Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lähes jokainen nainen sanoo näyttävänsä ikäistään nuoremmalta?

Vierailija
03.01.2019 |

Oletteko huomanneet saman ilmiön? Kehutaan, kun kysytään papereita, tai arvostellaan, kuinka muut ympärillä ovat niin vanhentuneita. Vaikka tosiasiassa valtaosa naisista näyttää hyvinkin ikäiseltään. Ollaan vain eri näköisiä kaikki.

Kommentit (172)

Vierailija
161/172 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mahtavaa ironiaa, kun aloitusviesti kerää yläpeukkuja todeten, että naiset aina haukkuu muita naisia rupsahtaneiksi, jonka jälkeen ketju täyttyy kommenteista, joissa nauretaan niille joiden oletetaan olevan rupsahtaneita.

Nykyään on kohteliasta luulla naista nuoremmaksi mieluummin kuin vanhemmaksi.

Olihan se joskus kivaa, mutta näin yli viisikymppisenä on jo niin näkymätön muille ihmisille, ettei sitä enää tapahdu.

Ne onneksi jotka minusta pitävät haluavat viettää aikaa kanssani rupsahduksesta huolimatta.

Vierailija
162/172 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan näyttää lähes 10v nuoremmalta koska Alkossa aina kysytään papereita, toisinaan tupakkaostoksillakin ja vieraat arvaavat reilusti alakanttiin. Jonkin verran on varmaan perääkin, sillä olen rypytön, nuorekkaasti pukeutuva enkä vierasta voimakkaitakaan värejä. Mitoiltani olen sopusuhtainen 165cm ja ikää 38v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/172 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä varmaan vähenee kun ihmiset tottuvat katsomaan kauneuskirurgialla korjattuja ja täytteillä fiksattuja virheettömiä 20 v. kasvoja 70 v. näyttelijöillä.

Vierailija
164/172 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja viisikymppiset väittävät naamansa ja kroppansa edelleen olevan muka siinä kuosissa, että nuoret miehet katselevat perään. :D

Nainen on valmis pettämään itseäänkin tarpeen tullen.

Sain tässä muutama kuukausi sitten kuulla eräältä työkaveriltani olevani työpaikkani miesten kostea päiväuni, joten revi siitä... Ja ei, en ole työpaikan ainoa enkä nuorin nainen :D

N49

Huutonaurua tälle.

Voisi itkunkin tirauttaa. Naisen arvo määritellään niin monesti just noin, nuoruuden ja seksikkyyden kautta ja myös ihan naisen omasta toimesta. Huokaus.

Vierailija
165/172 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä jäin miettimään nyt sitä, että jos vaikka kaikki nelikymppiset on omasta mielestään ikäistään nuoremman näköisiä niin miltä se ikäiseltään näyttävä nelikymppinen sitten näyttää? 

Tukka harvennut puoleen siitä mitä se oli nuorena, silmäluomet roikkuu (ainakin jos on viirumalliset silmät joista ei luomi ole koskaan näkynyt), kaksoisleuka, iso vatsa ellet ole laiha jne. 

Kai nyt kaikki tietää miltä keski-ikäset näyttää, oli tyyli tantta- tai rock. Aikuisen naama ja ruho.

Olen 58v eikä vielä mitään noista:)

Hiukset on paksut ja upeat, ensimmäiset rypyt tuli 2v sitten. Kroppa on hoikka, ryhdikäs ja kiinteä, rinnatkin napakat ja pyöreät (en tarvitse edes liivejä). Kaulassa ei ole helttaa eikä ryppyjä eikä decoltessakaan. Käden ja jalanselät sileät ja suonettomat.

Iän näkee pehmenneestä ihosta poskissa ja alleista jotka ilmestyi tyhjästä treenaamisesta huolimatta. Lihasmassaa ei kerry kuten ennen. Hiuksissakin valkoisia ja harmaita suortuvia, pitäisi varmaan vielä sävyttää.

Pukeudun klassisen tyylikkäästi ja ajattomasti kuten viimeiset 30v

Vierailija
166/172 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pitkään ihmetellyt sitä, miten niin moni nainen näyttää ikäistään reilusti vanhemmalta.

Kaverimies alkoi seurustella muutama vuosi sitten naisen kanssa. Mies 38 v ja ihmettelin, miksi otti itselleen lähes 50 v naisen. Todella kulahtanut ja ikääntynyt naama ja muu olemus, hiukset kuin vanhalla mummolla, ym. Sitten kuulin että tuo nainen on 40 v. Okei...

35 v kaverini vaimo näyttää yli nelikymppiseltä, hän on 33 v. Aha... Todella ryppyinen ja kulahtanut naama ja mummokroppa.

33 v kaverin vaimo näytti myös lähemmäs 40-vuotiaalta, ajattelin hänen olevan ehkä 37-38 v. Oli 32 v.

Minä olen 35 v ja suht hyvin olen säilynyt. Minua luullaan usein nuoremmaksi, mutta se kai johtuu siitä että en ole lihava ja mummokroppainen, enkä meikkaa paksusti valkoista muovinaamiota naamaan ja värjää hiuksia mustiksi.

Tuo nimittäin vanhentaa kaikkia, että annetaan kropan muuttua keskivartalomöhkäleeksi samalla kun lantiota ei ole ja jalat ovat tikut, naamassa paksu eloton meikki, ja hiukset värjätty mustiksi.

Äitini ei juuri vanhene. Kun hän täytti 50, hänen luultiin täyttävän 40, Kun hän täytti 60, hänen luultiin täyttävän 45-50. Nyt hän on 71 v ja alkaa näyttää jo kuusikymppiseltä :D Siskoni on aina ollut babyface, ja vasta kolmannen lapsen myötä tuli joku ryppy naamaan. Minullakin naaman juonteet näkee vain ihan läheltä, kai se on geeneistä kiinni.

Ja joillakin on silmien ympärykset jo 25 v niin ryppyiset, että mietin että millä nuo naiset oikein naamaansa hinkkaavat meikatessaan ja meikkejä pestessään, kun näyttävät ryppyisemmiltä ja vanhemmilta kuin minä! :O

Ehkä juuri tuo harva meikkaaminen, ja silloinkin kevyt meikkaaminen on minun silmänympärysihoni säästänyt...

Vierailija
167/172 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans ihmiset selvästi alkavat hämmentyneinä laskeskelemaan minkä ikäisenä olen voinutkaan lapseni saada kun paljastuu että minulla on lähes täysi-ikäinen poika. Ja olen oikeasti ollut yli 20 synnyttäessäni, en suinkaan lähellekään teiniäiti.

Vierailija
168/172 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä siis mietin että miltä minun kuuluisi näyttää jotta näyttäisin ikäiseltäni? Kun samanikäisiä tai nuorempia katsoo, niin olen heihin verrattuna huomattavasti nuoremman näköinen. Minua reilusti vanhemmat papereidenkyselijätkin sanovat välillä "Oho, noin vanha jo? Olet kyllä hyvin säilynyt!" ja mietin aina että kuinka ruttuinen tämän ikäisenä sitten kuuluu olla että näyttää ikäiseltään? Omasta mielestäni näytän ihan ikäiseltäni kun läheltä katsoo, en näytä enää samalta kuin 19-vuotiaana, mutta muiden mielestä näytän nuoremmalta. Kaikille tulee aina yllätyksenä se että mieheni on minua kaksi vuotta nuorempi, kun kaikki luulevat häntä minua vanhemmaksi, eikä hän ole todellakaan mitenkään plösö ja kurpsahtanut ikäisekseen, vaan sporttinen.

- 166

Vierailija
169/172 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku rupsahtanut ei ilmeisesti voi millään kuvitella, että jotkut voivat näyttää nuoremmiltakin.

Vierailija
170/172 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies sanoi että näytän ikääntyneeltä, kysyin mistä kohdasta niin hän sanoi että joka kohdasta. Olen 49, ja kyllästynyt vääriin sanavalintoihin joista hän ei itse ole vastuussa vaan minä olen, koska kysyin.

Vierailija
171/172 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näytän ikäistäni vanhemmalta. Huolet ja stressi jättäneet jäljet naamaan joka on aina ollut mallia bulldoggi. Olen 27 mutta näytän mielestäni 35-40vuotiaalta.

Vierailija
172/172 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, mitä väliä tälläkään taas on? Jokainen näyttää, miltä näyttää tai kokee näyttävänsä sen ikäiseltä, miltä kokee näyttävänsä. Mulle on henkilökohtaisesti aivan sama, oonko rupsahtanut kurppa vai hekumallinen nuorikko jonkun randomin kaduntallaajan mielestä.

Miehen kaverit veikkasivat seurustelun alkuaikoina mua 24-26 vuotiaaksi, osa luulee näin edelleenkin ja se on välillä vähän kiusallista. Kaupasta en saa kaljaa ilman papereita ja pelikoneet lukitaan nenän edestä, kunnes paperit on esitetty. Töissä on välillä vaikea saada arvostusta vieraammilta ihmisiltä, koska ulkonäkö on ilmeisesti liian juniorimainen. Tytöttelyä saa kuulla niin siviilissä kuin duunissakin.

Kaikesta tästä huolimatta peilistä takaisin tuijottaa kulahtanut ryppynaama maustettuna järisyttävillä silmäpusseilla ja otsauurteilla. Hiuksetkin meinaa uhkaavasti harventua tosta etuosasta ja iho on kuiva kuin Sahara. Ilman rintsikoita ryntäät valahtavat jonnekin polvien ja varpaiden välimaastoon.

Olen 34.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä