Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Myyrä mtv3

Vierailija
01.01.2019 |

Keskustelua sarjasta

Kommentit (1678)

Vierailija
1181/1678 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuija on myyrä

Vierailija
1182/1678 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olli vain esittää olevansa myyrä ettei tippusi pelistä pois. En usko että oikea myyrä tekisi noin silmiinpistäviä sabotointeja, ja olisi noin selkeästi arvattavissa. Siinä ei olisi mitään järkeä. Taitaa olla Ollilla pelkkää pelitaktiikkaa yrittää näyttää myyrältä muiden silmissä. Jos häntä äänestää mahdollisimman moni (eli äänestää väärää henkilöä myyräksi) ja Olli äänestää oikeaa henkilöä, niin Olli itse ei tipu.

Näin arvelen asian olevan. Ja oikea myyrä on Pietari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1183/1678 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olli on myyrä. Tehtävässä, missä lähtivät jouksemaan autoille reväytti reitensä. Ei tuntunut myöhemmin olevan jalka kipeä. Suunnistaminen oli surkeaa. Toisessa tehtävässä kuoressa oli vain 500 eur. Kaikilla muilla 1500 eur.

Ei olli ole niin tyhmä, että tuollaisesa tehtävässä "varastais" tonnin. Siitähän jää heti kiinni. Kyllä tuossa kuoressa on tarkoituksella ollut se tonni vähemmän, jotta katseet saataisiin käännettyä Olliin.

Eikö sen yhden tonnin pimittänyt Pietari, huvikseen.

Vierailija
1184/1678 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lotan turun murre häviää kyllä aina haastatteluissa. Kiinnitin huomiota muuten Roopen paitaan missä tekstiä näkyi joka kerta yksi kirjain enemmän. Ensin näkyi UTA, sitten UTAL ja viimeiseksi RUTAL. Luultavasti ihan sattumaa mutta kauluspaita näytti niin asetetulta :D En tiedä mitä se voisi tarkoittaa, tässä tulee ihan vainoharhaiseksi. Oon kyllä ihan pihalla kuka näistä on myyrä, kuka vaan vois olla. Tulee kiinnitettyä huomiota ihan hassuihin juttuihin

Vierailija
1185/1678 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva tietää miten haku ohjelmaan on tapahtunut. Ovatko kilpailijat tunteneet/tienneet etukäteen formaatin. Mitä perustietoja kerrottiin ennen kuvauksia. Esimerkiksi ensimmisessä jaksossa Tuija suorastaan kiljahti riemusta kuullessaan saavansa jokerin, vaikkei ainakaan katsojille oltu kerrottu mitä etuja se tuo tullessaan.

Vierailija
1186/1678 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva tietää miten haku ohjelmaan on tapahtunut. Ovatko kilpailijat tunteneet/tienneet etukäteen formaatin. Mitä perustietoja kerrottiin ennen kuvauksia. Esimerkiksi ensimmisessä jaksossa Tuija suorastaan kiljahti riemusta kuullessaan saavansa jokerin, vaikkei ainakaan katsojille oltu kerrottu mitä etuja se tuo tullessaan.

Kyllä ne kilpailijat tietää mihin ovat ryhtyneet, vaikka katsojat sitä ei viel tietäis, kai kuitenkin tajuat et on eri asia olla kilpailemassa kuin katsoa ruudusta kilpailua? ;)

Vierailija
1187/1678 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Tuija olisi myyrä, mitä en siis usko. Olisi hän kyllä pelottavan hyvä feikkaamaan ilmeillään.

Tosin ei Tuija ole oikein sabotoinut peliä mitenkään?

Vierailija
1188/1678 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lotan turun murre häviää kyllä aina haastatteluissa. Kiinnitin huomiota muuten Roopen paitaan missä tekstiä näkyi joka kerta yksi kirjain enemmän. Ensin näkyi UTA, sitten UTAL ja viimeiseksi RUTAL. Luultavasti ihan sattumaa mutta kauluspaita näytti niin asetetulta :D En tiedä mitä se voisi tarkoittaa, tässä tulee ihan vainoharhaiseksi. Oon kyllä ihan pihalla kuka näistä on myyrä, kuka vaan vois olla. Tulee kiinnitettyä huomiota ihan hassuihin juttuihin

BRUTAL?

Vierailija
1189/1678 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ymmärsin, että Pietari on laukonut seksistisiä kommentteja (kuten onkin), niin valitsee ennemmin Ollin tärkeään tehtävään kuin Lotan.

Mitä muuta seksististä Pietari on laukonut kuin sen siinä kaupunkitehtävässä, kun jätti naiset heittämään koripalloa? Myönsi siinä sen itsekin. Oliko muuta? Itse naisena en oikein sitäkään osannut ottaa kuin huumorilla, mutta minä pojittelen miehiä, joten:)

Vierailija
1190/1678 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan alusta asti epäillyt vuoron perään Tuijaa, Lottaa ja Ollua. Kas nyt on kaikki vielä mukana. Myyrähän on varmaankin henkilö, jota vähiten epäilisi.

Pietari oli minun mielestä liian selkeä. Nyt on tullut Pieni epäilys, että mitä jos...

Pietari sopisi koska:

1. Sai eka jaksossa heti vaparin

2. Koko ajan seilaa sotkemassa eri liittoja, puhuu kaikkien kanssa ja kehoittaa muita näyttelemään myyrää, mutta juuri kukaan ei ääneen spekuloi, että Pietarihan se myyrä taitaa olla. Olisko ne spekulaatiot leikattu pois.

3. Söi banaanin, vaikeuttaakseen tehtävää.

4. Huijasi Juhon ulos, No siis Roopehan oli kulisseissa raivonnut tuottajille, että Juho on myyrä ja aivan liian selkeästi. Olisko Pietarille annettu ohjeet, että pelaa ulos Juho. Pietari oli pudotuksesta silmin nähden pahoillaan.

5. Ihmisten järjestely tehtävässä oli yksi niistä kolmesta joka sähläsi rivit.

6. Kirstunvartijana, ei huomannut että potista hävisi 2000, ennen sotatehtävää.

7. Antoi puhelinnuerokoodin naisille. Eihän sillä periaatteessa ollu merkitystä. Jos kenelläkään ei olisi sitä enää ollut siinä vaiheessa. Voi olla, että tiedä joutuvansa haudatuksi ja varmisti, että joku osaa soittaa oikeaan numeroon, jos Ollikin tippuu. Pietarin mielestähän Olli on eniten pihalla.

8. Ei ole huolissaan vaikka liittolaiset tippuu, että miten itselle käy esim. Matias Juho...

9. Korkeanpaikan kammo katosi laskuvarjohypyn jälkeen...

10. Ei näyttänyt ainakaan alkujaksoissa jännittävän pudotuksia juurikaan.

Vierailija
1191/1678 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei Pietari ole sössinyt tehtäviä. Eli ei voi olla myyrä.

Vierailija
1192/1678 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pietari on kyllä symppis!

Vierailija
1193/1678 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

BRUTAL?

Juu sen tajusin että siinä lukee brutal mutta jotenkin kiinnitin siihen huomiota että miks siitä näky joka kohtauksessa enemmän. No, en usko että liittyy mihinkään :D

Vierailija
1194/1678 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne kilpailijat tietää mihin ovat ryhtyneet, vaikka katsojat sitä ei viel tietäis, kai kuitenkin tajuat et on eri asia olla kilpailemassa kuin katsoa ruudusta kilpailua? ;)

Ilmeisesti olet itse osallistunut joskus vastaavanlaisiin tuotantoihin kuin noin hyvin asiat tiedät. Monestihan haut on tehty tyyliin "Uusi formaatti jossa tarvitaan psykologista silmää". Jos etukäteen olisi kerrottu että kyseessä on juuri "Wie is de Mol" niin tyhmähän olisi ollut se, joka ei olisi etukäteen sarjaan tutustunut esim. Youtuben välityksellä. Olisi vain helpompaa katsojan kannalta, jos tietäisi mitä kaikkea kilpailijoille on etukäteen kerrottu sarjasta. Tällöin voisi poistaa itsestäänselvyydet ja keskittyä niihin asioihin, joilla oikeasti on myyrän bongaamisen kannalta merkitystä. Jos esimerkiksi katsoo 18. kautta Hollannin versiota niin aika monta samanlaista käännettä löytyy tehtävien teosta mitä Suomen versiostakin. Silloin sillä tiedolla, onko pelkästään myyrä ollut tietoinen formaatin luonteesta on melkoisen iso merkitys verrattuna siihen että koko porukka tietäisi siitä. Mutta kerro toki oma kaikkitietävä näkemyksesi asiasta, minua ainakin kiinnostaa.

Vierailija
1195/1678 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moni turkulainen on siitä syystä että turkulaisuudesta kuittaillaan niin paljon oppinut kätkemään murrettaan. Itse tulkitsisin asian näin.

Vierailija
1196/1678 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Aika moni turkulainen on siitä syystä että turkulaisuudesta kuittaillaan niin paljon oppinut kätkemään murrettaan. Itse tulkitsisin asian näin.[/quote]

Juu kyllä vain, murteenpuhuja oppii puhumaan yleiskielellä

Vierailija
1197/1678 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta Lotta ei mielestäni ole myyrä.

Vierailija
1198/1678 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

BRUTAL?

Juu sen tajusin että siinä lukee brutal mutta jotenkin kiinnitin siihen huomiota että miks siitä näky joka kohtauksessa enemmän. No, en usko että liittyy mihinkään :D

No siinä alussa oli kirjaimet, jotka löytyvät Tuijan nimestä, mutta ei muiden. 

Vierailija
1199/1678 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti olet itse osallistunut joskus vastaavanlaisiin tuotantoihin kuin noin hyvin asiat tiedät. Monestihan haut on tehty tyyliin "Uusi formaatti jossa tarvitaan psykologista silmää". Jos etukäteen olisi kerrottu että kyseessä on juuri "Wie is de Mol" niin tyhmähän olisi ollut se, joka ei olisi etukäteen sarjaan tutustunut esim. Youtuben välityksellä. Olisi vain helpompaa katsojan kannalta, jos tietäisi mitä kaikkea kilpailijoille on etukäteen kerrottu sarjasta. Tällöin voisi poistaa itsestäänselvyydet ja keskittyä niihin asioihin, joilla oikeasti on myyrän bongaamisen kannalta merkitystä. Jos esimerkiksi katsoo 18. kautta Hollannin versiota niin aika monta samanlaista käännettä löytyy tehtävien teosta mitä Suomen versiostakin. Silloin sillä tiedolla, onko pelkästään myyrä ollut tietoinen formaatin luonteesta on melkoisen iso merkitys verrattuna siihen että koko porukka tietäisi siitä. Mutta kerro toki oma kaikkitietävä näkemyksesi asiasta, minua ainakin kiinnostaa.

Viimestään kun kuvaukset alkaa niin kyllä siinä kisaajien pitää tietää mitä tehdään ja mitä jokerit yms. tarkottaa vai meinasikko et ihan sokkona sisään? :D Helpompaa on katsojalla jos suostuu käyttämään vähän niitä omiakin aivoja, kyllä ne kilpailijat tietää ja katsojat siinä vaiheessa kun juontaja kertoo mistä kyse ja oiskai se ny aika ihmeellistä, jos myyrä ei tiedä mitä se voi ja pitää tehdä :D 

Vierailija
1200/1678 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

BRUTAL?

No siinä alussa oli kirjaimet, jotka löytyvät Tuijan nimestä, mutta ei muiden.