Testaa markkina-arvosi ilman kuvaa!
Tämä on kuvaton tinder. Millainen olisi sinun profiilisi? :)
Kommentit (681)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen 24 -vuotias. Opiskelen yliopistossa, eräässä suuressa kaupungissa. Pituus 172 cm, paino 62. Urheilullinen, harrastan nyrkkeilyä, kuntosalilla käymistä ja metsästystä. Minulla on kaksi koiraa ja vuokraan hevosta. Unelmani olisi asua maalla, suuren kaupungin kupeessa luonnonrauhassa. En ole aiemmin seurustellut, etsin kumppania tositarkoituksella.
"Always the villain, never the princess"
Alapeukkuilijat voivat antaa myös kehitysehdotuksia ☝️
t. Sama
Koirat pilaa. Samoin hevosharrastus.
Miks?
Hellyyden ja huomoin saa koirat, murusia tippuu miehelle. Hevoset vie paljon aikaa, koska olisit mun kanssa? Karvoja ja kuolaa ja eläinten hajua leijuu sun ympärillä. Ei kiitos!
t. Sama
Piti kirjoittaa huomion.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen 24 -vuotias. Opiskelen yliopistossa, eräässä suuressa kaupungissa. Pituus 172 cm, paino 62. Urheilullinen, harrastan nyrkkeilyä, kuntosalilla käymistä ja metsästystä. Minulla on kaksi koiraa ja vuokraan hevosta. Unelmani olisi asua maalla, suuren kaupungin kupeessa luonnonrauhassa. En ole aiemmin seurustellut, etsin kumppania tositarkoituksella.
t. Sama
Miks?
Hellyyden ja huomoin saa koirat, murusia tippuu miehelle. Hevoset vie paljon aikaa, koska olisit mun kanssa? Karvoja ja kuolaa ja eläinten hajua leijuu sun ympärillä. Ei kiitos!
t. Sama
sanoisin ihan päinvastoin, yleensä heppanaiset on aika mukavia pakkauksia ollu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. Sama
Miks?
t. Sama
Kylläpäs nyt tulee virheitä:
Koirat saa hellyyden ja huomion, murusia tippuu miehelle. Hevonen vie paljon aikaa, koska olisit mun kanssa? Karvoja, kuolaa ja eläinten hajua leijuu sun ympärillä. Ei kiitos!
Nainen
-25 v
-164cm/70kg
-pukeudun yleensä leggingsit ja pusero
-en meikkaa
-alkoholia käytän harvoin
-poltan tupakkaa
-yleistynyt ahdiatuneisuushäiriö mutta hoidossa
-ei omia lapsia vielä
-työkkärin koulutuksessa
- en harrasta mitään
- tykkään normaalisuudesta inhoon ylimielisiä ihmisiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
40-vuotias 172 cm pitkä mies etsii puolisoa. Harrastan juoksua, hiihtoa ja vaellusta, mutta vatsaa on siitä huolimatta päässyt kasvamaan. Arvostan huumorintajua, älykkyyttä ja tasapainoista luonnetta. Sinun pitää olla minua vähintään 10 vuotta nuorempi lapseton nainen. Oma perhe on ykköstoiveeni, mutta haluan tutustua ennen sitoutumista. Käyn töissä ja talouteni on kunnossa.
Miksi? Miksei edes oman ikäinen kelpaa?
Koska hänen ykköstoive on oma perhe ja hän haluaa tutustua ennen sitoutumista. 40-vuotias nainen on tällöin liian vanha.
-ohis
Heräisköhän jotkut miehet ehkä vähän liian myöhään tällaiseen perheenperustamisasiaan. Oliskohan tyhmä vai ilkeä, jos sanois, että se juna saattoi mennä jo.
Juuri tätä ilmiötä olen ihmetellyt. Yli nelikymppiset miehet ilmoittavat haluavansa tulevaisuudessa lapsia. Ilmeisesti ovat rillutelleet koko aikuisikänsä ja vasta keski-ikäistyessään ovat tajunneet, että olisi sittenkin kiva saada jälkikasvua. Ketaavat vielä katkerina paheksua sitä, kun ei käy flaksi itseään 15 vuotta nuorempien naisten keskuudessa.
Sitten on nelikymppisiä vela-miehiä joiden kanssa ne (lähemmäs) 15v nuoremmat haluaisivat suunnitella perheen perustamista.
Joskus mietin tosissani kiinnostaako naisia aina saalis jonka kaataminen on haasteellisinta.
Nro 46Ei kiinnosta. Ottaisin riemusta kiljuen itselleni yli nelikymppisen vela-miehen. Mistä ihmeestä niitä löytyy? t. n46
Meitä löytyy kaikkialta. Pyörimme kaupoissa sinkkukorien kanssa ilman ostoslistoja, vastailemme sukujuhlissa yksisanaisesti kysymyksiin emännän löytymisestä, käymme tapahtumissa nuorempien kanssa oman ikäisten ollessa jumissa perhearjessa. Joskus eksymme av-palstalle ja kirjoittelemme puolittain vitsillä leikkitinderketjuun samalla miettien voisiko kuitenkin törmätä oikeanlaiseen naisihmiseen.
ps. missä n46:n leikkitinderprofiili mahtoikaan olla?Profiililuonnostelmani löytyy sivulta 15, #220. Saattaa tosin olla, ettei vela-miehet kiinnostu minusta, koska itselläni on pari teini-ikäistä lasta. t. n46
Kiitos, n46. Luinkin profiilisi jo aikaisemmin.
Vaikutat oikein kivalta ja luotettavalta parisuhdekeskeiseltä naiselta joka haluaisi elää mukavan leppoista yhteistä arkea sopivan miehen kanssa. Tunnen parikin eronnutta 40+ miestä jotka varmasti kiinnostuisivat, jos sattuisivat bongaamaan sinun profiilisi.
Lapset eivät välttämättä olisi mikään dealbreaker, mutta totta kai jos vela-mies ei halua omia lapsia niin lapsiperhearkikaan ei välttämättä innosta. Minä olisin sinulle ehkä liiaksi Peter Pan-elämää viettävä ikisinkkuilija :D Ja lisäksi olen enemmän hoikka kuin roteva.
Varmasti löydät seuraa helposti. Nettitreffeillä haasteena taitaa olla vakavissaan olevien seulonta pelkkää seksiä etsivien joukosta? Tai niin olen ainakin kuullut.
Se sama Nro 46.
Olen 23-vuotias nainen ja lempiruokani on lihapullat. En ole seurustellut koskaan aikaisemmin.
Tää on kiva ketju :)
Ainakin voi hetken uskoa illuusioon että luonne ja muut kiinnostaa ja jopa riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
40-vuotias 172 cm pitkä mies etsii puolisoa. Harrastan juoksua, hiihtoa ja vaellusta, mutta vatsaa on siitä huolimatta päässyt kasvamaan. Arvostan huumorintajua, älykkyyttä ja tasapainoista luonnetta. Sinun pitää olla minua vähintään 10 vuotta nuorempi lapseton nainen. Oma perhe on ykköstoiveeni, mutta haluan tutustua ennen sitoutumista. Käyn töissä ja talouteni on kunnossa.
Koska hänen ykköstoive on oma perhe ja hän haluaa tutustua ennen sitoutumista. 40-vuotias nainen on tällöin liian vanha.
-ohis
Heräisköhän jotkut miehet ehkä vähän liian myöhään tällaiseen perheenperustamisasiaan. Oliskohan tyhmä vai ilkeä, jos sanois, että se juna saattoi mennä jo.
Juuri tätä ilmiötä olen ihmetellyt. Yli nelikymppiset miehet ilmoittavat haluavansa tulevaisuudessa lapsia. Ilmeisesti ovat rillutelleet koko aikuisikänsä ja vasta keski-ikäistyessään ovat tajunneet, että olisi sittenkin kiva saada jälkikasvua. Ketaavat vielä katkerina paheksua sitä, kun ei käy flaksi itseään 15 vuotta nuorempien naisten keskuudessa.
Sitten on nelikymppisiä vela-miehiä joiden kanssa ne (lähemmäs) 15v nuoremmat haluaisivat suunnitella perheen perustamista.
Joskus mietin tosissani kiinnostaako naisia aina saalis jonka kaataminen on haasteellisinta.
Nro 46Ei kiinnosta. Ottaisin riemusta kiljuen itselleni yli nelikymppisen vela-miehen. Mistä ihmeestä niitä löytyy? t. n46
Meitä löytyy kaikkialta. Pyörimme kaupoissa sinkkukorien kanssa ilman ostoslistoja, vastailemme sukujuhlissa yksisanaisesti kysymyksiin emännän löytymisestä, käymme tapahtumissa nuorempien kanssa oman ikäisten ollessa jumissa perhearjessa. Joskus eksymme av-palstalle ja kirjoittelemme puolittain vitsillä leikkitinderketjuun samalla miettien voisiko kuitenkin törmätä oikeanlaiseen naisihmiseen.
ps. missä n46:n leikkitinderprofiili mahtoikaan olla?Profiililuonnostelmani löytyy sivulta 15, #220. Saattaa tosin olla, ettei vela-miehet kiinnostu minusta, koska itselläni on pari teini-ikäistä lasta. t. n46
Vaikutat oikein kivalta ja luotettavalta parisuhdekeskeiseltä naiselta joka haluaisi elää mukavan leppoista yhteistä arkea sopivan miehen kanssa. Tunnen parikin eronnutta 40+ miestä jotka varmasti kiinnostuisivat, jos sattuisivat bongaamaan sinun profiilisi.
Lapset eivät välttämättä olisi mikään dealbreaker, mutta totta kai jos vela-mies ei halua omia lapsia niin lapsiperhearkikaan ei välttämättä innosta. Minä olisin sinulle ehkä liiaksi Peter Pan-elämää viettävä ikisinkkuilija :D Ja lisäksi olen enemmän hoikka kuin roteva.
Varmasti löydät seuraa helposti. Nettitreffeillä haasteena taitaa olla vakavissaan olevien seulonta pelkkää seksiä etsivien joukosta? Tai niin olen ainakin kuullut.
Se sama Nro 46.
Kävin lukaisemassa profiilisi ja sille antaisin sydämen. Peter Pan -mies taas ei ole minua varten, koska haluan kumppanillani olevan jalat tukevasti maan pinnalla, koska olen itsekin enemmän realisti ja käytännöllinen. Hoikkuus tai lyhyys ei minua häiritse, vaikka siitä en erikseen maininnutkaan.
Tulevan kumppanini ei tarvitsisi osallistua lapsiperhearkeen, vaan minulle riittäisi ihan hyvin aluksi tapailut kahden kesken. Kipinäkin säilyy niin pidempään ja lapset lentävät jossain vaiheessa pois pesästä. t. n46
m44seassa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m44seassa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä: 41 vee, hoikka nainen. 3 lapsen äiti ja yhden mummi. Rakastan eläimiä, kotoa löytyy kissoja ja kaneja. Teen vapaaehtoistyötä myös löytöeläinten parissa. Oon avoin, ulospäinsuuntautunut, rento ja mukava ihminen. Liikun paljon, harrastan kaikenlaista tuunailua sekä näpertelyä, haaveilen talvista etelässä sekä muutenkin matkustelusta.
Sinä: rento, huumorintajuinen, positiivisesti elämään suhtautuva liikunnallinen suht omanikäiseni mies joka toivoisit elämääsi vakaata parisuhdetta, yhdessä tekemistä ja harrastamista, ottaisitko yhteyttä?Kommenttina, "liikunnallinen" kuten myös "sporttinen" on aika kulunut jo ja todellakin melkein jokaisessa profiilissa, pistää miehenä miettimään et pitääkö olla pitkänmatkan juoksia vai jokapäivä salilla käviä, ja että eikö perus työssäkäyvä normaali mitoissa oleva kroppa enää kelpaakaan.
Edit. Muuttelisin mielummin niinpäin että olis mukava harrastaa yhdessä liikkumista, kuin vaatimuksena.
Minä käsitän liikunnallisen ihmisen olevan sellainen, jolla on liikunnallisia harrastuksia useampana päivänä viikossa kuin kerran tai hän esim. pyöräilee työmatkat. Ja sporttisuus näkyy myös kropassa normaalipainona. Himourheilu tai kilpaurheilu ovat eri asioita. t. eri
En pidä itseäni liikunnallisena vaikka melkein päivittäin käyn lekin kävellen aamuin/illoin, eli mikä on määritys että on liikunnallinen vai ei? Sen takia saan näppylöitä kun vaaditaan että pitää olla liikunnallinen, on paljon helpompi ilmottaa että halua toisen kans liikkua.
Vaikka et itseäsi nyt kovin liikunnallisena pidä, niin kyllähän sinä sitä olet. Et ehkä ole urheilullinen, mutta kyllä kaksi kertaa kävelylenkin päivässä tekevä on liikunnallinen. Jo yhdelläkin pääset tuohon kategoriaan. Ei liikunnalliset ihmiset eivät liiku kuin pakon sanelemina. Eli itse sanoisin, että jos tietoisesti ja omasta halusta liikut suht usein, niin olet liikunnallinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole: edustava, korkeakoulutettu, matkustellut, rikas, hyvässä ammatissa, mahtava rakastaja, adoniksen kropalla varustettu, itsevarma seuramies tai edes kovin viisas.
Olen: 38-vuotias, oman polkunsa kulkija, outo introvertti, keräilijä, liian usein innostuva, luotettava, suurisydäminen, yrtinkasvattaja, haaveilija ja undergound soul-musiikin ystävä.
= löysäkroppainen, kokematon, omituinen, hamstraava, hamppua poltteleva pitkäaikaistyötön, joka innostuu kyllä monenlaisesta ajatuksissaan, mutta mitään ei saa edes aloitettua saati valmiiksi
Niin, tottahan tässä ketjussa piti puhua? Et silti ihan oikeaan osunut.
Olen loukkaantumisesta johtuen hieman lihonut, mutta yritän taas urheilla ja laihtua. En ole mikään seksihurjastelija, totta. Onko poikkeava omituinen? Hamstraan esim. kirjoja. Onko tämä väärin? Ihan oikeita yrttejä (basilika, oregano, sitruunamelissa) kasvatan. Innostun, mutta välillä jopa saan aloitettua.
" Too old to die young. Olen 42-vuotias elämää elänyt ja maailmaa nähnyt nainen.
Olen spontaani optimisti joka osaa arvostaa elämän mukanaan tuomia yllätyksiä, myös niitä huonojakin. Uskon että ihminen muokkaantuu kokemastaan ja se tekee jokaisesta ihmisestä uniikin.
Pidän pokerista (Texas Holdem), videopeleistä (FPS), ruoanlaitosta, harrastan hyväntekeväisyyttä aktiivisesti ja seuraan jääkiekkoa (Liiga & NHL).
Minulla on kultainen sydän ja olen lojaali. Minulla on aikaa ystäville ja rakkaille ja kun välitän toisesta, osaan sen myös sanoa ja näyttää.
En viihdy baareissa tai yökerhoissa, vaan haluan mieluummin nauraa aamunkoittoon nauttien hyvästä juomasta kesän valoisuudessa tai talven pimeydessä, minulle tärkeiden ihmisten seurassa.
Olen rehellinen, suorapuheinen, empaattinen ja suvaitsevainen. Pidän läheisyydestä, mutta tarvitsen kuitenkin myös omaa tilaa. Viihdyn maaseudulla, luonnonkeskellä ja kasvatan kesäisin omaa satoa omassa kasvimaassa. Kaupungissa viihdyn lähinnä keikoilla tai ulkomailla kaupunkilomilla nähtävyyksiä ihaillen.
En pidä suklaasta tai vaatteiden shoppailusta.
Fingerporilainen huumorintaju, muuten terve.
Ja mitä etsin? Miestä. En välitä lompakkosi paksuudesta tai pituudestasi. Minulle merkitsee enemmän se millainen olet ihmisenä"
Onneksi olen hyvinvoivassa parisuhteessa, mutta tuolta voisi ilmoitukseni deittipalstalla näyttää jos olisin sinkku juuri nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole: edustava, korkeakoulutettu, matkustellut, rikas, hyvässä ammatissa, mahtava rakastaja, adoniksen kropalla varustettu, itsevarma seuramies tai edes kovin viisas.
Olen: 38-vuotias, oman polkunsa kulkija, outo introvertti, keräilijä, liian usein innostuva, luotettava, suurisydäminen, yrtinkasvattaja, haaveilija ja undergound soul-musiikin ystävä.
= löysäkroppainen, kokematon, omituinen, hamstraava, hamppua poltteleva pitkäaikaistyötön, joka innostuu kyllä monenlaisesta ajatuksissaan, mutta mitään ei saa edes aloitettua saati valmiiksi
Sama tuli itsellä mieleen. Tuollaisen profiilin kirjoittaja on onnekas, että nyt on kyseessä kuvaton Tinder. Kuvallisella menisi markkina-arvo jo miinukselle. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ohis
Se sama Nro 46.Kävin lukaisemassa profiilisi ja sille antaisin sydämen. Peter Pan -mies taas ei ole minua varten, koska haluan kumppanillani olevan jalat tukevasti maan pinnalla, koska olen itsekin enemmän realisti ja käytännöllinen. Hoikkuus tai lyhyys ei minua häiritse, vaikka siitä en erikseen maininnutkaan.
Tulevan kumppanini ei tarvitsisi osallistua lapsiperhearkeen, vaan minulle riittäisi ihan hyvin aluksi tapailut kahden kesken. Kipinäkin säilyy niin pidempään ja lapset lentävät jossain vaiheessa pois pesästä. t. n46
Tuo varmasti auttaa paljon.
Peter Panilla en tarkoita sitä ettenkö olisi realisti tai käytännöllinen mitä tulee arjen pyörittämiseen (olen tarkka siitä ettei ole laskuja rästissä tms), mutta kylläkin sitä että harrastukset kiinnostavat enemmän kuin sanotaanko vaikka asunnon perusparantaminen. Uskoisin että monikin nainen toivoisi suurempaa panostusta kodin rakentamiseen.
Nro 46
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli kanssa minusta hyvin laadittu ja kiinnostuksen herättävä, erilainen profiili. Lyhyt, mutta ytimekäs, raadollisen rehellinen ja rivien välistä saattoi lukea itseeni osuvaa huumorintajua. Muutamaa kohtaa muuttamalla, tästä saisi miesvastinkappaleen minusta :)
Säästän teidät proosalta ja tarjoilen eteenne vain lämpimät faktat:
-37v nainen
-pääkaupunkiseudulta
-10v+13v yh (ei enää mulle lapsia kiitos, omat voit tuoda mukanasi hyvin)
-erikoislääkäri
-168cm/64kg, tummat pitkät hiukset
-En polta, juon viinejä ruoan kanssa ja välillä ystävien kanssa kuoharia
-Meikkaan aina töihin ja kaupungille, mökillä ja koti-iltoina voin olla ilmankin
-Liikun säännöllisesti (pyöräily, salia, juoksu, tennis)
-Tykkään lukea, matkustaa, mökkeillä, välillä juhlia ja katsoa leffoja
-Olen asunut vuosia Ranskassa ja pidän ranskalaisuudesta sen kaikissa muodoissaan
-Miehessä arvostan puhetaitoa, huumoria, älykkyyttä, hyvää seksiä, kansainvälisyyttä ja määrätietoisuutta
Olen 28 vuotias nainen, joka on kokenut kaikenlaista ja omaa siltikin positiivisen asenteen.
Lapseton, alkoholiton sekä nikotiiniton.
Suoriutunut melkein kahdesta ammattitutkinnosta, mutta kaikenlainen elämä on vielä estänyt sen lopullisen ammatin valitsemisen. Kohti sitä toki mennään päättäväisesti.
Ruhossa on jälkiä jojoilusta. Ruhon omistaja on valmis työstämään ongelmakohtia.
Omaa diivanelkeet ihan vain koska naisilla on oikeus siihen, vaikka elää köyhyysrajan alapuolella.
Tykkään tehdä ruokaa ja pohtia syvällisiä.
Mieheltä vaadin leppoisaa asennetta ja mies saa olla mies. Ei tarvitse olla älykkö, riittää että minä olen.
Etsin miestä tositarkoituksella. Seksiseuraa saatte niiltä toisilta.
Hei, olen 33-vuotias nainen, sosiaali- ja terveydenhuollon alalla töissä. Olen luonteeltani rauhallinen, mukava ja lämpimäksi kuvailtu. Minulla on pitkät, vaaleat hiukset ja minulla on urheilullinen vartalo. Mittani 160cm, 56 kg. Pidän lenkkeilystä ja lukemisesta, arjen luksusta ovat ravintolaillalliset hyvässä seurassa.
Etsin sinua urheilullinen, hyvännäköinen ja luotettava mies. Toivon, että pidät lapsista, sillä minulta niitä löytyy kolme. Toivon, että pidät itsestäsi hyvää huolta ja luotettavuutta arvostan eniten. Olen eroamassa, sillä mieheni päätti valita vaimonsa ja lastensa sijaan toisen naisen. Kiitos ja hei. Kuva ois kiva.
Vierailija kirjoitti:
Olen 28 vuotias nainen, joka on kokenut kaikenlaista ja omaa siltikin positiivisen asenteen.
Lapseton, alkoholiton sekä nikotiiniton.
Suoriutunut melkein kahdesta ammattitutkinnosta, mutta kaikenlainen elämä on vielä estänyt sen lopullisen ammatin valitsemisen. Kohti sitä toki mennään päättäväisesti.
Ruhossa on jälkiä jojoilusta. Ruhon omistaja on valmis työstämään ongelmakohtia.
Omaa diivanelkeet ihan vain koska naisilla on oikeus siihen, vaikka elää köyhyysrajan alapuolella.
Tykkään tehdä ruokaa ja pohtia syvällisiä.
Mieheltä vaadin leppoisaa asennetta ja mies saa olla mies. Ei tarvitse olla älykkö, riittää että minä olen.
Etsin miestä tositarkoituksella. Seksiseuraa saatte niiltä toisilta.
Eli etsit miestä seksittömään parisuhteeseen? Thats called marriage.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli kanssa minusta hyvin laadittu ja kiinnostuksen herättävä, erilainen profiili. Lyhyt, mutta ytimekäs, raadollisen rehellinen ja rivien välistä saattoi lukea itseeni osuvaa huumorintajua. Muutamaa kohtaa muuttamalla, tästä saisi miesvastinkappaleen minusta :)
Kiva kuulla. Yleinen klisee on, että vastakohdat viehättävät, mutta mielestäni se on aina ollut jotenkin outo sanonta. Jos minä esimerkiksi tykkäisin valoisana kesäyönä lähteä pyörälenkille luonnonhelmaan ja kumppanini puolestaan istua kotona pelikonsolia pelaten, niin miten kauan tuollainen suhde tulisi oikeasti kestämään? Siksi meille vähän "oudommille" onkin varmaan parempi, kun lyödään kortit heti alkuun avoimesti pöydälle ja katsotaan saadaanko outouskorteista muodostettua miten hyvä käsi.
No nyt alkoi kiinnostaa kun avasit.