Miksi et seurustele?
Suomessa on paljon sinkkuja ja se on joidenkin mielestä ongelma. Kerrotaan toisillemme miksi ei olla suhteessa. Yleisin on varmasti se, että ei ole löytynyt ketään.
Itse en seurustele siksi, koska en ole koskaan seurustellut. Ylä-aste aikoina olin kiusattu, paha akne ja lievä ylipaino. Itsetunto tuhoutui jne. Samaan aikaan olisi pitänyt saada niitä ensimmäisiä seurustelukokemuksia. Olin melkein koko koulusta ainoa joka ei seurustellut. Kerran uskalsin käydä diskossa ja sieltä mut naurettiin pihalle. Tuntui pahalta, mulle tehtiin selväksi etten kelpaa.
Amiksessa olin masentunut ja en jaksanut edes miettiä seurusteluhommia. Sen hoidin läpi jotenkuten. Sitten olin jo täysi-ikäinen ja seurustelukokemuksia tai muuta siihen liittyvää 0.
Eli en kasvanut suhteeseen siinä "kriittisimmässä" iässä, en osaa kaivata sellaista mitä ei ole koskaan ollut. Olen nyt +20v ja tuntuisi tyhmältä alkaa seurustella tässä iässä vain pelkän seurustelun takia. Se kuuluu enempi sinne teini-ikään "harjoittelusuhteeksi".
Miksi pitäisikään seurustella jos ei ihastu tai koe mitään tunteita ketään kohtaan? Nykyään ulkonäössäni tai sosiaalisissa taidoissa ei ole mitään vikaa eli saisin suhteen jos haluaisin. En vain näe siinä mitään pointtia.
Kommentit (2052)
Vierailija kirjoitti:
Maksulliselle naiselle miehet voivat maksaa, mutta jos on oma nainen niin sille ei voi ikinä mitään ostaa.
Hopeinen kaulakoru voi maksaa 40 euroa ja hopeiset korvakorut 10 euroa tai jonkun verran yli. Se nyt olisi ihan liikaa.
Jos mies polttaa tupakkaa ja hakee sen kaljalaatikon itselleen joka viikko niin se on miehen mielestä ok, ne rahat kun menee savuna ilmaan tai nesteenä viemäriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksulliselle naiselle miehet voivat maksaa, mutta jos on oma nainen niin sille ei voi ikinä mitään ostaa.
Hopeinen kaulakoru voi maksaa 40 euroa ja hopeiset korvakorut 10 euroa tai jonkun verran yli. Se nyt olisi ihan liikaa.
Jos mies polttaa tupakkaa ja hakee sen kaljalaatikon itselleen joka viikko niin se on miehen mielestä ok, ne rahat kun menee savuna ilmaan tai nesteenä viemäriin.
Mietein joskus laivalla malttaisinko ostaa 15 euron korvakorut samalla kun miehet laahaavat kaljalaatikoita kassalle.
Niitä koruja voi pitää vaikka loppuelämän, jos ne ei tipu mihinkään.
Mukavuudenhalu voittaa. Ei jaksa enää vääntää mistään. Yksin kaikki on selkeää ja helppoa. Väsyttää jo riidellä ja neuvotella kaikesta, mukautua toisten ihmisten tarpeisiin. Lisäksi viihdyn parhaiten koirani kanssa. Näen työssäni riittävästi ihmisiä ja tapaan ystäviäni viikonloppuisin. Se riittää minulle.
Siis osa miehistä ei malta ostaa vaimolle synttärilahjaksi edes 20 euron hopeisia korvakoruja, mutta olutta voi ostaa vaikka joka viikko.
En halua seksiä ja olen masentunut, joten ei minusta oikein ole seurustelemaan. En oikein näe miksi kukaan mies haluaisi mun kanssa olla? Lihavakin olen ja turpoan lisää vaan lääkkeiden takia. En jaksa meikata, enkä muutenkaan huolehtia ulkonäöstäni, suihkussakaan en usein jaksa käydä.
Vierailija kirjoitti:
Siis osa miehistä ei malta ostaa vaimolle synttärilahjaksi edes 20 euron hopeisia korvakoruja, mutta olutta voi ostaa vaikka joka viikko.
Mitä sitä nyt naiselleen korvakoruja ostamaan. Ennemmin voi valittaa kun ei ole tarpeeksi suuseksiä tai peppuseksiä, miksiköhän ei ole...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitä nyt naiselleen korvakoruja ostamaan. Ennemmin voi valittaa kun ei ole tarpeeksi suuseksiä tai peppuseksiä, miksiköhän ei ole...
Moni mies osaa ratkaista töissä monimutkaisiakin asioita, mutta parisuhteessa.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni mies osaa ratkaista töissä monimutkaisiakin asioita, mutta parisuhteessa.....
Miehet ei osaa parisuhteessa laskea 1 + 1
En tykkää, että mies määrää ja kontrolloi joten tietyt ammatit miehellä on No no
En myöskään tykkää, että mies huomauttelee asioista vapaa-ajalla
Siis ensin kritisoidaan miestä jolla on ulkomaalaissyntyinen naisystävä, ja epäillään että suhde perustuu vain miehen hyväksikäyttöön. Ja heti perään viesteissä onkin seuraavana valitus että suomalainen nainen menettää tuloja jos asuu miehen kanssa saman katon alla?? Mies pettää automaattisesti jos käy poikien illoissa yms.. nainen on nyrkin ja hellan välissä ...
Nyt on ihan oikeasti naisen logiikka käytössä. Tai sitten elämä on potkinut liikaa siinä elon matkalla.
Missä maailmassa te oikein elätte?
Onneksi meidän suhde perustuu sekä järjelle että tunteelle. Ei perustu kummankaan osapuolen rahoille eikä omaisuuksille. Kahden aikuisen, 50 v. ihmisten, ja näköjään hyvinkin terveeseen parisuhteeseen.
Olen entistäkin vakuuttuneempi nykyisestä valinnoistani, vastauksia lukiessani.
Mitäpä jos yli 15v suhteen jälkeen josta jo erottu tai siis muutettu erilleen 5v sitten ja silti molemmat on tavalla tai toisella kiinni toisiinsa. No on lapsi yhteinen jne mut vaikka ei olla yli 6kk oltu sängyssä niin se kynnys noin pitkän ajan jälkeen uuteen vakavaan suhteeseen on aika korkealla. 42v kun ikää niin exän kanssa mennyt kuitenkin 1/3 melkein elämästä niin tässä on helvetin helppo ruveta muka uuteen suhteeseen. Et vaikka toista vihaa/rakastaa niin on hankala edetä mihinkään suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietein joskus laivalla malttaisinko ostaa 15 euron korvakorut samalla kun miehet laahaavat kaljalaatikoita kassalle.
Niitä koruja voi pitää vaikka loppuelämän, jos ne ei tipu mihinkään.
Töissä miehet voivat syyllistää naista, että oletko ostanut uudet korvikset, miten sulla on rahaa niihin ja hetken päästä mies lähtee tupakalle......
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämäkin viestiketju tosiaan läpileikkaus suomalaisista naisista? Negatiivista kirjoitusta lähes jokainen teksti, haukkumakirjeiden yläpeukutuksineen. Todella negatiivinen aura, joka tulee lankoja pitkin.
Täytyy todeta että olen hyvin onnellinen mies nykyisessä parisuhteessani.
Meillä ei etsitä kumppanin huonoja puolia vaan kehutaan päivittäin kumppanin hyviä puolia. Flirttiä ja huumoria viljellään päivittäin. Me emme harrasta seksiä, vaan meillä rakastellaan.
Siinä varmaankin syy miksi meillä on aina tuoreita kukkia pöydässä ja kotityöt sujuu yhdessä viheltäen.
Kai tämänkin alapeukuttajille löytyy jostain se unelmien prinssi joka tulee noutamaan sillä valkoisella ratsulla? Tai sitten ei.Kaupat myyvät dildoja, ne jaksavat seisoa, ovat aina valmiina, eivät petä eikä niiltä saa seksitauteja, eivät odota nuolemista ja kodin siivousta, eivät arvostele naisen ulkonäköä.
Miehet eivät halua satsata mihinkään esim. ostaa naiselle korua lahjaksi, mutta seksissä sitten odotetaan vaikka mitä temppuja ja jaksetaan naiselle valittaa.
Moni nainen on mielummin yksin.
Miksi pitäisi satsata?
Siksikö, että olet niin lapsellinen, että kuvittelet niiden prinsessasatujen olevan totuus miehestä, että sulla pitäis olla joku prinssi.
Minäkin miehenä olen mielummin yksin, säilyy mielenrauha
Vierailija kirjoitti:
En tykkää, että mies määrää ja kontrolloi joten tietyt ammatit miehellä on No no
En myöskään tykkää, että mies huomauttelee asioista vapaa-ajalla
Miehet eivät ymmärrä, että tietyt asiat on osalla naisista No no. Eli kannattaa miettiä mitä ilmoituksiin laittaa ja mitä sanoo, jos menee naisen kanssa treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämäkin viestiketju tosiaan läpileikkaus suomalaisista naisista? Negatiivista kirjoitusta lähes jokainen teksti, haukkumakirjeiden yläpeukutuksineen. Todella negatiivinen aura, joka tulee lankoja pitkin.
Meillä ei etsitä kumppanin huonoja puolia vaan kehutaan päivittäin kumppanin hyviä puolia. Flirttiä ja huumoria viljellään päivittäin. Me emme harrasta seksiä, vaan meillä rakastellaan.
Siinä varmaankin syy miksi meillä on aina tuoreita kukkia pöydässä ja kotityöt sujuu yhdessä viheltäen.
Kai tämänkin alapeukuttajille löytyy jostain se unelmien prinssi joka tulee noutamaan sillä valkoisella ratsulla? Tai sitten ei.Kaupat myyvät dildoja, ne jaksavat seisoa, ovat aina valmiina, eivät petä eikä niiltä saa seksitauteja, eivät odota nuolemista ja kodin siivousta, eivät arvostele naisen ulkonäköä.
Miehet eivät halua satsata mihinkään esim. ostaa naiselle korua lahjaksi, mutta seksissä sitten odotetaan vaikka mitä temppuja ja jaksetaan naiselle valittaa.
Miksi pitäisi satsata?
Siksikö, että olet niin lapsellinen, että kuvittelet niiden prinsessasatujen olevan totuus miehestä, että sulla pitäis olla joku prinssi.
Enkä ala mitään lahjuksia ostelemaan, että sitä persettä saisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi satsata?
Niin, miksi se maksullinen ei sulle ilmaiseksi anna?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko myöntää, että vaakakupissa painaa myös oma talous ja säästöt. Miten niiden kävisi jos menisin miehen kanssa esim. naimisiin? En jaa rahojani.
Ilmaissiivoojaksi ja kokiksi pääsisit varmasti. Ja mies sitten huomauttaa, jos ei ole tarpeeksi peppuseksiä ja suuseksiä tai jos ruoka ei ole mieluista. Mitään koruja on turha lahjaksi odottaa tai muutakaan esim. niskojen tai olkapäiden hieromista.
Jos mies aloittaa salasuhteen jonkun toisen naisen kanssa niin silloin hän voi maksaa hotellihuoneen, ruoan tai ostaa korun.
Kuulostatpa katkeralta. Oletko tehnyt typeriä valintoja, eli satuttanut itseäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko myöntää, että vaakakupissa painaa myös oma talous ja säästöt. Miten niiden kävisi jos menisin miehen kanssa esim. naimisiin? En jaa rahojani.
Ilmaissiivoojaksi ja kokiksi pääsisit varmasti. Ja mies sitten huomauttaa, jos ei ole tarpeeksi peppuseksiä ja suuseksiä tai jos ruoka ei ole mieluista. Mitään koruja on turha lahjaksi odottaa tai muutakaan esim. niskojen tai olkapäiden hieromista.
Jos mies aloittaa salasuhteen jonkun toisen naisen kanssa niin silloin hän voi maksaa hotellihuoneen, ruoan tai ostaa korun.
Kuulostatpa katkeralta. Oletko tehnyt typeriä valintoja, eli satuttanut itseäsi?
Oletko mies, joka kirjoitti, että naisen pitäisi siivota sinun kotiasi ja leikata ruohikkoa, kun tulee sinun luoksesi?
""Miksi et seurustele?""
*
Kaksi pääsyytä ja yksi tekosyy eli
*
1. Vaimo ei tykkää
2. Naiset eivät aina tykkää, että minulla on vaimo
3. Minulla ei ole aina aikaa kaikille ihanille naisille
Myös niistä ihmisistä, joilla on ollut paljon kumppaneita kiertää juttuja millaisia ne on sängyssä ja onko raskausarpia jne.