Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt olisi fiksu ja kiva mies, mutta MAHA

Vierailija
31.12.2018 |

Eli ollaan treffattu kolme kertaa ja synkkaa tosi hyvin. Laittoi juuri viestin, että nähdäänkö tiistaina. Siksi tiistai, että itse sanoin olevani töissä kiinni uuden vuoden.

Eli sillä on ihan järkyn kokoinen maha ja koska ei ole kovin pitkä, niin se korostuu. Lähtee omituisesti jo rintakehästä eli ei ole tyypillinen roikkumaha.

Tökkii... En itsekään mikään missi ole, mutta normaalipainoinen kuitenkin.

Ei siis vielä sängyssä ole oltu.

Kuulostaa niin sairaan pinnalliselta, mutta se on nyt esteenä. Mitään en ole tästä vatsasta sanonut enkä aiokaan.

Kommentit (97)

Vierailija
41/97 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin seksikään onnistuu kun maha tiellä 🤔

Vierailija
42/97 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suutelee huonosti kirjoitti:

Olen käynyt ihan ok miehen kanssa treffeillä pari kertaa. Eka kerralla suudeltiin. Mies suutelee koko ajan samalla tavalla, tunkee kieltä laiskasti sisälle suuhuni. Samalla rytmillä ja samalla intensiteetillä. Siis lahnamaisesti. Ihan kuin koira ojentaisi tassun polven päälle ja pyytäisi lisää rapsutusta, heti kun käsi lakkaa rapsuttamasta. Toisella kerralla ei enää tehnyt mieli suudella, kun tiesin, mitä tulee. 

Miten voin muuttaa miehen tapaa suudella?

Tuskin voit.

Voi asiasta sanoa ihan nätisti? Mun kumppani on sanonut heti alussa että ei kovin välitä kielisuudelmista, eikä niitä ole sen jälkeen sitten ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/97 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pömppö on vastenmielinen.

Ihan vähällä se ei ole kasvanut, vaan kertoo velttoilusta ja mässytyksestä, tai vielä pahempaa dokaamisesta.

Ei jatkoon.

Vierailija
44/97 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehessä on ominaisuus joka sinua häiritsee, on hyvä että tiedostat sen. 

Ei ole mitään väliä, onko ominaisuus "järjen mukaan" pieni vai suuri, tai häiritseekö se vain vähän... jos voit sanoa että se häiritsee, älä jatka tapailua.

Jo kolmella tapaamiskerralla ehtii selvittää, haluaako aloittaa suhteen, joten asian pitkittäminen ei ole järkevää.

Vierailija
45/97 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mainitsi lihavuuden testosteronin alentajana. Se on totta. Itse pidän reippaan kokoista mahaa ihan vaan testosteronin hillitsemiseksi. Kun luontaiset tasot ovat korkeat niin tämä on hyvä, vähentää ainaista seksinhimoa ja vieraiden perään kuikuilua sekä aggression tuntemuksia. Lisäksi maha on mainio paikka lisäpainoille hillitsemään liiallisen vauhdikasta rytyytystä sänkypuuhissa, jolloin nainen ehtii nauttia enemmän. Maha ei tule tielle missään asennossa, mutta sen sijaan antaa laajemman ihokontaktin partnerin kanssa monissa asennoissa joissa laiheliinien vartalot ovat kaukana toisistaan. 

Tietenkin liika on aina liikaa. Sairaalloinen lihavuus on sairaalloista, ja reilusti vyön yli roikkuva tosi iso löllömaha tuottaa jo käytännön hankaluuksia monessa jutussa. 

Vierailija
46/97 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot kielisuudelmat on järkyttäviä, mieluummin ilman kieltä, jos ei sitä hommaa osaa. Ylipäätään suutelemisella on mielestäni suuri merkitys, esim. liiallinen kuolaaminen on yök. Suutelemisessakin voi kehittyä, jos on halua, seuraa vain kumppanin tapaa ja yrittää toimia oikein.

Ja iso maha on luotaantyöntävä, sitähän tässä vissiin kysyttiin. Ei jatkoon.

Vierailija
47/97 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Takaapäin pannessa mahan voi nostaa naisen takapuolen päälle.

Vierailija
48/97 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan siitä, minkä seurauksena maha on tullut (esim runsas alkoholinkäyttö vai kulinarismiharrastus), ja onko kyse vain ulkonäköhaitasta vai oikeasti terveysriskistä. Ja onko muuten terveet elämäntavat siis.

Vierailija
49/97 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea juttu. Itse päätin olla välittämättä miehen ylipainosta, kun mies oli muuten todella mukava ja kunnollinen. Olemme olleet vuoden yhdessä. Itse olen hoikka ja paljon liikkuva nainen. Toisen ylipaino aiheuttaa monenlaisia ongelmia. Mielestäni on mukavaa tehdä pitkiä kävelylenkkejä (8-12 kilometriä): joita en edes laske liikunnaksi omallakohdallani. Mies on lähtenyt mukaan, mutta on kävelyn jälkeen kaksi päivää aivan jumissa. Kaikki seksiasennot eivät onnistu miehen mahan vuoksi. Hänen vartalonsa ei kiihota minua yhtään, en pysty katsomaan häntä alasti.

Itse en tuo enää mitään herkkuja meille, kun yritän kannustaa häntä. Lopputulos on se, että minä olen laihtunut 2 kiloa, kun en syö enää herkkuja miehen läsnäollessa. Jokin aikasitrwn mies mainitsisi ohimennen, että työpaikan kahvihetken kuuluu joka päivä pulla. Lisäksi hänen pitää saada joka päivä jälkiruoka. Olen tässä jo pari kuukauttamiettinyt, onko toisen luhavuus sittenkin liian suuri este.

Vierailija
50/97 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahasta pääsee halutessaan eroon. Kannusta miestä liikkumaan ja ole itse liikuntaseurana, niin maha haihtuu kuin huomaamatta ja mieskin voi paremmin.

Vierailija
51/97 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea juttu. Itse päätin olla välittämättä miehen ylipainosta, kun mies oli muuten todella mukava ja kunnollinen. Olemme olleet vuoden yhdessä. Itse olen hoikka ja paljon liikkuva nainen. Toisen ylipaino aiheuttaa monenlaisia ongelmia. Mielestäni on mukavaa tehdä pitkiä kävelylenkkejä (8-12 kilometriä): joita en edes laske liikunnaksi omallakohdallani. Mies on lähtenyt mukaan, mutta on kävelyn jälkeen kaksi päivää aivan jumissa. Kaikki seksiasennot eivät onnistu miehen mahan vuoksi. Hänen vartalonsa ei kiihota minua yhtään, en pysty katsomaan häntä alasti.

Itse en tuo enää mitään herkkuja meille, kun yritän kannustaa häntä. Lopputulos on se, että minä olen laihtunut 2 kiloa, kun en syö enää herkkuja miehen läsnäollessa. Jokin aikasitrwn mies mainitsisi ohimennen, että työpaikan kahvihetken kuuluu joka päivä pulla. Lisäksi hänen pitää saada joka päivä jälkiruoka. Olen tässä jo pari kuukauttamiettinyt, onko toisen luhavuus sittenkin liian suuri este.

Miksi ihmeessä roikut miehessä? Vai pelkäätkö, että et saa enää miestä, jos annat miehen mennä? Taitaa mies pitää sinut ihan säälistä?

Vierailija
52/97 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysy olisiko hän valmis hankkiutumaan eroon siitä? 

t. Mies.

Jännä miten pidän itsekin miehenä tätä hyvänä vaihtoehtona, mutta naiselle en ikinä ilkeäisi moista ehdottaa

Paitsi tällä palstalla. Päivittäin. Omasta etuvartalorepustasi huolimatta.

Eiku se olen minä. Läskit laihikselle!

Huomenna on hyvä päivä aloittaa taas uudella yrityksellä.

Vierailija
53/97 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jättimahaisia miehiä on Suomi täynnä. Testosteronia miehissä on yhä vähemmän ylipainon vuoksi ja tilanteen ikävä kyllä huomaa.

Harvoin näkee naisen vievän bussissa kaksi istumapaikkaa.

Mutta heitäkin on. Itse kuljen bussilla aika harvoin, ehkä kerran viikossa, eikä kertaa etten törmäisi (näkisi) sellaiseen naiseen. Ei siihen mitään norsun kokoista ihmistä kuitenkaan tarvita, ihan virtahe...

Vierailija
54/97 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Takaapäin pannessa mahan voi nostaa naisen takapuolen päälle.

Ei se ole kivaa jos on oikeen ihana peppu.

Vierailija
55/97 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapailin miestä, jolla oli iso maha. Kahville istuessamme hän nosti hupparin päänsä yli, jolloin alla olleen paidan helma nousi paljastaen mahan. Sen nähtyäni tiesin, etten ikinä koe häneen seksuaalista viehtymystä. Juttu kuihtui pian sen jälkeen, vaikka yritin mitätöidä mielestäni asian.

Aika pieni maha jos paljastui vasta kun paidan alahelma nousi. Tuskin se istuvan av-mamman vyötärökään kovin timmi on.

Olen tuon ylemmän lainauksen kirjoittaja. Jotenkin se mahakumpu vielä meni paidan alla, mutta kun se (läski) paljastui valkeana ja hyllyvänä, en enää pystynyt sumuttamaan itseäni, etteikö se haittaisi.

Vierailija
56/97 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maha kertoo siitä, että mies tykkää hyvästä ruuasta ja ehkä juomastakin, eikä ole hirveän urheilullinen. Sopiiko sellainen elämäntyyli aloittajalle? Muuten pienet ulkonäköseikat ovat sellaisia, ettei hyvää miestä niitten takia auta hylätä. Sitäpaitsi monen naisen mielestä tuollainen pieni faijamassu miehellä on ihana!

Mahan kokoon voi mahansa kantaja itse vaikuttaa, mutta entäpä kaljuus, karvaisuus, kierosäärisyys tms. "kauneusvirhe"? Kelpaako aloittajalle muu kuin virheetön yksilö ja oletko itse sellainen? Minusta pienet kauneusvirheet tekevät ihmisestä vain persoonallisen ja massasta erottuvan. Sitä pallovatsaa voi ajan kanssa oppia rakastamaan ihan samalla tavalla kuin toisessa tapauksessa sixpackkivatsaakin.

Huono suutelutaito on myös ihan naurettava syy lopettaa suhde alkuunsa. Entäjos mies on muuten kuin unelmien täyttymys, mutta vain suutelee todella surkeasti? Vaihdatko parempaan suutelijaan, joka on muuten täysi renttu?

Vierailija
57/97 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos muuten natsaa, voisin kokeilla. Mutta tuollainen pallovatsa ei ole pelkkä esteettinen haitta vaan vakava terveysriski: vatsaontelon sisäinen rasva on erittäin epäterveellistä. Jos juttunne jatkuu, asia kannattaa ottaa puheeksi. Siis ihan terveyssyistä.

Ei ole terveysriski enää. Olet jäljessä kehityksestä. Se on kehopositiivisuutta nykyään ja sillä pääsee lehtien kansiinkin asti kuinka hyvä ja ihana olla.

Vierailija
58/97 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos muuten natsaa, voisin kokeilla. Mutta tuollainen pallovatsa ei ole pelkkä esteettinen haitta vaan vakava terveysriski: vatsaontelon sisäinen rasva on erittäin epäterveellistä. Jos juttunne jatkuu, asia kannattaa ottaa puheeksi. Siis ihan terveyssyistä.

Ei ole terveysriski enää. Olet jäljessä kehityksestä. Se on kehopositiivisuutta nykyään ja sillä pääsee lehtien kansiinkin asti kuinka hyvä ja ihana olla.

Mitä lihavampi ja friikimpi sitä positiivisempi buugi kehossa.

Vierailija
59/97 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies oli vähän pyöreä kun mentiin naimisiin. Sitten parin vuoden päästä tuli lisää kiloja. Kerran sitten otin vakavasti puheeksi hänen painonsa ja kuinka mulle se on turn off. En siis nalkuttanut vaan juttelin vakavasti.

Mies otti asian vakavasti ja alkoi siltä istumalta elämän tapa remontin. Vaihdettiin ruokavalio ja alkoi urheilemaan. On nykyisin hoikempi kun silloin kun mentiin naimisiin, ja tämä elämäntapa muutos tapahtui melkein 10v sitten, eli paino ei ole enää noussut. Olen ylpeä!

Vierailija
60/97 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nainen, joka syttyy vain mahakkaista miehistä. Iskäbody on kuumin! Lihas-/sporttijannut eivät ole ikinä kiihottaneet. Eivätkä kovin sirot miehet. Eli mahakkaat miehet, teille olis kyllä sellisiakin ottajia, joita mahanne ei ällötä - päinvastoin!

N34

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi