Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et seurustele?

Vierailija
01.01.2019 |

Suomessa on paljon sinkkuja ja se on joidenkin mielestä ongelma. Kerrotaan toisillemme miksi ei olla suhteessa. Yleisin on varmasti se, että ei ole löytynyt ketään.

Itse en seurustele siksi, koska en ole koskaan seurustellut. Ylä-aste aikoina olin kiusattu, paha akne ja lievä ylipaino. Itsetunto tuhoutui jne. Samaan aikaan olisi pitänyt saada niitä ensimmäisiä seurustelukokemuksia. Olin melkein koko koulusta ainoa joka ei seurustellut. Kerran uskalsin käydä diskossa ja sieltä mut naurettiin pihalle. Tuntui pahalta, mulle tehtiin selväksi etten kelpaa.

Amiksessa olin masentunut ja en jaksanut edes miettiä seurusteluhommia. Sen hoidin läpi jotenkuten. Sitten olin jo täysi-ikäinen ja seurustelukokemuksia tai muuta siihen liittyvää 0.

Eli en kasvanut suhteeseen siinä "kriittisimmässä" iässä, en osaa kaivata sellaista mitä ei ole koskaan ollut. Olen nyt +20v ja tuntuisi tyhmältä alkaa seurustella tässä iässä vain pelkän seurustelun takia. Se kuuluu enempi sinne teini-ikään "harjoittelusuhteeksi".

Miksi pitäisikään seurustella jos ei ihastu tai koe mitään tunteita ketään kohtaan? Nykyään ulkonäössäni tai sosiaalisissa taidoissa ei ole mitään vikaa eli saisin suhteen jos haluaisin. En vain näe siinä mitään pointtia.

Kommentit (2052)

Vierailija
621/2052 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa a, hyvä kysymys. En kelpaa miehille, ehkä olen liian ruma, ujo, tylsä tms. Aina vain yksipuolista ihastumista, joten en jaksa enää edes vaivautua kun pakit tulee 100 % varmuudella, niin koettu, ei enää kiitos. Jäin myös hiljattain työttömäksi, kuka työtöntä haluaa. Määräaikaisuus loppui, enkä ole saanut uutta työtä vaikka yritetty on. Olen todennut, etten kelpaa parisuhteeseen, enkä työelämään, en riitä. Enkä vit*u enää jaksa edes yrittää, että riittäisin. Olen kiinnostunut politiikasta en meikeistä tai baarissa juoksemisesta. Nykyään naisen pitää olla niin kaunis tekoripsineen ja teko tukkineen sekä tekokynsinen, ei itseä kiinnosta moinen bimboilu. 

Vierailija
622/2052 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Montakin syytä, ensinnäkin ei ole energiaa, kun työ ja kotityöt vie niin paljon aikaa. En usko että kukaan mies alkaisi pesemään ikkunoita ja tekemään pihatöitä minun kanssa. Ottaisi päähän jos ukkeli istuisi telkkaria katsomassa sillä aikaa kun raadan. Exä teki tätä. 😡

Toiseksi pelkään, että mies osoittautuukin jollain tavalla vaativaksi, ärsyttäväksi tai ällöttäväksi, esim. haisee tai kulkee likaisissa vaatteissa tai laiskottelee. En ala äidiksi kenellekään, en ala kokkaamaan tai pyykkäämään yhtään kenellekään.

Kolmanneksi on aika hemmetin vapauttavaa olla täysin oma itsensä, vapaa mistään ulkonäköön liittyvästä tai parisuhde ristiriidoista. Ei tarvitse ns. kelvata kellekään.

Ajattelen juuri samoin...naisista. 

Eronneena miehenä asun käytännössä yksin omassa talossa. Minun aikani menee työssä, oman talon hoidossa ja harrastuksissa oikein mukavasti. En viitsi etsiä ketään tähän kuvioon.

Hoidan talon, puutarhan ja kesämökin kaikki työt, mutta en jaksaisi katsella jotakuta akan rötväkettä, joka pötköttäisi pihakeinussa samalla kun minä niitän nurmikkoa tai hoidan kasvimaata.

Toiseksi, tunnen tämän ikäisiä naisia tarpeeksi jotta voin sanoa, että heidän kanssaan ei ole helppoa. Vaatimuksia, kiukuttelua, holtitonta rahankäyttöä, riitelyä, "tyttöjen iltoja" joiden päätteeksi käydään n***massa nuorempia miehiä. Oikkuja oikkujen perään. Koskaan, KOSKAAN ei naisen kanssa voi vaan olla ihan normaalisti ja luottavaisella mielellä, koko ajan pitää olla jotakin ihme säätöä, veivaamista, puljaamista, pelailemista, testaamista. En jaksa yhtään.

Enkä jaksa muuttaa itseäni. Olen siisti ihminen, pukeudun hyvin, ja tiedän, mikä minulle sopii. Siihen en kaipaa yhtään neuvoja, etenkään naiselta. Menen stylistille jos kaipaan neuvoja. En halua myöskään, että joku alkaisi pirttihirmuilemaan minulle kodissani. Pidän kotini kunnossa ja teen asiani niin kuin parhaaksi näen. En kaipaa neuvoja. Enkä marinaa.

Kolmanneksi: en tosiaankaan halua pelleillä tämänikäisen naisen seksuaalisuuden kanssa. En jaksa esittää kiinnostunutta, en tehdä typeriä ehdotuksia, en koeta olla enää seksin perään koska ihan oikeasti, intiimi läheisyys ei enää kiinnosta pätkän vertaa. Paria naista yritin tapailla, mutta homma lopahti aina tähän, kun en jaksanut olla riittävän kiinnostunut hänen viettelystään. Vai vielä pitäisi yrittää olla kiinnostunut, vietellä ja tehdä temppuja, että pääsisi vatkaamaan jonkun plösähtäneen mamman lihoja, hyi hitto.

Ei kukaan nainen halua olla kenenkään supertarkan miehen kanssa. Ja miksi naista kiinnostaisi siivota kotia mikä on sinun nimissä?

Onko kysymys esitetty ihan tosissaan? Kai sitä naisenakin vähintään omat jälkensä kuuluu siivota, vaikka toisen kämppä olisikin. Ja mikäli siinä asunnossa asuu, kyllä se siivous kuuluu kaikille asukkaille.

-eri, mutta nainen-

Haluatko sinäkin naisena ilmaispalvelijan omaisuudellesi? Tyypillinen narsisti

Ei, vaan oletan, ettei mun tarvi toisten jälkiä siivota. Pitäähän sun vuokralla asuessasikin pitää huoli siitä kämpästä, vaikka se ei sun oma olekkaan.

Vai, oletatko sinä, että asuessasi toisen omistamassa asunnossa, sinulla on oikeus jonkin sortin täysihoitoon? Tuntuu, että meistä kahdesta minä en ehkä kuitenkaan ole se narsisti.

Kuule mielummin siivoan kaksion kuin ison omakotitalon. Asu yksinäsi vaan.

Niin minäkin siivoan mieluummin kaksion, kuin omakotitalon. Mutta miten tämä nyt liittyy siihen, pitääkö siivota kotia, joka ei ole sun omissa nimissä?

No, lue se miehen kirjoitus mihin vastasin.

Joo, siinä luki, että tyyppi ei halua nurkkiinsa ketään vapaamatkustajaa? Tottakai osallistut kodin ylläpitoon asumismuodosta ja omistussuhteista riippumatta, jos yhdessä asutte. Eikö tämä nyt ole aikuiselle ihmiselle ihan itsestäänselvyys?

Kyllä, jos asunto on yhteisissä nimissä, mutta jos kerätään vain toiselle omaisuutta niin huolehtikoot itse. Mielummin asun vuokra-asunnossa, joka pienempi ja vähemmän siivottavaa. Lisäksi aina kun ei ole töitä niin saa asumistuen ja toimeentulotuen. Jos asuu miehen luona niin saa pelkän työmarkkinatuen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/2052 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Montakin syytä, ensinnäkin ei ole energiaa, kun työ ja kotityöt vie niin paljon aikaa. En usko että kukaan mies alkaisi pesemään ikkunoita ja tekemään pihatöitä minun kanssa. Ottaisi päähän jos ukkeli istuisi telkkaria katsomassa sillä aikaa kun raadan. Exä teki tätä. 😡

Toiseksi pelkään, että mies osoittautuukin jollain tavalla vaativaksi, ärsyttäväksi tai ällöttäväksi, esim. haisee tai kulkee likaisissa vaatteissa tai laiskottelee. En ala äidiksi kenellekään, en ala kokkaamaan tai pyykkäämään yhtään kenellekään.

Kolmanneksi on aika hemmetin vapauttavaa olla täysin oma itsensä, vapaa mistään ulkonäköön liittyvästä tai parisuhde ristiriidoista. Ei tarvitse ns. kelvata kellekään.

Eronneena miehenä asun käytännössä yksin omassa talossa. Minun aikani menee työssä, oman talon hoidossa ja harrastuksissa oikein mukavasti. En viitsi etsiä ketään tähän kuvioon.

Hoidan talon, puutarhan ja kesämökin kaikki työt, mutta en jaksaisi katsella jotakuta akan rötväkettä, joka pötköttäisi pihakeinussa samalla kun minä niitän nurmikkoa tai hoidan kasvimaata.

Toiseksi, tunnen tämän ikäisiä naisia tarpeeksi jotta voin sanoa, että heidän kanssaan ei ole helppoa. Vaatimuksia, kiukuttelua, holtitonta rahankäyttöä, riitelyä, "tyttöjen iltoja" joiden päätteeksi käydään n***massa nuorempia miehiä. Oikkuja oikkujen perään. Koskaan, KOSKAAN ei naisen kanssa voi vaan olla ihan normaalisti ja luottavaisella mielellä, koko ajan pitää olla jotakin ihme säätöä, veivaamista, puljaamista, pelailemista, testaamista. En jaksa yhtään.

Enkä jaksa muuttaa itseäni. Olen siisti ihminen, pukeudun hyvin, ja tiedän, mikä minulle sopii. Siihen en kaipaa yhtään neuvoja, etenkään naiselta. Menen stylistille jos kaipaan neuvoja. En halua myöskään, että joku alkaisi pirttihirmuilemaan minulle kodissani. Pidän kotini kunnossa ja teen asiani niin kuin parhaaksi näen. En kaipaa neuvoja. Enkä marinaa.

Kolmanneksi: en tosiaankaan halua pelleillä tämänikäisen naisen seksuaalisuuden kanssa. En jaksa esittää kiinnostunutta, en tehdä typeriä ehdotuksia, en koeta olla enää seksin perään koska ihan oikeasti, intiimi läheisyys ei enää kiinnosta pätkän vertaa. Paria naista yritin tapailla, mutta homma lopahti aina tähän, kun en jaksanut olla riittävän kiinnostunut hänen viettelystään. Vai vielä pitäisi yrittää olla kiinnostunut, vietellä ja tehdä temppuja, että pääsisi vatkaamaan jonkun plösähtäneen mamman lihoja, hyi hitto.

Ei kukaan nainen halua olla kenenkään supertarkan miehen kanssa. Ja miksi naista kiinnostaisi siivota kotia mikä on sinun nimissä?

Onko kysymys esitetty ihan tosissaan? Kai sitä naisenakin vähintään omat jälkensä kuuluu siivota, vaikka toisen kämppä olisikin. Ja mikäli siinä asunnossa asuu, kyllä se siivous kuuluu kaikille asukkaille.

-eri, mutta nainen-

Ei, vaan oletan, ettei mun tarvi toisten jälkiä siivota. Pitäähän sun vuokralla asuessasikin pitää huoli siitä kämpästä, vaikka se ei sun oma olekkaan.

Vai, oletatko sinä, että asuessasi toisen omistamassa asunnossa, sinulla on oikeus jonkin sortin täysihoitoon? Tuntuu, että meistä kahdesta minä en ehkä kuitenkaan ole se narsisti.

Niin minäkin siivoan mieluummin kaksion, kuin omakotitalon. Mutta miten tämä nyt liittyy siihen, pitääkö siivota kotia, joka ei ole sun omissa nimissä?

Joo, siinä luki, että tyyppi ei halua nurkkiinsa ketään vapaamatkustajaa? Tottakai osallistut kodin ylläpitoon asumismuodosta ja omistussuhteista riippumatta, jos yhdessä asutte. Eikö tämä nyt ole aikuiselle ihmiselle ihan itsestäänselvyys?

Kyllä, jos asunto on yhteisissä nimissä, mutta jos kerätään vain toiselle omaisuutta niin huolehtikoot itse. Mielummin asun vuokra-asunnossa, joka pienempi ja vähemmän siivottavaa. Lisäksi aina kun ei ole töitä niin saa asumistuen ja toimeentulotuen. Jos asuu miehen luona niin saa pelkän työmarkkinatuen.

Eikä tarvitse alkaa omaishoitajaksi, jos mies saa aivoinfarktin. Siinä vaiheessa suhde poikki. Helppoa kun asutaan erikseen.

Vierailija
624/2052 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua lapsia, enkä naimisiin tai velkataloa. Eikä yh äitiys kiinnosta, kun mies lopulta lähtisi. Siinäpä syitä, miksi sinkkuna. Sinkkuna on niin helppoa, ei tarvi miettiä että juokseeko mies vieraissa, saa reissata ja rahaakin jää enemmän käteen palkan jälkeen. Parasta on sinkkuus. Ei tarvi miehen kiukuttelua katsoa, eikä kukaan mies lyttää itseluottamusta tai hauku, eikä kukaan ruinaa seksiä jos itseä ei huvita, saa nukkua rauhassa, saa syödä miten haluaa ja katsoa telkkarista mitä haluaa. Ainoastaan kaipaan ajoittain pussailua ja halailua, en muuta. Seurustelu on myös tylsää, samaa nyhjöttämistä ja ei pysty kasvamaan samanlailla mitä sinkkuna. Jos joskus haluan seurustella, niin yhteinen asunto ei kiinnosta, koska se on jo koettu. Kahden aikuisen ihmisen parisuhde voisi kiinnostaa, jossa molemmilla on järki mukana, fiksuutta, järkisuhde sopii paremmin minulle, en pidä liian ruusunpunaisista kuvista tai lässytyksestä.

Vierailija
625/2052 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri, mutta nainen-

Eikä tarvitse alkaa omaishoitajaksi, jos mies saa aivoinfarktin. Siinä vaiheessa suhde poikki. Helppoa kun asutaan erikseen.

Meidän suvussa moni mies ei olisi voinut asua kotona ilman vaimoa sairastuessaan, hoitokoti olisi kutsunut.

Yksi oli tupakan polttaja ja aivoinfarktin se sai.

Vierailija
626/2052 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä seurustellut ja ollut naimisissakin pitkään, mutta nyt 4 vuotta sinkkuna. Ja päivä päivältä viihdyn näin paremmin ja aina vaan isompi kynnys tulee siihen, että elämääni tulisi vakituinen kumppani.... Tosin koskaan ei voi tietää, jos vaikka rakastuu hullun lailla. Jätän sille varauksen kuitenkin.

Vierailija
627/2052 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukoilla on aina se seksi, ja tiedän että heille kelpaa melkein nainen kuin nainen. Ei kertakaikkiaan kiinnosta olla se reikä jollekin.

Se on se testosteroni, joka antaa haluja - ihan luonnollinen asia oman aikansa.

Kun ihminen vanhenee, niin sanoisin, että alle 50 vuotiaana pääsee suurin osa eroon asiasta.

Vierailija
628/2052 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin katson telkkaria vuokrakaksiossa ja teen omia harrastusjuttuja kuin leikkaan miehen omistaman talon ruohikkoa.

Vierailija
629/2052 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämäkin viestiketju tosiaan läpileikkaus suomalaisista naisista? Negatiivista kirjoitusta lähes jokainen teksti, haukkumakirjeiden yläpeukutuksineen. Todella negatiivinen aura, joka tulee lankoja pitkin.

Täytyy todeta että olen hyvin onnellinen mies nykyisessä parisuhteessani.

Meillä ei etsitä kumppanin huonoja puolia vaan kehutaan päivittäin kumppanin hyviä puolia. Flirttiä ja huumoria viljellään päivittäin. Me emme harrasta seksiä, vaan meillä rakastellaan.

Siinä varmaankin syy miksi meillä on aina tuoreita kukkia pöydässä ja kotityöt sujuu yhdessä viheltäen.

Kai tämänkin alapeukuttajille löytyy jostain se unelmien prinssi joka tulee noutamaan sillä valkoisella ratsulla? Tai sitten ei.

Vierailija
630/2052 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies omistaa talon ja mökin niin ei saa välttämättä vastauksia ilmoitukseen, koska naiset miettivät tarkoittaisiko se lisätyötä naiselle. Ainakin pitäisi asua erikseen ja molemmat huolehtivat omat kodit.

Moni nainen ei myöskään halua tavata miestä silloin kun miehellä on lastenhoitovuoro. Omat on jo hoidettu, kenenkään toisen lasta en rupea vahtimaan.

Vierailija
631/2052 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seurustele, koska se on taloudellisesti ajatellen kallista.

Yksin elellessä on enemmän massia käytössä. Tämä todettu kahden eron jälkeen - fakta siis.

Vierailija
632/2052 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämäkin viestiketju tosiaan läpileikkaus suomalaisista naisista? Negatiivista kirjoitusta lähes jokainen teksti, haukkumakirjeiden yläpeukutuksineen. Todella negatiivinen aura, joka tulee lankoja pitkin.

Meillä ei etsitä kumppanin huonoja puolia vaan kehutaan päivittäin kumppanin hyviä puolia. Flirttiä ja huumoria viljellään päivittäin. Me emme harrasta seksiä, vaan meillä rakastellaan.

Siinä varmaankin syy miksi meillä on aina tuoreita kukkia pöydässä ja kotityöt sujuu yhdessä viheltäen.

Kai tämänkin alapeukuttajille löytyy jostain se unelmien prinssi joka tulee noutamaan sillä valkoisella ratsulla? Tai sitten ei.

Kaupat myyvät dildoja, ne jaksavat seisoa, ovat aina valmiina, eivät petä eikä niiltä saa seksitauteja, eivät odota nuolemista ja kodin siivousta, eivät arvostele naisen ulkonäköä.

Vierailija
633/2052 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaupat myyvät dildoja, ne jaksavat seisoa, ovat aina valmiina, eivät petä eikä niiltä saa seksitauteja, eivät odota nuolemista ja kodin siivousta, eivät arvostele naisen ulkonäköä.

Miehet eivät halua satsata mihinkään esim. ostaa naiselle korua lahjaksi, mutta seksissä sitten odotetaan vaikka mitä temppuja ja jaksetaan naiselle valittaa.

Moni nainen on mielummin yksin.

Vierailija
634/2052 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattaapi olla. Siksi vaihdoinkin naapurimaan naiseen. Seksiä, huumoria ja onnellisuutta riittää, ja erittäin toivottu lapsikin, eli ihan oikeaksi perheeksi kasvettu myös. Suurin osa näistä palstalaisista tosin lienee parikymppisiä elämän_taitureita jotka eivät vielä tiedä elämästä mitään, tiedä häntä.

Vierailija
635/2052 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät halua satsata mihinkään esim. ostaa naiselle korua lahjaksi, mutta seksissä sitten odotetaan vaikka mitä temppuja ja jaksetaan naiselle valittaa.

Onneksi moni nainen myös myy kohtuurahalla seksiä. Parempi vaihtoehto kyllä kuin parisuhde - saa mitä haluaa keskimääräisen baari-illan hinnalla :) Pari kertaa kuukaudessa käy niin ei maksa liikaa ja saa ne "parhaat palat" hyvästä suhteesta, sit voi taas keskittyä vaikka pleikalla pelaamiseen ja kavereihin.

Vierailija
636/2052 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi moni nainen myös myy kohtuurahalla seksiä. Parempi vaihtoehto kyllä kuin parisuhde - saa mitä haluaa keskimääräisen baari-illan hinnalla :) Pari kertaa kuukaudessa käy niin ei maksa liikaa ja saa ne "parhaat palat" hyvästä suhteesta, sit voi taas keskittyä vaikka pleikalla pelaamiseen ja kavereihin.

Eli maksullinen voi ostaa maksamillasi rahoilla korun, mutta jos sinulla olisi oma nainen et voisi ostaa sille korua lahjaksi, jos harrastatte seksiä.

Vierailija
637/2052 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska edellinen mies petti, enkä enää uskalla ottaa sitä samaa riskiä, että seuraavakin mies pettäisi. Olen ollut sinkkuna jo 10 vuotta, enkä tiedä osaisinko edes enään seurustella. Kaikki on yksin niin paljon helpompaa, eikä tarvitse miellyttää miestä tai tehdä kompromisseja, ja mikä parasta kun ei tarvitse pelätä, että mies pettäisi. Ei miehet osaa olla pettämättä, joten olen yksin. Liian monta kertaa miehet kohdellu kuin tiskirättiä, joten ei enää. Oma itseluottamus myös liian maassa, en usko, että kukaan mies voisi minua rakastaa. Olen toki matkanvarrella monesti ihastunut, mutta osaan kylmettää omat tunteeni.

Itsehän sä olet ne miehet päästänyt lähellesi? Miksi?

Koska olin nuori ja tyhmä, en päästä enään lähelle. Miksi? No, mieti sitä.

En mieti, pilasit omilla valinnoillasi oman elämäsi. Syytön minä siihen olen.

Vierailija
638/2052 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli maksullinen voi ostaa maksamillasi rahoilla korun, mutta jos sinulla olisi oma nainen et voisi ostaa sille korua lahjaksi, jos harrastatte seksiä.

Ehkä voi olla parempi valita itse mieluinen koru kuin miehen valitsema koru

Vierailija
639/2052 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saattaapi olla. Siksi vaihdoinkin naapurimaan naiseen. Seksiä, huumoria ja onnellisuutta riittää, ja erittäin toivottu lapsikin, eli ihan oikeaksi perheeksi kasvettu myös. Suurin osa näistä palstalaisista tosin lienee parikymppisiä elämän_taitureita jotka eivät vielä tiedä elämästä mitään, tiedä häntä.

Sama homma täällä. Lapsia ei tosin ole. Noita vastauksia lukiessa tulee entistä vakuuttuneemmaksi että valinta on ollut oikea, tai ainakin entistäkin vakuuttuneempi siitä mitä minä en halua. En tiedä tekikö meillä nainen vai minä kumppanin valinnan, mutta eipä sillä loppujen lopuksi edes niin väliä. Huumoria, flirttiä ja onnellisuutta on molemmilla. Päänsärkykin hoidetaan luontaisen parannuskeinoin, sillä paremmalla tavalla.

Vierailija
640/2052 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksulliselle naiselle miehet voivat maksaa, mutta jos on oma nainen niin sille ei voi ikinä mitään ostaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän