Testaa markkina-arvosi ilman kuvaa!
Kommentit (681)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
36v, pitkä, urheilullinen ja leppoisa mies. Tumma, pukeudun tilanteen mukaisesti ja hyvin. Matkustelu on intohimoni ja onnellinen tasapuolinen parisuhde unelmani. Lapsia on edellisestä suhteesta. Olen rento, hyvässä ammatissa, hassu ja leikkisä, jämäkkä ja rehellinen, avoin ja sosiaalinen. Olen jalat maassa tyyppi ja keskityn elämään omaa elämääni. Liikunta ja terveelliset elämäntavat ovat minulle tärkeitä. Parisuhteelta haluan avoimuutta, luottamusta, leppoisuutta, yhteisiä suunnitelmia tulevaisuuteen, keskustelutaitoa, rakkautta, hellyyttä, läheisyyttä, seksiä. Tasapuolista arjen hoitoa ja toisen arvostamista. Pidän mökkeilystä, ruoan laitosta, pullaaki osaan leipoa. Pidän siisteydestä ja siivoaminen kuuluu elämään, ilman nokan koputtamista. Mitä muuta? Olen komea mutta sehän on aina katsojan silmissä. Tyytyväinen kuitenkin. Pidän mökkeilystä ja harrastan monipuolisesti monenlaista liikuntaa.
Tämä mulle kiitos
Eikö tuossa ollut jo kaikki liian kohdillaan? Veikkaan, että kyseessä on hyvä itsensä markkinoija, mutta todellisuus voi olla jotain muuta.
Luulen, että naisen käsialaa
Ei tuo minusta kuulostanut lähellekään täydellistä. En ole kiinnostunut matkailusta ja mökilläkin viihdyn korkeintaan viikon verran kesästä. Jos lapsia on paljon ja ovat kotoin pieniä vielä, niin se on ehdoton nounou. Olen laiska siivoamaan, enkä jaksaisi elää minkään kontrollifriikin kanssa. Tyyppi saattaa lisäksi halua seksiä joka päivä ja minulle riittää kerta pari viikossa, joten siitäkin voisi tulla isoja ongelmia. Kompromissit ovat tässä asiassa hankalia.
Vierailija kirjoitti:
Hei,
Olen 43v, sporttinen, vastuullinen ja lapsirakas mies. Mukavasti toimeentuleva, töissä käyvä ja itsestään huoltapitävä. Juoksu, pyörä, uinti, hiihto, laskettelu ja sali. Konsertit, leffat ja tapahtumat. Ystävät ja kokkailu. Mökkeily, retkeily ja veneily. Haaveilen muuttavani lasteni kera yhteen kumppanin kanssa sitten joskus jos hyvin käy.
T.Sakari
Muuten hyvä, mutta minä haluan asua omissa asunnoissa ainakin niin kauan kuin lapset asuvat kotona. Mihinkään uusperheviritykseen en halua lapsiani sotkea.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos! Tiedän silti, että ei tule ehkä helppoa tuo kumppanin löytäminen olemaan. Joskus sitä on liian hiljainen, kun pitäisi puhua tai sitten haluaisi tutustua johonkin, mutta jää muiden sosiaalisempien jalkoihin.Tai se johon haluaisi itse tutustua on myös ujo sitten kumpikin on hiljaa. Monia kokemuksia. Tässä sitä onkin niin helppo esittää niin reipasta ja kirjoittaa hyvin, kun totuus on paljon huonompi. Sen tiedän, että haluan antaa kaikille mahdollisuuden. Itsellänikin ollut välillä vaikeita aikoja ja senkin takia ymmärrän muita. En halua olla pinnallinen ihminen. Saahan sitä ihastua keneen vaan, mutta todellisuudessa voi löytää helmen mistä vaan.
Nääh turhaa pelkäät, itte oon sekalaisesti introvertti ja extrovertti .. luulin aikoinaan etten saa mitään suhdetta kun pelkäsin niin paljon kontakteja, toisin kävi ja siitä 18 vuotta eteenpäin sit heti menikin. Nyt toki helpompi kun on elämää nähnyt ja extrovertti puoli alkaa oleen vahvempi niin uskaltaa jo heittäytyä sekaan ja yrittää pärjätä. Nytkin oota illalla vielä ekaa puhelua treffiltä ja toki se introvertti puoli edelleen yrittää jarrutella mut nyt tämmöset on "rutiinia" jos ne nyt ikinä voi oikeestaan olla :)
En ole: edustava, korkeakoulutettu, matkustellut, rikas, hyvässä ammatissa, mahtava rakastaja, adoniksen kropalla varustettu, itsevarma seuramies tai edes kovin viisas.
Olen: 38-vuotias, oman polkunsa kulkija, outo introvertti, keräilijä, liian usein innostuva, luotettava, suurisydäminen, yrtinkasvattaja, haaveilija ja undergound soul-musiikin ystävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
40-vuotias 172 cm pitkä mies etsii puolisoa. Harrastan juoksua, hiihtoa ja vaellusta, mutta vatsaa on siitä huolimatta päässyt kasvamaan. Arvostan huumorintajua, älykkyyttä ja tasapainoista luonnetta. Sinun pitää olla minua vähintään 10 vuotta nuorempi lapseton nainen. Oma perhe on ykköstoiveeni, mutta haluan tutustua ennen sitoutumista. Käyn töissä ja talouteni on kunnossa.
Miksi? Miksei edes oman ikäinen kelpaa?
Koska hänen ykköstoive on oma perhe ja hän haluaa tutustua ennen sitoutumista. 40-vuotias nainen on tällöin liian vanha.
-ohis
Heräisköhän jotkut miehet ehkä vähän liian myöhään tällaiseen perheenperustamisasiaan. Oliskohan tyhmä vai ilkeä, jos sanois, että se juna saattoi mennä jo.
Juuri tätä ilmiötä olen ihmetellyt. Yli nelikymppiset miehet ilmoittavat haluavansa tulevaisuudessa lapsia. Ilmeisesti ovat rillutelleet koko aikuisikänsä ja vasta keski-ikäistyessään ovat tajunneet, että olisi sittenkin kiva saada jälkikasvua. Ketaavat vielä katkerina paheksua sitä, kun ei käy flaksi itseään 15 vuotta nuorempien naisten keskuudessa.
Sitten on nelikymppisiä vela-miehiä joiden kanssa ne (lähemmäs) 15v nuoremmat haluaisivat suunnitella perheen perustamista.
Joskus mietin tosissani kiinnostaako naisia aina saalis jonka kaataminen on haasteellisinta.
Nro 46
Ei kiinnosta. Ottaisin riemusta kiljuen itselleni yli nelikymppisen vela-miehen. Mistä ihmeestä niitä löytyy? t. n46
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
36v, pitkä, urheilullinen ja leppoisa mies. Tumma, pukeudun tilanteen mukaisesti ja hyvin. Matkustelu on intohimoni ja onnellinen tasapuolinen parisuhde unelmani. Lapsia on edellisestä suhteesta. Olen rento, hyvässä ammatissa, hassu ja leikkisä, jämäkkä ja rehellinen, avoin ja sosiaalinen. Olen jalat maassa tyyppi ja keskityn elämään omaa elämääni. Liikunta ja terveelliset elämäntavat ovat minulle tärkeitä. Parisuhteelta haluan avoimuutta, luottamusta, leppoisuutta, yhteisiä suunnitelmia tulevaisuuteen, keskustelutaitoa, rakkautta, hellyyttä, läheisyyttä, seksiä. Tasapuolista arjen hoitoa ja toisen arvostamista. Pidän mökkeilystä, ruoan laitosta, pullaaki osaan leipoa. Pidän siisteydestä ja siivoaminen kuuluu elämään, ilman nokan koputtamista. Mitä muuta? Olen komea mutta sehän on aina katsojan silmissä. Tyytyväinen kuitenkin. Pidän mökkeilystä ja harrastan monipuolisesti monenlaista liikuntaa.
Tämä mulle kiitos
Eikö tuossa ollut jo kaikki liian kohdillaan? Veikkaan, että kyseessä on hyvä itsensä markkinoija, mutta todellisuus voi olla jotain muuta.
Luulen, että naisen käsialaa
Ei tuo minusta kuulostanut lähellekään täydellistä. En ole kiinnostunut matkailusta ja mökilläkin viihdyn korkeintaan viikon verran kesästä. Jos lapsia on paljon ja ovat kotoin pieniä vielä, niin se on ehdoton nounou. Olen laiska siivoamaan, enkä jaksaisi elää minkään kontrollifriikin kanssa. Tyyppi saattaa lisäksi halua seksiä joka päivä ja minulle riittää kerta pari viikossa, joten siitäkin voisi tulla isoja ongelmia. Kompromissit ovat tässä asiassa hankalia.
No eihän mikään ole kaikille täydellistä, mutta yleisemmin naiset pitävät matkailusta, mökkeilystä ja siisteydestä. Puhumattakaan noista kaikista mahtavista luonteenpiirteistä ja arvoista, joita profiili oli pullollaan.
Mies37v kirjoitti:
Minun markkina-arvoni on 0, olen tiennyt sen jo pitkään. Ei ole olemassa niin itseensä kyllästynyttä ihmistä, joka minut hyväksyisi ja jos onkin, niin toivon mukaan hän ei ole vapaalla jalalla vaan päässyt jo asianmukaiseen hoitoon.
Sama. Olen kyllä saanut muutaman matchin siellä oikeassa Tinderissä, mutta kunhan hieman keskustelevat kanssani tai saavat selville mitä olen pinnallisen profiilini takana, niin viehätys loppuu siihen. No, tässä iässä voi jo totutella yksinäiseen elämään, sillä sitähän tämä on ollut tähänkin asti.
Vierailija kirjoitti:
Nainen 24 -vuotias. Opiskelen yliopistossa, eräässä suuressa kaupungissa. Pituus 172 cm, paino 62. Urheilullinen, harrastan nyrkkeilyä, kuntosalilla käymistä ja metsästystä. Minulla on kaksi koiraa ja vuokraan hevosta. Unelmani olisi asua maalla, suuren kaupungin kupeessa luonnonrauhassa. En ole aiemmin seurustellut, etsin kumppania tositarkoituksella.
"Always the villain, never the princess"
Alapeukkuilijat voivat antaa myös kehitysehdotuksia ☝️
t. Sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen 24 -vuotias. Opiskelen yliopistossa, eräässä suuressa kaupungissa. Pituus 172 cm, paino 62. Urheilullinen, harrastan nyrkkeilyä, kuntosalilla käymistä ja metsästystä. Minulla on kaksi koiraa ja vuokraan hevosta. Unelmani olisi asua maalla, suuren kaupungin kupeessa luonnonrauhassa. En ole aiemmin seurustellut, etsin kumppania tositarkoituksella.
t. Sama
Koirat pilaa. Samoin hevosharrastus.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta. Ottaisin riemusta kiljuen itselleni yli nelikymppisen vela-miehen. Mistä ihmeestä niitä löytyy? t. n46
No veikkaisin et vauva foorumi ei välttämättä oo se paras paikka :) .. itsekin vela, mut mun pään voi joku vielä saada käännettyä joskus.
Vierailija kirjoitti:
Olen 31-vuotias nainen ja haen seuraa sukupuoleen katsomatta. Rakastan pitkiä keskusteluja, luontoa, hyvää kirjallisuutta ja elokuvia. Etsin rinnalleni ihmistä, jonka kanssa voi sekä bailata keikoilla että käydä salilla tai nyhjätä sohvalla Netflixin äärellä kotona - ja kaikkea näiden väliltä.
Olen 155 cm lyhyt ja hieman ylipainoinen, jälkimmäistä asiaa työstän koko ajan mutta ensimmäistä en voi muuttaa. Pidän kuitenkin huolen itsestäni, pukeudun klassisen kauniisti ja meikkaan hyvällä maulla. Kasvoiltani olen varsin söpö ikäisekseni. Koulutukseltani olen FM, tällä hetkellä akateeminen pätkätyöläinen, lisäksi jatko-opiskelen työpätkien välissä. Lapsia on kaksi kouluikäistä, mutta en etsi heille toista vanhempaa, kun heillä on hyvä isä jo omasta takaa. Enempää lapsia ei ole toiveissa.
Ulkonäkö- tai luonnevaatimuksia en listaile, tärkeintä on hyvä fiilis toisen kanssa, molemminpuolinen kunnioitus ja yhteinen huumori. Joskin... seksi on minulle (toki kohtuuden rajoissa) hyvin tärkeää, ja pitkä parisuhteeni kariutuikin eroavuuksiin tällä saralla. Tässä asiassa en enää aio joustaa, mutta muuten olen avoimin mielin liikkeellä!
Sukupuoleen katsomatta??
m44seassa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No veikkaisin et vauva foorumi ei välttämättä oo se paras paikka :) .. itsekin vela, mut mun pään voi joku vielä saada käännettyä joskus.
En olekaan täältä etsimässä itselleni kumppania, herra paratkoon. Testaan tinderin ensi vuonna. t. n46
Vierailija kirjoitti:
En ole: edustava, korkeakoulutettu, matkustellut, rikas, hyvässä ammatissa, mahtava rakastaja, adoniksen kropalla varustettu, itsevarma seuramies tai edes kovin viisas.
Olen: 38-vuotias, oman polkunsa kulkija, outo introvertti, keräilijä, liian usein innostuva, luotettava, suurisydäminen, yrtinkasvattaja, haaveilija ja undergound soul-musiikin ystävä.
Eli yksinkertaistettuna et ole mitään niissä asioissa, joilla on merkitystä ja olet jotain niissä, jotka ovat täysib toissijaisia?
Oon tällä hetkellä varsin urbaani vapaa sielu.
Tärkeää muiden auttaminen, sitoutumattomuus materiaan, luonnon ikiaikainen kauneus, elämän virtaava kyyti..
Ulkoinen olemus milloin mitäkin puli-akasta trikootavikseen fiiliksen mukaan. Mitäänsanomattomuus on mun juttu, sisäinen on tärkein..
Yhteyttä saa ottaa kaikki kivat, kauniit ihmiset, sukupuolesta riippumatta. Yli30v only.. (ite37)
Nautiskeluun, ystävyyteen, sympatioihin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
40-vuotias 172 cm pitkä mies etsii puolisoa. Harrastan juoksua, hiihtoa ja vaellusta, mutta vatsaa on siitä huolimatta päässyt kasvamaan. Arvostan huumorintajua, älykkyyttä ja tasapainoista luonnetta. Sinun pitää olla minua vähintään 10 vuotta nuorempi lapseton nainen. Oma perhe on ykköstoiveeni, mutta haluan tutustua ennen sitoutumista. Käyn töissä ja talouteni on kunnossa.
Koska hänen ykköstoive on oma perhe ja hän haluaa tutustua ennen sitoutumista. 40-vuotias nainen on tällöin liian vanha.
-ohis
Heräisköhän jotkut miehet ehkä vähän liian myöhään tällaiseen perheenperustamisasiaan. Oliskohan tyhmä vai ilkeä, jos sanois, että se juna saattoi mennä jo.
Juuri tätä ilmiötä olen ihmetellyt. Yli nelikymppiset miehet ilmoittavat haluavansa tulevaisuudessa lapsia. Ilmeisesti ovat rillutelleet koko aikuisikänsä ja vasta keski-ikäistyessään ovat tajunneet, että olisi sittenkin kiva saada jälkikasvua. Ketaavat vielä katkerina paheksua sitä, kun ei käy flaksi itseään 15 vuotta nuorempien naisten keskuudessa.
Sitten on nelikymppisiä vela-miehiä joiden kanssa ne (lähemmäs) 15v nuoremmat haluaisivat suunnitella perheen perustamista.
Joskus mietin tosissani kiinnostaako naisia aina saalis jonka kaataminen on haasteellisinta.
Nro 46Ei kiinnosta. Ottaisin riemusta kiljuen itselleni yli nelikymppisen vela-miehen. Mistä ihmeestä niitä löytyy? t. n46
Meitä löytyy kaikkialta. Pyörimme kaupoissa sinkkukorien kanssa ilman ostoslistoja, vastailemme sukujuhlissa yksisanaisesti kysymyksiin emännän löytymisestä, käymme tapahtumissa nuorempien kanssa oman ikäisten ollessa jumissa perhearjessa. Joskus eksymme av-palstalle ja kirjoittelemme puolittain vitsillä leikkitinderketjuun samalla miettien voisiko kuitenkin törmätä oikeanlaiseen naisihmiseen.
ps. missä n46:n leikkitinderprofiili mahtoikaan olla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ohis
Nro 46Ei kiinnosta. Ottaisin riemusta kiljuen itselleni yli nelikymppisen vela-miehen. Mistä ihmeestä niitä löytyy? t. n46
Meitä löytyy kaikkialta. Pyörimme kaupoissa sinkkukorien kanssa ilman ostoslistoja, vastailemme sukujuhlissa yksisanaisesti kysymyksiin emännän löytymisestä, käymme tapahtumissa nuorempien kanssa oman ikäisten ollessa jumissa perhearjessa. Joskus eksymme av-palstalle ja kirjoittelemme puolittain vitsillä leikkitinderketjuun samalla miettien voisiko kuitenkin törmätä oikeanlaiseen naisihmiseen.
ps. missä n46:n leikkitinderprofiili mahtoikaan olla?
Profiililuonnostelmani löytyy sivulta 15, #220. Saattaa tosin olla, ettei vela-miehet kiinnostu minusta, koska itselläni on pari teini-ikäistä lasta. t. n46
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. Sama
Miks?
t. Sama
Vierailija kirjoitti:
= löysäkroppainen, kokematon, omituinen, hamstraava, hamppua poltteleva pitkäaikaistyötön, joka innostuu kyllä monenlaisesta ajatuksissaan, mutta mitään ei saa edes aloitettua saati valmiiksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. Sama
Miks?
Hellyyden ja huomoin saa koirat, murusia tippuu miehelle. Hevoset vie paljon aikaa, koska olisit mun kanssa? Karvoja ja kuolaa ja eläinten hajua leijuu sun ympärillä. Ei kiitos!
t. Sama
Hei,
Olen 43v, sporttinen, vastuullinen ja lapsirakas mies. Mukavasti toimeentuleva, töissä käyvä ja itsestään huoltapitävä. Juoksu, pyörä, uinti, hiihto, laskettelu ja sali. Konsertit, leffat ja tapahtumat. Ystävät ja kokkailu. Mökkeily, retkeily ja veneily. Haaveilen muuttavani lasteni kera yhteen kumppanin kanssa sitten joskus jos hyvin käy.
T.Sakari