Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanokaa yksikin hyvä syy miksi menisin töihin?

Vierailija
30.12.2018 |

Jos kerrotte tarpeeksi hyvän syyn voin ehkä harkita töiden hakemista.

Kommentit (137)

Vierailija
1/137 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elätät ihan itse itsesi kuten muutkin aikuiset ihmiset. 

Vierailija
2/137 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma itsekunnioitus. Voi itse elättää itsensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/137 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun pitää maksaa veroja että vihreät saa maksatettua unelmansa.

Vierailija
4/137 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

raha, kaverit, itsensä toteuttaminen, itsensä kehittäminen, statusarvon nouseminen

Vierailija
5/137 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä hae, taiat olla menetetty tappaus jo muutenki. 

Vierailija
6/137 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elätät ihan itse itsesi kuten muutkin aikuiset ihmiset. 

😂😂😂 Tuota noin, saan rahaa kelalta. Mun ei tarvitse elättää itseäni. Olenhan sentään työtön. Vaikka alkaisin etsiä töitä, ei se tarkoita että pääsen töihin ja voisin elättää itseni. Tuo ei siis kelpaa syyksi.

Vierailija
7/137 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma itsekunnioitus. Voi itse elättää itsensä.

En tarvitse työtä itsekunnioitukseni takia.

Vierailija
8/137 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarvitset lisää rahaa, haet. Jos et tarvitse, älä hae. Palkkatyö on yliarvostettua.

Vierailija
9/137 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki käy töissä sen yhden asian takia; Palkka. 

Hyvin, hyvin harva töissä jatkaa jos voittaa miljoonan lotossa. Monilla on töissä ihan kivaakin, mutta silti siellä käydään sen palkan takia. Monella on töissä ihan paskaa ja väkisin käyvät töissä koska tarvitsevat sen palkan.

Vierailija
10/137 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

raha, kaverit, itsensä toteuttaminen, itsensä kehittäminen, statusarvon nouseminen

Mikään näistä ei ole mulle tärkeää.

Vierailija
11/137 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit olla ylpeä itsestäsi. Oman onnesi seppä. Vaikka tienaat vähän, on se itse hankittua ja ei tarvitse elää muiden almujen varassa.

Kunnianhimoa täytyy olla.

Vierailija
12/137 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elä hae, taiat olla menetetty tappaus jo muutenki. 

Voi olla. Mulla olisi työelämää vielä 45-46 vuotta jäljellä. Ehkä on parempi, että en hae vaan otan rahani kelalta tukien muodossa.

Vierailija
13/137 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki käy töissä sen yhden asian takia; Palkka. 

Hyvin, hyvin harva töissä jatkaa jos voittaa miljoonan lotossa. Monilla on töissä ihan kivaakin, mutta silti siellä käydään sen palkan takia. Monella on töissä ihan paskaa ja väkisin käyvät töissä koska tarvitsevat sen palkan.

Aina, kun asiaa on kyselty, suurin osa suomalaisista on sanonut jatkavansa töissö käymistä, vaikka saisi valtavan lottovoiton.

Vierailija
14/137 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat syyni olla töissä: mielekästä tekemistä, uteliaisuus uuteen, kivat työkaverit, kokee itsensä tarpeelliseksi ja tekee hyvää itsetunnolle, voi tehdä välillä jotain kivaa kuten matkustella ja harrastaa. Lastenkaan ei tarvitse elää puutteessa.

Vierailija
15/137 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tarvitset lisää rahaa, haet. Jos et tarvitse, älä hae. Palkkatyö on yliarvostettua.

Olen osittain samaa mieltä. Jatkuvasti vaan ihmiset puhuu kuinka eivät voisi elää ilman työtä. Niinpä aloin itsekin miettiä pitäisikö etsiä työ. Punnitsen vaihtoehtoja, jotain hyvää sen työn pitäisi tuoda mun elämään jotta hakisin töitä.

Vierailija
16/137 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet köyhä

Vierailija
17/137 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit olla ylpeä itsestäsi. Oman onnesi seppä. Vaikka tienaat vähän, on se itse hankittua ja ei tarvitse elää muiden almujen varassa.

Kunnianhimoa täytyy olla.

En ole ap, mutta voin muistuttaa, että moni tekee töitä, joista ei ole mitään syytä olla ylpeä, ennemminkin niissä, syystäkin, menettää kaiken itsekunnioituksensa.

Vierailija
18/137 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että jatkaisin osa-aikatöissä, vaikka ei taloudellisesti olisi välttämätöntä. En olisi onnellinen ilman säännöllistä tekemistä tai itseni tarpeelliseksi tuntemista. Tai sitten alkaisin vapaaehtoistyöhön.

Vierailija
19/137 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tuet tulee pienemään, varsinkin niiltä, joiden ainoa rajoite on ettei käy töissä. Valitettavasti kaltaistesi takia myös ne, jotka aktiivisesti hakevat töitä, tulevat tästä kärsimään. Aktiivimalli on vain pieni alkusoitto. 

Vierailija
20/137 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa a, mä olen ollut viikon äitiyslomalla ja jo tylsistynyt. Talokin siivottu ja karsittu sekä vauvan huone valmis. Mitäs sitä tekis seuraavat viikot..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän