Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Testaa markkina-arvosi ilman kuvaa!

Vierailija
29.12.2018 |

Tämä on kuvaton tinder. Millainen olisi sinun profiilisi? :)

Kommentit (681)

Vierailija
161/681 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

40-v yh-äiti tässä hei. Olen pieni ja pullea, hobittimainen sekä ulkonäöltäni että luonteeltani. Rakastan hyvää ruokaa ja juomaa, piippua välillä polttelen nautiskellen myös. Laiskansorttinen ja mukavuudenhaluinen.

En mä ketään etsi kun tuo elämäni rakkaus on tuossa vierellä. Mutta jos tilanne joskus muuttuu, niin viehättyisin sellaisesta tavallisesta miehestä. En minä ulkonäköä tuijota, kunhan olis siisti ja puhdas, luonteeltaan leppoisa. Tyhjänpäiväistä draamailua mä en jaksa. Varallisuudella ei väliä, kunhan itsensä elättäää. Mä kyllä huolehdin omasta ja omien lasteni elatuksesta.

Vierailija
162/681 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa kirjoittaa.

Sen jälkeen kun laitat että olet lyhyt ja hoikka, saat lähinnä alapeukkuja. Jokaista sanaa luetaan kuin piru raamattua.

"tekosyy...."

Vaan eipäs olekaan. Copypastesin joskus saman profiilitekstin toiseen ketjuun, mutta muutin itseni pitkäksi ja raamikkaaksi mutta hieman nallekarhumaiseksi.

+26 -3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/681 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Liikunnallinen itsenäisestä elämästä nauttiva aikuinen nainen.

Hyötyliikun pyörällä kesät talvet ja harrastan vesiurheilua.

Nauran paljon ja tykkään kaikenlaisten ihmisten seurasta. Rakastan uuden oppimista ja minulla on kyltymätön jano ottaa asioista selvää. Olen kameleontti ja osaan vaihtaa olotilaani ja olemustani seuraan sopivaksi, nautin sekä VIP kohtelusta samppanjaa siemaillen että metsässä rämpimisestä ja vaikka pilkkimisestä.

Ulkonäkööni olen tyytyväinen, minulla on luonnonvaaleat hiukset, suuret silmät ja pitkät ripset. Vartalo on elämää nähnyt, mutta ikäisekseen hyvässä kuosissa. Tykkään mekoista ja väreistä mustan vastapainona.

Aito hymy on paras pikakaunistaja!

Vierailija
164/681 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-29v. biseksuaali nainen, eli naiset ja miehet kummatkin käy

- blondi, pitkät hiukset, pituus 156cm, normaali paino

- opiskelen yliopistossa

-pidän luonnossa liikkumisesta

- kuuntelen mielelläni raskaampaa musiikkia, varsinkin livenä keikat ovat parhaita ja ihmiset mukavia

-ruoka ja viini ovat kivoja tapoja viettää rentoa iltaa

- en pidä ulkonäkökeskeisistä ihmisistä 

- rennot, empaattiset, ymmärtäväiset ja ystävälliset ihmiset herättävät kiinnostukseni

Vierailija
165/681 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

44v nainen.

Ammatti on ja sillä itteni elätän.

Kaksi teini-ikäistä lasta, jotka ilmestyivät meille jostain helvetin esikartanosta.

Tuleva ex-mieskin on, mutta hänen kanssaan sulla ei tule olemaan mitään ongelmia. Olis vaan hyvä jos tykkäisit pelata hänen kanssaan nettipelejä ja ottaa vähän olutta silloin kun exän luona joskus käydään. Haluan säilyttää hyvät ja läheiset välit.

Kiinnostaako rantasaunominen ja laiturilta pulikoiminen niin kesällä kuin talvellakin? Tämä onnistuu hienosti tulevassa ex-anoppilassa, jossa tulen vierailemaan hamaan anopin loppuun asti.

Kissoja mulla on kaksi ja niillä ei ole sääntöjä. Me mennään kissien säännöillä. Tosin sisäsiistejä ovat.

En ole yhtään romanttinen, joten kaikki siirappinen lällätys latistaa mielen samoin tein. Jos ei ole asiallista asiaa, niin oltaisko vaan hiljaa? No joku pieni posken sivellys menee vielä, mutta kaikki höpinä rakkaudesta ja muusta on yäks.. Olethan siis ihminen, joka vie ja minä vikisen ja kuhan kohellaan toisiamme nätisti niin se on se rakkaus.

En ole mallinmitoissa, enkä naamaltanikaan kuin korkeintaan keskivertoa, kukaan ei ole kauniiksi kehunut varmaan 25 vuoteen.

Olen kontrollifriikki, tykkään pitää ohjat käsissäni, mutta jos joku ottais joskus toisen ohjan, niin mielelläni sen luovuttaisin.

t: It`s not who we are. It´s what we choose

=)

Vierailija
166/681 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta nelikymppinen kaupunkilaisnainen, 167/60. Perusnätti, meikkaan ja pukeudun tilanteen vaatimalla tavalla. Taustalla yksi pitkä parisuhde. Ei lapsia eikä lemmikkejä, tykkään kyllä molemmista mutta muilla. En tupakoi, ei tatuointeja.

Tein ensin yhtä työtä kymmenen vuotta ja nyt opiskelen kokonaan uutta alaa (koska haluan, ehdin ja voin). Vapaa-ajallani luen, kirjoitan, matkustelen, katson elokuvia, kiertelen kulttuuritapahtumissa, näen ystäviä ja teen erilaisia vapaaehtoishommia. Menen aika spontaanisti mukaan kaikkeen uuteen ja tutustun mielelläni ihmisiin, koska eihän ikinä tiedä, mitä mikäkin tilaisuus voi tuoda tullessaan.

Arvoilta ja maailmankatsomukselta olen liberaali individualisti. Mihinkään suurempaan voimaan tai johdatukseen en usko, vaikken toisaalta välttämättä ole vapaasta tahdostakaan ihan varma. Suurinta viisautta (ja paras asenne elämään) on tietää, kun ei tiedä.

Tykkään makukahveista ja kalliista oluista, keskusteluista ja ajatusharjoituksista, mieleenpainuvista sanavalinnoista. Salikaveria minusta taas ei saa. En myöskään välitä mökkeilystä, vaeltamisesta, telttailusta tai muista luontoaktiviteeteista. Kävelyllä voidaan mielellään käydä, mutta aloitetaan vaikkapa Kaisaniemenrannasta.

Sinä: suhtaudut elämään ja muihin eläväisiin ehdottoman myönteisesti ja ystävällisesti. Olet lukenut jotain joskus ja osaat keskustella siitä. Sinulla on jokin intohimo elämässä - ihan sama, mikä se on tai kiinnostaako se minua varsinaisesti, mutta jokin oma tärkeä juttu sinulla on. Ja jos vielä osaat opettaa minulle jotakin uutta, olen tosi innoissani. Myös musta huumorintaju on plussaa, mutta sarkasmista ja ivasta en välitä.

Vierailija
167/681 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi tylsä. Kaikki samaa. Tykkään matkustamisesta, luonnosta, lukemisesta, hyvästä ruuasta, taiteesta jne. Onko kaikki naiset samasta muotista vai valehdellaanko vain näihin? Onko todellisuus sitä, että syödään kylmiä nakkeja suoraan jääkaapista jonkun hömppä tositeevee ohjelman mainoskatkolla? Sekin olis mielenkiintoisempi vaihtoehto.

No mitä sulle pitäis olla? Nuori lentäjälääkärikirurgimeganfox?

Vierailija
168/681 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi tylsä. Kaikki samaa. Tykkään matkustamisesta, luonnosta, lukemisesta, hyvästä ruuasta, taiteesta jne. Onko kaikki naiset samasta muotista vai valehdellaanko vain näihin? Onko todellisuus sitä, että syödään kylmiä nakkeja suoraan jääkaapista jonkun hömppä tositeevee ohjelman mainoskatkolla? Sekin olis mielenkiintoisempi vaihtoehto.

Vai niin. Täällä olisi keski-ikäinen kokematon mies, laihaläski rillipää. Olen tämän päivän viettänyt aamutakissa, enkä ole syönyt mitään muuta kuin suklaata, heräsin klo 11. Katsoin juuri 6 tuntia putkeen joulunpyhinä nauhoittamiani tv-ohjelmia. Lisäksi olen provoillut av-palstalla. Vihaan eläimiä, varsinkin koiria, ja niiden omistajia yleensä myös.

Tämä on jo toinen viestini tähän ketjuun. Katsotaan saanko enemmän tykkäyksiä nyt.

Vierailija
169/681 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, täällä oikein alapeukutetaankin innolla :D Ei kannata siis mennä ollenkaan tinderiin

Vierailija
170/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä,mitä Tinderiin laitetaan mutta yritän:

N38, FM, vakituinen työ. En polta; harvoin juon ja harvemmin käyn baareissa. Harrastan liikuntaa ja lukemista. Tummat ja pitkät hiukset, pukeudun naisellisesti. Olen hyvin pitkä: 181 cm, 69 kg. C-kuppi (jos jotakuta kiinnostaa).

Saako kysyä, miksei tämä herätä suuremmim kiinnostusta? Oliko liikaa ulkonäön kuvailua? Pituus?

Tälle naiselle tuskin kelpaa itseään lyhyempi mies.

Vierailija
171/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Rumalla ei ole toivoa. Turha yrittää muuta valehdella.

Vierailija
172/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vela, mutta lapsista pitävä 32-vuotias pienessä torpassa asuva nainen, joka on ollut viimeiset viisi vuotta yrittäjänä viheralalla. Asun maaseudulla kahden koiran ja kyllä - kahden minipossun kanssa. Kolmatta sikaa ei valitettavasti talouteen mahdu :) Metsästän, kalastan ja matkustelen kotimaassa. Haaveilen ja remppailen.

Tupakoin, mutta en käytä alkoholia. Tykkään elokuvista ja konsolipeleistä, mutta nautin ulkona olemisesta. Osaan huoltaa auton, tehdä polttopuita ja sytyttää saunaan tulet. Meikkaan omaksi iloksi lähes päivittäin ja tykkään muutenkin pukeutua huolitellusti aina, kun se on mahdollista. En kuitenkaan säikähdä likaa, koska lähes koko ajan on kädet mullassa. Itseironiaakin löytyy. Ympäröimä luonto on minun taidegalleriani.

Jos ei hyvät puolet säikäyttäneet, niin tässäpä ne huonot ominaisuudet. Minulla on tosi rankka huumorintaju. Olen turhankin avoin ja rehellinen. Omaan kärkkäitä mielipiteitä, mutta oikeasti olen kuoleman rauhallinen persoona. Niin, ja se tupakointi. Olen isossa sisarusparvessa kasvanut isintyttö. Rakastan omaa aikaa. Minusta ei saa seuraa kapakoihin ja festareihin, mutta maakuntamatkailulle lähden seuraneidiksi mukaan mielelläni. Minusta löytyy Peter Pan -syndrooman piirteitä..

Vaikka rakastan kasvimaatani ja päiväni kuluvat ulkosalla, nautin hyvästä ruoasta. Ihan tavallinen pärstäkerroin, pituutta 169cm, strategiset mitat 100-89-100. Hiukseni voivat olla väriltään mitä vain, yleensä kuitenkin ruskeat. Arvostan persoonallisia, rehellisiä, ronskin huumorintajun omaavia ihmisiä, joilla riittää mielikuvitusta ja jotka eivät pelkää maaseudun pimeyttä.

Vierailija
173/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 25-vuotias nainen. Kotoisin pohjoisesta, asun pk-seudulla. Opiskelen luonnontieteitä, harrastan tanssia, viulua ja maalaamista. (En siis aktiivisesti kaikkea yhtäaikaa.) Olen aika introvertti luonne, kaipaan paljon omaa aikaa. Valvon mielellään yömyöhään mietiskellen outoja asioita. Tykkään myös tuijottaa seinää ja kuunnella musiikkia. Luonteeltani hyvin lempeä, herkästi innostuva, positiivinen ja herkkä.

Minua voi houkutella matkaansa suklaalla, kiinnostavilla ajatuksilla ja hemmottelulla. Vaadin myös hyvät, herrasmiesmäiset käytöstavat.

Olen kuitenkin idealistinen romantikko, enkä ihastu helposti, eikä minua näy missään joten todennäköisyydet eivät ole puolellani. :D

Vierailija
174/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppinen naisellinen nainen etsii miesystävää, jonka kanssa jakaa arkea ja nauttia yhdessä elämästä. Minulla on kolme kouluikäistä lasta, olen leski ja miljoonääri. Käyn päivätyössä, koulutus AMK. Olen asunut useita vuosia ulkomailla elämäni aikana, muutamissa maissa. 

Harrastan liikuntaa säännöllisesti, olen ihan kivan näköinen vieläkin ja paino normaali. Hymyilen herkästi ja otan muut ihmiset huomioon ympärilläni. Tykkään käydä konserteissa, oopperassa, keikoilla jne. ja osaan itsekin soittaa kahta soitinta (lapsuudessa ja nuoruudessa hankittu taidot ;) 

Olethan mukava, luotettava ja sivistynyt mies :) 

Vierailija
175/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalipainoinen, 170cm pitkä, 32 vuotias nainen, KM/luokanopettaja, harrastaa lukemista ja liikuntaa sekä pitää ulkoilusta. Ei lapsia.

Vierailija
176/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

36v, pitkä, urheilullinen ja leppoisa mies. Tumma, pukeudun tilanteen mukaisesti ja hyvin. Matkustelu on intohimoni ja onnellinen tasapuolinen parisuhde unelmani. Lapsia on edellisestä suhteesta. Olen rento, hyvässä ammatissa, hassu ja leikkisä, jämäkkä ja rehellinen, avoin ja sosiaalinen. Olen jalat maassa tyyppi ja keskityn elämään omaa elämääni. Liikunta ja terveelliset elämäntavat ovat minulle tärkeitä. Parisuhteelta haluan avoimuutta, luottamusta, leppoisuutta, yhteisiä suunnitelmia tulevaisuuteen, keskustelutaitoa, rakkautta, hellyyttä, läheisyyttä, seksiä. Tasapuolista arjen hoitoa ja toisen arvostamista. Pidän mökkeilystä, ruoan laitosta, pullaaki osaan leipoa. Pidän siisteydestä ja siivoaminen kuuluu elämään, ilman nokan koputtamista. Mitä muuta? Olen komea mutta sehän on aina katsojan silmissä. Tyytyväinen kuitenkin. Pidän mökkeilystä ja harrastan monipuolisesti monenlaista liikuntaa.

Vielä jäi epäselväksi, pidätkö mökkeilystä ja harrastatko liikuntaa?

Ei.

Pidän mökkeilystä ja pullan syönnistä1

Vierailija
177/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

K kirjoitti:

Normaalipainoinen, 170cm pitkä, 32 vuotias nainen, KM/luokanopettaja, harrastaa lukemista ja liikuntaa sekä pitää ulkoilusta. Ei lapsia.

Vielä jos olisit nätti ja Helsingistä, niin tykkäys tulisi.

Pistä se tinderi hetkeksi tulille, niin näet.

Vierailija
178/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 28 vuotias perus nätti, urheilullinen ja kahden lapsen äiti. Tällä hetkellä opiskelen korkeakoulussa itselleni toista ammattia. Pidän liikunnasta, lapsista ja eläimistä. Arvostan ystävällisyyttä, rehellisyyttä, huumorintajua ja läsnäoloa. Koen olevani syvällinen, elämän pohtija ja nauttisin siitä, jos saisin sinusta syvällisen ja tasavartaisen keskustelukumppanin. Minusta saa seuraa kaikenlaiseen puuhasteluun, kaljakelluntaan en kuitenkaan mukaan lähtisi.

Vierailija
179/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K kirjoitti:

Vielä jos olisit nätti ja Helsingistä, niin tykkäys tulisi.

Pistä se tinderi hetkeksi tulille, niin näet.

Niinpä niin. Ilman kauniita kasvoja ei ole mitään.

Miehillä kun on varaa valita.

Vierailija
180/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaunis, sporttinen, koulutettu ja kaikin puolin itsenäinen aikuinen nainen etsii kaltaistaan seuraa.

Selkokielellä: 

Äidin ja omasta mielestään kaunis, kerran viikossa kävelylenkillä käyvä yliopistolla roikkuja (kymmenettä vuotta) elää omassa vuokrayksiössä. 

En etsi oikeasti kaltaistani vaan rikasta ja komeaa alfaa. 

Lisätään vielä: parin yhdenillan alfa-kokemuksen jälkeen hopeakettukin käy

Itse olen roikkunut yliopistolla noin 8 vuotta (tehnyt myös töitä samalla), suorittanut kaksi maisterin tutkintoa ja olen äitini mielestä kai ihan Ok näköinen, vaikken tosin ole koskaan tullut häneltä kysyneeksi asiasta. Minulle sopii han hyvin kaltaiseni elämänsä opiskeluun hukannut tuplamaisteri mieheksi, koska voisivat olla samalla aallonpituudella. En ymmärrä, mitä vikaa minun kaltaisissa miehissä on? Köyhyys vai? Se että äiti on antanut hyvän itsetunnon? Ongelmani on pikemminkin, että en löydä kaltaisiani miehiä. Heitä on kokemukseni mukaan niin vähän. Esimerkiksi viimeisin tapailemani mies ei ymmärtänyt Suomen koulujärjestelmästä sen vertaa, että olisi tiennyt mikä on ero AMK ja maisterin tutkinnolla. Hän oli kyllä varakas ja näin hänestä painajaista ensimmäisten treffien jälkeen, että muutan hänen hienoon taloonsa ja omistan elämäni tuon yksinkertaisen hölmön lähentelyn välttelyyn voidakseni taata itselleni loistavan elintason. Se oli siis painajainen, ei fantasia. Kiinnyin entistä enemmän unelmaan, että löytäisin vielä kaltaiseni miehen, joka tietäisi mikä koulutukseni on ilman, että pitäisi juurta jaksaen selittää Suomen koulujärjestelmän perusteet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi