Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt olisi fiksu ja kiva mies, mutta MAHA

Vierailija
31.12.2018 |

Eli ollaan treffattu kolme kertaa ja synkkaa tosi hyvin. Laittoi juuri viestin, että nähdäänkö tiistaina. Siksi tiistai, että itse sanoin olevani töissä kiinni uuden vuoden.

Eli sillä on ihan järkyn kokoinen maha ja koska ei ole kovin pitkä, niin se korostuu. Lähtee omituisesti jo rintakehästä eli ei ole tyypillinen roikkumaha.

Tökkii... En itsekään mikään missi ole, mutta normaalipainoinen kuitenkin.

Ei siis vielä sängyssä ole oltu.

Kuulostaa niin sairaan pinnalliselta, mutta se on nyt esteenä. Mitään en ole tästä vatsasta sanonut enkä aiokaan.

Kommentit (97)

Vierailija
81/97 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos muuten natsaa, voisin kokeilla. Mutta tuollainen pallovatsa ei ole pelkkä esteettinen haitta vaan vakava terveysriski: vatsaontelon sisäinen rasva on erittäin epäterveellistä. Jos juttunne jatkuu, asia kannattaa ottaa puheeksi. Siis ihan terveyssyistä.

Ei ole terveysriski enää. Olet jäljessä kehityksestä. Se on kehopositiivisuutta nykyään ja sillä pääsee lehtien kansiinkin asti kuinka hyvä ja ihana olla.

Viskeraalinen rasva, jota tuollainen jo kylkiluiden alta alkava pallovatsa on, on vaarallista rasvaa. Lantion, takapuolen ja reisien rasva ei ole niin haitallista, eikä edes vyötäröläski, jos se on ihon alla, ei vatsaontelossa sisäelinten ympärillä.

Kehopositiivisilla on usen tuota vähemmän vaarallista rasvaa, joka on pikemminkin kauneus- kuin terveyshaitta.

Vierailija
82/97 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaa kuinka surullista että on olemassa suuri joukko ylipainoisia kauniita naisia, jotka ovat sinkkuja ja haluaisivat jonkun kunnon miehen. Mutta miehet eivät halua heitä ylipainoisina. He voisivat vain päättää laihduttaa ja sitten elää loppuelämänsä jonkun kivan miehen kanssa. Ja miksei sama koskisi myös ylipainoisia miehiä.

En voi käsittää miksi nämä ihmiset toivovat jonkun kivan löytyvän - sellaisen jota ei haittaa ylipaino. Tähän asiaan on ratkaisu. Ei ole syytä jäädä toivomaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/97 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos muuten natsaa, voisin kokeilla. Mutta tuollainen pallovatsa ei ole pelkkä esteettinen haitta vaan vakava terveysriski: vatsaontelon sisäinen rasva on erittäin epäterveellistä. Jos juttunne jatkuu, asia kannattaa ottaa puheeksi. Siis ihan terveyssyistä.

Eiköhän mies sen tiedä itsekin. On jännä, miten jotkut kuvittelevat, etteivät lihavat tiedä mitään terveysasioista. Mulla valtava vatsa ja tasan tarkkaan tiedän diabetesriskin, rasvamaksani tilanteen jne.

Ja jos potentiaalinen kumppani sanoo, ettei halua kiintyä ihmiseen joka todennäköisesti saa sydänkohtauksen tai rasvamaksan ja saatta sairastua vakavasti tai kuolla lähiaikoina, sinä sinnikkäästi pidät vatsastasi kiinni ja jatkat yksinäistä elämääsi. Tämä on ihan okei, jos itse olet asian kanssa sinut. Minä en ottaisi riskiä, että rakastun ja heti menetän.

Vierailija
84/97 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen nainen ja kyllä mulle voi huomauttaa että sulle on tullut kiloja.

Vähennän aina syömistä kun huomaan että on tullut syötyä liikaa, ei se sen kummempaa.

Mieluummin näin päin kun että puolisoa läski kroppa ei enää sytytä ja ei mitään hajua mistä vois johtua?

Paino on sellainen asia että se on muutettavissa. Muita ulkonäkö seikkoja voi olla vaikeampi muuttaa.

Miten tähän sopii se normaali "jos et tiedä mikä on vikana en aio kertoa!"?

Vierailija
85/97 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaljamaha-->alkoholia kuluu.. Ei kiva juttu sekään arjessa.

Vierailija
86/97 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kaljamaha-->alkoholia kuluu.. Ei kiva juttu sekään arjessa.

Ei ole olemassa mitään keinoa tunnistaa kaljamahaa.

Vierailija
87/97 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin seksikään onnistuu kun maha tiellä 🤔

Takaapäin pannessa mahan voi nostaa naisen takapuolen päälle.

Vaimo sanoo, että maha hieroo l-saarnaajassa kivasti...

Vierailija
88/97 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffaileeko ap Henry Saarta? :D

Vierailija
89/97 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse annan miehelle ulkonäön suhteen jonkinverran anteeksi kyllä, vaikka suhteen alussa ja rakkauden syttymiseen ulkoisilla asioilla on kyllä merkitystä.

Enemmän vaikuttaa se, että kelpaisitko sinä miehelle samanlaisen heikkouden kanssa? Eli aloittaja samanlainen möhömaha sinulle ja kelpaistko enää miehelle?

Olen törmännyt paljon miehiin, joilla on kriteereitä mitä he eivät itsekkään täytä.

Sellaiset miehet eivät näe itsessään mitään vikaa koskaan ja kuvittelevat, että naisen vain pitää olla sitä ja tätä, mutta he miehenä saavat olla millaisia vain.

Tälläiset kannattaa kiertää kaukaa.

Nykyinen mieheni (42v) katsoi yksi päivä itseään peilistä ja totesi muuttuneen rumaksi vanhetessaan. Tämä on täyttä totta. Päivänvalossa entinen komistus on valahtanut papparainen, mutta se nöyryys ja realismi miehessä tekee vaikutuksen kyllä!

Kyllästynyt totaalisesti miehiin, joilla on suuret luulot tyhjästä ja niitä on paljon!

Aloittajan möhömahamiehen luonne siis vaikuttanee. Tiedostaako kamalan mahansa vai luuleeko silti olevansa kulmakunnan kingi.

Vierailija
90/97 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse annan miehelle ulkonäön suhteen jonkinverran anteeksi kyllä, vaikka suhteen alussa ja rakkauden syttymiseen ulkoisilla asioilla on kyllä merkitystä.

Enemmän vaikuttaa se, että kelpaisitko sinä miehelle samanlaisen heikkouden kanssa? Eli aloittaja samanlainen möhömaha sinulle ja kelpaistko enää miehelle?

Olen törmännyt paljon miehiin, joilla on kriteereitä mitä he eivät itsekkään täytä.

Sellaiset miehet eivät näe itsessään mitään vikaa koskaan ja kuvittelevat, että naisen vain pitää olla sitä ja tätä, mutta he miehenä saavat olla millaisia vain.

Tälläiset kannattaa kiertää kaukaa.

Nykyinen mieheni (42v) katsoi yksi päivä itseään peilistä ja totesi muuttuneen rumaksi vanhetessaan. Tämä on täyttä totta. Päivänvalossa entinen komistus on valahtanut papparainen, mutta se nöyryys ja realismi miehessä tekee vaikutuksen kyllä!

Kyllästynyt totaalisesti miehiin, joilla on suuret luulot tyhjästä ja niitä on paljon!

Aloittajan möhömahamiehen luonne siis vaikuttanee. Tiedostaako kamalan mahansa vai luuleeko silti olevansa kulmakunnan kingi.

Miksei voisi olla kulmakunnan kingi mahasta huolimatta tai jopa sen takia?

Vierailija
91/97 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja iso maha on täydellinen turn-off naisessa. Ymmärrän naisia, jotka ajattelevat samoin.

Vierailija
92/97 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja iso maha on täydellinen turn-off naisessa. Ymmärrän naisia, jotka ajattelevat samoin.

Ai että oikeen täydellinen?

Vierailija
93/97 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
94/97 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuosta tule mitään.

Vierailija
95/97 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko mies laihduttaa?

Vierailija
96/97 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aika sellainen että tarjolla on paljon pintaviallisia tuotteita. Joku pieni kauneusvirhe vielä menisi mutta tuota on vaikea piilottaa näkyviltä. Eihän sitä kehtaa laittaa nähtäville sohvalle kun ihmisiä tulee käymään. Saitko edes alennusta hinnasta? 

Vierailija
97/97 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen kyllä, että 5 vuotta myöhemmin kaikille asianosaisille on tullut vähän lisää mahaa ja muutama uusi tuttavuuskin aloituksen jälkeen.

-winner-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän