Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt olisi fiksu ja kiva mies, mutta MAHA

Vierailija
31.12.2018 |

Eli ollaan treffattu kolme kertaa ja synkkaa tosi hyvin. Laittoi juuri viestin, että nähdäänkö tiistaina. Siksi tiistai, että itse sanoin olevani töissä kiinni uuden vuoden.

Eli sillä on ihan järkyn kokoinen maha ja koska ei ole kovin pitkä, niin se korostuu. Lähtee omituisesti jo rintakehästä eli ei ole tyypillinen roikkumaha.

Tökkii... En itsekään mikään missi ole, mutta normaalipainoinen kuitenkin.

Ei siis vielä sängyssä ole oltu.

Kuulostaa niin sairaan pinnalliselta, mutta se on nyt esteenä. Mitään en ole tästä vatsasta sanonut enkä aiokaan.

Kommentit (97)

Vierailija
1/97 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä tosiaan, hän on onnellisempi ilman sinua.

Vierailija
2/97 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy olisiko hän valmis hankkiutumaan eroon siitä? 

t. Mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/97 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toinen tökkii fyysisesti niin tuskin se tunne ohi menee. Epäilen että hänen mahansa alkaa sua tökkimään vaan enemmän ja enemmän suhteen edetessä.

Vierailija
4/97 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle luonne on sata kertaa tärkeämpi kuin joku ulkoinen asia. Joku maha on pikku juttu hyvässä suhteessa. Päästä mies vapaaksi, hän ansaitsee parempaa, hyväksyvää seuraa.

Vierailija
5/97 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t. Mies.

Jännä miten pidän itsekin miehenä tätä hyvänä vaihtoehtona, mutta naiselle en ikinä ilkeäisi moista ehdottaa

Vierailija
6/97 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättimahaisia miehiä on Suomi täynnä. Testosteronia miehissä on yhä vähemmän ylipainon vuoksi ja tilanteen ikävä kyllä huomaa.

Harvoin näkee naisen vievän bussissa kaksi istumapaikkaa.

Vierailija
7/97 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetko mieheen mitään fyysistä vetoa vai estääkö maha sen? Aika tuomitsevia vastauksia olet saanut, mutta totuushan se on, että jokainen katsoo enemmän tai vähemmän kumppanin ulkonäköä, myös ne, jotka eivät kuulemma katso - heillä on vain köyhemmät kriteerit.

Itse mietin samankaltaista asiaa, mutta sitten suutelin miehen kanssa, ja se vei niin jalat alta että siinä ei maha enää haitannut.

Vierailija
8/97 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Mies.

Jännä miten pidän itsekin miehenä tätä hyvänä vaihtoehtona, mutta naiselle en ikinä ilkeäisi moista ehdottaa

Paitsi tällä palstalla. Päivittäin. Omasta etuvartalorepustasi huolimatta.

Vierailija
9/97 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin miestä, jolla oli iso maha. Kahville istuessamme hän nosti hupparin päänsä yli, jolloin alla olleen paidan helma nousi paljastaen mahan. Sen nähtyäni tiesin, etten ikinä koe häneen seksuaalista viehtymystä. Juttu kuihtui pian sen jälkeen, vaikka yritin mitätöidä mielestäni asian.

Vierailija
10/97 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle luonne on sata kertaa tärkeämpi kuin joku ulkoinen asia. Joku maha on pikku juttu hyvässä suhteessa. Päästä mies vapaaksi, hän ansaitsee parempaa, hyväksyvää seuraa.

Noin sanoo oikeasti ihmiset joilla ei ole hirveästi vaihtoehoja. Miksi ei valitse hyväkuntoista jolla luonne on kultaa.

Vierailija
11/97 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Mies.

Paitsi tällä palstalla. Päivittäin. Omasta etuvartalorepustasi huolimatta.

Äläppä nyt jaksa riitaa haastaa. Olen ihan hyvässä fyysisessä kunnossa ja jatkuvasti menossa parempaan päin, vaikka mieheksi vähän lyhyt olenkin.

Vierailija
12/97 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommoset miehethän on just parhaita!

Mutta jos et vaan viehäty niin ei kai sille mitään voi. Anna mennä vaan, fiksuille ja kivoille miehille on aina menekkiä ja monet oikeasti aidosti tykkää vatsakkaista.

Oma mies oli tavatessa timmissä kunnossa, ehkä M-kokoa. Nyt kokoa XL mutta edelleen kyllä kiihotun ihan samalla tavalla hänestä, musta se vatsakumpu tuo jotenkin kai turvallisuutta.

Mikä sun mielestä on "järkyn kokoinen"?

Vierailija
13/97 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso maha on tietysti myös terveysriski, joten siinäkin mielessä olisi syytä saada mahaa pienemmäksi. Ulkoisilla asioilla on merkitystä, varsinkin suhteen alussa, niin se vain menee. Itse muistan olleeni vähän hämmentynyt, kun pääsin tutustumaan mieheni vartaloon ja vyötäröltä löytyikin sellaista löysähköä jenkkakahvamaista muodostelmaa, kun häntä hyväilin. Siihen asti minulla oli ollut aika sporttisia suht tiukkakroppaisia miehiä ja olin itsekin hoikassa kunnossa. Tuli vähän ällöttävä fiilis, ikävää myöntää, mutta täällä voi onneksi anonyymina sen tunnustaa :) Pääsin kuitenkin fiiliksestä yli ja yhdessä ollaan edelleen, löysää muodostelmaa on nykyään molemmilla, joten tilanne on sitten varmaan win-win :D Suosittelen siis hetken aikaa kuuntelemaan sun omia tuntemuksia ja jos asiasta tulee ylitsepääsemätön ongelma niin ehkä teitä ei ole tarkoitettu toisillenne.

Vierailija
14/97 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muuten natsaa, voisin kokeilla. Mutta tuollainen pallovatsa ei ole pelkkä esteettinen haitta vaan vakava terveysriski: vatsaontelon sisäinen rasva on erittäin epäterveellistä. Jos juttunne jatkuu, asia kannattaa ottaa puheeksi. Siis ihan terveyssyistä.

Vierailija
15/97 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Mies.

Jooh, jos hyvälle naiselle olisi tuollaisesta parisuhde kiinni, niin pistäisin lenkkikengät jalkaan saman tien ja kantaisin samalla ovenavauksella puolet jääkaapin sisällöstä roskakoriin.

Vierailija
16/97 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos kyseinen mies olisi palstalla tiedustelemassa vastaavaa sinusta? "Tapasin kivan naisen mutta se kropan malli esteenä, miten tästä eteenpäin?" Haluaisitko jatkaa tapailua vai löytää jonkun jonka silmää miellytät juuri noin?

Sitä minäkin. Päästä se menemään.

Vierailija
17/97 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos maha on sinusta kamala, niin se on kamala ja ei siitä odottelulla muuksi muutu. Vaikka mies olisi kuinka ihana, niin pelkkä ihanuus ei kauan lämmitä, jos silmät osuvat ikävään tosiasiaan.

Joku nipottaja voi sanoa ihan mitä vain asiasta ja yrittää totuutta muuksi muuttaa sinut haukkumalla, mutta totuus on kuitenkin se, että jos et pidä miehen mahasta, niin tapailua on turha jatkaa. Mies ei ollut sinua varten. Ulkonäöllinen syy ei ole edes mitätön, vaan se vaikuttaa ihan kaikkeen. Naisilla ja miehillä.

Vierailija
18/97 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä tosiaan, hän on onnellisempi ilman sinua.

Kyllä täällä vain jaksetaan hokea, kuinka lihava nainen on isoin turn off miehelle ikinä, mutta jos nainen kehtaa sanoa ettei miehen iso maha viehätä, hän on pinnallinen hupakko ja mies ansaitsee parempaa. Jepjep.

Vierailija
19/97 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pohdin samaa asiaa jokin aika takaperin, mutta mies osoittautui muuten niin ihanaksi, että päätin olla välittämättä mahasta. Mies liikkuu paljon eikä käytä juuri lainkaan alkoholia, mutta syö vaan tosi paljon. Ei se reppu nyt aivan järkyttävän iso ole, mutta selkeästä ylipainosta on kuitenkin kyse. Olen itse hoikka, enkä ole aiemmin seurustellut isomahaisen kanssa. Toivoisin kyllä, että mieheltä lähtisi muutama kilo, mutta olen päättänyt, etten tee asiasta ongelmaa.

Vierailija
20/97 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t. Mies.

Ihminen joka haluaa olla hoikka myös on hoikka ja sellaisena pysyy, sen eteen voi joutua tekemään töitä ja sehän ei pullukalle sovi.

Alapeukuttakaa ihan rauhassa, tiedätte kuitenkin että olen oikeassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi