Testaa markkina-arvosi ilman kuvaa!
Tämä on kuvaton tinder. Millainen olisi sinun profiilisi? :)
Kommentit (681)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
36v, pitkä, urheilullinen ja leppoisa mies. Tumma, pukeudun tilanteen mukaisesti ja hyvin. Matkustelu on intohimoni ja onnellinen tasapuolinen parisuhde unelmani. Lapsia on edellisestä suhteesta. Olen rento, hyvässä ammatissa, hassu ja leikkisä, jämäkkä ja rehellinen, avoin ja sosiaalinen. Olen jalat maassa tyyppi ja keskityn elämään omaa elämääni. Liikunta ja terveelliset elämäntavat ovat minulle tärkeitä. Parisuhteelta haluan avoimuutta, luottamusta, leppoisuutta, yhteisiä suunnitelmia tulevaisuuteen, keskustelutaitoa, rakkautta, hellyyttä, läheisyyttä, seksiä. Tasapuolista arjen hoitoa ja toisen arvostamista. Pidän mökkeilystä, ruoan laitosta, pullaaki osaan leipoa. Pidän siisteydestä ja siivoaminen kuuluu elämään, ilman nokan koputtamista. Mitä muuta? Olen komea mutta sehän on aina katsojan silmissä. Tyytyväinen kuitenkin. Pidän mökkeilystä ja harrastan monipuolisesti monenlaista liikuntaa.
Tämä mulle kiitos
Kerro toki itsestäsi :) t. #3#
Avoin, sosiaalinen ja nätti sinkku nainen 35v. Yksi poika, ei lisää lapsia. Nyt olisi ihana vaan olla jonkun kanssa, matkustella ja nauttia ajasta aikuisten kesken. Pitkä, hoikka ja sopivan liikunnallinen. Osaan olla meikittä saappaat jalassa mökillä ja välillä koroissa kaupungilla. Seksi on tärkeä osa parisuhteessa ja läheisyys. Kivassa työssä. Nauran paljon ja olen aika helppo tyyppi.
Tuu hakee, täällä mä oon ;)
Kertoo paljon palstamammojen ulkonäön tasosta ja elintavoista, että kaikki röökiä röyhyttävät, ylipainoiset siiderivatsat saa mielettömästi tykkäyksiä ja hoikka, seksistä pitävä nainen vähän. Oikeassa tinderissä hoikka ja seksi olisi taikasanat. Samoin meikittömyys.
Olen 38 vuotias, vaalean ruskeat pitkät paksut hiukset, 175/65, urheilullinen, mutta myös muodokas 93/75/93, klassisen kauniit kasvonpiirteet ja kaunis hymy, älykäs, huumorintajuinen, seksikäs, hillitty, mutta seikkailunhaluinen, pukeudun klassisesti, bruttotulot 65.000/ vuodessa, akateeminen, asiantuntijatehtävissä, maailmaa on tullut nähtyä, avarakatseinen, yhden lapsen äiti. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muodokas blondi, korkeakoulutettu, iloinen, lapsiystävällinen, hulvaton, vakavarainen, normaalipainoinen, harrastuksina lukeminen ja saunominen. Aikaa vaikka mihin. Eläkkeellä pitkän akateemisen työuran jälkeen.
Tarkoittaako muodokas lihavaa? Vähän tarkennusta näihin. Mä päättelisin, että lihava ja laittaisin rastin. Blondius, iloisuus ja vakavaraisuus plussaa.
Ei tarkoita lihavaa (tuollahan on normaalipainoinen), vaan tiimalasivartalo: rinnat ja lantio isot ja kapea vyötärö. 166cm/66kg. N62v
Oi tylsä. Kaikki samaa. Tykkään matkustamisesta, luonnosta, lukemisesta, hyvästä ruuasta, taiteesta jne. Onko kaikki naiset samasta muotista vai valehdellaanko vain näihin? Onko todellisuus sitä, että syödään kylmiä nakkeja suoraan jääkaapista jonkun hömppä tositeevee ohjelman mainoskatkolla? Sekin olis mielenkiintoisempi vaihtoehto.
20-vuotias nainen, pitkät punaiset hiukset, hoikka 169cm ja 52kg. Tykkään meikata ja laittautua viikonloppuisin, arkena en jaksa niin panostaa. Olen kokopäivätyössä tehtaassa, ammatiltani olen maaseutuyrittäjä ja työskennellyt aiemmin lomittajana.
Pidän eläimistä, tällä hetkellä omistan vain kissan. Minulla on aiemmin ollut hevosia, nyt se harrastus on ollut tauolla useamman vuoden. Lenkkeilen säännöllisen epäsäännöllisesti, tykkään liikkua kauniissa maisemissa ja metsissä. Luen ja kuuntelen äänikirjoja. En noudata terveellistä ruokavaliota, tupakoin. Tykkään käydä istumassa paikallisessa pubissa ja laulaa karaokea mutta juon harvoin yhtä enempää enkä ole ylettömän ryyppäämisen ystävä.
Olen fiksu ja kiinnostunut maailmanmenosta ja ympäristöasiat on lähellä sydäntä. Omissa valinnoissani kiinnitän huomiota ekologisuuteen, tästä syystä en esimerkiksi matkusta ulkomaille.
Haluaisin tulevaisuudessa naimisiin ja haaveissa olisi mahdollisesti kolme lasta. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muodokas blondi, korkeakoulutettu, iloinen, lapsiystävällinen, hulvaton, vakavarainen, normaalipainoinen, harrastuksina lukeminen ja saunominen. Aikaa vaikka mihin. Eläkkeellä pitkän akateemisen työuran jälkeen.
Tarkoittaako muodokas lihavaa? Vähän tarkennusta näihin. Mä päättelisin, että lihava ja laittaisin rastin. Blondius, iloisuus ja vakavaraisuus plussaa.
Ei tarkoita lihavaa (tuollahan on normaalipainoinen), vaan tiimalasivartalo: rinnat ja lantio isot ja kapea vyötärö. 166cm/66kg. N62v
Sun pituisen ihannepaino olisi 56, että en nyt normaalipainoiseksi sanoisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun pituisen ihannepaino olisi 56, että en nyt normaalipainoiseksi sanoisi.
Niin ihannepaino. Mutta kun on jo mummo, ei voi enää olla ihannepainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nelikymppinen nainen. Ylipainoinen, mutta liikunnallinen. Viihdyn luonnossa ja eräilemässä. Pidän eläimistä ja lapsetkin ovat ok, mutta omia en tahdo (toki jo ikäkin on este). Sinulla saa olla lapsia, ja arvostan sitä, jos he ovat elämässäsi ykkössijalla, kuten kuuluukin. Olen korkeakoulutettu, mutta tehnyt elämässäni monenlaista työtä, enkä arvostele ketään koulutuksen tai ammatin perusteella. Keskustelutaitoa kyllä arvostan.
(En ole Tinderissä, mutta uskon että jos olisin, en saisi vastauksia, ylipaino niin monelle kauhistus...)
Olet saanut säälitykkäyksiä.
Totuus on, että ylipaino karsii pois kaikki ne miehet, joilla on varaa valita. Jäljelle jää ne, joiden pitää tyytyä. Sama juttu miehen ylipainon kanssa.
Olet väärässä.
Nro 46.
Nelikymppinen ok-näköinen ja fiksu nainen etsii miestä seksisuhteeseen, mielellään pidempiaikaiseen. Älykkyys, verbaalinen kyvykkyys ja huono huumori = oi ah. Jos hiemankin nappaa, niin pikainen tapaaminen, kirjetovereitahan tässä ei etsitä.
Vierailija kirjoitti:
Oi tylsä. Kaikki samaa. Tykkään matkustamisesta, luonnosta, lukemisesta, hyvästä ruuasta, taiteesta jne. Onko kaikki naiset samasta muotista vai valehdellaanko vain näihin? Onko todellisuus sitä, että syödään kylmiä nakkeja suoraan jääkaapista jonkun hömppä tositeevee ohjelman mainoskatkolla? Sekin olis mielenkiintoisempi vaihtoehto.
Suurin osa ihmisistä on - yllätys yllätys - tavallisia ja etsivät tavallista kumppania. Mutta tietysti näissä on kaunistelua. Ihanteita voi aina luetella. Käytäntö on kuitenkin sitä, että roikutaan pieruverkkareissa vauvapalstalla lauantai-iltana, ja keskusteleva, avoin ja lämmin parisuhde on jotain, mistä kaikki puheissaan unelmoivat, mutta sitten kun se toinen ei annakaan huomiota juuri nyt, kun sen pitää vastata Tinderketjuun, alkaa kiukuttelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nelikymppinen nainen. Ylipainoinen, mutta liikunnallinen. Viihdyn luonnossa ja eräilemässä. Pidän eläimistä ja lapsetkin ovat ok, mutta omia en tahdo (toki jo ikäkin on este). Sinulla saa olla lapsia, ja arvostan sitä, jos he ovat elämässäsi ykkössijalla, kuten kuuluukin. Olen korkeakoulutettu, mutta tehnyt elämässäni monenlaista työtä, enkä arvostele ketään koulutuksen tai ammatin perusteella. Keskustelutaitoa kyllä arvostan.
(En ole Tinderissä, mutta uskon että jos olisin, en saisi vastauksia, ylipaino niin monelle kauhistus...)
Totuus on, että ylipaino karsii pois kaikki ne miehet, joilla on varaa valita. Jäljelle jää ne, joiden pitää tyytyä. Sama juttu miehen ylipainon kanssa.
Olet väärässä.
Nro 46.
Olet väärässä myös miehen ylipainon suhteen.
N32
Olen 63v työtön alkoholisti. Mies (muistaakseni?) Huumeitakin käytän silloin kun niitä saa (varaa ostaa ei ole). Seksuaalisesti olen suuntautunut lähinnä pieniin poikiin, mutta kyllä täysi-ikäisetkin käy. Joskus, kun naisseura miellyttää niin isken yleensä 18-20 vuotiaita sporttisia, ruskettuneita, isotissisiä ja vähintäään 10000€/kk tienaavia sairaanhoitajanymphomaaneja. Muut älkää vaivautuko.
Kouluja olen nähnyt kaukaa, mutta onnistunut toistaiseksi välttämään. Lapsia on kuulemma, mutta en ole montaa läheltä nähnyt. Yksi lähetti kerran joulukortin.
Pituutta on 150cm vaakatasossa (vyötärön ympärysmitta) ja parta trendikkäästi ajamatta viimeiset 25 vuotta. Eilenkin löysin sieltä ihan vielä syötävän spaghetin.
Jos kiinnostaa, niin ota pikaisesti yhteyttä ennenkuin kuumat kissat vievät minut nenäsi edestä.
Introvertti, erittäin hoikka kolmekymppinen brunette, joka ihmettelee miksi pitää kuvata itseään ja olla Tindeissä kun ei oikeastaan halua tavata ketään.
23-vuotias yliopistossa opiskeleva nainen. Kielitaitoinen, kiinnostunut mm. psykologiasta sekä luovasta kirjoittamisesta, lisäksi mielessä siintävät sairaanhoitajaopinnot joskus tulevaisuudessa.
Yhdistelmä kyynistä realistia sekä haaveilevaa maailmanparantajaa, temperamenttia löytyy sekä herkkyyttäkin tietyllä tapaa. Rehellinen ja tunnollinen, valehdella en osaa. Omaan tarvittaessa hyvät sosiaaliset taidot, mutta hyvin pitkälti olen kotona itsekseen viihtyvä introvertti. Alkoholia käytän silloin tällöin, tupakoinut en ole koskaan.
Hyvin eläinrakas sekä luonteeltaan analyyttinen sekä pohdiskeleva persoona. En ymmärrä materialistista elämäntapaa, ja mieluummin käytän rahani matkusteluun. Mikäli ulkonäköasiat jotakuta kiinnostaa, niin varreltani olen lyhyt sekä hoikka (161 cm / 48kg), omistan ruskeat keskipitkät hiukset sekä harmaan, vihreän ja sinisen väliin asettuvat silmät. Salilla tykkään käydä säännöllisen epäsäännöllisesti ja meikkaa en juuri koskaan, sillä olen siihen liian laiska.
Olen 23v nainen ja asun stadissa. Työskentelen kaupan kassana ja harrastan lenkkeilyä, kahvakuulajumppaa ja joogaa. Käytän alkoholia kohtuudella, muita päihteitä en. Lapsia ei vielä ole, mutta haluan 1-2 omaa lasta tulevaisuudessa. Luonteeltani oon ystävällinen, kiltti, avoin, tunteellinen, sensuelli, äidillinen, puolustava, herkkä, tempperamenttinen, pitkävihainen, draamaqueen, epävakaa, tahditon, kaksnaamanen, outo...
Etsin 25-38v miestä. Luonteelta haluaisin sinun olevan charmikas, luova, herkkä ja tunteellinen, rakastat juhlia, rento, rakastat intohimoisesti, avoin, luotettava, turvallinen ja suojeleva, hyvä isä, ahkera tekemään töitä ja eläinrakas.. etenkin koirista tykkääminen katsotaan eduksi.
Ei haittaa jos sulla on edellisestä suhteesta lapsia ja haluan tulevaisuudessa myös naimisiin, toivottavasti sinäkin? Suurin unelmani on tavallinen perhe-elämä ja se välillä höystettynä jollakin spontaanilla ettei käy liian tylsäksi ;)
47 v.Olen hoitoalalla työskentelevä nainen. 170/87. Olen erittäin hyvä ruuanlaittaja, enkä koskaan kieltäydy seksistä, vaikka olisi pää kipeä. Tarvittaessa asiantuntijoiden avulla laittaudun niin, ettet joudu sukujuhlissa häpeään. Miehen ei tarvitse osata mitään kotijuttuja, mutta miesten jutut,poraamiset, sahaamiset yms. Pitää hoitua. Ei koko, pituus tai ikä ( tosin ei alle 35) vaatimuksia, mutta pitää olla työssäkäyvä ja omillaan toimeentuleva.
Keksisikö joku kuvattoman Tinderin? :) Päädyin lukemaan ketjun ajatuksella läpi.
Arvostan suuresti halua pohtia asioita ja käydä pitkiä keskusteluja. Luonnosta ja ulkoilusta pitäminen on iso plussa. Hämmästyttävää että näin lyhyeen ketjuun sisältyy useampikin kiinnostavan oloinen viesti. Mieluummin lukisin näitä kuin selaisin puhelimella läpi kavalkaadia markkina-arvoa maksimoivia filtteröityjä kuvia ja nopeasti kirjoitettuja profiilitekstejä.
Koulutuksen ja ammatin maininneissa on useita joista en saa otetta. Halutaanko tällä ilmaista ettei haeta elättäjää, vai mihin sosioekonomiseen luokkaan kuulutaan ja mitä vastaavasti odotetaan mieheltä? Nyrkkisääntö tuntuu olevan että mitä korkeampi koulutus ja paremmin palkattu ammatti (+mitä edullisempi oma arvio ulkonäöstä), sitä vähemmän kuvausta persoonasta ja toiveista.
IMHO.
46.
Olen kolmekymppinen nuori nainen, jolla on olohuoneessa iso kirjahylly mutta ei telkkaria. Rakastan liikuntaa mutta en ole fitnesspimu. Närkin lautaseltasi ruokaa, kun olen syönyt oman annokseni. Haluan nauraa ja rentoutua kanssasi. Haaveilen perhe-elämästä kaupungissa, ilman turhaa materiaa.
Olen 35 vuotias nainen. Koen henkilökohtaisessa elämässäni itseni lähinnä väärään aikaan syntyneeksi pienen torpan emännäksi, jonka kuuluisi hoitaa kasvimaata, lämmittää tupaa, säilöä syksyllä varastoon ja painua lypsylle aamun hämärissä. Omia lapsia en kuitenkaan halua, vaikka lapsista muuten pidänkin. Ystävät ja läheiset ovat minulle tärkeitä. Ulkonäöltäni olen melko tavallinen, naama on ihan kelvollinen mutta ei missikamaa. Normaalipainon rajoihin mahdun, mutta pientä pyöreyttä ei voi kieltää - itse kuitenkin tykkään vahvasta, pystyvästä ja tiimalasimallisesta kropastani, vaikka siinä pehmeyttä onkin.
Työelämässä olen perusluonteeni vastaisesti kunnianhimoinen ja vastuullisessa sekä näkyvässä työtehtävässä, ja tämä kyllä näkyy joskus kotonakin siinä, että ajoittain vapaa-ajalla kaipaan paljon omaa aikaa ja hiljaisuutta. Toivon siis, että kumppanikin viihtyy välillä myös omissa puuhissaan. Taloudellisesti pärjään hyvin, puolison tuloilla ei ole väliä, mutta aktiivisella ja tekevällä mielenlaadulla on. Oikeudenmukaisuuteen pyrkiminen ja älyllinen rehellisyys ovat minulle tärkeitä sekä itsessäni, että puolisossani.
Unelmieni lomamatkalla käytäisiin vaeltamassa, peseydyttäisiin vain tunturipuroissa ja nukuttaisiin nenänpää jäässä makkupussissa nuotion sammuttua. Vierelläni ei jaksa mies, joka miettii ensimmäisenä aamulla onko tukka hyvin. Ei ole minullakaan, mutta paljon sitä on. Lomamatkalta palattua kyllä sitten haluaisin oman puusaunan lämpöön ja kokata meille herkullisen aterian viineineen. Läheisyys ja seksi ovat tärkeitä, mutta mikään kokoaikainen kainalokäpertyjä en ole vaan joskus saatan jopa luikkia eri sänkyyn saadakseni nukkua makeasti yksin meritähtiasennossa. Aamulla kuitenkin hiippailen takaisin, jos niin toivot.