Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt olisi fiksu ja kiva mies, mutta MAHA

Vierailija
31.12.2018 |

Eli ollaan treffattu kolme kertaa ja synkkaa tosi hyvin. Laittoi juuri viestin, että nähdäänkö tiistaina. Siksi tiistai, että itse sanoin olevani töissä kiinni uuden vuoden.

Eli sillä on ihan järkyn kokoinen maha ja koska ei ole kovin pitkä, niin se korostuu. Lähtee omituisesti jo rintakehästä eli ei ole tyypillinen roikkumaha.

Tökkii... En itsekään mikään missi ole, mutta normaalipainoinen kuitenkin.

Ei siis vielä sängyssä ole oltu.

Kuulostaa niin sairaan pinnalliselta, mutta se on nyt esteenä. Mitään en ole tästä vatsasta sanonut enkä aiokaan.

Kommentit (97)

Vierailija
61/97 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahasta pääsee halutessaan eroon. Kannusta miestä liikkumaan ja ole itse liikuntaseurana, niin maha haihtuu kuin huomaamatta ja mieskin voi paremmin.

Kiva haavekuva, mutta ei tule tapahtumaan.

Minä terveellistin meidän ruokia. Seurauksena minä laiduin ja painan nyt 48 kg. Mies lihoi ja painaa nyt 120 kg.

Seksihaluja minulla ei tuohon ruhoon ole. Mutta hyvä, kiltti, mukava, fiksu mies, joka pitää perheestä hyvin huolta. Läskien lisäksi ei muuta valittamista.

Vierailija
62/97 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies oli vähän pyöreä kun mentiin naimisiin. Sitten parin vuoden päästä tuli lisää kiloja. Kerran sitten otin vakavasti puheeksi hänen painonsa ja kuinka mulle se on turn off. En siis nalkuttanut vaan juttelin vakavasti.

Mies otti asian vakavasti ja alkoi siltä istumalta elämän tapa remontin. Vaihdettiin ruokavalio ja alkoi urheilemaan. On nykyisin hoikempi kun silloin kun mentiin naimisiin, ja tämä elämäntapa muutos tapahtui melkein 10v sitten, eli paino ei ole enää noussut. Olen ylpeä!

Jos asia olis ollu toisin päin, eli mies huomauttanut naista läskimahasta, niin helvetti olisi ollut irti. Itkuraivossa olisi astiat lennelleet ja ukko saanut hakea tavaroitaan pihamaalta. Sen jälkeen nainen olisi uhkaillut miestä erokirjeellä ja avautunut, kuinka exä Matti "hyväksyi sellaisena kuin on".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/97 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tyhmä syy jättää mahan vuoksi, jos muuten synkkaa.

Vierailija
64/97 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin seksikään onnistuu kun maha tiellä 🤔

Takaapäin pannessa mahan voi nostaa naisen takapuolen päälle.

Ei se ole kivaa jos on oikeen ihana peppu.

Sehän tekee molemmille höpöä kun hierotaan peppua ja massua vastakkain.

Vierailija
65/97 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nainen ja kyllä mulle voi huomauttaa että sulle on tullut kiloja.

Vähennän aina syömistä kun huomaan että on tullut syötyä liikaa, ei se sen kummempaa.

Mieluummin näin päin kun että puolisoa läski kroppa ei enää sytytä ja ei mitään hajua mistä vois johtua?

Paino on sellainen asia että se on muutettavissa. Muita ulkonäkö seikkoja voi olla vaikeampi muuttaa.

Vierailija
66/97 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle oli kertynyt vähän vatsaa kun tapasin nykyisen seurustelukumppanini.

Arvostin suuresti sitä että hän otti asian välittömästi tapetille. Olo ilman pömppömahaa on parempi, energisempi, iloisempi, kyvykkäämpi, jne. Ei hän mitään uhkavaatimusta esittänyt, mutta sanoi suoraan että tuosta kannattaisi hankkiutua eroon ja että maha on liikuntayrittäjälle turn-off.

Tästä oli ketjukin. Se on harmi että 99,9% naisista miettii lähinnä ruumiinpituutta/hartialeveyttä/rahaa ja statusta eikä asioita joilla on lopulkta isompi merkitys hyvinvoinnin kannalta. Osa taitaa pitää mahasta että voi itse paisua, mikä ei sitten ole hyvä asia kummankaan kannalta.

Vierailija
67/97 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja mulla on tuollainen maha. Joku kun kertoisi mistä se johtuu? Liikun, en syö makkaraa enkä juo mitään alkoholia. Ruokaa en paljoa syö ja kerran päivässä vain syön. Tupakoin kyllä ja syön karkkia mutta en kilokaupalla. Stressiä ollut elämässä 25 vuotta ja koko suku pieniä vatsakkaita palloja toiselta puolelta. Näillä syömisillä joku toinen olisi ihan normaali. Jostain syystä kaikki imeytyy vatsaan. Ajatuskin. Haluaisin että joku tutkisi että mistä ihmeestä moinen johtuu naisilla ja varsinkaan kun ei todella mätä ruokaa hulluna eikä käytä alkoholia jne.

Vierailija
68/97 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja mulla on tuollainen maha. Joku kun kertoisi mistä se johtuu? Liikun, en syö makkaraa enkä juo mitään alkoholia. Ruokaa en paljoa syö ja kerran päivässä vain syön. Tupakoin kyllä ja syön karkkia mutta en kilokaupalla. Stressiä ollut elämässä 25 vuotta ja koko suku pieniä vatsakkaita palloja toiselta puolelta. Näillä syömisillä joku toinen olisi ihan normaali. Jostain syystä kaikki imeytyy vatsaan. Ajatuskin. Haluaisin että joku tutkisi että mistä ihmeestä moinen johtuu naisilla ja varsinkaan kun ei todella mätä ruokaa hulluna eikä käytä alkoholia jne.

Voisko olla vatsalihasten erkanema?

Vierailija
69/97 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kohtasin ok miehen, mutta oli kaljuuntumassa. Kaatui kyllä siihen.

Vierailija
70/97 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysy olisiko hän valmis hankkiutumaan eroon siitä? 

t. Mies.

Jännä miten pidän itsekin miehenä tätä hyvänä vaihtoehtona, mutta naiselle en ikinä ilkeäisi moista ehdottaa

Paitsi tällä palstalla. Päivittäin. Omasta etuvartalorepustasi huolimatta.

Äläppä nyt jaksa riitaa haastaa. Olen ihan hyvässä fyysisessä kunnossa ja jatkuvasti menossa parempaan päin, vaikka mieheksi vähän lyhyt olenkin.

Lyhyys tai kuviteltu lyhyys on ok.

n 158 cm

Vierailija
71/97 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos kyseinen mies olisi palstalla tiedustelemassa vastaavaa sinusta? "Tapasin kivan naisen mutta se kropan malli esteenä, miten tästä eteenpäin?" Haluaisitko jatkaa tapailua vai löytää jonkun jonka silmää miellytät juuri noin?

Sitä minäkin. Päästä se menemään.

Mutta kun nainen ei ole mies. Eikä mies nainen. Meissä on eroja.

Vierailija
72/97 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyllä miestissitkään kaikkein kiihoittavimmat. Isomahaisilla on usein ikävä kyllä nekin, mutta eivät kiinnitä niin paljon huomiota kuin normaalivatsaisten tissit. Mahan saisi ehkä laihdutettua, mutta tissit on ikuiset. Ellei mene leikkaukseen.

Vierailija
73/97 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysy olisiko hän valmis hankkiutumaan eroon siitä? 

t. Mies.

Ihminen joka haluaa olla hoikka myös on hoikka ja sellaisena pysyy, sen eteen voi joutua tekemään töitä ja sehän ei pullukalle sovi.

Alapeukuttakaa ihan rauhassa, tiedätte kuitenkin että olen oikeassa.

Tiestitkös, että jotkut lihavat ovat laihtuneet? Jopa pysyvästi.

Että se siitä teoriastasi.

Vierailija
74/97 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tapasin nettideiteillä tosi mukavalta vaikuttaneen miehen. Ihan mukava oli livenäkin, mutta tapaamisessa mieheltä paljastui niskakyttyrä... Ei sitten vaan pystynyt enää.

Vierailija
75/97 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitää olla hoikka ja lihaksikas.

Rasvamaha - jäks!!

Vierailija
76/97 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suutelee huonosti kirjoitti:

Olen käynyt ihan ok miehen kanssa treffeillä pari kertaa. Eka kerralla suudeltiin. Mies suutelee koko ajan samalla tavalla, tunkee kieltä laiskasti sisälle suuhuni. Samalla rytmillä ja samalla intensiteetillä. Siis lahnamaisesti. Ihan kuin koira ojentaisi tassun polven päälle ja pyytäisi lisää rapsutusta, heti kun käsi lakkaa rapsuttamasta. Toisella kerralla ei enää tehnyt mieli suudella, kun tiesin, mitä tulee. 

Miten voin muuttaa miehen tapaa suudella?

Tuskin voit.

Tiessä on kyllä jotain perustavanlaatuista vikaa luonteessa, jos kaiken on aina itsestään tultava valmiina täydellisenä, eikä millekään pysty tehdä mitään.

Tuommoinen mitätön pikkuasia korjataan niinkin helposti kuin puhumalla. Ja jos ei heti toimi, niin puhutaan lisää, ja jossain vaiheessa alkaa toimimaan.

Vierailija
77/97 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppohan se on kotisohvalta huudella ja haukkua ap:ta pinnalliseksi. Onko oikeasti olemassa niin avarasydämisiä iihmisiä, että ulkonäkö ei merkitse, kysyn vaan. Varsinkin deittailun alkuvaiheessa ollaan hyvin kiinnostuneita ja innostuneita vastapuolen ulkoisista ominaisuuksista, vasta myöhemmin aletaan painottaa luonne- ym. seikkoja. Harva meistä ajattelee ekojen treffien jälkeen että että "olipa ruma ihminen, mutta sydän puhdasta kultaa".

Minä tunnustan, että olen yhtä "pinnallinen" kuin ap. Valtava vatsa on häiriötekijä ja luultavasti myös este millekään pidempiaikaiselle. En uskoisi tuntevani fyysistä ja seksuaalista vetoa mieheen, jolla on valtava vatsa. Ja huom!!! ns. iskävatsa tai peruspömppis ei haittaa, se on jopa jotenkin söpö. Mutta laardireppu ei nappaa. Sori. 

Vierailija
78/97 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos muuten natsaa, voisin kokeilla. Mutta tuollainen pallovatsa ei ole pelkkä esteettinen haitta vaan vakava terveysriski: vatsaontelon sisäinen rasva on erittäin epäterveellistä. Jos juttunne jatkuu, asia kannattaa ottaa puheeksi. Siis ihan terveyssyistä.

Eiköhän mies sen tiedä itsekin. On jännä, miten jotkut kuvittelevat, etteivät lihavat tiedä mitään terveysasioista. Mulla valtava vatsa ja tasan tarkkaan tiedän diabetesriskin, rasvamaksani tilanteen jne.

Vierailija
79/97 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäpä vähän sama ongelma. Eli sairaalloisen lihava nainen ei viehätä yhtään. Itse olen 175cm/83kg ja parhaillaan paino putoaa. Jos pääsisi 75 kiloon niin hyvä on. Tökkisi kyllä todella paljon yhteiselo sellaisen kanssa, joka ei mitään liikuntaa harrasta ja syö miten sattuu. 

M33

Vierailija
80/97 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättimahan omaavan ihmisen yhden päivän sapuskojen hinta saattaa olla useita kymmeniä euroja, joka on hyvä tiedostaa hynttyitä yhteen laitettaessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän