Miksi et seurustele?
Suomessa on paljon sinkkuja ja se on joidenkin mielestä ongelma. Kerrotaan toisillemme miksi ei olla suhteessa. Yleisin on varmasti se, että ei ole löytynyt ketään.
Itse en seurustele siksi, koska en ole koskaan seurustellut. Ylä-aste aikoina olin kiusattu, paha akne ja lievä ylipaino. Itsetunto tuhoutui jne. Samaan aikaan olisi pitänyt saada niitä ensimmäisiä seurustelukokemuksia. Olin melkein koko koulusta ainoa joka ei seurustellut. Kerran uskalsin käydä diskossa ja sieltä mut naurettiin pihalle. Tuntui pahalta, mulle tehtiin selväksi etten kelpaa.
Amiksessa olin masentunut ja en jaksanut edes miettiä seurusteluhommia. Sen hoidin läpi jotenkuten. Sitten olin jo täysi-ikäinen ja seurustelukokemuksia tai muuta siihen liittyvää 0.
Eli en kasvanut suhteeseen siinä "kriittisimmässä" iässä, en osaa kaivata sellaista mitä ei ole koskaan ollut. Olen nyt +20v ja tuntuisi tyhmältä alkaa seurustella tässä iässä vain pelkän seurustelun takia. Se kuuluu enempi sinne teini-ikään "harjoittelusuhteeksi".
Miksi pitäisikään seurustella jos ei ihastu tai koe mitään tunteita ketään kohtaan? Nykyään ulkonäössäni tai sosiaalisissa taidoissa ei ole mitään vikaa eli saisin suhteen jos haluaisin. En vain näe siinä mitään pointtia.
Kommentit (2052)
Sellaista naista ei ole olemassa, joka olisi kiinnostunut samoista asioista kuin minä - vai oletteko kuulleet yli nelikymppisestä naisesta, joka innostuisi elokuvista, musiikista, matkustelusta, tanssista, runoista, viinistä, hellyydestä, läheisyydestä ja hersyvästä huumorista??
Ei vain ole osunut kohdalle, ei sitten millään, joten that's it - antaa olla.
Surkeat kokemukset vanhoista parisuhteista vetää veronsa, sekä oma olemus ei riitä saamaan mitä haluaisin.
Vierailija kirjoitti:
Rintani ovat niin suuret ja riippuvaiset, niin en tiedä kelpaisinko kenellekään miehelle enää, kun ikääkin on melkein neljäkymmentä. Muuten olen sopusuhtainen paitsi takapuoltakin on melko reippaasti. No, lohdutan itseäni syömällä suklaakonvehteja ja katsomalla Seinfeldia tänä iltana.
Mutta toivoisin vielä löytäväni miehen, joka arvostaisi huomattavan suurikokoisia riippuvia rintojani ja hehtaaritakamustani. Luonteeltani olen ihan kiltti naapurintyttömäinen neitoihminen, joko tykkää lukea ja kutoa sekä kävellä syksyisessä metsässä.
Vau, minulle kyllä kelpaisit sillä kuulostat täydelliseltä feminiiniseltä jumalattarelta! Tykkään myös Seinfeldista ja paljain jaloin kävelystä märkien lehtien päällä pimenevässä syysillassa. Voisin kuvitella ehkäpä tekeväni sitä kanssasi tulevana syksynä.
Ellei tämä sitten ollut jonkun miehen kirjoittama teksti, ei kai vain!
Mies -63 kirjoitti:
Sellaista naista ei ole olemassa, joka olisi kiinnostunut samoista asioista kuin minä - vai oletteko kuulleet yli nelikymppisestä naisesta, joka innostuisi elokuvista, musiikista, matkustelusta, tanssista, runoista, viinistä, hellyydestä, läheisyydestä ja hersyvästä huumorista??
Etsi omanikäisiäsi. Ei kukaan nelikymppinen noin vanhaa ukkoa huoli katsoi elokuvia tai ei.
Koska hakkaan hanskaa ihan Liikaa!! :D
Vihaan seksiä, en halua olla kenenkään arvosteltava en seksiobjekti enkä patja. Olen aseksuaali ja kaipaan rakkautta sekä parisuhdetta ilman seksiä.
Koska ihmettä ei ole tapahtunut toista kertaa sen jälkeen kun edellinen päättyi rakastamani tytön kanssa.
Kysymys teille jotka omasta halustanne ette seurustele: miten vietätte joulua, juhannusta yms kun niihin kuitenki edelleen liitetään sellanen oletus vaikka perhejuhlasta? Eikö teille tule silloinkaan sellanen olo että kadehtisitte varattuja ihmisiä? Kun uskon että arjessa itsekin pärjäisin helposti sinkkuna mutta luulen että minulle tulisi noissa erikoistilanteissa viimeistään kolkko fiilis. Kun ei tässä iässä voi olettaa että vaikka kavereiden kanssa voi viettää vaikka joulua, monilla kun on kumppani ja lapsia. Itselläni taas lapsia ei ole joten en sitäkään kautta saisi tunnetta "perhejuhlista".
Vierailija kirjoitti:
Kysymys teille jotka omasta halustanne ette seurustele: miten vietätte joulua, juhannusta yms kun niihin kuitenki edelleen liitetään sellanen oletus vaikka perhejuhlasta? Eikö teille tule silloinkaan sellanen olo että kadehtisitte varattuja ihmisiä? Kun uskon että arjessa itsekin pärjäisin helposti sinkkuna mutta luulen että minulle tulisi noissa erikoistilanteissa viimeistään kolkko fiilis. Kun ei tässä iässä voi olettaa että vaikka kavereiden kanssa voi viettää vaikka joulua, monilla kun on kumppani ja lapsia. Itselläni taas lapsia ei ole joten en sitäkään kautta saisi tunnetta "perhejuhlista".
Vedän kunnon kalsarikännit jouluaattona, tapanina, pääsiäisenä, vappuna sekä juhannuksena ja katson vanhoja elokuvia. Hyvin kulkee.
M34
Vierailija kirjoitti:
Kärsien ja yksin itkien. Yritän nukkua kaikki juhlapyhät ettei tarvitsisi miettiä kuinka paska elämä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärsien ja yksin itkien. Yritän nukkua kaikki juhlapyhät ettei tarvitsisi miettiä kuinka paska elämä on.
Ja silti haluat olla sinkkuna? Kysymys koski nimenomaan heitä jotka täällä on sanonut että ei edes halua parisuhdetta ja on tyytyväisiä tilanteeseensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja silti haluat olla sinkkuna? Kysymys koski nimenomaan heitä jotka täällä on sanonut että ei edes halua parisuhdetta ja on tyytyväisiä tilanteeseensa.
En halua siinähän se ongelma onkin. Sinkkuuden hyvä puoli on vapaus, mutta ainakin minä kaipaan viereeni rakasta ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Köyhät eivät seurustele
Koskee vain miehiä.
Kyllä köyhät seurustelevat, on ollut pari hyvää suhdetta vaikka koskaan en ole ollut rahakas mies.
Olen ollut kauniiden naisten kanssa vuosien pituisia suhteita ja lyhyempiäkin.
Olen perus opiskelija joka elää kelan rahoilla, mutra ei se ole koskaan häirinnyt naista.
Olen hyvä sängyssä, ainakin moni nainen on sanonut että osaan ottaa huomioon naisen sängyssä toisin kuin miehet yleensä. Yksikin nainen sanoi että "kukaan mies ei ole kohdellut häntä näin ihanasti ja kunnioittavasti. Se tuntui kyllä hyvältä.
Ja seksin aikana haluan tietää aina että nainen nauttii, koska muuten siinä ei ole mitään järkeä että itse saa nautinnon eikä nainen saa. Haluan tehdä kaikkeni että olen onnistunut.
Ainoa huono juttu on että ole köyhä, silti komea ja kroppa kunnossa. Tärkeintä on mielestäni tunneäly eikä mikään machoilu naisen edessä
Kuitenkin ne hyvätkin suhteesi ovat päättyneet. Niinpä se on itselläkin, vaikka seksistä saanut samoja kommentteja ja speksit muutenkin samanlaiset. Olen kyllä pitkässä juoksussa liian tylsä, koska en ole kunnianhimoinen.
Vierailija kirjoitti:
En ajattele että poikaystävä olisi "perhettä", joten ei vaikuta pyhien viettoon. Koen, että vasta aviomies on perhettä ja enitoten silloin kun/jos meillä on yhteisiä lapsia. Meidän perheessä muutenkin vietetään pyhät aika rennosti, joskus käydään meidän yrityksen tiloja maalaamassa joulupyhinä kun ei ole asiakkaita tiellä. Perheella tarkoitan lapsuudenperhettä.
Olen nykyään parisuhteessa mutta olin vapaaehtoisesti sinkku melkein 30 vuotiaaksi asti. En kokenut pyhiä koskaan ahdistavaksi. Itseasiassa minulla on muistoja perhejuhlista lapsena että olisin halunnut vaan päästä omaan huoneeseeni lukemaan tms. eli tavallaan vierastan ajatusta että silloin "pitäisi" koko ajan olla kokoontunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Köyhät eivät seurustele
Koskee vain miehiä.
Kyllä köyhät seurustelevat, on ollut pari hyvää suhdetta vaikka koskaan en ole ollut rahakas mies.
Olen ollut kauniiden naisten kanssa vuosien pituisia suhteita ja lyhyempiäkin.
Olen perus opiskelija joka elää kelan rahoilla, mutra ei se ole koskaan häirinnyt naista.
Olen hyvä sängyssä, ainakin moni nainen on sanonut että osaan ottaa huomioon naisen sängyssä toisin kuin miehet yleensä. Yksikin nainen sanoi että "kukaan mies ei ole kohdellut häntä näin ihanasti ja kunnioittavasti. Se tuntui kyllä hyvältä.
Ja seksin aikana haluan tietää aina että nainen nauttii, koska muuten siinä ei ole mitään järkeä että itse saa nautinnon eikä nainen saa. Haluan tehdä kaikkeni että olen onnistunut.
Ainoa huono juttu on että ole köyhä, silti komea ja kroppa kunnossa. Tärkeintä on mielestäni tunneäly eikä mikään machoilu naisen edessäKuitenkin ne hyvätkin suhteesi ovat päättyneet. Niinpä se on itselläkin, vaikka seksistä saanut samoja kommentteja ja speksit muutenkin samanlaiset. Olen kyllä pitkässä juoksussa liian tylsä, koska en ole kunnianhimoinen.
Jos on komea ja hyvä seksissä niin sellainen ihminen valikoituu seksikeskeisiin suhteisiin. Kun ajatellaan perheen perustamista yms. niin muut asiat monesti painaa vaakakupissa enemmän; esim se, millaisen elintason itse haluaa 40+ vuotiaana ja kykeneekö tämä mies elättämään lapset. Onko tässä miehessä riittävästi sisältöä että jaksan hänen seuraansa seuraavat 20+ vuotta.
Naiset on pettäviä, valehtelevia, hyväksikäyttäjiä jotka vaativat avautumista ja luottamista että pääsevät sitten lopulta käyttämään sitä luottamusta satuttaakseen mahdollisimman paljon tyylistä ja tyypistä riippumatta niin ei kiitos mielummin olen yksinäinen kun suostuisin satutettavaksi
Vierailija kirjoitti:
Vanhempien/laajan perheen kanssa tai matkustellen. Ei todellakaan tule kateutta varattuja kohtaan tuolloinkaan eikä ole kolkko fiilis, vaikka ei ole omia lapsia. Tähän toki vaikuttaa se, että en ole koskaan ollut mikään jouluihminen, eikä sitä ole joulun juhlintaa otettu niin vakavasti lapsuudenkotonani. Enemmän se on mukava, hieman pidempi viikonloppu ja mahdollisuus rentoutumiseen.
Mies -63 kirjoitti:
Elokuvat, musiikki ja varsinkin tanssi ovat intohimoni, mutta epookin, oopperan ja baletin/taidetanssien muodossa. Alkoholitonta viiniäkin voisin ehkä maistella. Ei taida kuitenkaan kelvata? Monesti musiikista pitävät eivät ole kuunnelleet edes yhtä oppeeraa elämänsä aikana.
Vierailija kirjoitti:
Lapsen kanssa joka toinen vuosi tai vanhempien luona, kavereiden kanssa, mutta usein en vietä ollenkaan. En kaipaa juhlantunnetta juurikaan. M
Seurustelenpa kukaan ei siitä tiedä ei edes hän .😁💤💤💤😴..
Öisin unessa.. 🌌🤫on komea mies,. Tanssii upeasti.
Valkea ruusukuvioinen paita, musta takki punaiset housut mustat kengät Hopen väristä glittereitä.
hopean väriset glitterit takissa, punaisis housuis hopeista glitteriä ikkunaruutu naisesta hieman kultaa.