Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kapellimestari Santtu Matias Rouvali näköjään eronnut

Aamulintu
30.12.2018 |

Aamulehdessä juttu kuinka rakastunut sellistiin ja nyt etsivät maatilaa. Viime helmikuussa vielä annettu haastattelu vaimon kanssa ja siinä hehkutti kuinka kaipaa matkoilta kotiin perheen luo. Heillä on 4 vuotias poika ja uudehko talo maalla. Verratkaapa exän ja nykyisen kuvia hyvin samannäköisiä. Tuskin on Santulla vielä eropaperit taskussa. Aina ei oikein ymmärrä ihmisten päätöksiä, mutta ehkä heillä ei kulissien takana ollutkaan niin onnellista.

Kommentit (532)

Vierailija
501/532 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin sullakaan on kenenkään lupa puhua tässä shokkivaiheista, mistä sä tiedät, mitä shokkeja kelläkään on. Jos itse olet ollut/olet katkera menneen ukkosi uudesta elämästä niin ei se tarkoita että joku muu olisi. Vai väitätkö tuntevasi tämän aiheen osapuolet niin hyvin että osaat sanoa, että Elina Sipilän exä on ollut katkera tai että S-M:n exä aikoisi olla katkera?

Terveisin - en muuten ole tämän kommenttiisi johtaneen kommentin kirjoittaja.

Eroprosessihan voi viedä monta vuotta. Alun shokkivaiheen jälkeen tulee muita vaiheita. Todellinen mitta lienee se, kuinka rakentavasti pystyy toimimaan lapsensa uuden perheen kanssa. Moni ei pysty. Katkeruutta tuppaa, vaikkei siihen ole mitään syytä kun kukaan ei ketään omista. Ja sinähän hoidat pojan äidin puolesta hänen julkisen imagonsa kiillotusta. Toivottavasti sulla on hänen lupansa siihen. Kyse ei kuitenkaan ole sun elämästäsi[/quote]

Vierailija
502/532 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan Rouvalin vanhemmat suhtautuvat uuteen miniäkokelaaseen ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/532 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun tulee tämä tastulan ohjelma niin näen kyllä aivan uusin silmin koko Rouvalin! Pelkkiä valheita suoltaa. Hyi että inhottaa !! Minä en mene enää yhteenkään konserttiin mieheni kanssa. Se päätettiin!

Vierailija
504/532 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa Tastulan haastattelussa kaikkea muuta kuin sympaattista.

Vierailija
505/532 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta vuotta siyyen tuo ohjelma on nauhoitettu? Tietääkö kukaan? Uusintana tuli nyt.

Vierailija
506/532 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kökkönen kirjoitti:

Tuskin sullakaan on kenenkään lupa puhua tässä shokkivaiheista, mistä sä tiedät, mitä shokkeja kelläkään on. Jos itse olet ollut/olet katkera menneen ukkosi uudesta elämästä niin ei se tarkoita että joku muu olisi. Vai väitätkö tuntevasi tämän aiheen osapuolet niin hyvin että osaat sanoa, että Elina Sipilän exä on ollut katkera tai että S-M:n exä aikoisi olla katkera?

Terveisin - en muuten ole tämän kommenttiisi johtaneen kommentin kirjoittaja.

Eroprosessihan voi viedä monta vuotta. Alun shokkivaiheen jälkeen tulee muita vaiheita. Todellinen mitta lienee se, kuinka rakentavasti pystyy toimimaan lapsensa uuden perheen kanssa. Moni ei pysty. Katkeruutta tuppaa, vaikkei siihen ole mitään syytä kun kukaan ei ketään omista. Ja sinähän hoidat pojan äidin puolesta hänen julkisen imagonsa kiillotusta. Toivottavasti sulla on hänen lupansa siihen. Kyse ei kuitenkaan ole sun elämästäsi

Todellakaan en tiedä vieraiden ihmisten elämästä yhtään mitään, eikä vois vähempää niitä täällä retostellakaan. Ylipäätään erosta puhuin. Ei ole hajuakaan noidenkaan ihmisten elämästä. Santtu-Matias on tosi inspiroiva ja hauska tyyppi, ainakin tuo julkisuuskuvansa, siinä kaikki ajatukset heidän elämästään. Itse uusperheellisenä tiedän myös jotakin siitä millaista se alku voi olla, nitä tunteita ja hankaluuksia siihen voi liittyä.

Vierailija
507/532 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta vuotta siyyen tuo ohjelma on nauhoitettu? Tietääkö kukaan? Uusintana tuli nyt.

Esitetty ensimmäisen kerran 27.1.2018, eli varmaan joskus syyspuolella vuotta 2017 nauhoitettu?

Vierailija
508/532 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin outoa, että nyt etsitään maatilaa sitä edellistä korvaamaan. Tai on etsitty jo puoli vuotta. Yritetään ikään kuin rakentaa sama kuvio, minkä Rouvali on jättänyt, mutta nainen ja lapset vain vaihtuivat välissä. En ainakaan itse naisena haluaisi moiseen asetelmaan.

Ja tämä eroaa siitä miten, jos kaupunkilainen eroaa? Yhtä lailla rakennat saman kuvion, eli lapset vaihtuu välissä, mutta sen sijaan että muutat luonnon helmaan, etsit uuden miehen kanssa luukun kaupungista. Ja ilmeisesti koet siitä jotain ylemmyydentunnetta.

Itsekin olen kaupunkilainen mutta mikä siinä on niin vaikea käsittää että kaikki eivät sinne halua?

Eiköhän tuossa ap kirjoittajan pointti koskenut sitä, että on kieltämättä vähän hassua pyrkiä ikään kuin kopioimaan se elämä, jonka juuri on taakseen jättänyt, nyt vaan seuraavan naisen kanssa. Exän kanssa se ilmeisesti oli yhteinen unelma, mutta nyxä vain "antaa hymyllään hiljaisen hyväksyntänsä" vai miten se meni. Ei jotenkin vakuuta tämä kuvio.

Itseasiassa tuo lainauksesi tekstistä jatkui "...hyväksyntänsä yhteiselle unelmalle" mutta big difference...

Vierailija
509/532 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-vaimolla olisi aika paljon sanottavaa tästä mutta ei sano. Hyvä päätös. Mitä tulee tuohon Tastulan ohjelmaan niin ohjelma on nauhoitettu 2018 vuoden alussa ja esitetty heti pian perään.

Vierailija
510/532 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään klo 17.10 TV1:llä uusitaan Santun Flinkkilä & Tastula -haastattelu, jonka nähtyäni olin itse joskus aivan myyty. Kuinkas tämä juuri nyt tuulikaan taas ajankohtaiseksi...

Näkeekö tuon myöhemmin Areenassa?

Vierailija
511/532 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään klo 17.10 TV1:llä uusitaan Santun Flinkkilä & Tastula -haastattelu, jonka nähtyäni olin itse joskus aivan myyty. Kuinkas tämä juuri nyt tuulikaan taas ajankohtaiseksi...

Aiemmin illalla en haulla löytänyt, mutta tuossahan tuo näkyy nyt olevan! https://areena.yle.fi/1-4219306

Vierailija
512/532 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esitetty ensimmäisen kerran 27.1.2018, eli varmaan joskus syyspuolella vuotta 2017 nauhoitettu?

Ei näiden haastatteluohjelmien päällä noin kauaa istuta, luultavasti edellisellä viikolla kuvattu kun on lähetetty ellei taustalla ole jotain erityistä syytä jarrutella ohjelman julkaisua.

Vierailija
513/532 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei näiden haastatteluohjelmien päällä noin kauaa istuta, luultavasti edellisellä viikolla kuvattu kun on lähetetty ellei taustalla ole jotain erityistä syytä jarrutella ohjelman julkaisua.

Niin näkyikin joku tuolla jo kommentoineen, että tuolloin tammikuussa on kuvattu.

Vierailija
514/532 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin!

Media-assari kirjoitti:

Ex-vaimolla olisi aika paljon sanottavaa tästä mutta ei sano. Hyvä päätös. Mitä tulee tuohon Tastulan ohjelmaan niin ohjelma on nauhoitettu 2018 vuoden alussa ja esitetty heti pian perään.

Vierailija
515/532 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkee. Hae areenassa Santtu Matias Rouvalilla. Oli jotain muitakin ohjelmia.

Vierailija
516/532 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko siinä areenan jutussa jotain jo siitä, että Rouvali seurusteli samaan aikaan ainakin yhden sellistin kanssa kun antoi lapsensa ja avovaimonsa kuvitella että tekee niin maan paljon töitä

Vierailija
517/532 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on tärkeä asia!

Vierailija
518/532 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sibelius.

On muuten suurin kaikista.

Vierailija
519/532 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potta kirjoitti:

Oliko siinä areenan jutussa jotain jo siitä, että Rouvali seurusteli samaan aikaan ainakin yhden sellistin kanssa kun antoi lapsensa ja avovaimonsa kuvitella että tekee niin maan paljon töitä

No ei tietenkään ollut. Eihän Rouvali ole voinut tunnustaa että pettänyt on puolisoaan. Kommentoikohan jossain vaiheessa tätä kohua?

Vierailija
520/532 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen ettei Rouvali kommentoi mitään tästä uudesta puolisosta. Tai siis ainakin oletan, että sen verran hävettää tämä juttu kun ei mennyt ihan rakkaustarina läpi kansalle.

Toivotaan että keskittyy jatkossa siihen asiaan minkä osaa parhaiten eikä antaisi tollasten keski-ikäisen naisen ohjailla hänen elämäänsä.