Testaa markkina-arvosi ilman kuvaa!
Tämä on kuvaton tinder. Millainen olisi sinun profiilisi? :)
Kommentit (681)
Vierailija kirjoitti:
564 älä nyt jaksa :D Laitoin tän joskus kirjanmerkkeihin kun nauroin katketakseni lukiessani. Ei nyt sanota tekijän nimeä ettei houkutella pääpirua paikalle...t. nainen, parisuhteessa lyhyemmän miehen kanssa.
1. Pituus:
- pitkä +20
- noin keskipituinen 0
- lyhyt -10
- todella lyhyt -302. Vartalo:
- raamikas +20
- nallekarhu +10
- tavallinen 0
- hoikka -10
- ylipainoinen -10
- hintelä -203. Leuka:
- jykevä +10
- tavallinen 0
- heikko -104. Ääni:
- matala +10
- tavallinen 0
- korkea -105. Yleisarvosana ulkonäöstä
- 10, +30
- 9 +20
- 8, +5
- 7, 0
- 6 -5, -5
- 4-5, -306. Ammatti ja koulutus
- huippukorkea (kv. tason julkkis tms) + 120
- erittäin korkea (ison firman tj, tunnettu taiteilija, huippu-urheilija) +50
- korkea status (lentäjä, juristi, menestynyt yrittäjä) +20
- opiskelen korkean statuksen ammattiin +10
- tavallinen/opiskelija 0
- opiskelen matalan statuksen ammattiin -10
- matala status (kaupan kassa, harjoittelija, apulainen) -20
- työtön/syrjäytynyt -307. Tavoitteet
- olen kunnianhimoinen ja määrätietoinen, go big or go home +20
- tavallinen työ ja elämä ovat hyviä 0
- olen vähään tyytyväinen -208. Luonne
- luontainen alfa, laumanjohtaja +30
- sosiaalisesti taitava porukan naurattaja +20
- ekstrovertti +10
- tavallinen 0
- introvertti -10
- epäsosiaalinen -209. Seksikumppanien määrä
- yli 50 +30
- yli 10 +10
- yli 5 +5
- yli 2 0
- 1-2 -5
- olen täysin kokematon, ikää alle 18v -10
- olen täysin kokematon, ikää yli 18v -15
- olen täysin kokematon, ikää yli 20v -20
- olen täysin kokematon, ikää yli 25v -30
- olen täysin kokematon, ikää yli 30v -50
- olen täysin kokematon, ikää yli 35v -10010. Seksuaaliset mieltymykset
- haluan dominoida, haluan seksin olevan rajua ja eläimellistä, BDSM-leikit kiinnostavat +10
- minä vien, nainen vikisee +5
- molemmat vievät vuorotellen 0
- hellä seksi on parasta -15
- haluan että nainen vie -30
Nyt on pakko itse vastata tähän.Olen nuorempi nainen. Nämä olisi omat valinnat.
1. Mieluiten minua pidempi ( olen 170 cm ) mutta sen jälkeen ei mitään rajoitusta.
2. Tavallinen vartalo riittää ja pieni ylipainokaan ei automaattisesti rajoita.
3. Leulla ei suurta merkitystä.
4. Äänellä ei merkitystä.
5. Ulkonäkö niin monitulkinnainen asia, että en edes toisaalta ymmärrä mitään yleisarvosanaa sillä jokainen ajattelee toisista oman makunsa mukaan ja voi olla ettei se mikä miellyttää muita ei miellytä minua ja toisin päin.
6. Ammatilla ja koulutuksella ei suurta merkitystä. Tärkeintä silti, että elämänhallinta kunnossa ja eikä päihteitä jne. Tässäkin ratkaisee minkälainen ihminen on pohjimmaltaan sillä koulutus ei aina tarkoita, että olisi mikään huipputyyppi. Fiksu voi olla monella tavalla.
7. Itse olen ainakin melko vähään tyytyväinen ja en halua mitään todella kunnianhimoista ihmistä. Positiivisuus riittää.
8. Luonne ehdottomasti tavallinen tai mieluiten introvertti. En kestäisi hetkeäkään mitään hölöttäjää tai ylimielistä johtajatyyppiä.
9. Seksikumppanieta ei tarvitse olla ollut paljon ja ei haittaa vaikka ei olisi ollut lainkaan.
10. Itse on ainakaan arvostaisi mitään rajua seksiä. Mieluiten molemmat vievät. Hellyys iso plussa ja olen valmis ottamaan myös sen johtajan paikan ja se voisi olla vain kivaa vaihtelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ollut kiva ketju, jopa liki 40:neen sivuun on päästy ilman tuota yhtä jankkaajaa. Voitaisiinko sivuuttaa hänen komenttinsa, ettei pilaisi tätäkin ketjua?
Olen miehenä samaa mieltä.
Mutta tavallaan ymmärrän sitäkin mitä näissä tapahtuu. Miehet ärsyyntyvät kun havaitsevat että käynnissä on taas sama tuttu pituuden, raamikkuuden ja hyvän ammatin palvonta. Luonteenpiirteistäkin mainitaan aina vain samat eli itsevarmuus ja määrätietoisuus.
Itse huomasin seuraavan:
Ketjussa on tähän mennessä ollut kolme miestä jotka saivat heti useita vastauksia joissa naiset kertoivat olevansa kiinnostuneita. Ja yksi sai pari.
Muutkin ovat saneet tykkäyksiä, mutta ei viestejä joissa ilmaistaan kiinnostusta.
Nuo kolme olivat kaikki pitkiä ja raamikkaita, ja yksi hyvässä ammatissa ulkomailla.Ihan oikeastiko se tulee kerta toisensa jälkeen yllätyksenä, että jotkut ovat kiinnostavampia kuin toiset? Minä, N, en saanut yhtä ainutta ilmaisua kiinnostuksesta, sen sijaan muutama nainen keräsi niitä useita. Itkenkö siitä? En todellakaan, koska sehän on itsestäänselvää, että nuori, hoikka/normaalivartaloinen, itseään mahdollisesti vieläpä nätiksi tai kivannäköiseksi kuvaava nainen saa huomiota paljon enemmän kuin vanha ja/tai pyöreä ja/tai ruma/tavis. Vai väitätkö vastaan?
Missä viestissä on profiilitekstisi?
Jossain alkusivuilla, en todellakaan ala sitä etsiä. En edes ole sinkku vaan tein teksin ihan vain kokeillakseni mitä sellaiseen laittaisin ja miten se otettaisiin vastaan.
No jospa ketjun miehet ei halua salasuhdetta varatun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
564 älä nyt jaksa :D Laitoin tän joskus kirjanmerkkeihin kun nauroin katketakseni lukiessani. Ei nyt sanota tekijän nimeä ettei houkutella pääpirua paikalle...t. nainen, parisuhteessa lyhyemmän miehen kanssa.
1. Pituus:
- pitkä +20
- noin keskipituinen 0
- lyhyt -10
- raamikas +20
- nallekarhu +10
- tavallinen 0
- hoikka -10
- ylipainoinen -10
- hintelä -203. Leuka:
- jykevä +10
- tavallinen 0
- heikko -104. Ääni:
- matala +10
- tavallinen 0
- 10, +30
- 9 +20
- 8, +5
- 7, 0
- 6 -5, -5
- ekstrovertti +10
- tavallinen 0
- introvertti -10
- yli 50 +30
- yli 10 +10
- yli 5 +5
- yli 2 0
- 1-2 -5
- haluan dominoida, haluan seksin olevan rajua ja eläimellistä, BDSM-leikit kiinnostavat +10
- haluan että nainen vie -30Nyt on pakko itse vastata tähän.Olen nuorempi nainen. Nämä olisi omat valinnat.
1. Mieluiten minua pidempi ( olen 170 cm ) mutta sen jälkeen ei mitään rajoitusta.
5. Ulkonäkö niin monitulkinnainen asia, että en edes toisaalta ymmärrä mitään yleisarvosanaa sillä jokainen ajattelee toisista oman makunsa mukaan ja voi olla ettei se mikä miellyttää muita ei miellytä minua ja toisin päin.
6. Ammatilla ja koulutuksella ei suurta merkitystä. Tärkeintä silti, että elämänhallinta kunnossa ja eikä päihteitä jne. Tässäkin ratkaisee minkälainen ihminen on pohjimmaltaan sillä koulutus ei aina tarkoita, että olisi mikään huipputyyppi. Fiksu voi olla monella tavalla.
7. Itse olen ainakin melko vähään tyytyväinen ja en halua mitään todella kunnianhimoista ihmistä. Positiivisuus riittää.
8. Luonne ehdottomasti tavallinen tai mieluiten introvertti. En kestäisi hetkeäkään mitään hölöttäjää tai ylimielistä johtajatyyppiä.
9. Seksikumppanieta ei tarvitse olla ollut paljon ja ei haittaa vaikka ei olisi ollut lainkaan.
10. Itse on ainakaan arvostaisi mitään rajua seksiä. Mieluiten molemmat vievät. Hellyys iso plussa ja olen valmis ottamaan myös sen johtajan paikan ja se voisi olla vain kivaa vaihtelua.
Kommentoisin tuota vikaa.
"Nainen vie" kaiketi tarkoittaa semmoista ettei se olisi kivaa vaihtelua, vaan kiva vaihtelu olisi sitä jos mieskin kokeilisi joskus ottaa johtajan paikan. Aika harvalle naiselle käy.
Hellä seksi tarkoittanee sitä ettei siitä miehestä välttämättä löytyisi sitä rajua puolta, jonka lisäksi toivotaan hellyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ollut kiva ketju, jopa liki 40:neen sivuun on päästy ilman tuota yhtä jankkaajaa. Voitaisiinko sivuuttaa hänen komenttinsa, ettei pilaisi tätäkin ketjua?
Mutta tavallaan ymmärrän sitäkin mitä näissä tapahtuu. Miehet ärsyyntyvät kun havaitsevat että käynnissä on taas sama tuttu pituuden, raamikkuuden ja hyvän ammatin palvonta. Luonteenpiirteistäkin mainitaan aina vain samat eli itsevarmuus ja määrätietoisuus.
Itse huomasin seuraavan:
Ketjussa on tähän mennessä ollut kolme miestä jotka saivat heti useita vastauksia joissa naiset kertoivat olevansa kiinnostuneita. Ja yksi sai pari.
Muutkin ovat saneet tykkäyksiä, mutta ei viestejä joissa ilmaistaan kiinnostusta.
Nuo kolme olivat kaikki pitkiä ja raamikkaita, ja yksi hyvässä ammatissa ulkomailla.Ihan oikeastiko se tulee kerta toisensa jälkeen yllätyksenä, että jotkut ovat kiinnostavampia kuin toiset? Minä, N, en saanut yhtä ainutta ilmaisua kiinnostuksesta, sen sijaan muutama nainen keräsi niitä useita. Itkenkö siitä? En todellakaan, koska sehän on itsestäänselvää, että nuori, hoikka/normaalivartaloinen, itseään mahdollisesti vieläpä nätiksi tai kivannäköiseksi kuvaava nainen saa huomiota paljon enemmän kuin vanha ja/tai pyöreä ja/tai ruma/tavis. Vai väitätkö vastaan?
Jossain alkusivuilla, en todellakaan ala sitä etsiä. En edes ole sinkku vaan tein teksin ihan vain kokeillakseni mitä sellaiseen laittaisin ja miten se otettaisiin vastaan.
Ei kai tässä ketjussa kukaan ole oikeasti minkäänlaista suhdetta hakemassa! :-DDDDDDDDD Itse ainakin arvioin muiden profiileja ihan siitä näkökulmasta, kiinnostaisivatko jos olisin saman ikäinen ja vastakkaista sukupuolta JA vaikka ei kiinnostaisi niin onko hauskasti kirjoitettu. Sellaisia peukutan. Oikein huonoja alapeukutan. Suurimpaan osaan en reagoi mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän miesten ärsyyntymisen pituuspalvonnasta.
Sehän olisi sama kun naiset kirjoittaisivat luonteesta, toiveista, arvoista liikunnallisuudesta ja vaikka mistä.
Mutta miehiä ei kiinnostaisi vaikka nainen olisi kiva ja liikunnallinen, mutta kaikki viestit menisivät naisille joiden kuppikoko on D. Saisi olla vähän pyöreä sohvaperuna ja vaikka mitä, mutta kuppikoko D, vau.
Miesten pituutta vastaava kriteeri on ehkä liikunnallisuus (normaalipainoisuus), mutta se on terveyteen liittyvä asia jolle voi tehdä jotain.
Jos mies kokisi vain kuppikoko D:n puoleensavetäväksi ja haluttavaksi, niin tottakai hän saisi ja hänen pitäisi hakea vain sellaisia naisia! Minä en ole koskaan pitänyt pituutta puoleensavetävänä (ja meitä on tällä palstalla muitakin tällaisia naisia, mutta sitähän te miehet ette koskaan halua huomata), mutta jos joku ihan oikeasti tietää, ettei voi kokea lyhyttä miestä puoleensavetävänä, niin tottakai hänen pitää hakea pitkää miestä.
Jos sinun mielestäsi ihminen voi itse muuttaa makumieltymyksiään, niin silloinhan teidän miesten kannattaa alkaa tykätä ylipainoisista naisista. Teillä se ongelma tuntuu olevan, joten muuttakaa itseänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse huomasin seuraavan:
Ei kai tässä ketjussa kukaan ole oikeasti minkäänlaista suhdetta hakemassa! :-DDDDDDDDD Itse ainakin arvioin muiden profiileja ihan siitä näkökulmasta, kiinnostaisivatko jos olisin saman ikäinen ja vastakkaista sukupuolta JA vaikka ei kiinnostaisi niin onko hauskasti kirjoitettu. Sellaisia peukutan. Oikein huonoja alapeukutan. Suurimpaan osaan en reagoi mitenkään.
No just niin.
Jos olisin saman ikäinen ja vastakkaista sukupuolta, et kiinnostaisi minua koska olet varattu. Siksi ei yläpeukkua eikä viestiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Pituus:
- pitkä +20
- noin keskipituinen 0
- lyhyt -10
- raamikas +20
- nallekarhu +10
- tavallinen 0
- hoikka -10
- ylipainoinen -10
- hintelä -203. Leuka:
- jykevä +10
- tavallinen 0
- heikko -104. Ääni:
- matala +10
- tavallinen 0
- 10, +30
- 9 +20
- 8, +5
- 7, 0
- 6 -5, -5
- ekstrovertti +10
- tavallinen 0
- introvertti -10
- yli 50 +30
- yli 10 +10
- yli 5 +5
- yli 2 0
- 1-2 -5
- haluan että nainen vie -30Nyt on pakko itse vastata tähän.Olen nuorempi nainen. Nämä olisi omat valinnat.
Miksi koet tarpeelliseksi puolustella palstarölleille omia mieltymyksiäsi? Oletko koskaan pohtinut sitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän olisi sama kun naiset kirjoittaisivat luonteesta, toiveista, arvoista liikunnallisuudesta ja vaikka mistä.
Mutta miehiä ei kiinnostaisi vaikka nainen olisi kiva ja liikunnallinen, mutta kaikki viestit menisivät naisille joiden kuppikoko on D. Saisi olla vähän pyöreä sohvaperuna ja vaikka mitä, mutta kuppikoko D, vau.
Miesten pituutta vastaava kriteeri on ehkä liikunnallisuus (normaalipainoisuus), mutta se on terveyteen liittyvä asia jolle voi tehdä jotain.
Jos mies kokisi vain kuppikoko D:n puoleensavetäväksi ja haluttavaksi, niin tottakai hän saisi ja hänen pitäisi hakea vain sellaisia naisia! Minä en ole koskaan pitänyt pituutta puoleensavetävänä (ja meitä on tällä palstalla muitakin tällaisia naisia, mutta sitähän te miehet ette koskaan halua huomata), mutta jos joku ihan oikeasti tietää, ettei voi kokea lyhyttä miestä puoleensavetävänä, niin tottakai hänen pitää hakea pitkää miestä.
Jos sinun mielestäsi ihminen voi itse muuttaa makumieltymyksiään, niin silloinhan teidän miesten kannattaa alkaa tykätä ylipainoisista naisista. Teillä se ongelma tuntuu olevan, joten muuttakaa itseänne.
Tuo on vähän huono vertaus koska ylipaino on vaarallista terveydelle.
Harvassa on miehet jotka ihmettelevät misei naisia kiinnosta alkoholisti tai ketjupolttaja.
Relevantti vertaus on joku puhtaasti visuaalinen tekijä joka ei vaikuta terveyteen, eikä ole seurausta huonoista elämäntavoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on vähän huono vertaus koska ylipaino on vaarallista terveydelle.
Harvassa on miehet jotka ihmettelevät misei naisia kiinnosta alkoholisti tai ketjupolttaja.
Relevantti vertaus on joku puhtaasti visuaalinen tekijä joka ei vaikuta terveyteen, eikä ole seurausta huonoista elämäntavoista.
Ei se vertaus mitään muuksi muuta. Ihminen joko kokee toisen puoleensavetäväksi tai sitten ei. On aivan totaalisen yhdentekevää, onko kyse geneettisesti määräytyneestä ominaisuudesta, itse hankitusta, epäterveellisestä tai mistä tahansa. Joko ihminen viehättää tai ei viehätä ja vain sillä on merkitystä.
Tässäkin ketjussa useampi nainen ilmaisi kiinnostuksen itsensä lyhyehköksi ja hoikaksi maininneeseen herra 46:teen. Hän oli keskustelutaitoinen ja -haluinen, vaikutti muutenkin mukavalta ja kiinnostavalta persoonalta. Hän sai ehdotuksia profiiliinsa, yhdeksikään ongelmakohdaksi ei mainittu hänen pituuttaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse huomasin seuraavan:
Nuo kolme olivat kaikki pitkiä ja raamikkaita, ja yksi hyvässä ammatissa ulkomailla.
Harhaista touhua tuo tulkinta. Sulla on ennakko-olettama jota vastaan peilaat pistehavaintoja. Valikoit oletustasi tukevia ja ignoroit epääviä piirteitä.
Eniten huomiota ovat saaneet alkupään viestit, mikä on ymmärrrtävää.
En tosiaan kahlaa koko ketjua läpi, mutta itse sain kaksi positiivista viestimainintaa aiemmissa vaiheessa joten lienen joku noista bongaamistasi (#25). Peukkujakin on rutkasti. Mutta olin ihan alussa, joten moni on ehtinyt ja jaksaa lukea sen viestin.
Peukut jakautuvat mulla polaarisesti noin 60/40, eli vaikka moni pitää, tosi moni ei pidä.
Vältin tietoisesti ulkonäköön ja enimmäkseen statukseen liittyviä juttuja ja yritin tuoda esiin arvoja, asenteita ja persoonaani, jossa ammattiin yms liittyvät maininnat ainoastaan kuvaavat valintojani elämässä näiden tueksi. Ei ole rahaa eikä häävejö titteleitä saati machoalfan ulkoasua kuvailtu. Silti jotkut ovat tykänneet.
Joka tapauksessa, tällaisessa otoksessa yhdestä kolmeen kiehuvaa vastausviestiä menee vielä satunnaisuuuden piikkiin. Lisäksi väitän, että enemmän on kiinni ilmoituksen tekstin tasosta ja laajuudesta kuin ihmisestä sen takana. Jos yksi kuvailee hyvällä kielellä runsaasti itseään j elämäänsä ja toinen vaivautuu raapimaan pari ympäripyöreää virkettä ilman mitään koukkuja joihin tarttua, niin jälkimmäinen ei kiiinnosta ketään. Ensimmäinen kiinnostaa ja vieroksuttaa useampia, mutta sillä juuri niitä mätsejä saa esiin.
. Parisuhdemarkkinoillahan ollaan äärimmäisen kapeiden kohderyhmien kimpussa. Ei ole tarvetta myydä koko kansalle, ei edes pienelle kylälle. Tarvitsee täsmämarkkinoida yhdelle ainoalle ihmiselle, sille, joka juuri tätä tuotetta on vailla. Niinpä yleisösuosiokin on merkityksetöntä. Pitää erottua massasta, joka on juuri sitä, mitä kohdemarkkina ei osta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse huomasin seuraavan:
Nuo kolme olivat kaikki pitkiä ja raamikkaita, ja yksi hyvässä ammatissa ulkomailla.. Parisuhdemarkkinoillahan ollaan äärimmäisen kapeiden kohderyhmien kimpussa. Ei ole tarvetta myydä koko kansalle, ei edes pienelle kylälle. Tarvitsee täsmämarkkinoida yhdelle ainoalle ihmiselle, sille, joka juuri tätä tuotetta on vailla. Niinpä yleisösuosiokin on merkityksetöntä. Pitää erottua massasta, joka on juuri sitä, mitä kohdemarkkina ei osta.
Tämä. Tämän kun miehet ymmärtäisivät. Ensin tekisivät itselleen selväksi, millaista naista hakevat, sen jälkeen sen, mitä heillä on juuri sellaisille naisille tarjottavanaan. Profiili on aivan eri näköinen, jos haussa on high maintenance trophy wife (silloin kannattaa luetella profiilissa automerkki ja omaisuus) kuin jos haussa on perheestä haaveileva naapurintyttö, joka viihtyy luonnossa ja kotona.
Mies, 34v
Pysyvästi parisuhdemarkkinoiden ulkopuolella koska en omaa naisia kiinnostavia ominaisuuksia, eikä ole kiinnostusta kolhia itseluottamusta lisää.
170cm, hoikka, epämaskuliininen ulkonäkö. Liikunnallinen kyllä mutta en lihaksikas.
Pienipalkkaisessa työssä, tradenomi, asun pienessä asunnossa. Tavoitteita on mutta ei rahaan, omaisuuteen ja "statukseen" liittyviä. Haaveilija ja pohtija, ei ollenkaan tekijämies.
Kuten tuossa yllä olevassa (ja trollihenkisyydestään huolimatta yllättävän loogisessa) kyselyssä, -30 siitä että haluaisin naisen vievän. Ja -15 päälle siitä että tykkäisin hellyydestä mutta en rajusta menosta, paitsi korkeintaan jos nainen vie. Lisää miinuksia melkein jokaisesta kohdasta.
Plussat. Olen luotettava, ystävällinen, omaan hyvät käytöstavat ja yleissivistyksen koska luen paljon. Puhelias tuttujen kanssa mutta ujo alkuun. Naispuolisten ystävien mielestä hauska ja hyvää seuraa, etenkin korkeakoulutetut naiset tuntuvat viihtyvän seurassani. Eli mukava mies kaverina, äidin ja tuttujen mielestä.
Ei seurustelukokemusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Pituus:
- pitkä +20
- noin keskipituinen 0
- lyhyt -10
- raamikas +20
- nallekarhu +10
- tavallinen 0
- hoikka -10
- ylipainoinen -10
- hintelä -203. Leuka:
- jykevä +10
- tavallinen 0
- heikko -104. Ääni:
- matala +10
- tavallinen 0
- 10, +30
- 9 +20
- 8, +5
- 7, 0
- 6 -5, -5
- ekstrovertti +10
- tavallinen 0
- introvertti -10
- yli 50 +30
- yli 10 +10
- yli 5 +5
- yli 2 0
- 1-2 -5
Tulipa itsellekin innostus vastata, vaikka off topiciksi hiukan meneekin. :D N27
1. Itseä 10-20 cm pidempi ois paras eli n. 170-180 cm.
2. Tavallinen tai hoikka on parhaita. En tosin ihan ymmärrä, mitä raamikkuudella tarkoitetaan.
3. En tietoisesti kiinnitä huomiota leukaan, joten en osaa sanoa.
4. Tää on kyl kieltämättä itselle tärkeä juttu. Rauhallinen ja suht matala ääni on paras.
5. Mieluiten sellainen mies, jonka kanssa minun ei tarvitse tuntea itseä perunaksi tai liian hyvännäköiseksi. Ihmiset tuntuu ylipäätään viehättyvän eniten itsensä näköisistä ja oloisista ihmisistä. Katsokaa vaikka, millaisia miehiä Maryam Razavi deittailee.
6. En osaa sanoa. Tykkään älykkäistä miehistä ja yleensä älykkäät miehet hakeutuu korkeatasoisiin ammatteihin. Tosin tapailin kerran myös erästä erittäin älykästä miestä, joka oli jättänyt opinnot peruskoulun jälkeen kesken ja luovinut tiensä työelämään muulla tavalla.
7. Tavoitteet olisi hyvä olla samaa tasoa kuin itsellä. Tai ainakin toisen pitäisi osata tukea oikealla tavalla kumppanin tavoitteissa.
8. En ymmärrä, miksi introvertteja miehiä parjataan niin paljon netissä. Todella monella tuntemallani naisella on ujo introverttimies.
9. Wtf, mieluummin vähemmän kuin enemmän. :D Itsellä kaikilla poikaystävillä on ollut minua ennen 0-2 seksikumppania (tai näin he ovat ainakin sanoneet).
10. Itse tykkään eniten vaihtelusta. Haluaisin kokeilla eri asentoja, paikkoja, tapoja jne. Mutta valitettavasti monella miehellä (ainakin Suomessa) huomio kiinnittyy todella paljon tekniikkaan ja peniksen pituuteen. Sellaista insinööriseksiä päivin öin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse huomasin seuraavan:
Nuo kolme olivat kaikki pitkiä ja raamikkaita, ja yksi hyvässä ammatissa ulkomailla.. Parisuhdemarkkinoillahan ollaan äärimmäisen kapeiden kohderyhmien kimpussa. Ei ole tarvetta myydä koko kansalle, ei edes pienelle kylälle. Tarvitsee täsmämarkkinoida yhdelle ainoalle ihmiselle, sille, joka juuri tätä tuotetta on vailla. Niinpä yleisösuosiokin on merkityksetöntä. Pitää erottua massasta, joka on juuri sitä, mitä kohdemarkkina ei osta.
Tämä. Tämän kun miehet ymmärtäisivät. Ensin tekisivät itselleen selväksi, millaista naista hakevat, sen jälkeen sen, mitä heillä on juuri sellaisille naisille tarjottavanaan. Profiili on aivan eri näköinen, jos haussa on high maintenance trophy wife (silloin kannattaa luetella profiilissa automerkki ja omaisuus) kuin jos haussa on perheestä haaveileva naapurintyttö, joka viihtyy luonnossa ja kotona.
Massasta erottuminen on myytti.
Sanoisin että halujen ja miesmaun perusteella naiset jakaantuvat n. 10-80-10.
80% on tavallista massaa. Erilaisia, mutta lopulta samanlaisia. Haussa viimeistään 30v tienoilla perhe ja keskiluokkaisiin normeihin mahtuva elämäntapa. Erilaisia miehiä voidaan kokeilla nuorina, mutta lopulta hakeudutaan turvalliseen keskiarvoon jo siksi ettei huippua saada eikä erikoisuuksista haluta kokeilla. Tässä kategoriassa plussaa on pituus, raamikkuus, itsevarmuus, määrätietoisuus, jämäkkä luonne, sosiaaliset taidot, raha/status ilman vaatimuksia supermenestyksestä. Mitä kauniimpi nainen, sitä enemmän vaatimuksia. Oletteko huomanneet kuinka nätit naiset haluavat ei vain pitkän ja "silmää miellyttävän", vaan myös itsevarman ja määrätietoisen miehen? Niin haluaisivat muutkin, jos vain saisivat.
10% vaatii todella paljon komeutta, menestystä, tasokkuutta, urheilullisuutta, jotain näistä. Miesmallin ei tarvitse olla rikas, eikä rikkaan miesmalli. Mutta lähellä jompaa kumpaa pitää olla. Tähän ryhmään kuuluvat instamissit ja pokaalivaimot, joihin kuuluu se lukion nätein tyttö joka nai pitkän ja menestyvän yrittäjän vaikka oli itse sairaanhoitaja.
10% hakee jotain erikoisempaa. Tässä ryhmässä on hippejä, rikollisia, outoja, vaikka mitä. Miehen tulee erottua ja olla sinä omassa kategoriassaan muita miehiä coolimpi.
Lyhyt, ujo, hiljainen mutta luotettava ja mukava mies ei kuulu kumpaankaan erikoisuuskategoriaan, vaan jää ylijäämämatskuksi pääkategoriassa jossa miehen malli on hyvin kapea. Tällaisessa miehessä voi olla paljonkin hyvä ominaisuuksia, mutta ne eivät pelasta kun vahvan perheen pään perinteisen maskuliinisissa ominaisuuksissa ollaan liian heikoilla.
Vierailija kirjoitti:
Tässäkin ketjussa useampi nainen ilmaisi kiinnostuksen itsensä lyhyehköksi ja hoikaksi maininneeseen herra 46:teen. Hän oli keskustelutaitoinen ja -haluinen, vaikutti muutenkin mukavalta ja kiinnostavalta persoonalta. Hän sai ehdotuksia profiiliinsa, yhdeksikään ongelmakohdaksi ei mainittu hänen pituuttaan.
Niin juuri. Koska herra 46 antoi itsestään itsevarman kuvan ja siitä kumpusi mukavaa tasapainoista leppoisuutta. Herätti luottamuksen. Hänen tapauksessaan tuli tunne, että lyhyys on sivuseikka, vaikka kyllä sen tiedon sieltä noteerasinkin.
Näin naisnäkökulmasta miehen lyhyyden suurin ongelma on sen aiheuttama itsetunnon puute miehessä. Se hyvin äkkiä kääntyy myös naisen koon kritisoimiseksi, koska tavallisenkokoinen tai vähän kookkaampi nainen saa miehen tuntemaan itsensä vielä pienemmäksi. Ja se selvästi usein syö miestä.
Itsevarma lyhyt mies pärjää naisten silmissä lähes siinä kuin iso ja raamikaskin. Sanon sen takia "lähes" että onhan se rehellisyyden nimissä todettava, että miehen isokokoisuudessa on myös jotain biologisesti vetoavaa. Vähän niin kuin naisen tiimalasimuodossa.
Vierailija kirjoitti:
Mies, 34v
Pysyvästi parisuhdemarkkinoiden ulkopuolella koska en omaa naisia kiinnostavia ominaisuuksia, eikä ole kiinnostusta kolhia itseluottamusta lisää.
170cm, hoikka, epämaskuliininen ulkonäkö. Liikunnallinen kyllä mutta en lihaksikas.
Pienipalkkaisessa työssä, tradenomi, asun pienessä asunnossa. Tavoitteita on mutta ei rahaan, omaisuuteen ja "statukseen" liittyviä. Haaveilija ja pohtija, ei ollenkaan tekijämies.
Kuten tuossa yllä olevassa (ja trollihenkisyydestään huolimatta yllättävän loogisessa) kyselyssä, -30 siitä että haluaisin naisen vievän. Ja -15 päälle siitä että tykkäisin hellyydestä mutta en rajusta menosta, paitsi korkeintaan jos nainen vie. Lisää miinuksia melkein jokaisesta kohdasta.
Plussat. Olen luotettava, ystävällinen, omaan hyvät käytöstavat ja yleissivistyksen koska luen paljon. Puhelias tuttujen kanssa mutta ujo alkuun. Naispuolisten ystävien mielestä hauska ja hyvää seuraa, etenkin korkeakoulutetut naiset tuntuvat viihtyvän seurassani. Eli mukava mies kaverina, äidin ja tuttujen mielestä.
Ei seurustelukokemusta.
Voihan se olla että tuolla rehellisyydellä kuitenkin löytäisit naisen joka juurikin tykkää vähän pomottaa sängyssä. Tarvitset tuon rehellisyyden että löydät hänet, koska mikään joka naisen fantasia se ei tosiaan ole. Mutta heitä kyllä silti on.
Ananas kuuluu suomi24 sinkut palstalle.