Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
22/77 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on suomenkielinen vastine termille virtue signaling?

Voidaan puhua ns kilvenkiillotuksesta. Mitäköhän tämä asia naisten vartaloihin liittyy? :D

No siitähän tässä on kyse.

Katso nyt kun minä tykkään rehevästä, tavallisesta, aikuisesta naisesta. Kaikille hyvä mieli!

Kiitos termistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
24/77 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienehkö, sporttinen, poikamainen, ei valtavia tissejä/takapuolta. Lyhyet hiukset ois kans kivat. Vartaloa tärkeämpi on kauniit kasvot ja kaunis mieli.

Vierailija
25/77 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienehkö, sporttinen, poikamainen, ei valtavia tissejä/takapuolta. Lyhyet hiukset ois kans kivat. Vartaloa tärkeämpi on kauniit kasvot ja kaunis mieli.

Tämä ja vielä hippityttönä jos saisin <3

Vierailija
26/77 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rita Ora, Fergie, JLO tai Shakira. Siinä vähän mallia naisellisille naisille.

Vierailija
27/77 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monenlaisista :)

Tykkään paljon siitä että on iso pylly ja vahvat jalat. Saa olla vatsaa ja muutakin. Oikeasti ”rehevä” tai painava. Mielummin pidempi kuin lyhyt. Isot tissit myös kiihottaa, minkäs sille voi. Yks yksittäisesti seksikkäin näky on kun nainen ottaa rinnat esille vaikka uimapuvusta tai avonaisesta kaula-aukosta. Jos kattelen jotain visuaalista viihdykettä, niin usein kyllä kirjoitan hakuun ”bbw”

Mutta tää on vaan yks. Naisvartalo on ihana ja monet pikku jutut voi kiihottaa tosi paljo. Joskus vaikka riippuvat vähän pienet rinnat on tosi ihanat.

Tykkään hoikista mun ikäisistä ja nuoremmista. Elämää nähneistä paljon vanhemmista. Miehetkin innostaa toisinaan siinä missä äärinaisellinen rehevä nainen. Eikä aina se vartalo niin vaan ilmeet, eleet.

M27

Vierailija
28/77 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran vastannut tähän kysymykseen rehellisesti. Jouduin melkoisen paskaryöpytyksen kohteeksi. Joten mitäpä sitä tänne linkittelemään, kun suurin osa naisista kuitenkin suuttuu. Naiset sen sijaan saavat asetella vaatimuksiaan, koska me miehet emme suutu. Voimme vain todeta, että hienoa hienoa, römppäperse! Voit saada unelmamieheltäsi jonotuslapun numero 94832.

Vierailija
29/77 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso perse ja isot tissit.

Vierailija
30/77 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuollaisista kun alottaja oli linkittänyt.

Alapäästä jos löytyy vielä täysi karvoitus niin huippu.

Vierailija
31/77 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molemmat ylipainoisia. Sairasta ihailla epäterveellisten elintapojen tulosta

Samaa mieltä. Noi aloittajan kuvien naiset on jotenkin ihan poikkeuksellisen epäterveen näköisiä. Ehkä jossain midwest on tollasia. Ihan sairasta jo noita pidetään nykyään normaaleina!

Samalta sivulta kuin aloituksessa nämä kuvat:

https://www.mybodygallery.com/photos-47832-body-shape.htm?StartAt=57#.X…

https://www.mybodygallery.com/photos-56410-body-shape.htm?StartAt=3#.XC…

https://www.mybodygallery.com/photos-46789-body-shape.htm?StartAt=65#.X…

Tuollaisia tavallisia naisvartaloita, jotka on terveitä! Tollasia mistä näkee että treeni ei ole kaikki kaikessa, mutta itsestä on pidetty huolta. Riittävän hyviä.

Oma kulta kahden lapsen jälkeen on aika paljon ekan kuvan oloinen ja olen ihan tyytyväinen, en kaipaa mitään treenatumapaa. 

Vierailija
32/77 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisellinen nainen. Saa olla hieman pullea ja isot hinkit, farkkushortsit perse kiinteä. Olisi namu päästä vetämään takaapäin, naisen kädet auton konepellillä.                                       

Vierailija
33/77 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi edellisethän oli laihoja, eivätkä mitään naisellisia naisia.

Vierailija
34/77 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

isäjamies81 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Molemmat ylipainoisia. Sairasta ihailla epäterveellisten elintapojen tulosta

Samaa mieltä. Noi aloittajan kuvien naiset on jotenkin ihan poikkeuksellisen epäterveen näköisiä. Ehkä jossain midwest on tollasia. Ihan sairasta jo noita pidetään nykyään normaaleina!

Samalta sivulta kuin aloituksessa nämä kuvat:

https://www.mybodygallery.com/photos-47832-body-shape.htm?StartAt=57#.X…

https://www.mybodygallery.com/photos-56410-body-shape.htm?StartAt=3#.XC…

https://www.mybodygallery.com/photos-46789-body-shape.htm?StartAt=65#.X…

Tuollaisia tavallisia naisvartaloita, jotka on terveitä! Tollasia mistä näkee että treeni ei ole kaikki kaikessa, mutta itsestä on pidetty huolta. Riittävän hyviä.

Oma kulta kahden lapsen jälkeen on aika paljon ekan kuvan oloinen ja olen ihan tyytyväinen, en kaipaa mitään treenatumapaa. 

Aika pieni nainen, esim. ykköskuvan nainen painaa 45kg. Housukoko xxs.

35/77 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse kans ehdottomasti tykkän timmistä, mut sehän on vähän niinkun musiikkikin että on montaa makua, ja toki tässähän se on tietty hyvä asia.

Vierailija
36/77 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän tuon tyyppisistä vartaloista. Ihanan naisellinen.

https://www.google.fi/search?q=kelly+brook&prmd=ivmn&source=lnms&tbm=is…

Vierailija
37/77 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkoinen bodyshaming-kommentti!

Sinäkös määrittelet mikä on "naisellista"?

Saisinko minä 50kg A-kuppinen XS-kokoinen ihminen kuulla kaiken sen, mitä minun pitäisi tehdä, jotta minusta tulisi Naisellinen Nainen? Lihottaa itseni suklaalla? Ottaa silarit? Kerrohan.

Lopuksi Kiitos sinulle mies, joka linkkasit kuvat noista kauniista, normaalipainoisista, omalla hyvällä tavallaan Naisellisista Naisista. Tätä palstaa lukiessa välillä tuntuu, että miehet haluavat vain ylipainoisia ja karvaisia naisia. Onnea myös vaimollesi, jolla on mies, joka selvästi rakastaa häntä omana sirona itsenään. 

Vierailija
38/77 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä haukuttiin normaalipainoisia lihaviksi. Siksi kommentoin. Minusta naisellisen näköinen nainen ei ole laiha.

Vierailija
39/77 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla seksikäs perse ja paksu kalu esinahalla. Pikkutisut. Pidän siis operoimattomista transnaisista.

Vierailija
40/77 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Aloittajan kuvien naiset eivät ole tod näk lihavia (lihavuudessa BMI>30,0). 

2. Sairaanhoitajan silmällä sanoisin, että kyllä ollaan ylipainon rajoilla ja tod näk yli (BMI >25,0)

3. Aloituskuvien naiset ovat hyvinkin "vyötärölihavia": vyötärö >90cm. 

4. Ehdottomasti heillä on terveydelle haitallinen määrä rasvaa: vyötärö >80cm.

Isäjamies81 postaamissa kuvissa ollaan normaalipainon toisella laidalla. BMI 18,3 (Normaalipaino 18,5-24,9).

Nämä vain puhtaina faktoina, ottamatta kantaa esteettisyyteen. Ei mulla muuta.