Myyrä mtv3
Kommentit (1678)
Mä toivon rahapotin voittajaksi tässä järjestyksessä: Pietari, Olli, Tuija, Lotta. Tosin Tuija ja Lotta ansaitsis voiton mielummin kuin Olli, joka on rahankeräystehtävissä mokaillut, eikä ole antanut "hyvää tv-viihdettä" siinä mielessä kuin vaikkapa Pietu ja Lotta. Mutta minusta Olli on sympaattisempi tyyppi kuin Lotta.
Aivan sama kunhan Lotta ei voita.
Kaikki vaihtoehdot olen käynyt läpi ja pidän todennäköisimpänä sitä että Tuija on myyrä. Vaikka tuotanto on yrittänyt aktiivisesti markkinoida kaikkia muita vaihtoehtoja. Pietaria joka tiesi etukäteen katoamisesta arkku-tehtävässä ja vihjaisi rahan kadottamisen mahdollisuudesta, Lottaa joka ihmeen hyvin osasi toimia suunnistustehtävässä (oma veikkaus että kaikkien kisaajien kartat olivat erilaiset) ja Ollia joka leimattiin 1000 myyrärahan viejäksi ja joka sabotoi muiden laskeutumistehtävää tuhoamalla ampiaispesän. Ensimmäisessä jaksossa Tuija jo syötti Kata-epäilyt Lotalle ja on käyttänyt tätä peitteenään koko kisan ajan. Kiipeilytehtävän virheellinen vastaus (km ja m sekoittaminen) ja painija-tehtävän katsomo-rahalöydöksen puolittaminen (toiselta puolelta katsomosta ei löytynyt mitään, siksi meni sille puolelle, missä Ollikin oli). Myös ihmisten asettelutehtävässä hänellä oli kahdella tarkistuskäynnillään hyvä mahdollisuus sekoittaa pakkaa. Yliopistotaustastaan huolimatta hänellä ei kuitenkaan tunnu olevan kovin laajaa yleissivistystä, mikä ilmenee tietovisoissa. Toisena vaihtoehtona pidän Lottaa, vaikkei hän yhtä todennäköinen vaihtoehto olekaan kuin Tuija.
Minä toivon, että Tuija voittaisi rahat, ellei sitten ole myyrä. Hän on ollut mun lemppari alusta asti, vaikuttaa mukavalta tyypiltä.
Jos ei Tuija voita, niin seuraavaksi Pietari tai Olli.
Tuttavani exkihlatun nykyinen tuolla. Toivon esittävän ja olevan myyrä koska muuten todella rasittava persoona..
Siis paljastetaanko myyrä jo huomenna?
Vierailija kirjoitti:
Siis paljastetaanko myyrä jo huomenna?
ens viikolla
Jes, nyt varmistui: Olli on myyrä.
Spoiler
.
.
.
.
Tuo vihje "usko itseesi", onko joku kilpailijoista käyttänyt kyseistä lausahdusta useinkin?
Tuli olo, että kun 2 veikkasi Tuijaa ja 1 Ollia, että onko se sittenkin Pietari? :D No mutta joo, itsekin veikkaan Ollia: on jotenkin niin varovainen ja vähäpuheinen, sekä syyllisen oloinen. Tuijaa epäiltiin jaksossa liikaa, samoin kuin Katriinan nimeä mainittiin liikaa jaksossa, jossa Kata tippui.
*spoileria*
Viimeisin jakso varsinainen Pietari-show - tuntuu olevan eniten äänessä ja toimii kuin selostaja nyt kuin toinen puhelias tippui. Paljonkohan Pietari on saanut ohjelmassa ruutuaikaa vs muut ;D Hän on kyllä täydellinen kilpailija siinä mielessä, että tykkää puhua, analysoida, vitsailla ja sekoittaa pakkaa tahallaan.
Spoilatkaa joku (varoituksella tietenkin) kuka tippui? En ehdi katsomaan jaksoa moneen päivään ja palan halusta tietää. 😀
Jos tarkkaan hoksottimet pelaa ja on vähänkin ihmistuntemusta, sekä seuraa ohjelmaa ja ohjelman käänteitä. Tietää takuu varmasti, että myyrä on Tuija.
Itse tiesin sen jo toista kertaa ohjelmaa katsoessani, että myyrä on TUIJA.
Kai te olette tienneet ja kuulleet, että formaatissa, myyrän on epäiltävä muita myyräksi, myös puheissaan kameralle ja katsojille.
Vierailija kirjoitti:
Jos tarkkaan hoksottimet pelaa ja on vähänkin ihmistuntemusta, sekä seuraa ohjelmaa ja ohjelman käänteitä. Tietää takuu varmasti, että myyrä on Tuija.
Itse tiesin sen jo toista kertaa ohjelmaa katsoessani, että myyrä on TUIJA.
Kai te olette tienneet ja kuulleet, että formaatissa, myyrän on epäiltävä muita myyräksi, myös puheissaan kameralle ja katsojille.
Mutta eikö T olisi liian ilmeinen valinta, koska on psykologi?
Itsekin kyllä epäilin heti ekassa jaksossa Katriinaa ja Tuijaa. Siitä syystä, että olivat hiljaisempia ja taustalla olevia, eivät tehneet itsestään numeroa. Ja koska uskoin tuotannon valinneen myyräksi naisen, koska miehiä tupataan epäilevän enemmän myyräilystä. Miehistä epäilin kylläkin Penttiä.
Vierailija kirjoitti:
Spoilatkaa joku (varoituksella tietenkin) kuka tippui? En ehdi katsomaan jaksoa moneen päivään ja palan halusta tietää. 😀
******SPOILERI*******
Finaalikolmikon ulkopuolelle jäi vaaleahiuksinen nuori nainen. En tarkoituksella käyttänyt nimeä, ettei kenenkään silmä vahingossa siihen osu :)
Vierailija kirjoitti:
♧♧♧Spoiler♧♧♧
*
*
*
*
Jakson alussa tippuu henkilö, jonka nimessä on kaksi t-kirjainta.
Pietarin. On pelaa täydellä sydämellä ja pilke silmäkulmassa. Sympaattinen tyyppi. Näkisin mielelläni telkkarissa jatkossakin.