Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Testaa markkina-arvosi ilman kuvaa!

Vierailija
29.12.2018 |

Tämä on kuvaton tinder. Millainen olisi sinun profiilisi? :)

Kommentit (681)

Vierailija
621/681 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, pilkettä silmissä, onnellinen ja tyytyväinen arjesta nauttija, hedonistikin.

Ulkokuoreni voi ensivaikutelmalta olla asiallinen, mutta sisälläni piilee villeyttä, kokeilunhalua, uskallusta ja seikkailuja. Otan ja annan mielelläni. Nautin naisellisuudestani, vartaloni itselleni ja kumppanilleni tuottamasta ilosta. Olen antelias ja auttavainen. Läheiset ja ystävät ovat minulle tärkeitä, sekä mies- että naispuoliset. Olen itsenäinen ja riippumaton ja sellaista toivon kumppaniltanikin. Matkustelen, retkeilen, hoidan pihaa, liikun, luen, otan rennosti, saunon. Hyvä ruoka ja syöminen ovat minulle enemmän kuin vain vatsan täytettä. Olen kotonani sekä farkuissa, verkkareissa että mekoissa ja hameissa - tilanteesta riippuen. Viihdyn myös itsekseni ja luonteeltani olen intro- ja ekstrovertin välimuoto. Nelikymppinen, korkeasti koulutettu, hyvin palkattu. Kaihdan kapeakatseisuutta, suvaitsemattomuutta ja pahantahtoisuutta.

Vierailija
622/681 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

m44seassa kirjoitti:

SecretMoon kirjoitti:

Olen 36v. nainen. Sopusuhtainen, hyvännäköinen ja ulospäinsuuntautunut.

Harrastan monipuolisesti liikuntaa (jooga, salitreenit, juoksu ja pyöräily) ja kokeilen mielelläni uusia lajeja.

Vapaa-ajalla liikun luonnossa, teen käsitöitä ja kirjoitan runoja ja tarinoita. Nautin hetkistä teatterin tai taiteen parissa, oli se sitten lasten, ystävien tai kumppanin seurassa.

Luonteeltani olen maanläheinen, avoin, ystävällinen ja huomaavainen. Arvostan toisissa ihmisissä samoja asioita. Pidän tärkeänä myös perhekeskeisyyttä, lähimmäisenrakkautta ja tiedostavaa asennetta, esim. ympäristöasioissa. Arvopohjan pitää kumppanillani olla samankaltainen.

Olen korkeakoulutettu ja omillani pärjäävä ja oletan sitä myös vastapuolelta.

Sydämmessäni kannan jo kahta lasta, mutta rakkautta riittää vielä jaettavaksi ihanalle ihmiselle. Lapsiluku on kuitenkin jo täynnä kahden riskiraskauden jäljiltä.

Mieheltä toivon erityisesti huomaavaisuutta, aktiivisuutta ja hyvää huumorintajua. Arvostan myös kykyä heittäytyä hetkeen ja nauttia elämän eteen tuomista mahdollisuuksista.

Oletko se sinä? ;)

Uskoisin että aika vamasti vientiä on, ainakin itseä kiinnostava just luovuus.

En ole tuo jolle vastasit, mutta itse luovana ihmisenä ja alan ammattilaisena olen huomannut että tämä ei suinkaan ole kaikille positiivinen puoli, päin vastoin. Vaikka olen täysin omillani pärjäävä, jos se jotakuta mietityttäisi. Tai ehkä joku muu mussa sitten tökkii, vaikka keräänkin ihmisiä helposti ympärilleni. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/681 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 22v nainen, normaalipainoinen ja näytän ihan tavalliselta. Hiukset ovat pitkät ja ruskeat.

Opiskelen yliopistossa.

Tykkään koirista, lukemisesta ja Taco Bell -ruoasta. En harrasta muuta liikuntaa kuin koiran ulkoiluttamista.

En pidä bilettämisestä, alkoholin juomisesta enkä liiallisesta matkustelusta.

En suostuisi ikimaailmassa asumaan maaseudulla.

Koirankusettajan ura ei kiinnosta, seuraava pliis.

Vierailija
624/681 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 52v mies.

Harrastan matkustelua, kuntoilua,autoilua.

Omistan kaksi omkotitaloa pks.

Olen 185cm

Pidän sm seksistä ja pitkistä naisista.

Nm. Enpetä et pety

Vierailija
625/681 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kokemusta tinderistä eikä mistään deitti-ilmoituksista. Nyt voi koettaa kun saa tehdä ilman yhteystietoja, niin ei ruuhkaudu viestimet.

Olen 38-vuotias korkeakouluttautunut mies. Yrittäjä ja monitoimipuuhaaja useilla eri toimialoilla. Harrastan juoksua ja pyöräilyä, ajan salliessa (joskus sitten...) metsästystä ja kalastusta sekä eritoten musiikkia: soitan kuusikielistä ja yksikielistä. Viljelen maata ja pidän pikkuisen kotieläimiä. Hoitelen metsiä.

Tienaan lähinnä tietokonetta käyttäen elantoni. Tykkään luonnosta ja kahdesta lapsestani. Harrastan myös politiikkaa ja pidän ihmisistä, keskusteluista ja maailmanparantamisesta. Olen mielikuvitusrikas innostuja ja innostaja. Olen utelias ja kiinnostun herkästi uusista asioista ja vaihtelen mielenkiinnon kohteita tiuhaan. Ihmissuhteissa kuitenkin olen äärimmäisen vakaa ja luotettava. Läheiset ovat kaikkein tärkeintä.

Keskittymiskykyni on huono ja pitkäjänteiset hommat saan maaliin vain ponnistellen ja pinnistellen. Mutta saan. Haaveilen kirjailijan urasta sillä rakastan kirjoittamista, tarinoita ja viihdyttämistä sekä elämyksiä. Olen kai luova. Sekä joskus vaikeaselkoinen. Kuuntelen mieluusti ja seuraan sivusta ihmisten elämää. Ja maailman menoa muutenkin. Olen kokonaisuuksien hahmottaja enkä yksityiskohtien viilailija. Osaan olla siisti mutta sotku ei häiritse ja viihdyn parhaiten funktionaalisessa kaaoksessa enkä anaalisessa järjestyksessä. Kyseenalaistan paljon. Mietin ja käytän loogisia perusteluita. Dogmaatikoille en sovellu.

Mauno!

Vierailija
626/681 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaunis, pitkä nainen, en harrasta mitään paitsi lukemista ja kaljanjuontia. Mua ei kiinnosta pask**kaan muiden mielipiteet yleensä, mutta nyt päätin tehdä tämän testaa markkina-arvosi testin.

Vierailija
627/681 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ketjun nimihän oli "testaa markkina-arvosi".

Miehen MA mestari pikkukakkosen oppien mukaan

- pituus

- raamikkuus

- koulutus, ammatti, raha, status

- itsevarmuus, määrätietoisuus, kunnianhimo

- pelimiestaidot, eli kyky viedä

Vaikuttaisi pitävän aika hyvin paikkansa!

Selitä minulle: Jos kerran uskot tuohon mantraasi ja itse olet pieni ja hintelä mies, niin miksi et luovuta? Miksi et unohda naisia ja keskity elämässäsi johonkin muuhun?

Miksi naiset alkavat jankuttaa henkilökohtaisella tasolla? Tässähän menee ihan usko naisten älykkyyteen. 

- ohis

Vierailija
628/681 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ketjun nimihän oli "testaa markkina-arvosi".

Miehen MA mestari pikkukakkosen oppien mukaan

- pituus

- raamikkuus

- koulutus, ammatti, raha, status

- itsevarmuus, määrätietoisuus, kunnianhimo

- pelimiestaidot, eli kyky viedä

Vaikuttaisi pitävän aika hyvin paikkansa!

Selitä minulle: Jos kerran uskot tuohon mantraasi ja itse olet pieni ja hintelä mies, niin miksi et luovuta? Miksi et unohda naisia ja keskity elämässäsi johonkin muuhun?

Miksi naiset alkavat jankuttaa henkilökohtaisella tasolla? Tässähän menee ihan usko naisten älykkyyteen. 

- ohis

Koska kyseinen trolli jankuttaa henkilökohtaisia uskomuksiaan. Onneton piruparka. Yksin tänään ja yksin vielä vuodenkin kuluttua - mutta ei todellakaan pituudensa takia.

Vierailija
629/681 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

7-kymppinen mies, naimisissa. Kolme aikuista lasta. Kanditutkinto yliopistosta. Omat, harmaantuneet hiukset.

Tykkään musiikista, soitan saksofonia. Luen paljon. Kovin liikunnallinen en ole, pyöräily on kivaa. Matkustan mieluusti lähialueille ja Euroopan kaupunkeihin.

Keskustelukykyiset naiset ovat makuuni. Pystyn puhumaan monenlaisista aiheista. Yleissivistykseni on hyvä.

Mä olen se muodokas blondi tuolta ekalta sivulta. Olenko sulle liian nuori, 62 v? Oletko isoisä? Se olisi plussaa.  Keskustelutaito ja yleissivistys vetosivat. Laittaisin viestiä, jollen olisi jo naimisissa. En tosin tykkää pakkaamisesta ja siksi en matkustele juurikaan. Mutta potentiaalinen mätch olisit!

Et ollenkaan liian nuori! Vaikutat kivalta ja viehättävältä. Isoisä olen, mutta sehän ei enä ole omaa ansiota...

No haittaaks se, että olen entinen ope. Pelkäätkö?

630/681 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole tuo jolle vastasit, mutta itse luovana ihmisenä ja alan ammattilaisena olen huomannut että tämä ei suinkaan ole kaikille positiivinen puoli, päin vastoin. Vaikka olen täysin omillani pärjäävä, jos se jotakuta mietityttäisi. Tai ehkä joku muu mussa sitten tökkii, vaikka keräänkin ihmisiä helposti ympärilleni. :)

No kuten myös (paitsi ei ammatina kuitenkaan), ongelma ittellä enemmän kun ei kuulu välttämättä siihen "normaali" muottiin mitä 90% hakee ... ja sit mukava kuulla ne kootut selitykset et niin kauheen mukava mut .....

Vierailija
631/681 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vuoteni päättyy onnellisesti jos ykkössivun hulvaton, muodokas mummo pariutuu, vaikka sitten av:n kautta. Fanitan häntä <3

Vierailija
632/681 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässäkin ketjussa useampi nainen ilmaisi kiinnostuksen itsensä lyhyehköksi ja hoikaksi maininneeseen herra 46:teen. Hän oli keskustelutaitoinen ja -haluinen, vaikutti muutenkin mukavalta ja kiinnostavalta persoonalta. Hän sai ehdotuksia profiiliinsa, yhdeksikään ongelmakohdaksi ei mainittu hänen pituuttaan.

Niin juuri. Koska herra 46 antoi itsestään itsevarman kuvan ja siitä kumpusi mukavaa tasapainoista leppoisuutta. Herätti luottamuksen. Hänen tapauksessaan tuli tunne, että lyhyys on sivuseikka, vaikka kyllä sen tiedon sieltä noteerasinkin.

Näin naisnäkökulmasta miehen lyhyyden suurin ongelma on sen aiheuttama itsetunnon puute miehessä. Se hyvin äkkiä kääntyy myös naisen koon kritisoimiseksi, koska tavallisenkokoinen tai vähän kookkaampi nainen saa miehen tuntemaan itsensä vielä pienemmäksi. Ja se selvästi usein syö miestä. 

Itsevarma lyhyt mies pärjää naisten silmissä lähes siinä kuin iso ja raamikaskin. Sanon sen takia "lähes" että onhan se rehellisyyden nimissä todettava, että miehen isokokoisuudessa on myös jotain biologisesti vetoavaa. Vähän niin kuin naisen tiimalasimuodossa. 

Livenä tai kuvan kanssa on eri tilanne. Täällähän voi kuvitella että 46 on vaikka 177m jalkapalloilijanvartaloinen miljonääriperijäkomistus.

Jos kyseessä oli tyyppi joka jaaritteli kyökkipsykologiasta jonkun naisista kanssa niin just niitä tapauksia joille sanotaan että "olisit kiinnostava mutta en etsi just nyt suhdetta kenenkään kanssa" (ja seuraavalla viikolla ollaan parisuhteessa kun hups se vain tapahtui, ja mies nyt vain sattui olemaan 185cm).

Minun mielestäni tämä komentti riittää siihen, että voimme tämän kaverin kohdalla todeta: Yritimme parhammee, mutta mitään ei ollut enää tehtävissä. Emme voi muuta kuin jatkaa elämäämme.

Jos pitäisi valita mies uuden vuoden treffeille

Joka valitsisi miehen 46, yläpeukku

Joka valitsisi tämän jankkaajan, alapeukku

Ei kumpaakaan, älä äänestä

4-1? Heh, älkääpä nyt huijatko.

Olen kohtapuoliin lähdössä iltaa viettämään, mutta eipä tuossa oven takana mitään treffiseuraa näy.

Hyvää uutta vuotta kuitenkin!

Nro 46

Vierailija
633/681 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin eilen ohjelman sokerideittailusta, ja periaatteesta inhoan ihmisen "markkina-arvon" laskemista. Vaikka aloitus jatkuu otsikon jälkeen "kuvaton tinder" teemalla, inhoan kaikkea, missä on markkinat samassa lauseessa ihmisarvon kanssa. 

Vierailija
634/681 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole: edustava, korkeakoulutettu, matkustellut, rikas, hyvässä ammatissa, mahtava rakastaja, adoniksen kropalla varustettu, itsevarma seuramies tai edes kovin viisas.

Olen: 38-vuotias, oman polkunsa kulkija, outo introvertti, keräilijä, liian usein innostuva, luotettava, suurisydäminen, yrtinkasvattaja, haaveilija ja undergound soul-musiikin ystävä.

Muuten vaikutat ihanalta, mutta mitä tarkoittaa, että innostut liian usein? Miten se toimii luotettavuuden kanssa? Eikö siinä ole ristiriita? Pelkäisin, että itseään noin kuvaileva ihastuu helposti ja saattaa toimia spontaanisti, uskoa haaveisiin. Eli potentiaalinen pettäjä ylevillä motiiveilla. :/ 

En tällaista tulkintaa voinut edes kuvitella, kun viestiäni tähän ketjuun kirjoitin. Kai se on mahdollista, että joku kuvitteli minun tuollaista tarkoittavan. Oikeasti pohdin lähinnä tilannetta, jossa innostun vaikka rakentamaan parvekkeelle laatikollisen kukka/teepöydän, jota suunnittelen hartaasti, rakennan hiki hatussa ja lopulta tuloksena onkin vain 30x30 cm leveä yhden laatikon "pöytä".

Vierailija
635/681 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikäs brunetti, joka ei käytä meikkiä - oon luonnonkaunis hoikka ja urheilullinen nainen. Punaisella seksikkäällä huulipunalla pääsee pitkälle. Oon helvetin hauska mutta en kuseksi kaduille enkä huuda vieraisiin pöytiin. Miehen on tienattava omat rahansa, palvottava maata jalkojeni alla ja oltava urheilullinen. Haluun naimisiin, koska uskon rakkauteen ensi silmäyksellä mutta suhde tulee olemaan seksitön. Miehenä ainoa asia, mitä saat painaa on rauta salilla. :D

Vierailija
636/681 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä pomotan muita, vapaa-ajalla haluan olla pomotettavana. Yläkerta pientä kokoa, alakerta aktiivinen.

Minua et saa mukaasi baarista, sillä haen laatua, enkä ole helppo missään mielessä. Tarjoa kuohuviini, seikkailu, kunnon p***, keskustelutaitoa, teatterikäynti tai taidenäyttely -mielellään kaikki ja saatan seurata sinua.

Olen sitoutuvaa sorttia, +15 v parisuhde päällä. Minusta saat mukavan, iloisen, eloisan, lempeän, luovan edustusvaimon, joka selviää myös erämaassa.

N36

Ps. Lapset ja sairaus kuuluvat pakettiin

Vierailija
637/681 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän miesten ärsyyntymisen pituuspalvonnasta.

Sehän olisi sama kun naiset kirjoittaisivat luonteesta, toiveista, arvoista liikunnallisuudesta ja vaikka mistä.

Mutta miehiä ei kiinnostaisi vaikka nainen olisi kiva ja liikunnallinen, mutta kaikki viestit menisivät naisille joiden kuppikoko on D. Saisi olla vähän pyöreä sohvaperuna ja vaikka mitä, mutta kuppikoko D, vau.

Miesten pituutta vastaava kriteeri on ehkä liikunnallisuus (normaalipainoisuus), mutta se on terveyteen liittyvä asia jolle voi tehdä jotain.

Jos mies kokisi vain kuppikoko D:n puoleensavetäväksi ja haluttavaksi, niin tottakai hän saisi ja hänen pitäisi hakea vain sellaisia naisia! Minä en ole koskaan pitänyt pituutta puoleensavetävänä (ja meitä on tällä palstalla muitakin tällaisia naisia, mutta sitähän te miehet ette koskaan halua huomata), mutta jos joku ihan oikeasti tietää, ettei voi kokea lyhyttä miestä puoleensavetävänä, niin tottakai hänen pitää hakea pitkää miestä.

Jos sinun mielestäsi ihminen voi itse muuttaa makumieltymyksiään, niin silloinhan teidän miesten kannattaa alkaa tykätä ylipainoisista naisista. Teillä se ongelma tuntuu olevan, joten muuttakaa itseänne.

Tuo on vähän huono vertaus koska ylipaino on vaarallista terveydelle.

Harvassa on miehet jotka ihmettelevät misei naisia kiinnosta alkoholisti tai ketjupolttaja.

Relevantti vertaus on joku puhtaasti visuaalinen tekijä joka ei vaikuta terveyteen, eikä ole seurausta huonoista elämäntavoista.

Ei se vertaus mitään muuksi muuta. Ihminen joko kokee toisen puoleensavetäväksi tai sitten ei. On aivan totaalisen yhdentekevää, onko kyse geneettisesti määräytyneestä ominaisuudesta, itse hankitusta, epäterveellisestä tai mistä tahansa. Joko ihminen viehättää tai ei viehätä ja vain sillä on merkitystä.

Ei tietenkään ole aivan sama! Jos asialle voi tehdä jotain, silloin se on vain päätöksestä kiinni. Epäviehättävästä saadaan viehättävä pelkällä vaivalla, useimmiten ei edes mikään suuri tai pitkäkestoinen vaiva.

Jos se on geneettinen ominaisuus kuten pituus, se vaan on, etkä sille mitään voi. 

Näissä on valtava ero, niin käytännössä kuin filosofisestikin.

Vierailija
638/681 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhdemarkkinoillahan ollaan äärimmäisen kapeiden kohderyhmien kimpussa. Ei ole tarvetta myydä koko kansalle, ei edes pienelle kylälle. Tarvitsee täsmämarkkinoida yhdelle ainoalle ihmiselle, sille, joka juuri tätä tuotetta on vailla. Niinpä yleisösuosiokin on merkityksetöntä. Pitää erottua massasta, joka on juuri sitä, mitä kohdemarkkina ei osta.

Tämä on tietysti harha, kuten jokaisen pitäisi ymmärtää. Mutta en nyt lähde väittelemään, kun ei ole väittelyketju.

Vierailija
639/681 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai se että joku on positiivinen luonne. Se että asenne on kohdallaan ja tekee asioita ilahduttaakseen muita. On ymmärtäväinen ja luotettava. Osaa tehdä muutakin kuin maata sohvalla kännykkä kädessä. Ei juo eikä polta. Ulkonäkö hyvä. Liikunnallinen. Osaa perusasioita kuten siivous ja ruoanlaitto. On tasa-arvon kannalla. On opiskellut hyvän ammatin jotta viihtyisi työssään.

Tämäkö on liian täydellistä? Kohta joku huutaa että narsisti.

Minusta nuo on ihan perusasioita. Hyvä asenne elämää, itseään ja muita kohtaan.

Toisekseen. Luuletteko ettei maailmasta löydy komeita ja kauniita, oikeat-arvot omaavia, positiivisia ja ahkeria, ihania sinkku miehiä ja naisia. Kyllä löytyy. Ei se niillekkään ole aina helppoa löytää kumppania. Jos esim. työpaikoilla ei ole vastakkaisen sukupuolen edustajia, jos ei käy yökerhoissa (josta harva elämänkumppanin muutenkaan löytää), jos tinderistä saa 500 matchia mutta ei löydy ihmistä joka osaa keskustellla sivistyneesti. Vielä kun ikää on + 40 niin ei niitä ihan joka nurkan takana sopivia puolisoita ole. Ja jos hyvä ehdokas löytyy, toisille voi tulla esteeksi esim. lapset aiemmista suhteista. Parisuhde on aina kahden kauppa.

Että näin.

Vierailija
640/681 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole: edustava, korkeakoulutettu, matkustellut, rikas, hyvässä ammatissa, mahtava rakastaja, adoniksen kropalla varustettu, itsevarma seuramies tai edes kovin viisas.

Olen: 38-vuotias, oman polkunsa kulkija, outo introvertti, keräilijä, liian usein innostuva, luotettava, suurisydäminen, yrtinkasvattaja, haaveilija ja undergound soul-musiikin ystävä.

Muuten vaikutat ihanalta, mutta mitä tarkoittaa, että innostut liian usein? Miten se toimii luotettavuuden kanssa? Eikö siinä ole ristiriita? Pelkäisin, että itseään noin kuvaileva ihastuu helposti ja saattaa toimia spontaanisti, uskoa haaveisiin. Eli potentiaalinen pettäjä ylevillä motiiveilla. :/ 

En tällaista tulkintaa voinut edes kuvitella, kun viestiäni tähän ketjuun kirjoitin. Kai se on mahdollista, että joku kuvitteli minun tuollaista tarkoittavan. Oikeasti pohdin lähinnä tilannetta, jossa innostun vaikka rakentamaan parvekkeelle laatikollisen kukka/teepöydän, jota suunnittelen hartaasti, rakennan hiki hatussa ja lopulta tuloksena onkin vain 30x30 cm leveä yhden laatikon "pöytä".

No näin minäkin tuon asian tulkitsin, mutta ehkä johtuu siitä, että olen itse vastaavanlaien sarjainnostuja :D Kauhea puuha ja tarmo johonkin loistavaan ideaan ja lopputulos jotain sinne päin, kun innostus vähän lopahtaa kesken.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi