Nyt olisi fiksu ja kiva mies, mutta MAHA
Eli ollaan treffattu kolme kertaa ja synkkaa tosi hyvin. Laittoi juuri viestin, että nähdäänkö tiistaina. Siksi tiistai, että itse sanoin olevani töissä kiinni uuden vuoden.
Eli sillä on ihan järkyn kokoinen maha ja koska ei ole kovin pitkä, niin se korostuu. Lähtee omituisesti jo rintakehästä eli ei ole tyypillinen roikkumaha.
Tökkii... En itsekään mikään missi ole, mutta normaalipainoinen kuitenkin.
Ei siis vielä sängyssä ole oltu.
Kuulostaa niin sairaan pinnalliselta, mutta se on nyt esteenä. Mitään en ole tästä vatsasta sanonut enkä aiokaan.
Kommentit (97)
Vierailija kirjoitti:
Jos toinen tökkii fyysisesti niin tuskin se tunne ohi menee. Epäilen että hänen mahansa alkaa sua tökkimään vaan enemmän ja enemmän suhteen edetessä.
Kyllä se ainakin seksin aikana tökkii.
Naapurin äijällä on kanssa 10kk raskausmaha, käsittämättömän kiinteä ja pyöreä, oikein kunnon kessi.👍 ja kaljalla hankittu.
Vierailija kirjoitti:
Jos toinen tökkii fyysisesti niin tuskin se tunne ohi menee. Epäilen että hänen mahansa alkaa sua tökkimään vaan enemmän ja enemmän suhteen edetessä.
Kirjaimellisesti jos harrastavat seksiä xD
Vierailija kirjoitti:
Jättimahaisia miehiä on Suomi täynnä. Testosteronia miehissä on yhä vähemmän ylipainon vuoksi ja tilanteen ikävä kyllä huomaa.
Harvoin näkee naisen vievän bussissa kaksi istumapaikkaa.
Miten sen testosteronin puutteen ikävä kyllä näkee?
Et ole tarpeeksi ihastunut, joten tuo maha tökkii sinua siksi, kun et muutenkaan miehestä niin välitä. Muistan itse, kun ihastuin johonkuhun, ei mikään häirinnyt sitä tunnetta. Mies oli vaikka vaikkuisine korvineen maailman ihanin :D
Jos treffikumppani oli ihan ok, niin yleensä turn offina oli joku mitätön, kuten vaikka hilse olkapäillä tai omituisen muotoiset etusormet. Jos olisin ollut ihastunut, en olisi välittänyt noista fyysisistä ominaisuuksista. Pidä tätä mahainhoa siis merkkinä siitä, ettet muutenkaan ole kovin kiinnostunut miehestä ja anna hänen mennä.
Mun mies mahailee, eli jojoilee mahansa kanssa. Puolivuotta pienentelee mahaansa, ja seuraavat puoli vuotta pysyy mahattomampana, kunnes taas maha kasvaa seuraavan puolen vuoden ajan, ja pysyy pallona puolivuotta. Nyt on alkanut taas mahan pienentäminen. Itse en tajua tuota aivan joutavaa mahailua, että mitä siitä saa. Ei ole oikeasti vaikeaa pysyä mahattomampana, kun ei juo kaljaa, syö makkaraa, ja muuta mättöä, eikä käytä turhaan sokeria. Miehen ihanuuteen ja haluttavuuteen tämä ei ole silmissäni vaikuttanut, vaan yhtä hot on, oli mahaa tai ei.
Olen käynyt ihan ok miehen kanssa treffeillä pari kertaa. Eka kerralla suudeltiin. Mies suutelee koko ajan samalla tavalla, tunkee kieltä laiskasti sisälle suuhuni. Samalla rytmillä ja samalla intensiteetillä. Siis lahnamaisesti. Ihan kuin koira ojentaisi tassun polven päälle ja pyytäisi lisää rapsutusta, heti kun käsi lakkaa rapsuttamasta. Toisella kerralla ei enää tehnyt mieli suudella, kun tiesin, mitä tulee.
Miten voin muuttaa miehen tapaa suudella?
Vierailija kirjoitti:
Jättimahaisia miehiä on Suomi täynnä. Testosteronia miehissä on yhä vähemmän ylipainon vuoksi ja tilanteen ikävä kyllä huomaa.
Harvoin näkee naisen vievän bussissa kaksi istumapaikkaa.
lihavie naisia on suomessa enemmän kuin lihavia miehiä.
M kirjoitti:
Naapurin äijällä on kanssa 10kk raskausmaha, käsittämättömän kiinteä ja pyöreä, oikein kunnon kessi.👍 ja kaljalla hankittu.
Kaljalla raskaaksi?
Vierailija kirjoitti:
Jos muuten natsaa, voisin kokeilla. Mutta tuollainen pallovatsa ei ole pelkkä esteettinen haitta vaan vakava terveysriski: vatsaontelon sisäinen rasva on erittäin epäterveellistä. Jos juttunne jatkuu, asia kannattaa ottaa puheeksi. Siis ihan terveyssyistä.
On naurettavaa, kuinka nykyään ohjeistetaan kumppania laihduttamaan terveyssyihin vedoten. Jokainen aikuinen ihminen nykypäivänä ei ole voinut välttyä siltä tiedolta, että ylipaino on epäterveellistä. Itse henkilökohtaisesti v-ttuuntuisin, mikäli tullaan tällä tavalla läpinäkyvästi pätemään.
Vierailija kirjoitti:
Et ole tarpeeksi ihastunut, joten tuo maha tökkii sinua siksi, kun et muutenkaan miehestä niin välitä. Muistan itse, kun ihastuin johonkuhun, ei mikään häirinnyt sitä tunnetta. Mies oli vaikka vaikkuisine korvineen maailman ihanin :D
Jos treffikumppani oli ihan ok, niin yleensä turn offina oli joku mitätön, kuten vaikka hilse olkapäillä tai omituisen muotoiset etusormet. Jos olisin ollut ihastunut, en olisi välittänyt noista fyysisistä ominaisuuksista. Pidä tätä mahainhoa siis merkkinä siitä, ettet muutenkaan ole kovin kiinnostunut miehestä ja anna hänen mennä.
Tämä!
Suutelee huonosti kirjoitti:
Olen käynyt ihan ok miehen kanssa treffeillä pari kertaa. Eka kerralla suudeltiin. Mies suutelee koko ajan samalla tavalla, tunkee kieltä laiskasti sisälle suuhuni. Samalla rytmillä ja samalla intensiteetillä. Siis lahnamaisesti. Ihan kuin koira ojentaisi tassun polven päälle ja pyytäisi lisää rapsutusta, heti kun käsi lakkaa rapsuttamasta. Toisella kerralla ei enää tehnyt mieli suudella, kun tiesin, mitä tulee.
Miten voin muuttaa miehen tapaa suudella?
Tuskin voit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä tosiaan, hän on onnellisempi ilman sinua.
Kyllä täällä vain jaksetaan hokea, kuinka lihava nainen on isoin turn off miehelle ikinä, mutta jos nainen kehtaa sanoa ettei miehen iso maha viehätä, hän on pinnallinen hupakko ja mies ansaitsee parempaa. Jepjep.
Itse asiassa täällä on yllättävänkin hyväksyvää ja neutraalia kommentointia kun kyseessä on nainen. Toisinpäin kommentointi ei ole tippaakaan neutraalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy olisiko hän valmis hankkiutumaan eroon siitä?
t. Mies.
Jännä miten pidän itsekin miehenä tätä hyvänä vaihtoehtona, mutta naiselle en ikinä ilkeäisi moista ehdottaa
Jooh, jos hyvälle naiselle olisi tuollaisesta parisuhde kiinni, niin pistäisin lenkkikengät jalkaan saman tien ja kantaisin samalla ovenavauksella puolet jääkaapin sisällöstä roskakoriin.
Tämä on aivan totta. Miehenä itseäni ei hirveästi tuollainen ehdotus hätkäyttäisi. Minullekaan ei tulisi mieleenkään sanoa tuollaista naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos muuten natsaa, voisin kokeilla. Mutta tuollainen pallovatsa ei ole pelkkä esteettinen haitta vaan vakava terveysriski: vatsaontelon sisäinen rasva on erittäin epäterveellistä. Jos juttunne jatkuu, asia kannattaa ottaa puheeksi. Siis ihan terveyssyistä.
On naurettavaa, kuinka nykyään ohjeistetaan kumppania laihduttamaan terveyssyihin vedoten. Jokainen aikuinen ihminen nykypäivänä ei ole voinut välttyä siltä tiedolta, että ylipaino on epäterveellistä. Itse henkilökohtaisesti v-ttuuntuisin, mikäli tullaan tällä tavalla läpinäkyvästi pätemään.
Itse taas ottaisin asian esille sanomalla, että en halua rakastua ihmiseen, joka todennäköisesti kuolee sydäninfarktiin aivan liian nuorena. Eli joko ottaa itse vastuuta terveydestään tai tästä ei tule tämän enempää. Jokainen tietää kyllä faktat, se on totta, mutta se, välittääkö ja millä spekseillä, kertoo kannattaako juttua viritellä pidemmälle.
Vierailija kirjoitti:
Tapailin miestä, jolla oli iso maha. Kahville istuessamme hän nosti hupparin päänsä yli, jolloin alla olleen paidan helma nousi paljastaen mahan. Sen nähtyäni tiesin, etten ikinä koe häneen seksuaalista viehtymystä. Juttu kuihtui pian sen jälkeen, vaikka yritin mitätöidä mielestäni asian.
Aika pieni maha jos paljastui vasta kun paidan alahelma nousi. Tuskin se istuvan av-mamman vyötärökään kovin timmi on.
Periaatteessa näin.
Kirjoittelin ja soittelin aikoinani miehen kanssa, joka oli pitkä ja hyvin laiha. Ennen ensimmäistä tapaamista näin vain hänen naamakuvansa ja se oli ihan kiva. Jutut luistivat todella hyvin puhelimessa ja saatoimme jutella tunteja, mutta tavatessa minulla käytännöllisesti katsoen lerpahti. Miehen hyvin hoikka olemus ei ollut yhtään sellainen halattavan ihana ja hän oli minua varmasti 40 cm pitempi, joten tunsin suurinpiirtein pakokauhua ajatellessakin halaamista. Halasimme kyllä, mutta en olisi halunnut tehdä sitä ja se ei tuntunut hyvältä.
En pystynyt jatkamaan. Mies ei asialle mitään voinut, mutta en voinut minäkään. Meitä ei oltu tarkoitettu pariksi. Löysin myöhemmin miehen, jonka kanssa taas juteltavaa riitti ja jonka syli oli kuin se olisi minua varten tehty.