Millainen naisvartalo sinua viehättää eniten?
Itse pidän tällaisista:
https://www.mybodygallery.com/photos-43423-body-shape.htm?StartAt=37#.X…
https://www.mybodygallery.com/photos-13365-body-shape.htm?StartAt=194#…
Kommentit (77)
Tässä ihannenaiseni Web-sivu:
Vierailija kirjoitti:
Mhhhhh. Mä olen kans tosi kova Shiri-fani! <3
https://t.ashemaletube.com/images/2017-01/5f/586b595fe690e/586b595fe690…
-M37 kirjoitti:
Itse pidän tuon tyyppisistä vartaloista. Ihanan naisellinen.
https://www.google.fi/search?q=kelly+brook&prmd=ivmn&source=lnms&tbm=is…
samoin muttei yli 80kg sentään...
Johan meni äkkiä tämäkin ketju ihmisten haukkimiseksi.itse leveä luisena ja urheilua harrastavana otat päähän kun jotkut laittavat xs koon naiset urheilijoiksi.höpö höpö.siskoni joka ei jalkaansa liikauta ellei pakko ole on aina ollut laiha.jotwn kukaan ihminen ei voi toisen elämäntapoja arvioida pelkän vartalon perusteella.onneksi löytyy miehiä jotka pitävät laihoista mallin mitoissa olevista ja onneksi löytyy niitä jotka haluavat hieman naisellisempaa muotoa ja kurvia niinkuin sanotaan.jokaiselle siis jotain.miksi pitää haukkua sitä mistä joku toinen pitää?jokaiselle jotakin eikö?
Urheilullinen 35 muodoilla
xxs-nainen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noi edellisethän oli laihoja, eivätkä mitään naisellisia naisia.
Melkoinen bodyshaming-kommentti!
Sinäkös määrittelet mikä on "naisellista"?
Saisinko minä 50kg A-kuppinen XS-kokoinen ihminen kuulla kaiken sen, mitä minun pitäisi tehdä, jotta minusta tulisi Naisellinen Nainen? Lihottaa itseni suklaalla? Ottaa silarit? Kerrohan.
Lopuksi Kiitos sinulle mies, joka linkkasit kuvat noista kauniista, normaalipainoisista, omalla hyvällä tavallaan Naisellisista Naisista. Tätä palstaa lukiessa välillä tuntuu, että miehet haluavat vain ylipainoisia ja karvaisia naisia. Onnea myös vaimollesi, jolla on mies, joka selvästi rakastaa häntä omana sirona itsenään.
Huono itsetunto ei ole seksikästä.eli vain sinunlaiset nais vartalot saavat olla seksikästä?muuten neidillä menee hermo!😂
Siro, lyhyt, tiimalasi kuitenkin, käteen sopivat tissit ylhäällä, pyöreä peppu, kiharat hiukset, tyylikäs ja naisellinen. Koko luokkaa xs-xxs.
Vierailija kirjoitti:
https://www.ashemaletube.com/model/shiri-allwood-4393/
.
No voi helvetti. Oliko ihan pakko...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molemmat ylipainoisia. Sairasta ihailla epäterveellisten elintapojen tulosta
Eikös nuo kuvat ole samasta naisesta!
Itse tykkäisin just tuollaisesta.
Ylipaino-kommentti taisi olla sarkasmia. Kuvien kropathan ovat juurikin terveitä ja normaalipainoisia.
Molempien BMI:t ovat ylipainon puolella. Alemman kuvan naisella hieman enemmän.
Silti tuo "sairasta" -kommentti on ihan naurettava. Kyse on kuitenkin suht lievästä ylipainosta ja muutenhan emme tiedä noiden elintavoista mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös nuo kuvat ole samasta naisesta!
Itse tykkäisin just tuollaisesta.
Ylipaino-kommentti taisi olla sarkasmia. Kuvien kropathan ovat juurikin terveitä ja normaalipainoisia.
Molempien BMI:t ovat ylipainon puolella. Alemman kuvan naisella hieman enemmän.
Silti tuo "sairasta" -kommentti on ihan naurettava. Kyse on kuitenkin suht lievästä ylipainosta ja muutenhan emme tiedä noiden elintavoista mitään.
Lievästä ylipainosta? Luitko ollenkaan tätä viestiä?
FactCheck kirjoitti:
1. Aloittajan kuvien naiset eivät ole tod näk lihavia (lihavuudessa BMI>30,0).
2. Sairaanhoitajan silmällä sanoisin, että kyllä ollaan ylipainon rajoilla ja tod näk yli (BMI >25,0)
3. Aloituskuvien naiset ovat hyvinkin "vyötärölihavia": vyötärö >90cm.
4. Ehdottomasti heillä on terveydelle haitallinen määrä rasvaa: vyötärö >80cm.
Isäjamies81 postaamissa kuvissa ollaan normaalipainon toisella laidalla. BMI 18,3 (Normaalipaino 18,5-24,9).
Nämä vain puhtaina faktoina, ottamatta kantaa esteettisyyteen. Ei mulla muuta.
Vyötärölihavuus ei ole hyväksyttävää saati kaunista väitit sinä tai ap mitä tahansa. Se on terveydelle haitallista aivan kuin tupakointi huumeiden käyttö alkoholismi TEHDÄÄNKÖ TÄNNE ALOITUS ALKOHOLISMI ON SEKSIKÄSTÄ? sairasta...
Herra Tavallinen kirjoitti:
Aloittajan kuvien nainen tai naiset edustaa juuri sitä kehontyyppiä joka minua miellyttää. Ei liian laiha, pehmeyttä löytyy, muttei kuitenkaan liian lihavakaan.
Pidän siitä, että naisessa on hieman pehmeyttä.
Onpas liian lihava. Vyötärölihavuus = terveydelle haitallista.
Kehossa joka tappaa ei ole mitään positiivista. Sairasta ihannoida sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on suomenkielinen vastine termille virtue signaling?
Voidaan puhua ns kilvenkiillotuksesta. Mitäköhän tämä asia naisten vartaloihin liittyy? :D
Ylipainon glorifiointi on juuri näiden "suvaitsevaisten" agendaa
Vierailija kirjoitti:
Aivan näin. Kyllä se lievempikin lihavuus on terveydelle haitallista kun vyötäröllä kutienkin on ylimääräistä rasaa, kuten noilla Apn laittamilla. En lainkaan hyväksy tätä nykysuuntausta että lihavuus on OK, ei oman terveyden tuhoamiseen tule kannustaa saati antaa ymmärtää että lihavuus ei olisi haitallista
Ilmeisesti täällä seksipuolellakin on näitä ylipainon haitoista vaahtoajia. Toki on hyvä pitää terveydestään huolta. Tämän ketjun aihe ei kuitenkaan ole ylipaino ja tuollainen meuhkaaminen tuskin muutenkaan motivoi ketään parantamaan elintapojaan.
Ja tuo liika asioista stressaaminen ja vouhkaaminen on myös vaarallista.verenpaine kohoaa.joten lopettakaa ennen kuin henki lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti täällä seksipuolellakin on näitä ylipainon haitoista vaahtoajia. Toki on hyvä pitää terveydestään huolta. Tämän ketjun aihe ei kuitenkaan ole ylipaino ja tuollainen meuhkaaminen tuskin muutenkaan motivoi ketään parantamaan elintapojaan.
Kumpi on mielestäsi tärkeämpää? Terveenä ja hengissä pysyminen vai ap:n vinksahtaneet ulkonäköihanteet? Joo puhutaan siitä kun miehet kuolaa ylipainoisia naisia ja samalla estävät näitä naisia parantamasta elintapojaan ja pilaavat heidän elämänsä. Siinä sitä naisvihaa!
Ap:lla on siis oikeus kehua ylipainoista naisvartaloa viehättäväksi mutta ylipainon terveyshaitoista ei saa puhua?
isäjamies81 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Noi aloittajan kuvien naiset on jotenkin ihan poikkeuksellisen epäterveen näköisiä. Ehkä jossain midwest on tollasia. Ihan sairasta jo noita pidetään nykyään normaaleina!
Samalta sivulta kuin aloituksessa nämä kuvat:
https://www.mybodygallery.com/photos-47832-body-shape.htm?StartAt=57#.X…
https://www.mybodygallery.com/photos-56410-body-shape.htm?StartAt=3#.XC…
https://www.mybodygallery.com/photos-46789-body-shape.htm?StartAt=65#.X…
Tuollaisia tavallisia naisvartaloita, jotka on terveitä! Tollasia mistä näkee että treeni ei ole kaikki kaikessa, mutta itsestä on pidetty huolta. Riittävän hyviä.
Oma kulta kahden lapsen jälkeen on aika paljon ekan kuvan oloinen ja olen ihan tyytyväinen, en kaipaa mitään treenatumapaa.
Muuten ihan kivoja, mutta kaikki nuo kärsivät/kärsineet syömishäiriöistä ja paino sahaa edestakaisin. Eli terveys ja itsestä huoltapitäminen ei heidän kohdallaan todellakaan ole toteutuneet.
Mutta sinänsä kiva että jotkut edelleen tykkäävät myös pienistä naisista, itsekin olen sellainen ihan ilman syömishäiriöitä.
Vierailija kirjoitti:
Ap:lla on siis oikeus kehua ylipainoista naisvartaloa viehättäväksi mutta ylipainon terveyshaitoista ei saa puhua?
Ap kertoi oman naisihanteensa ja sitä ihannetta pyydettiin kuvaamaan.ei sitä mikä hänestä on terveellisen elämän ihanne. Opettele lukemaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap kertoi oman naisihanteensa ja sitä ihannetta pyydettiin kuvaamaan.ei sitä mikä hänestä on terveellisen elämän ihanne. Opettele lukemaan!
Seuraavaksi annetaan pedofiilin kertoa kuinka kiihottuu lapsista ja sitten vaaditaan kaikkia hyväksymään hänen mieltymyksensä?
Ja sitten luetaan kun joku kehuu anorektikoita ja tuputtaa omaa mieltymystään ja haukkuu toisia.ja sekin täytyy näköjään hyväksyä.
Ihannenainan on kasvoiltaan kaunis, hoikka, ei jättitissejä/takapuolta. Ei synnyttänyt.