Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et seurustele?

Vierailija
01.01.2019 |

Suomessa on paljon sinkkuja ja se on joidenkin mielestä ongelma. Kerrotaan toisillemme miksi ei olla suhteessa. Yleisin on varmasti se, että ei ole löytynyt ketään.

Itse en seurustele siksi, koska en ole koskaan seurustellut. Ylä-aste aikoina olin kiusattu, paha akne ja lievä ylipaino. Itsetunto tuhoutui jne. Samaan aikaan olisi pitänyt saada niitä ensimmäisiä seurustelukokemuksia. Olin melkein koko koulusta ainoa joka ei seurustellut. Kerran uskalsin käydä diskossa ja sieltä mut naurettiin pihalle. Tuntui pahalta, mulle tehtiin selväksi etten kelpaa.

Amiksessa olin masentunut ja en jaksanut edes miettiä seurusteluhommia. Sen hoidin läpi jotenkuten. Sitten olin jo täysi-ikäinen ja seurustelukokemuksia tai muuta siihen liittyvää 0.

Eli en kasvanut suhteeseen siinä "kriittisimmässä" iässä, en osaa kaivata sellaista mitä ei ole koskaan ollut. Olen nyt +20v ja tuntuisi tyhmältä alkaa seurustella tässä iässä vain pelkän seurustelun takia. Se kuuluu enempi sinne teini-ikään "harjoittelusuhteeksi".

Miksi pitäisikään seurustella jos ei ihastu tai koe mitään tunteita ketään kohtaan? Nykyään ulkonäössäni tai sosiaalisissa taidoissa ei ole mitään vikaa eli saisin suhteen jos haluaisin. En vain näe siinä mitään pointtia.

Kommentit (2052)

Vierailija
1021/2052 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on pettäviä, valehtelevia, hyväksikäyttäjiä jotka vaativat avautumista ja luottamista että pääsevät sitten lopulta käyttämään sitä luottamusta satuttaakseen mahdollisimman paljon tyylistä ja tyypistä riippumatta niin ei kiitos mielummin olen yksinäinen kun suostuisin satutettavaksi

miehetkin on juuri tuollaisia.

Vierailija
1022/2052 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli asiallinen vastaukseni!

, että vain unessa .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1023/2052 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan seurustellut. Siihen hommaan kun tarvitaan kaksi ja kukaan ei ole koskaan halunnut seurustella kanssani :D Olen itse ollut ihastunut, jopa rakastunutkin. Ja parisuhde kyllä kelpaisi, mutta tällä naamalla ja näillä läskeillä aika mahdoton tehtävä.

Vierailija
1024/2052 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain ole koskaan seurustellut, syytä en tiedä sille miksi en koskaan ole seurustellut.

Miksi pitäisi seurustella?

m30

1025/2052 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen jota rakastan, ei ole kiinnostunut minusta.

Vierailija
1026/2052 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en halua. Sinkkuna on kiva olla, eikä ketään sellaista ole ainakaan vielä osunut kohdalle, joka olisi mieleni muuttanut.

Vierailija
1027/2052 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naisille ei riitä tavismies, se pullukkanainen/rumanainen haluaa itselle sen akateemisen ja atleettisen miehen..

Vierailija
1028/2052 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huvita. Olin 12 vuotta parisuhteessa ja sitä ennen oli useampi lyhyt suhde (max 2 vuotta) ja nyt olen ollut 4 v sinkkuna. Enkä todellakaan ala seurustelemaan, saati muuta yhteen kenenkään kanssa enää ikinä.

Vierailija
1029/2052 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska naisille ei riitä tavismies, se pullukkanainen/rumanainen haluaa itselle sen akateemisen ja atleettisen miehen..

Moi Allu, mites on viikonloppu lähtenyt käyntiin?

Vierailija
1030/2052 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset on pettäviä, valehtelevia, hyväksikäyttäjiä jotka vaativat avautumista ja luottamista että pääsevät sitten lopulta käyttämään sitä luottamusta satuttaakseen mahdollisimman paljon tyylistä ja tyypistä riippumatta niin ei kiitos mielummin olen yksinäinen kun suostuisin satutettavaksi

miehetkin on juuri tuollaisia.

Sekö on tekosyy millä oikeuta tekemään tuon semmoiselle miehelle joka tuommoista ei harrasta?

Vierailija
1031/2052 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaaminen koulussa josta sain huonon itsetunnon. Lohtusyöminen ja siitä seurannut ylipaino. Nyt olen paremmassa kunnossa mutta hiukset harvenneet todella paljon. Tulen toimeen ihmisten kanssa ja sosiaalinen kanssakäyminen ei ole mikään ongelma.

En vaan rehellisesti usko, että minusta voisi yksikään nainen kiinnostua. Pari - kolme kertaa olen yrittänyt mutta pakit tuli. Enkä ole helposti ihastuvaa sorttia. Vaan en ole nykyään tippaakaan katkera. Tänään oli oikeastaan huikean hyvä päivä, mutta oisipa joku jonka kanssa jakaa näin hyvä olo.

Vierailija
1032/2052 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinaa vaa

Vierailija
1033/2052 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua se sulle kuuluu?

Vierailija
1034/2052 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En seurustele, koska kiinnostaa kaikki naiset noin yleensä. Nainen on upea asia maan päällä iästä ulkonäöstä, väristä riippumatta. Tulen naisten kanssa toimeen ja olen hyvä ihminen naisille. Rakastan naisia, mutta en voi rakastaa yhtä ja olla vain yhden kanssa.

Jeesus sentään mitä tuubaa. Oikein kaikkien rakastaja ja upea asia maan päällä, mukavaa pössyttelyn jatkoo sinulle😀

Vierailija
1035/2052 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Köyhät eivät seurustele

Koskee vain miehiä.

Kyllä köyhät seurustelevat, on ollut pari hyvää suhdetta vaikka koskaan en ole ollut rahakas mies.

Olen ollut kauniiden naisten kanssa vuosien pituisia suhteita ja lyhyempiäkin.

Olen perus opiskelija joka elää kelan rahoilla, mutra ei se ole koskaan häirinnyt naista.

Olen hyvä sängyssä, ainakin moni nainen on sanonut että osaan ottaa huomioon naisen sängyssä toisin kuin miehet yleensä. Yksikin nainen sanoi että "kukaan mies ei ole kohdellut häntä näin ihanasti ja kunnioittavasti. Se tuntui kyllä hyvältä.

Ja seksin aikana haluan tietää aina että nainen nauttii, koska muuten siinä ei ole mitään järkeä että itse saa nautinnon eikä nainen saa. Haluan tehdä kaikkeni että olen onnistunut.

Ainoa huono juttu on että ole köyhä, silti komea ja kroppa kunnossa. Tärkeintä on mielestäni tunneäly eikä mikään machoilu naisen edessä

Kuitenkin ne hyvätkin suhteesi ovat päättyneet. Niinpä se on itselläkin, vaikka seksistä saanut samoja kommentteja ja speksit muutenkin samanlaiset. Olen kyllä pitkässä juoksussa liian tylsä, koska en ole kunnianhimoinen.

Jos on komea ja hyvä seksissä niin sellainen ihminen valikoituu seksikeskeisiin suhteisiin. Kun ajatellaan perheen perustamista yms. niin muut asiat monesti painaa vaakakupissa enemmän; esim se, millaisen elintason itse haluaa 40+ vuotiaana ja kykeneekö tämä mies elättämään lapset. Onko tässä miehessä riittävästi sisältöä että jaksan hänen seuraansa seuraavat 20+ vuotta. 

Ja tämän vuoksi nuorten miesten kannattaa edelleen panostaa siihen seksikeskeisyyteen ja maskuliiniseen uhoamiseen, jotta saa naisilta pelkkää seksiä, eikä tarvitse alkaa betaksi parisuhteeseen.

Vierailija
1036/2052 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Köyhät eivät seurustele

Koskee vain miehiä.

Kyllä köyhät seurustelevat, on ollut pari hyvää suhdetta vaikka koskaan en ole ollut rahakas mies.

Olen perus opiskelija joka elää kelan rahoilla, mutra ei se ole koskaan häirinnyt naista.

Olen hyvä sängyssä, ainakin moni nainen on sanonut että osaan ottaa huomioon naisen sängyssä toisin kuin miehet yleensä. Yksikin nainen sanoi että "kukaan mies ei ole kohdellut häntä näin ihanasti ja kunnioittavasti. Se tuntui kyllä hyvältä.

Ja seksin aikana haluan tietää aina että nainen nauttii, koska muuten siinä ei ole mitään järkeä että itse saa nautinnon eikä nainen saa. Haluan tehdä kaikkeni että olen onnistunut.

Ainoa huono juttu on että ole köyhä, silti komea ja kroppa kunnossa. Tärkeintä on mielestäni tunneäly eikä mikään machoilu naisen edessä

Kuitenkin ne hyvätkin suhteesi ovat päättyneet. Niinpä se on itselläkin, vaikka seksistä saanut samoja kommentteja ja speksit muutenkin samanlaiset. Olen kyllä pitkässä juoksussa liian tylsä, koska en ole kunnianhimoinen.

Jos on komea ja hyvä seksissä niin sellainen ihminen valikoituu seksikeskeisiin suhteisiin. Kun ajatellaan perheen perustamista yms. niin muut asiat monesti painaa vaakakupissa enemmän; esim se, millaisen elintason itse haluaa 40+ vuotiaana ja kykeneekö tämä mies elättämään lapset. Onko tässä miehessä riittävästi sisältöä että jaksan hänen seuraansa seuraavat 20+ vuotta. 

Ja tämän vuoksi nuorten miesten kannattaa edelleen panostaa siihen seksikeskeisyyteen ja maskuliiniseen uhoamiseen, jotta saa naisilta pelkkää seksiä, eikä tarvitse alkaa betaksi parisuhteeseen.

Ainakin jos on psykopaatti, eli ei arvosta erilaisten tunteiden tuntemista kovin korkealle. Noin. Korjasin.

Vierailija
1037/2052 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Köyhät eivät seurustele

Koskee vain miehiä.

Ainakin jos on psykopaatti, eli ei arvosta erilaisten tunteiden tuntemista kovin korkealle. Noin. Korjasin.

Mitä väliä, jos naiset saavat tehdä samaa olematta kuitenkaan psykopaatteja? Jos naiset edelleen haluavat seksiin komeita ja seksikeskeisiä miehiä, niin ei ole mitään syytä, miksi miesten pitäisi muuttua yhtään feminiinisimmäksi, vaan jatkaa edelleen samaa maskuliinista uhoa.

Vierailija
1038/2052 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo mitään mistä seurustella tuntemattoman kaa, smootook ei oo mujjuttu

Vierailija
1039/2052 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo liki 60 v. Eronnut jokin aika sitten.

Ei ole minkäänlaista kiinnostusta tai halua parisuhteeseen. Tuntuu, että näin on hyvä. Mukava elää omannäköistään elämää :)

Vierailija
1040/2052 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan huoli minua. Ylipainoa on kertynyt, enkä vain saa kiloja karistettua vaikka olen yrittänyt. Personal traineriin ei ole varaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi