiintynyt aikaisemmn ollenkaan tai pitkään aikaan. En taaskaan tiedä, mitä myrkyttäjä viimeksi teki. Ilmeisesti ei myrkyttänyt näitä paikkoja tai myrkytys on muuten epäonnistnut. Tälläistä kai tämä sitten on loppuelämä. Järki tässä on menossa ja ahdistus oikeasti todella huipussaan. Joudun myös pakottamaan itseäni syömään edes jotakin kun ruoka ei oikein maistu. En edes muista, milloin olisin viimeksi syönyt kunnon lämpimän aterian. Varsinaista ruoanlaittoa en jaksa edes ajatella. Olen sekaisin myös vähistä unista. Muutaman tunnin pystyn nukkumaan kun ei oikein ole puhdasta nukkumispaikkaa. Koko koti on saastunut. Pitää varmaan kokeilla istualtaan nukkumista. Lisäksi luulen, että olen alkanut saamaan entistä pahempana jotakin paniikkikohtauksen tapaisia kohtauksia. Tilannetta vaikeuttaa entisestään asunnon toisen asukkaan vakavat oireet, joiden takia joutui sairaalahoitoon. Varmaan lopulta asunnonsta suurin piirtein kaikki tavarat pitää hävittää, mutta ein minä sitä edes sure vaan sitä, että loppua ei näy. Koko alkuvuosi tässä on mennyt. Ei lohdta se, että todennäkösesti eivät mtään tautoja levitä, eivätkä osaa lentää, sillä esim. purevat, haisevat ja leviävät helposti. Sossuun olen jo ottanut näiden asioiden takia yhteyttä ja kaipa sitten mielenterveyspalveluihinkin pitää.
Missä päin asut? Sano edes, onko etelä- keski- vai pohjoissuomi?
Ehkä olis parempi jos menisit jollekin osastolle lepäämään..
Mikä on tilanne nyt? Onko ludeongelma jo menneen talven lumia? Postauksia ei ole tullut vähään aikaan. Toivottavasti asiat ovat jo paremmalla tolalla.
Kumpikin asunnon asukas joutui nyt lähtemään kotoa myrkytystä pakoon huonovointisena kun oikeasti pitäisi olla lepäämässä, mutta eihän myrkyttäjälle voinut sanoa, että nyt ei sovi kun voidaan huonosti, palaa joku toinen päivä. Positiivista sentään on, että tämä ei ole myrkyttäjän uran pahin tapaus, vaikka oikeasti luulin niin. Kertoi sitten parilla sanalla uransa pahimmasta tapauksesta, joka kaiken lisäksi vahvistaa eräitä stereotypioita. Tässä tapauksessa myrkytyksiä oli pitänyt tehdä 18 kertaa.