Sanokaa yksikin hyvä syy miksi menisin töihin?
Jos kerrotte tarpeeksi hyvän syyn voin ehkä harkita töiden hakemista.
Kommentit (137)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
raha, kaverit, itsensä toteuttaminen, itsensä kehittäminen, statusarvon nouseminen
Mikään näistä ei ole mulle tärkeää.
Ei niin. Olet 13-v provo. Et vielä voikaan ymmärtää aikuisten asioita.
Koita käydä se yläaste loppuun ja opiskele hyvä ammatti. Kyllä se siitä.
En ole provo ja lisää tuohon ikään 10v
Vierailija kirjoitti:
Et saa parisuhdetta. Kukaan ei huoli luuseria.
Naisilla ei ole tätäkään ongelmaa.
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska tuet tulee pienemään, varsinkin niiltä, joiden ainoa rajoite on ettei käy töissä. Valitettavasti kaltaistesi takia myös ne, jotka aktiivisesti hakevat töitä, tulevat tästä kärsimään. Aktiivimalli on vain pieni alkusoitto.
Se on sen ajan murhe. Enkä usko, että ne voi paljoa pienentyä. Jos pienentyy pitää myös elinkustannusten pienentyä. Suomessa kun ihmisiä ei voi jättää taivasalle nälkiintymään ihan jo yhteiskuntarauhan takia. Eu:kin antoi noottia alhaisesta sosiaaliturvasta.
Yhteiskuntarauha tulee, kun kaltaisesi luuserit löydetään, paljastetaan ja nimetään. Kannattaa katsoa, ettet tule kadulla vastaan, voi alkaa liha tummua. Ikenesi ihmettelevät mihin hampaasi ovat kadonneet.
Elätti.
Vierailija kirjoitti:
Aika hauskaa kun naiset aina romantisoi ja sanoo ettei katso edes miehen lompakkoon päin eikä rahalla ole mitään merkitystä mutta sitten jos ei käy töissä niin naiset ei huoli. Nätin puheen ja todellisuuden välillä on kuilu.
Kokeile,se voi olla kivaakin.Jos ei ole niin lopeta.Kaikkeahan pitää kokeilla kerran...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
raha, kaverit, itsensä toteuttaminen, itsensä kehittäminen, statusarvon nouseminen
Mikään näistä ei ole mulle tärkeää.
Ei niin. Olet 13-v provo. Et vielä voikaan ymmärtää aikuisten asioita.
Koita käydä se yläaste loppuun ja opiskele hyvä ammatti. Kyllä se siitä.
En ole provo ja lisää tuohon ikään 10v
Eli olet surkea provo. Halaa nalleasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omat syyni olla töissä: mielekästä tekemistä, uteliaisuus uuteen, kivat työkaverit, kokee itsensä tarpeelliseksi ja tekee hyvää itsetunnolle, voi tehdä välillä jotain kivaa kuten matkustella ja harrastaa. Lastenkaan ei tarvitse elää puutteessa.
Se puoli vuotta minkä kävin töissä ei mulla ollut mitään hyvää syytä käydä siellä. Työ ei ollut mielekästä, siinä ei oppinut mitään uutta, työ"kaverit" oli syvältä, en kokenut itseäni tarpeelliseksi vaan tuntui kun minua olisi riistetty eikä tehnyt hyvää itdetunnolle, en tykkää matkustella tai harrastaa mitään mistä joutuu maksamaan. Ei ole lapsia.
Ja tuolla asenteella ei kyllä kannata lapsia edes harkita tekevänsä. Tiedätkö muuten miten lapsia tehdään?
Miksi yrität vaihtaa keskustelun aihetta? Joo ei ole lapsia eikä tule. Outoa teillä perheellisillä ihmisillä on tuo että luulette muidenkin haluavan lapsia. Jos sulla ei ole aloitukseen liittyvää sanomista ole sitten hiljaa.
Ettet olisi yhteiskunnan elättämä luuseri.
Täällä työssä käyvät lammakset kirjottelee pää punaisena ja haukkuu luuseriksi. Ei paljon hetkauta tuo vihainen kirjoittelu :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika hauskaa kun naiset aina romantisoi ja sanoo ettei katso edes miehen lompakkoon päin eikä rahalla ole mitään merkitystä mutta sitten jos ei käy töissä niin naiset ei huoli. Nätin puheen ja todellisuuden välillä on kuilu.
Niin no, onko kyse rahasta jos kelpaa matalapalkkatöitä intohimoisesti tekevä ahkera mies mutta ei saman verran sossusta saava kotona makaava rotta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omat syyni olla töissä: mielekästä tekemistä, uteliaisuus uuteen, kivat työkaverit, kokee itsensä tarpeelliseksi ja tekee hyvää itsetunnolle, voi tehdä välillä jotain kivaa kuten matkustella ja harrastaa. Lastenkaan ei tarvitse elää puutteessa.
Se puoli vuotta minkä kävin töissä ei mulla ollut mitään hyvää syytä käydä siellä. Työ ei ollut mielekästä, siinä ei oppinut mitään uutta, työ"kaverit" oli syvältä, en kokenut itseäni tarpeelliseksi vaan tuntui kun minua olisi riistetty eikä tehnyt hyvää itdetunnolle, en tykkää matkustella tai harrastaa mitään mistä joutuu maksamaan. Ei ole lapsia.
Ja tuolla asenteella ei kyllä kannata lapsia edes harkita tekevänsä. Tiedätkö muuten miten lapsia tehdään?
Miksi yrität vaihtaa keskustelun aihetta? Joo ei ole lapsia eikä tule. Outoa teillä perheellisillä ihmisillä on tuo että luulette muidenkin haluavan lapsia. Jos sulla ei ole aloitukseen liittyvää sanomista ole sitten hiljaa.
Kappas vaan, meni oikein tunteisiin. Eikö seiso, oletko kiintiöho.mo? Les.bo? Onneksi et pysty saamaan lapsia, kaltaisiasi ei ole tarkoitettu lisääntymään. Kastraatiopakkolaki voimaan.
Sut pitäisi yksinkertaisesti ha.kata ja kunnolla.
Jep, kova kovaa vasten. Ei rahaa vastikkeetta. Arbeit macht frei
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3243 kirjoitti:
Olet köyhä
Ei haittaa minua. En oikeastaan edes tarvitse paljoa rahaa. Kunhan on katto päänpäällä ja ruokaa jääkaapissa sekä toimiva netti, muuta en oikein kaipaa. Joskus pitää sijoittaa lenkkikenkiin, mutta niitä saa ihan hyviä alle satasella ja muuta liikunnallista harrastusta mulla ei ole.
Et tarvitse paljoa rahaa? Mistä sen vähäisenkin määrän hankit? Olet säälittävä sossupummi. Hir.tä itsesi, teet yhteiskunnalle palveluksen. Hylkiö, häpeä.
Ainiin, et jaksa.
Kylläpä tulee alhaisia kommentteja. Kärkkäinen voi käyttää eikä huudella mitä sattuu vaikka nimettömänä voiki sanoa!
Kysymys ei ole rahasta, vaan elämäntyylistä. Velttous ei innosta naisia. Tuskin miehiäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3243 kirjoitti:
Olet köyhä
Ei haittaa minua. En oikeastaan edes tarvitse paljoa rahaa. Kunhan on katto päänpäällä ja ruokaa jääkaapissa sekä toimiva netti, muuta en oikein kaipaa. Joskus pitää sijoittaa lenkkikenkiin, mutta niitä saa ihan hyviä alle satasella ja muuta liikunnallista harrastusta mulla ei ole.
Et tarvitse paljoa rahaa? Mistä sen vähäisenkin määrän hankit? Olet säälittävä sossupummi. Hir.tä itsesi, teet yhteiskunnalle palveluksen. Hylkiö, häpeä.
Ainiin, et jaksa.
Kelalta saa rahaa sen verran, että pärjää. Ja en hirtä itseäni, miksi ihmeessä niin tekisin?
Miten ajattelit, että yhteiskunta pyörisi, jos kaikki ajattelisivat kuten sinä? Kenellä on oikeus olla loinen? Olisiko sinusta ok, että aivopesisin koko sukuni ja ystäväpiirini ajattelemaan, kuten sinä? Ja kaikki muutkin tällä palstalla tekisivät niin. Voisi tuet pienentyä kaikilla aika äkkiä, kun elätettäviä olisi yhtäkkiä paljon enemmän.
Suomessa on tarpeeksi sairaita ihmisiä, joita me totta kai elätetään, koska siihen on hyvä syy. Mikä sinun syysi on?
Tässä muutama:
- Työyhteisö, työkaverit
- Työterveyshuolto
- Palkka
- Työeläke
- Lomarahat
- Työpaikkaliikunta ja muu tyhytoiminta
- Työantajan tarjoama koulutus
Mun työhistoria on sellainen että pätkätyötä ja työttömyyttä vuorotellen monta vuotta. Työttömänä sitä jotenkin turtui siihen olotilaan ja passivoitui niin ettei oikein meinannut saada mitään enää aikaiseksi. Normaalisti olen aktiivinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kappas vaan, meni oikein tunteisiin. Eikö seiso, oletko kiintiöho.mo? Les.bo? Onneksi et pysty saamaan lapsia, kaltaisiasi ei ole tarkoitettu lisääntymään. Kastraatiopakkolaki voimaan.
Sut pitäisi yksinkertaisesti ha.kata ja kunnolla.
Kauhia mitä ihmiset voiki täällä toisilleen huudella nimettömänä. Järki käteen!!
Meillä on suomessa todella hyvä sosiaaliturva joka kattaa kaiken välttämättömän perustarpeen. Ongelma onkin siinä että pienituloisen ja työttömän välille ei jää kuin pari sataa euroa ja sekin menee työssäkäyntikuluihin, autoon, bensaan, työvaatteisiin, meikkiin, lounaisiin. Se että käyn työssä sitä varten että minulla on vara pitää oma auto jota tarvitsen lähinnä työssäni, ei motivoi minua tekemään 40h/vk + työmatkat 5h/vk.
Ymmärrän ap.tä oikein hyvin, en minäkään käy työssä siksi että siellä on mukava olla. Arvostan omaa aikaani. 381