Testaa markkina-arvosi ilman kuvaa!
Kommentit (681)
Vierailija kirjoitti:
Mies 24v, omasta sekä muiden mielestä komea, tyylikkäitä vaatteita, kovaa salitreeniä monesti viikossa, töissä rakennuksilla. Kroppa tikissä. Autona uudehko musta Audi. tykkään myös kalastamisesta ja rentoutumisesta kotona.
No voi hyvää päivää
Vierailija kirjoitti:
Mies 24v, omasta sekä muiden mielestä komea, tyylikkäitä vaatteita, kovaa salitreeniä monesti viikossa, töissä rakennuksilla. Kroppa tikissä. Autona uudehko musta Audi. tykkään myös kalastamisesta ja rentoutumisesta kotona.
En ole ikinä kiinnostunut miehestä, joka kokee tarpeelliseksi mainita ilmoituksessaan autonsa merkin. Enkä usko, että sellaista päivää koskaan tulee, että mieleni tuossa asiassa muuttuisi.
Vierailija kirjoitti:
ihan perseestä nämä, koska ulkonäkö on se tärkein asia.
lisäksi. ihminen jolla on vaikka huono puheääni/ryhti tekee siitä muiden silmissä vastenmielisen.
ihan turha näihin ketjuihin jauhaa kuka on maisteri tai muuta. ketään ei vittuakaan kiinnosta muiden ammatit. Ihan sama mikä olet ammatiltasi, jos olet ruma niin olet ruma.
Ooh, vaikutuin nyt niin syvällisyydestäsi ja herttaisesta luonteestasi, että olen aivan pauloissasi, ja vain tekstin perusteella, ajatella!
(Toisin sanoen, vaikka olisit ulkonäöltäsi ns.täydellinen, se ei kompensoisi pinnallista ajatusmaailmaasi ja saisit niin pakit. Ihan sama nähtäiskö vai ei.)
28v nainen. Lääketieteen opiskelija, aikaisempi tutkinto hoitoalalta. Urheilullinen kroppa, käyn salilla ja joogassa useita kertoja viikossa. Kiinnostunut retkeilystä. Kaksi lasta...
Vierailija kirjoitti:
Kerro vielä, että syöt joka toinen päivä kanaa riisillä ja joka toinen jauhelihaa pastalla. Mikä pakkaus mieheksi! Not, ruksia tulee niin että rutisee!
Vierailija kirjoitti:
m44seassa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi vaihtoehto tähän kuvaongelmaan on, että pyydät jonkun ottamaan sinusta kuvan ulkona, nätissä paikassa ulkoiluvaatteet päällä. Tähän aikaan vuodesta talvivaatteet peittävät väkisinkin muotoja, mutta iloinen hymy näkyy kauemmaskin.
Itseäni arveluttaa Tinder (en tosin varmaan ole vielä valmis mihinkään deittailuun) juuri tuon kuva-asian takia. Haluan, että minut huomioidaan ihmisenä, ei ulkonäön perusteella muodostettuna fantasiana. Sen takia en omassa "profiilissa" mitään ulkonäkökuvailuja laittanutkaan.
Nro 6
No mies edelleen se hyväkin mies on, ja mielellään sekin ulkomuodonkin tykkää nähdä ... kun sehän on fyysistä puolta mikä toisessa myös herättää kiinnostusta.(aivoilla kun ei vielä pelkästään lapsiakaan saa aikaan)
Joo, ymmärrän tämän, mutta itse kun en ole lainkaan ulkonäkökeskeinen, en halua myöskään tulla arvioiduksi lähtökohtaisesti ulkonäön perusteella. Jos jotain "hyvää miestä" ei kiinnosta tutustua minuun sen takia, että hän pelkää minun olevan ulkoisesti epäviehättävä, silloin hän ei ole mies minun makuuni
Nro 6
Mä ajan tällä takaa että jos ei panosta niin saattaa menettää jotain mikä olis voinu olla se oikee, kun aika iso osa miehistä (kuten myös naisista) kattoo kuitenkin ulkonäköä ja päättää siitä et jatkoon vai ei.
Itse katon ulkonäköön kohtuu paljon, mutta myös vahvasti millanen persoona toinen on.
Täydellisessä maailmassahan se oikee tulis vastaan ihan muuten vaan, jäis juttusille ja huomais et onkin jotain kipinää ... paitis nykyään vaan ei kenelläkään oo aikaa enää.
Minun markkina-arvoni on 0, olen tiennyt sen jo pitkään. Ei ole olemassa niin itseensä kyllästynyttä ihmistä, joka minut hyväksyisi ja jos onkin, niin toivon mukaan hän ei ole vapaalla jalalla vaan päässyt jo asianmukaiseen hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä kiinnostunut miehestä, joka kokee tarpeelliseksi mainita ilmoituksessaan autonsa merkin. Enkä usko, että sellaista päivää koskaan tulee, että mieleni tuossa asiassa muuttuisi.
mä veikkaisin et ihan provo vaan
Vierailija kirjoitti:
Nuoreen bikinibeibeen voi toimia. Varsinkin, jos sulla olis paidattomia posekuvia profiilissa.
Mies37v kirjoitti:
Minun markkina-arvoni on 0, olen tiennyt sen jo pitkään. Ei ole olemassa niin itseensä kyllästynyttä ihmistä, joka minut hyväksyisi ja jos onkin, niin toivon mukaan hän ei ole vapaalla jalalla vaan päässyt jo asianmukaiseen hoitoon.
Voi sentään. Ihan paras olet :-)
Parempaa vuotta 2019
Leena
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoreen bikinibeibeen voi toimia. Varsinkin, jos sulla olis paidattomia posekuvia profiilissa.
siitä auton vierestä otettuna
Olen 24-vuotias nainen. Luonteeltani melko ujo ja introvertti. Kuitenkin myös utelias ihmisten suhteen ja tykkään keskustella. Toisaalta minulla myös vaikeuksia pärjätä varsinkin isossa porukassa ja tietynlaista sosiaalisten tilanteiden pelkoa on. Sen takia voi mennä aikaa ennen kuin pystyn antamaan itsestäni kaiken. Olen kuitenkin empaattinen, lämminhenkinen ja vähän hassukin ihminen. Minulla avoin maailman katsomus ja olen muutenkin kiinnostunut kaikista uusista asioista. Luotettava, rehellinen ja tunteellinen ihminen. Enemmän maaseudulla viihtyvä. Luonto ja eläimet tärkeitä sekä musiikki myös.Kaikenlainen matkustelu unelmana. Luen paljon kirjoja, katson kaikenlaisia sarjoja ja elokuvia sekä seuraan lähes kaikkea urheilua. Liikun myös itse melko paljon. En käytä alkoholia enkä tupakoi. Koulutus lukio ja tällä hetkellä opiskelen. Pituutta 175 cm ja painoa 63 kg.Vaaleat pitkät hiukset, siniset silmät. Minua ehkä eniten muistuttaa näyttelijä Holland Roden.
Olen avoin kaikenlaisille ihmisille ja tärkeintä on se, että ihminen kohtelee muita hyvin ja on empaattinen. Erikoisuus ei haittaa ja se voi olla vaan plussaa, mutta etsin kuitenkin tavallista ihmistä enkä mitään timanttia, koska tavallinen olen itsekin. Ulkonäkö vaatimuksia minulla ei ole vaan kiinnostun monista erilaisista ihmisistä. Tietynlainen liikunnallisuus silti plussaa. Tässä rehellinen ehkä liian pitkä kuvaus.
Olen tribaalitatuoitu 38 vuotias mies. Pukeudun reisitasku housuihin ja liekkipipoon sekä harrastan tietysti bodausta. Olen tehnyt satunnaisia hantti hommia amiksen jälkeen. Tällä hetkellä olen työtön. Omistan kaksi Bite Pull Terrieriä. Käytän alkoholia runsaasti. Tupakoinnin lopetin vuosi sitten keuhkoahtauman vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen 24-vuotias nainen. Luonteeltani melko ujo ja introvertti. Kuitenkin myös utelias ihmisten suhteen ja tykkään keskustella. Toisaalta minulla myös vaikeuksia pärjätä varsinkin isossa porukassa ja tietynlaista sosiaalisten tilanteiden pelkoa on. Sen takia voi mennä aikaa ennen kuin pystyn antamaan itsestäni kaiken. Olen kuitenkin empaattinen, lämminhenkinen ja vähän hassukin ihminen. Minulla avoin maailman katsomus ja olen muutenkin kiinnostunut kaikista uusista asioista. Luotettava, rehellinen ja tunteellinen ihminen. Enemmän maaseudulla viihtyvä. Luonto ja eläimet tärkeitä sekä musiikki myös.Kaikenlainen matkustelu unelmana. Luen paljon kirjoja, katson kaikenlaisia sarjoja ja elokuvia sekä seuraan lähes kaikkea urheilua. Liikun myös itse melko paljon. En käytä alkoholia enkä tupakoi. Koulutus lukio ja tällä hetkellä opiskelen. Pituutta 175 cm ja painoa 63 kg.Vaaleat pitkät hiukset, siniset silmät. Minua ehkä eniten muistuttaa näyttelijä Holland Roden.
Olen avoin kaikenlaisille ihmisille ja tärkeintä on se, että ihminen kohtelee muita hyvin ja on empaattinen. Erikoisuus ei haittaa ja se voi olla vaan plussaa, mutta etsin kuitenkin tavallista ihmistä enkä mitään timanttia, koska tavallinen olen itsekin. Ulkonäkö vaatimuksia minulla ei ole vaan kiinnostun monista erilaisista ihmisistä. Tietynlainen liikunnallisuus silti plussaa. Tässä rehellinen ehkä liian pitkä kuvaus.
Iso plussa, aika moni muukin sais ottaa mallia tämmösestä profiilista .. erittäin mukava luettava. Eikä todellakaan liian pitkä.
38-vuotias lapseton kaupungissa asuva sinkkunainen. En halua omia lapsia mutta miehen lapset ei haittaa.
Lihaksikas/urheilullinen/muodokas vartalo, pitkät hiukset. Meikkaan kevyesti. Harrastan lihastreenipainotteista liikuntaa ja myönnän, että ihannemieheni viihtyisi myös salilla tai ainakin muuten treenaisi jotain.
Olen akateemisesti koulutettu, mutta olen käytännön ihminen, en älykkö, enkä todellakaan edellytä miehellä olevan korkeakoulutaustaa. Parisuhteessa minulle on tärkeämpää fyysinen yhteensopivuus kuin syvälliset, henkevät keskustelut.
Miesihanteeni on sekä fyysisesti että henkisesti vahva ”perinteinen” mies. Myönnän olevani pahimmillani itsekäs ja hankalakin ihminen parisuhteissa, siksi edelleen sinkku. En usko tämän rehellisen kuvailun perusteella markkina-arvoni olevan kovin korkea Tinderissä. Kuvalla olisi varmaan paremmat mahdollisuudet.
Vierailija kirjoitti:
Olen tribaalitatuoitu 38 vuotias mies. Pukeudun reisitasku housuihin ja liekkipipoon sekä harrastan tietysti bodausta. Olen tehnyt satunnaisia hantti hommia amiksen jälkeen. Tällä hetkellä olen työtön. Omistan kaksi Bite Pull Terrieriä. Käytän alkoholia runsaasti. Tupakoinnin lopetin vuosi sitten keuhkoahtauman vuoksi.
Lähiömamman alter-ego :D Menepäs nyt keittelemään viidelle alle kouluikäiselle tenavallesi iltapuurot ja hieromaan ukkokultasi kireät hartiat rennoksi.
m44seassa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iso plussa, aika moni muukin sais ottaa mallia tämmösestä profiilista .. erittäin mukava luettava. Eikä todellakaan liian pitkä.
Kiitos! Tiedän silti, että ei tule ehkä helppoa tuo kumppanin löytäminen olemaan. Joskus sitä on liian hiljainen, kun pitäisi puhua tai sitten haluaisi tutustua johonkin, mutta jää muiden sosiaalisempien jalkoihin.Tai se johon haluaisi itse tutustua on myös ujo sitten kumpikin on hiljaa. Monia kokemuksia. Tässä sitä onkin niin helppo esittää niin reipasta ja kirjoittaa hyvin, kun totuus on paljon huonompi. Sen tiedän, että haluan antaa kaikille mahdollisuuden. Itsellänikin ollut välillä vaikeita aikoja ja senkin takia ymmärrän muita. En halua olla pinnallinen ihminen. Saahan sitä ihastua keneen vaan, mutta todellisuudessa voi löytää helmen mistä vaan.
Mies37v kirjoitti:
Ei sitä koskaan tiedä. Minä en ainakaan halua koskaan tuomita ketään ja olen valmis antamaan mahdollisuuden kaikille.Terveisin nuorempi ehkä sitten vähän hullu nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
40-vuotias 172 cm pitkä mies etsii puolisoa. Harrastan juoksua, hiihtoa ja vaellusta, mutta vatsaa on siitä huolimatta päässyt kasvamaan. Arvostan huumorintajua, älykkyyttä ja tasapainoista luonnetta. Sinun pitää olla minua vähintään 10 vuotta nuorempi lapseton nainen. Oma perhe on ykköstoiveeni, mutta haluan tutustua ennen sitoutumista. Käyn töissä ja talouteni on kunnossa.
Miksi? Miksei edes oman ikäinen kelpaa?
Koska hänen ykköstoive on oma perhe ja hän haluaa tutustua ennen sitoutumista. 40-vuotias nainen on tällöin liian vanha.
-ohis
Heräisköhän jotkut miehet ehkä vähän liian myöhään tällaiseen perheenperustamisasiaan. Oliskohan tyhmä vai ilkeä, jos sanois, että se juna saattoi mennä jo.
Juuri tätä ilmiötä olen ihmetellyt. Yli nelikymppiset miehet ilmoittavat haluavansa tulevaisuudessa lapsia. Ilmeisesti ovat rillutelleet koko aikuisikänsä ja vasta keski-ikäistyessään ovat tajunneet, että olisi sittenkin kiva saada jälkikasvua. Ketaavat vielä katkerina paheksua sitä, kun ei käy flaksi itseään 15 vuotta nuorempien naisten keskuudessa.
Sitten on nelikymppisiä vela-miehiä joiden kanssa ne (lähemmäs) 15v nuoremmat haluaisivat suunnitella perheen perustamista.
Joskus mietin tosissani kiinnostaako naisia aina saalis jonka kaataminen on haasteellisinta.
Nro 46
Joo, ymmärrän tämän, mutta itse kun en ole lainkaan ulkonäkökeskeinen, en halua myöskään tulla arvioiduksi lähtökohtaisesti ulkonäön perusteella. Jos jotain "hyvää miestä" ei kiinnosta tutustua minuun sen takia, että hän pelkää minun olevan ulkoisesti epäviehättävä, silloin hän ei ole mies minun makuuni
Nro 6