Myyrä mtv3
Kommentit (1678)
Vierailija kirjoitti:
Mietteitä jaksosta... Onko näillä mitään merkitystä sitten mihinkään, on eri asia.
Yhden henkilön valjaissa näkyi "joker"-teksti.
Ollin valitessa rahakuoren, pöydällä oli joku vaate/suojaliivi tms. Muilla ei.
Häiritsi myös taustalla punaisissa vaatteissa kävelevä (useamman kerran näytetty) henkilö, kun rahansiirtotehtävästä kerrottiin. Kenellä olikaan punainen lanka... Muutenkin punaisia asioita kuvattiin paljon.
Tuijan valjaissa näkyi teksti.
Kuka on katsonut kaikki jaksot? Minä en valitettavasti ole ehtinyt, joten varmuutta ei myyrästä ole
Ollaan mun pojan kans katsottu kaikki jaksot, ja molemmat on sitä mieltä että Lotta on myyrä.
Moni epäilee Lottaa myyräksi. Itse tulkitsen tämän niin, että moni _haluaisi_ Lotan olevan myyrä. Hänhän on jokseenkin niin ärsyttävä häslääjä, että käytös ajatellaan näyttelyksi. Itse epäilen myyrän kuitenkin olevan Tuija.
Oi tämä on mielenkiintoinen! Mä olen alusta lähtien seuraillut Lottaa, mutta olisiko se liian läpinäkyvää? Mites Tuija sitten, jos olisin tuotannon palkkaama myyrä, en tiedä, olisiko fiksua kertoa olevansa psykologi. Olli nyt on varmaan vaan perus tahvo, joka ei osaa käyttäytyä ja Pietari... toinen turhan ilmiselvä. Silti mun rahat menee Lotalle.
Lotta ei vaikuta mitenkään fiksulta. Jos hän ei olisi myyrä, hän olisi jo pudonnut.
Vierailija kirjoitti:
Kuka on katsonut kaikki jaksot? Minä en valitettavasti ole ehtinyt, joten varmuutta ei myyrästä ole
Kaikki jaksot on tullu katottua, ite katon mtv.fi:ltä mielummin kuin telkkarista, saa katsoa sitten kun ehtii ja sinne tulee jakso jo pe-la yönä.
Lotan mukana pysymistä minäkin olen vähän ihmetellyt(olettaen siis että ei ole myyrä).Heti alusta asti sanonut että pelaa kaikki kortit nii että Katriina on myyrä. Toki siitä ei voi olla varma onko oikeasti vastannut kaikkiin kysymyksiin Katriinaan viitaten.
Mutta näin äkkiä ajateltuna vois kuvitella et myyrällä ja Katriinalla on paljon yhtäläisyyksiä. Tai sit Lotta on myyrä.
Tuija on myyrä. Lotta ja erityisesti Pietari ohjelman hahmot. Olli tavallinen kaveri. Hiukan liian arka pistämään itseään peliin, mutta ilmeisen hyvä ja nopea vastaamaan. Tuijan ammatti hämää sopivasti.
Vierailija kirjoitti:
kirsTUnvartIJA
Entäs sitten ensi kaudella? Kirsti? Kirsi? Jani? Jari? Jne. En usko tähän teoriaasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kirsTUnvartIJA
Entäs sitten ensi kaudella? Kirsti? Kirsi? Jani? Jari? Jne. En usko tähän teoriaasi.
Australian myyrässä oli vastaavanlainen vihje. Muutettu termi yhden tuotantokauden ajaksi.
Onneksi tämä surkee ohjelma loppuu pian, lauantai-illat pilalla tän takia, alkais vaikka se jenkkien selviytyjät taas.
Lotta on näyttelijä. Tosin huono sellainen. Latelee vuorosanoja suoraan ja selvästi lukee jostain näytöltä niitä.
Kenen haluaisitte voittavan rahapotin? Kuka ansaitsee teidän mielestä voiton?
Vierailija kirjoitti:
Kenen haluaisitte voittavan rahapotin? Kuka ansaitsee teidän mielestä voiton?
Pietarin ehdottomasti! Kivan oloinen tyyppi.
No tämä on vaan spekulaatiota. On muutkin mokanneet, jotenka ei ole ihan varmaa, milloin on tahallista. Sen perusteella kuka eniten on sösdinyt, niin Lotta olis ihan varma myyrä. Toisaalta olisko ollu tuon enempää kapasiteettia pärjätä oli myyrä tai ei.